Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
M4gist3r
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

Mężczyzna

widziany: 20.12.2025 23:40

  • pliki muzyczne
    332
  • pliki wideo
    222
  • obrazy
    177
  • dokumenty
    23

975 plików
66,84 GB

obrazek

Space Engineers to drugi z kolei projekt autorstwa założonego w 2010 roku studia Keen Software House, twórców zręcznościowej strzelanki Miner Wars 2081. Kolejny tytuł czeskiego zespołu deweloperskiego jest rasowym sandboksem osadzonym w kosmosie.

Akcja Space Engineers rozgrywa się w przyszłości, ale autorzy gry opierali się na współczesnych osiągnięciach NASA i nie stworzyli niczego, co by nie mogło powstać w najbliższych 60 latach. W grze wcielamy się w inżyniera i zajmujemy się rozbudową stacji kosmicznych, konstruowaniem budowli oraz statków, a także wykorzystujemy zdobyte zasoby i jednostki. Jako że Space Engineers jest reprezentantem gatunku sandbox, gracz otrzymał odpowiednio dużą swobodę w działaniu.

Tytuł został opracowany na autorskim silniku nazwanym VRAGE 2.0. Choć oprawa wizualna prezentuje się naprawdę przyzwoicie, to jednak największym osiągnięciem Czechów jest realistyczny, zaawansowany silnik odpowiadający za fizykę, dzięki któremu można demontować, modyfikować, uszkadzać, a nawet niszczyć poszczególne obiekty.


  • 5.0
  • 385,4 MB
  • 20 kwi 14 2:32
Aktualizacja udostępnia nam nowy standard transportu i kolekcjonowania przedmiotów. Zapowiedziane wcześniej przenośniki, łącznie z kolektorami i złączami otwierają nam nowe możliwości rozładunku i logistyki podczas procesu przetwarzania rudy i wytwarzania gotowych komponentów.



Rury przenośnika (conveyor tube)
Bardzo przydatny system umożliwiający transport przedmiotów między kontenerami. Nowe bloki umożliwiają stworzenie skomplikowanych systemów pozwalających na lepszą organizacje swojego czasu podczas szykowania komponentów.

Blok kolektora (collector block)
Coś co docenią wszyscy górnicy. Blok umożliwiający przechwytywanie (trafnie opisywany przez Was na forum jako „kosmiczny odkurzacz”) obiektów dryfujących w przestrzeni i przekazujący je do systemu rur (conveyor tube). Wydobycie właśnie stało się dużo łatwiejsze i przyjemniejsze. Nie trzeba kombinować z ustawieniami generatora grawitacji by skutecznie kolekcjonować wszystkie kawałki rudy.

Blok złącza (connector block)
Ten blok jest natomiast odwrotnością bloku kolektora. Wysyła dostarczone przedmioty (obiekty) w przestrzeń kosmiczną. W poniższym filmiku widzimy kilka interesujących zastosowań tego systemu. Zapowiedziana jest rozbudowa tego bloku o możliwość wykorzystania go jako system przeładunku/rozładunku statku i/lub statku/stacji.

Podsumowanie
Te 3 bloki są główną zawartością dzisiejszej aktualizacji. Niestety nadal nie słychać nic o serwerach dedykowanych i zapowiedzianej jakiś czas temu gruntownej aktualizacji trybu multiplayer. Myślę, że można spodziewać się większych zmian już w przyszłym tygodniu.

Nowości
(WAŻNE: to dopiero pierwsza, testowa wersja tych bloków. W przyszłości zostanie wydana bardziej realistyczna wersja)

- Rury przenośnika - do transportowania przedmiotów z jednego kontenera (ekwipunku) do innego
- Blok kolektora - potrafi kolekcjonować (wychwytywać) dryfujące w pobliżu obiekty i transportować je do kontenera
- Blok złącza - pierwsza wersja systemu umożliwiającego wyrzucanie przedmiotów w przestrzeń kosmiczną, w niedalekiej przyszłości będzie umożliwiał zadokowania i transfer przedmiotów między statkami/stacją
- Status połączenia z serwerem

Poprawki
- Usunięto opóźnienie powstałe z czasu ładowania się tekstur przy uruchamianiu konfiguracji paska narzędzi
- Poprawiono poświatę światła sygnalizacyjnego po odłączeniu go od zasilania
- Poprawiono okno dołączania do serwera po minimalizacji okna gry (był czyszczony, ale nie odświeżany)
- Poprawiono optymalizacje trybu 3-cio osobowego
- Poprawiono możliwość wyłączenia antyaliasingu

z chomika prawilny_niebieski_chomik

  • 4.7
  • 380,2 MB
  • 20 kwi 14 2:32
Nowości
- Blok (tafla) szkła
- Dwa nowe rodzaje kokpitów (mogą być używane w trybie pierwszo i trzecio osobowym)
- Blok masy – umożliwia oddziaływanie obiektów między sobą za sprawą siły grawitacji
- Możliwość scroll’owania listy bloków
- Zapis gry wykonywany jest w tle
- Prędkość meteorytów została zmniejszona
- Renderowanie i aktualizacja obiektów w grze są teraz niezależne (zwiększona optymalizacja, usunięcie limitu FPS)

Poprawki
- Poprawiony lag powodowany przez 3-cio osobową kamerę
- Poprawiono błędy uruchamiania powodowane przez egzekwowanie polityki FIPS
- Poprawiono błąd z kopiowaniem frachtowców
- Poprawiono dźwięk ambulatorium
- Poprawiono malowanie bez podglądu w trybie survival

Aktualizacja 01.025.015
- Poprawiono problem z nie wspieranymi kartami graficznymi

Aktualizacja 01.025.018
- Redukcja zużycia CPU (powinno pomóc na zgłaszany przez sporą ilość graczy problem z optymalizacją gry)
- Poprawiono crash przy dzieleniu większej ilości materiałów
- Dodano więcej statystyk na ekranie debugowania (shift + F11)

Aktualizacja 01.025.020
- Poprawiono optymalizacje w trybie 3-cio osobowym
- Poprawiono błąd z interakcją w trybie 3-cio osobowym
- Poprawiono odcień okna/szyby
- Poprawiono optymalizacje silnika dźwięków

Aktualizacja 01.025.021
- Poprawiono optymalizacje silnika dźwięków

z chomika prawilny_niebieski_chomik

  • 4.4
  • 343,5 MB
  • 20 kwi 14 2:32
Długo oczekiwana aktualizacja 01.018.021 jest już dostępna. Wprowadza kilka mniejszych zmian, które z pewnością dawały się we znaki wszystkim inżynierom pracującym nad większymi projektami. Poza tym dobra wiadomość dla posiadaczy słabszych komputerów – aktualizacja wprowadza znaczną optymalizację gry!



Większa paleta kolorów
Największą z wprowadzanych zmian jest możliwość tworzenia dowolnej ilości kolorów na podstawie różnych konfiguracji. W grze udostępniony został specjalny panel, aktywowany przyciskiem P, zawierający wszystkie ustawienia barw, saturacji, oraz natężenie. By wybrać stworzony wcześniej kolor korzystamy z kombinacji SHIFT+P. Dodatkową zmianą jest możliwość kolorowania elementów, które nie są blokami pancerza. Koniec z wystającymi, białymi końcówkami silników. Kolorowanie dotyczy wyłącznie niektórych bloków w tym m.in. wewnętrznej ściany.


Rozwinięcie panelu kontrolnego
W panelu kontrolnym również pojawiło się kilka ważniejszych zmian. Długo oczekiwaną podstawą jest możliwość nazywania elementów. Nie musimy już przekopywać się przez całą listę rotorów by trafić na ten zamykający ładownie, kontrola nad statkiem stała się łatwiejsza.

Zmiany dotknęły również generatora grawitacji. Od teraz mamy możliwość ustalenia zasięgu w którym generowana jest siła. Przelatujący statek już nie będzie odrywał ze stacji luźno leżących przedmiotów!


Inne zmiany
Poza tym kilka mniej znaczących rzeczy. Generując nowy świat otrzymujemy przygotowany dok konstrukcyjny (na podstawie magnetycznych nóżek, które przytrzymują budowany statek w jednej pozycji), konstruując mały statek mamy możliwość skorzystania z drzwiczek do kokpitu znajdujących się od jego wewnętrznej strony. Do tego otrzymaliśmy zapowiedziane poprawki trybu multiplayer. Wszystkie funkcjonalności istniejące w trybie jednoosobowym powinny być już sprawne w przypadku gry wieloosobowej.


Podsumowanie
Nowości
- Możliwość kreowania nowych kolorów (domyślnie przycisk P, SHIFT+P umożliwia wybranie koloru)
- Konfiguracja zasięgu generatorów grawitacji
- Synchronizacja ustawień statków w trybie wieloosobowym – Światła, światła kierunkowe, silniki, lądowniki, oraz inne funkcjonalne bloki możliwe do zainstalowania na statku
- Możliwość nazywania obiektów w panelu kontrolnym
- Dodano dok konstrukcyjny (magnetyczny) w domyślnej bazie
- Dodano drugie wejście do małego kokpitu
- Zmieniono nazwę ciągu
- Zmieniono nazwę reflektora
- Dodano blok przejścia (zamiast istniejącej do tej pory drabiny)

Poprawki
- Znaczące poprawki optymalizacji gry
- Poprawiono zwalnianie gry na niektórych systemach
- Poprawiono opóźnienie eksplozji
- Poprawiono efekt cząsteczkowy występujący podczas eksplozji
- Poprawiono obrażenia wyrządzane ciężkiemu pancerzowi (powinien być bardziej odporny)
- Poprawiono kształt wiertła
- Poprawiono przenikające okręt rakiety
- Poprawiono błąd symetrii niektórych bloków
- Zredukowano wymaganą pamięć podczas budowy

Aktualizacja 01.018.023:

- Poprawiono błąd z próbą wycinania obiektu, który jest kontrolowany przez innego gracza
- Poprawiono błąd przy kopiowaniu/wklejaniu stacji

z chomika prawilny_niebieski_chomik

  • 5.0
  • 67 KB
  • 20 kwi 14 2:32
Instrukcja w środku. Działania niepotwierdzone.

z chomika prawilny_niebieski_chomik

  • 2.6
  • 254,6 MB
  • 20 kwi 14 2:32
Features

multiplayer (creative mode)
landing gear magnetic force increased
crosshair for small ship weapons
improved performance
added Russian language
Fixes

fixed audio issues
fixed rare crash in drag and drop
fixed custom collision shapes
fixed placing of some objects (small ship weapons)
fixed moving doors

z chomika prawilny_niebieski_chomik

  • 5.0
  • 281,1 MB
  • 20 kwi 14 2:32
Uwaga, niektóra antywirusy wykrywają w tej wersji wirsua, jest to fałszywy alarm, więcej tutaj: http://steamcommunity.com/app/244850/discussions/1/684839199452951202/?l=polish

z chomika prawilny_niebieski_chomik

  • 5.0
  • 388,5 MB
  • 20 kwi 14 2:32

z chomika prawilny_niebieski_chomik

  • 3.0
  • 303,1 MB
  • 20 kwi 14 2:32

z chomika prawilny_niebieski_chomik

  • 496,3 MB
  • 20 kwi 14 2:32
Features
Beacon block
Copy, paste, delete (CTRL+C, CTRL+V, CTRL+X)
Updated drill texture
Updated help screen
Error message added when whole world cannot be loaded due to memory
Fixes
Fixed black screen (now a dialog is shown when graphics card is under min requirements)
Fixed performance issues when building large number of blocks
Fixed crash during loading Particle Library on some configurations
Fixed camera issues when standing close to wall
Fixed wrong character speed in HUD
Fixed workshop names (there were problems with non-ANSI characters, now using UTF-8)

z chomika prawilny_niebieski_chomik

  • 5.0
  • 309,6 MB
  • 20 kwi 14 2:32
Features

added landing gears functionality
minor changes in Steam Workshop UI
updated help screen
added confirm dialog when setting controls to defaults
added translators to Credits
Fixes

fixed problem in Toolbar Config when adding custom block
fixed texts in HUD

z chomika prawilny_niebieski_chomik

  • 427,7 MB
  • 20 kwi 14 2:32
Update 01.004.011
Fixed corrupted files during saving, inertial dampeners off, modding 3D models, red gizmo for removing, and more.
Full list of changes below:

Features

Inertial dampeners on a ship can be turned on/off - press key 'X' (when off, ship won't auto-decelerate)
Modding of 3D models is now possible - see our MODDING page http://www.spaceengineersgame.com/modding.html and look for MwmBuilder in the game folder
Localizations updated
CTRL, ALT and SHIFT keys are now bindable
Red semi-transmarent gizmo used for showing which blocks are going to be removed is now more visible
New buttons for Steam Workshop
Minor improvements
Fixes

Fixed corrupted files during saving
Steam Workshop screenshots have proper resolution and do not contain saving wheel
When language is changed, HUD texts are refreshed
Fixed refinery and large thrust collision models
Fixed few notification texts

z chomika prawilny_niebieski_chomik

  • 5.0
  • 490,0 MB
  • 20 kwi 14 2:32
Features

added support for Steam Workshop (sharing worlds)
added faster building and deleting CTRL+SHIFT (in plane)
added number of cubes build when building with CTRL
color of armor block is remembered
block screen has been reordered
linear and angular velocity of objects is now saved
increased allowed penetration when building stations
mouse buttons 4 and 5 are now bindable
updated localized texts (more languages will be added in next release)
added recommend button
Fixes

fixed out of memory crash when game was minimized
fixed some of ALT+TAB crashes
fixed crash in render

z chomika prawilny_niebieski_chomik

  • 2.8
  • 489,8 MB
  • 20 kwi 14 2:32
Change log - 01.002.014, 2013-10-23
This update was mostly about fixes

Features
- added experimental support for much larger worlds, see http://forums.keenswh.com/post/experimental-support-for-much-larger-worlds-6585613?pid=1280033112
- added community localization: Czech, Danish, Dutch, German, Icelandic, Polish and Spanish
- increased maximum jet-pack speed from 3.4 m/s to 5.7 m/s (8 m/s diagonally)
- minor performance optimization of thrust effects

Fixes
- fixed highlight blinking
- fixed asteroid physics after collisions
- fixed leaving cockpit during crashes
- fixed crash during deformation
- fixed interior wall rotation
- fixed blinking when many objects are rendered

z chomika prawilny_niebieski_chomik

  • 5.0
  • 489,7 MB
  • 20 kwi 14 2:32
Change log - 01.002.009, 2013-10-21
Features/Changes
precise building mode (building in full interiors is easier)
more visible object highlight
Bug Fixes
fixed startup audio issues
fixed crash when cockpit is removed from ships and stations
fixed crash during deformation
fixed refresh rate issues
fixed crash when dragging items to toolbar
fixed crash with occlusion queries
fixed filesystem unsufficient permission crash
fixed render crash after longer play
fixed crash in physics when updating shape of light
fixed crash when leaving ladder
fixed saving issues and crashes
fixed cockpit drawing when cockpit was visible through other geomerty (after leaving it)
fixed large thrust physics shape
fixed disconnecting small thrust on small ships
fixed crash when assigning controls in options
fixed crash when removing block from large station or ship
fixed rare crash when building using CTRL key
Undocumented Changes
added save dialog for autosaving

z chomika prawilny_niebieski_chomik

  • 484,2 MB
  • 20 kwi 14 2:32
Change log - 01.001.007, 2013-10-18

- fixed leaving the cockpit
- fixed loading of DirectX libraries
- hidden welder notification
- fixed locked config file and particle effect library
- added audio logging
- fixed crash when assigning items to toolbar
- exceptions are now in english
- fixed many cockpit crashes
- added logging when create device fails
- fixed crash with on/off buttons
- fixed crash with listbox
- fixed "Exit to windows" crashes
- fixed crashes when creating D3D device
- fixed issues with VC++ redists

z chomika prawilny_niebieski_chomik

  • Pobierz folder
  • Aby móc przechomikować folder musisz być zalogowanyZachomikuj folder
  • dokumenty
    0
  • obrazy
    0
  • pliki wideo
    0
  • pliki muzyczne
    0

15 plików
5,39 GB




Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności