cometplayer.exe
-
18 Wheels Of Steel Extrime Trucker 2 2011 -
300 Spartań -
39 i Puł -
Agent XXL -
Assassin ' s Creed 2 PL -
Battlefield 3 2011 -
Chłopaki też PŁACZĄ -
Crysic 2 -
Cue Club - Bilard -
Dino Crisis -
Downtown Run -
Driving Simulator 2009 -
Fallout 1 -
Fallout New Vegas PL -
FiFa 2010 PL -
FiFa 2012 PL !!! -
Filmy 2011 Listopad -Grudzień -
Football Manager 2009 -
Gry od ( 1 do 6 ) giga -
Gry wali -
Inwazja Bitwa o Los Angeles -
Iron Storm -
Juiced PL -
Kill Switch -
Koniec Świata 2012 -
Krzyk 4 -
Lego Star Wars -
Lego Star WARS 2 -
Madagaskar -
Madagaskar 2 -
Mafia 2 -
Mask Masker -
Minecraft Mapy -
Nascar Thunder -
Nie Zadzieraj z Fryzjerem -
Ostatni Egzoecyzm -
PES 2012 !!!!! -
Piraci z Karaibów -
Postal 2 -
Programy do Minecraft -
Seriale -
Smoki & Trupie Czachy ( Tapety ) -
Split Second RIP -
Symulator Koparki 2011 -
Szybcy i Wściekli 5 -
Tapety HD -
Taxi Wszystkie -
Tornado w Nowym Jorku -
Trans Formers 3 -
Volvo - The Game
MechCommander 2 to sequel popularnej strategii czasu rzeczywistego opartej na zasadach świata Battletech. W grze kierujemy poczynaniami olbrzymich bojowych maszyn kroczących, zwanych mechami. Przy ich pomocy bronimy własnego terytorium i poszerzamy jego zasięg. Względem części poprzedniej usprawniono grę sprawiając, że jest ona teraz bardziej intuicyjna i grywalna. Rozgrywka składa się z szeregu misji połączonych jedną, nieliniową fabułą. Przed każdym zadaniem uczestniczymy w odprawie, na której otrzymujemy informacje na temat aktualnej sytuacji i dane dotyczące celów misji, np.: zniszcz określone budynki wroga lub konwój, ochraniaj bazę itp. Później możemy odpowiednio wybrać i uzbroić roboty, obsadzić w nich odpowiednich pilotów (których umiejętności stale wzrastają) i wykonać zadanie.
Jedną z najważniejszych nowości jest to, że teraz podczas każdej misji możemy, np.: wezwać posiłki, wsparcie powietrzne i artyleryjskie, pojazd naprawczy, helikoptery zwiadowcze, czy pojazdy ratunkowe. Oczywiście wszystko za odpowiednią opłatą punktów C-bills, standardowej waluty w świecie Battletech. Po zniszczeniu wrogiego mecha, możemy przejąć go przy pomocy poduszkowców VTOL. Naprawiają one wrogie jednostki i obsadzają naszą załogą, dzięki czemu możemy je wykorzystać w walce z przeciwnikami. W nagrodę za przejęcie kluczowych obiektów wroga dostajemy dodatkowe punkty. Po zakończeniu misji również otrzymujemy pewną ilość punktów C-bills.

Playboy: The Mansion to „symulacja rozwoju posiadłości” wzorowana na bestsellerowym The Sims oraz strategia-ekonomiczna w jednym. Gra ta, to nie tylko zwykły symulator pozwalający na projektowanie wyglądu własnego domu i zapraszania do niego gości. Autorzy gry poszli dalej i umożliwili graczowi możliwość wcielenia się w rolę samego Hugh Hefnera i stworzenia własnego (niestety jedynie wirtualnego ;-) imperium wypełnionego pięknymi, bardzo skąpo odzianymi kobietami. Musimy zapraszać do siebie słynne postacie (aktorów, polityków, muzyków czy sportowców), i dbać o ich zadowolenie w typowy dla Hefnera sposób, czyli sprawić, aby opływali we wszystkie możliwe luksusy. Tych w Playboy: The Mansion oddany do naszej dyspozycji został naprawdę szeroki wachlarz: korty tenisowe, zoo, garaże na drogie samochody, sale kinowe, baseny, a nawet słynna grota miłości.
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.8 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 3.5 GB HDD, Windows XP/Vista
Epoka lodowcowa 3 (Ice Age: Dawn of the Dinosaurs) to gra akcji będąca kontynuacją Epoki Lodowcowej 2: Odwilż (Ice Age 2: The Meltdown) - obie produkcje bazują na filmach pod takimi samymi tytułami. W grze poznajemy dalsze losy bohaterów znanych z filmów i gier. Powracają więc: dobroduszny mamut Maniek, ciągle wpadająca w kłopoty wiewiórka, fajtłapowaty Sid oraz odważny tygrys Diego. Wesoła drużyna kontynuuje przemierzanie zmieniającego się prehistorycznego świata, tym razem trafiając do krainy zamieszkałej przez ogromne bestie – dinozaury. Podczas zabawy musimy zmierzyć się z różnymi przeciwnościami losu, poznać nowe tereny i pokonać wielu niebezpiecznych przeciwników.W odróżnieniu od poprzedniej elektronicznej odsłony serii otrzymujemy możliwość wcielenia się w 6 różnych postaci, wśród których pojawiają się oczywiście przedstawiciele wymienionej wyżej obsady. Autorzy przygotowali 15 zróżnicowanych oraz pełnych akcji poziomów, na których możemy wykorzystywać wiele ciekawych umiejętności i zdolności bojowych prowadzonych bohaterów. Poszczególne układy są różnią się od siebie w dużym stopniu i oferują wiele typów wyzwań. Ciekawym dodatkiem jest również rozbudowany tryb dla wielu graczy – możemy w nim zmierzyć się z innymi ludźmi w 8 ciekawych mini-gierkach polegających na współzawodnictwie.Autorzy wiernie odwzorowali wszystkie postacie i lokacje znane z filmu. Całość została opracowana przy wykorzystaniu kolorowej, bajkowej stylistyki i prezentuje się bardzo ładnie. Warto podkreślić także dużą porcję humoru, jaką twórcy zawarli w swoim dziele, zgodnie z resztą z charakterem serii.
wymagania sprzętowe:
Pentium III 1 GHz , 256 MB RAM, karta grafiki 32 MB (GeForce 2 lub lepsza), 1 GB HDD, Windows 98/Me/2000/XP
Art of Murder: Hunt for the Puppeteer (Art of Murder: Klątwa Lalkarza) to sequel gry przygodowej z 2007 r. i zarazem trzeci, po Art of Murder: Sztuka Zbrodni oraz Chronicles of Mystery: Scorpio Ritual, projekt rzeszowskiego studia City Interactive. Grupa ta składa się z programistów, którzy mają za sobą takie przedsięwzięcia jak Schizm czy Sentinel: Strażnik Grobowca, a każdy z kolejnych projektów realizują w konwencji point & click.W Hunt for the Puppeteer ponownie wcielamy się w agentkę FBI, Nicole Bonnet i znów tropimy seryjnego mordercę. Tym razem rzecz dzieje się we Francji, Hiszpanii oraz na Kubie, a naszym zadaniem jest odnalezienie psychopaty, który sieje postrach w największych miastach Europy i Ameryki. Wskazówką jest fakt, że przestępca przy każdej ze swych ofiar zostawia laleczkę odzianą w XVIII-wieczny strój. Trop prowadzi do wydarzeń sprzed kilkuset lat, a my jako rezolutna bohaterka musimy stawić czoła wyzwaniu i odnaleźć zabójcę, zanim zginą kolejni ludzie. Fabuła wymaga łączenia ze sobą informacji, zbierania dowodów zbrodni i odnajdywania postaci, które mogą przysłużyć się rozwikłaniu sprawy.Wszystkie wydarzenia mają miejsce w dwuwymiarowych lokacjach, po których poruszają się trójwymiarowe sylwetki bohaterów. Do stworzenia drugiej odsłony Art of Murder użyto znanego z Syberii oraz Post Mortem silnika Virtools Engine. Zastąpił on darmowe narzędzie Wintermute, wykorzystane w części pierwszej i posłużył do wykreowania takich obszarów jak ulice Paryża i Marsylii, hiszpańskie Pireneje czy Hawana. Dla zbudowania mrocznego klimatu zadbano też o dźwiękową stronę przedsięwzięcia, implementując do projektu nastrojową, zależną od tempa akcji muzykę oraz realistyczne odgłosy otoczenia.
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.8 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 4 Ti4400 lub lepsza), 1.5 GB HDD, Windows 2000/XP
Star Wolves 2 jest kontynuacją trójwymiarowej gry, łączącej elementy fabularne, symulacyjne i strategiczne. Developerzy ponownie umieścili akcję w odległej przyszłości, a konkretnie w XXIII wieku. We wszechświecie nadal panuje niepokój, chociaż nad większością znanych ludzkości terenów sprawuje władzę potężne imperium. Kosmos przemierzają bowiem również piraci i tzw. bersekerzy, czyli rasa, bazująca na wysoko rozwiniętej technice. My natomiast przejmujemy kontrolę nad członkami eskadry bojowej o nazwie Gwiezdne Wilki, która musi walczyć o byt w międzyplanetarnym chaosie.Jako świetnie wyszkolony pilot możemy bez problemu podróżować pomiędzy kilkudziesięcioma systemami gwiezdnymi. Wirtualny scenariusz rozwija się w zależności od frakcji (trzy dostępne stronnictwa), którą wspieramy w trakcie wykonywania rozmaitych misji. Te ostatnie polegają m.in. na handlowaniu i walce z nieprzyjaciółmi (w tej bardzo przydaje się tryb taktycznej pauzy i specjalny zestaw umiejętności, odmienny dla każdej postaci). Ponadto nasze działania determinują charakter koniecznych do zrealizowania zadań, a zatem zaczynając ponownie zabawę ze Star Wolves 2 od zera i grając w podobny (aczkolwiek nie identyczny) sposób wcale nie musimy natknąć się na takie same cele misji, jak poprzednio.Warto zauważyć, iż w stosunku do poprzedniej części autorzy wprowadzili szereg nigdzie nie prezentowanych wcześniej statków kosmicznych. Teraz możemy zasiąść np. za sterami wehikułu-bazy, obsługiwanego przez dwóch pilotów, a także pokierować nową generacją galaktycznych myśliwców. Do tego dochodzą jeszcze oddziały najemników, gotowe bez wahania służyć pod naszą komendą za odpowiednie wynagrodzenie. Całości dopełniają odświeżone elementy graficzne, zawarte w interfejsie użytkownika.
Pobierz