Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Chicken_Invaders.exe

JC70 / Gry / Chicken_Invaders.exe
Download: Chicken_Invaders.exe

3,11 MB

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika

obrazek

wymagania sprzętowe: Procesor Pentium 4 1.4 GHz, 256 MB RAM, 32 MB akcelerator 3D

Moto GP 2 to kolejna część, znanych i niewątpliwie udanych wyścigów motocyklowych, pierwotnie wydanych na konsolę Sony Playstation 2. PeCetowa wersja tego tytułu odziedziczyła po swym konsolowym pierwowzorze zręcznościowy charakter rozgrywki, a co za tym idzie grywalność, dodając do tego ładniejszą grafikę (wyższa rozdzielczość, efekty dostępne w nowych kartach graficznych), a także kilka nowych cech. W poprzedniej części braliśmy udział w zawodach motocykli o pojemności 500cc w sezonie 2001, tym razem dano nam możliwość uczestniczenia w zawodach w sezonie 2002. Podobnie jak poprzednio, gra posiada status „oficjalnej gry wyścigów Moto GP”, dlatego też znajdziemy tu szesnaście oficjalnych tras na których toczą się wyścigi, wszystkie motocykle, zespoły i zawodników. Gracz może stać się jednym z owych kierowców lub też stworzyć swojego własnego zawodnika o indywidualnych parametrach i ścigać się z prędkościami sięgającymi 200km/h. Przed każdym wyścigiem można zapoznać się z trasą i przewidywaną pogodą, a następnie odpowiednio zmienić ustawienia podzespołów swej maszyny, wymienić opony, inaczej zestopniować skrzynię biegów, itp. Moto GP 2 oferuje aż osiem trybów rozgrywki, tj.: Stunt, Grand Prix, Time Trial, Training Challenges, Tag, Live, Single Race oraz Multiplayer, dzięki któremu w jednym wyścigu może brać udział do 16 osób równocześnie. * Sporych rozmiarów świat gry podzielony pomiędzy strefy wpływów czterech nacji Hiszpania, Francja, Anglia, Holandia. W sumie na mapie znajduje się około 60 miast. * Szereg scenariuszy szkoleniowych, które mają za zadanie wprowadzić nas w kulisy tej produkcji. * Osiem specjalnych scenariuszy przygotowanych przez autorów oraz oczywiście rozgrywka typu „open”. * Szesnaście rodzajów okrętów występujących w grze. * Efektowne bitwy morskie prezentowane przy pomocy nowoczesnego, w pełni trójwymiarowego silnika graficznego. * Specjalny system ekonomiczny, dysponowanie różnymi surowcami, produktami i dobrami. Zawieranie umów handlowych z innymi przedsiębiorcami, ustanawianie szlaków handlowych, itp. * Zaawansowane procedury sztucznej inteligencji (A.I.), dzięki którym piraci czy okręty wojenne zachowują się w charakterystyczny dla siebie i zależny od panującej sytuacji sposób.

obrazek

wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki GeForce 7600 lub lepsza

Serious Sam HD: The First Encounter to odświeżona wersja popularnej strzelaniny, która swoją premierę miała na początku 2001 roku. Twórcy z chorwackiego studia Croteam skupili się przede wszystkim na poprawieniu oprawy wizualnej. Gra została wydana w ramach cyfrowej dystrybucji. Fabuła odświeżonej wersji dawnego hitu zawiązuje się w odległej przyszłości, kiedy to poziom zaawansowania techniki pozwolił ludziom na przeprowadzenie podróży międzygwiezdnych i eksploracji kosmosu. Niestety, podczas jednego z tych lotów ludzie napotykają wielkie zło, które od wieków odwiedza odległe planety i unicestwia całe cywilizacje. Tym razem przyszła pora na Ziemię. Najlepszy żołnierz oddziałów specjalnych Sam „Serious” Stone zostaje wysłany w przeszłość do starożytnego Egiptu, gdzie ma za zadanie zmienić losy ludzkości.

obrazek

wymagania sprzętowe: Pentium III 450MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D

Bóg z Chaosu stworzył Ducha Światła i Księcia Ciemności. Drugi z nich zbuntowawszy się posiadł tajemny język stworzenia i sam próbował tworzyć żywe istoty. Jednak nie chciały one słuchać swego nowego pana biorąc część swojej esencji i powołując do życia przeraźliwe potwory i demony. Bóg i Duch Światła próbowali je powstrzymać rozpętując wielką bitwę. Gdy ostatnia ciemna istota została pokonana ich ojciec - Książę Ciemności, został wygnany w czeluście Wszechświata. Po wiekach od stworzenia Słońca, Księżyca i Ziemi zło budzi się na naszej planecie siejąc terror i spustoszenie. Potrzebny jest wybraniec, który poniesie święty miecz do zwycięstwa i ostatecznie pokona wroga. Gracz może przyjąć rolę jedną z czterech postaci, z których każda posiada inne cechy i umiejętności. Fabuła gry prowadzi przez 16 różnych środowisk: mroźne pustkowia, pustynie, arabskie pałace, hinduskie świątynie, wulkany, zaginione wyspy, kopalnie. Do dyspozycji jest ponad 100 różnorakiej broni i ponad 100 typów przedmiotów, które można: podnieść, złamać, rzucić oraz używać jako broni. Na drodze spotkać możemy ok. 25 ras wrogów i ponad 100, zagadek, pułapek i śmiercionośnych mechanizmów.

obrazekobrazek. „Terrorist Takedown” (w Polsce: „Konflikt na Bliskim Wschodzie”) to rozbudowana gra akcji, za której developing odpowiada rodzimy zespół City Interactive. Gracze wcielają się tutaj w postać żołnierza elitarnej jednostki specjalnej, natomiast zadanie wyznaczone przez twórców programu polega na skutecznym przeprowadzeniu czystek wśród organizacji terrorystycznych czy samozwańczych bojówek partyzanckich, działających na obszarze Bliskiego Wschodu. „Terrorist Takedown” (w Polsce: „Konflikt na Bliskim Wschodzie”) to rozbudowana gra akcji, za której developing odpowiada rodzimy zespół City Interactive. Gracze wcielają się tutaj w postać żołnierza elitarnej jednostki specjalnej, natomiast zadanie wyznaczone przez twórców programu polega na skutecznym przeprowadzeniu czystek wśród organizacji terrorystycznych czy samozwańczych bojówek partyzanckich, działających na obszarze Bliskiego Wschodu. Szesnaście zróżnicowanych scenariuszy obecnych w grze (fabularna kampania) w głównej mierze polega na dynamicznej wymianie ognia, aczkolwiek nie można narzekać na brak zróżnicowania (standardowe etapy "chodzone" przeplatają się z m.in. pełnieniem pozycji strzelca na opancerzonym wozie bojowym typu Humvee czy śmigłowcu, a nawet pilotowaniu tej ostatniej maszyny). Dostępny arsenał jest charakterystyczny dla produkcji tego typu (pistolety, granaty, ciężkie karabiny maszynowe, wyrzutnie rakiet, etc.), zaś oprócz sprzętu podręcznego gracze dość często korzystają także z wielu działek zamontowanych na stałe w wybranych lokacjach. Oprawa audio-wizualna „Terrorist Takedown” została oparta na, mocno zmodyfikowanym i dostosowanym do potrzeb zupełnie innej konwencji, silniku „Starmageddon 2: Project Freedom”. Faktyczną rozgrywkę obserwujemy z dwóch widoków: FPP („z oczu” prowadzonego bohatera) lub TPP (zza jego pleców). Zarówno modele postaci, jak i budynków prezentują bardzo dobry poziom wykonania, niewiele można także zarzucić efektom wystrzałów czy wybuchów. Z kolei za ścieżkę dźwiękową gry odpowiada polski zespół „Analog” (dynamiczno-klimatyczne brzmienia). wymagania sprzętowe: Pentium III 1 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32MB (GeForce 2 lub lepsza), 1GB HDD
obrazekobrazek. War In Colombia (pol. Wojna w Kolumbii) to kolejna część serii dynamicznych gier akcji, pt. Terrorist Takedown. Za jej stworzenie ponownie odpowiadają pracownicy polskiego studia developerskiego City Interactive. Jak wskazuje nazwa opisywanej produkcji, gracze tym razem przenoszą się do Ameryki Południowej (do tej pory walki z terrorystami odbywały się na Bliskim Wschodzie). Osoby siedzące przed komputerami wcielają się w żołnierza amerykańskiej jednostki do zadań specjalnych (U.S. Army Special Task Force), którzy został zrzucony na tyłach wroga. Przydzielone zadanie polega na wyeliminowaniu szefa olbrzymiego kartelu narkotykowego, który działa w nieuprzemysłowionych, górskich rejonach Kolumbii. Rząd Stanów Zjednoczonych chce raz na zawsze rozprawić się z procederem szmuglowania kokainy. Sprawa jest jednak utrudniona, gdyż aż 70% tamtejszego społeczeństwa żyje z produkcji, dystrybucji, oczyszczania czy przemytu narkotyków, tak więc jakiekolwiek siły interwencyjne są bardzo niemile wdziane. W trakcie wykonywania kolejnych misji, przemierzamy kolumbijską dżunglę, napotykając na wioski, miasteczka oraz obozy wojskowe, w których natrafiamy oczywiście na spory opór ze strony przeciwnika. Na szczęście, do dyspozycji grającego oddano stosunkowo spory arsenał broni - począwszy od klasycznego wyposażenia żołnierza USA, czyli karabinu M16, poprzez różnego rodzaju pistolety, snajperkę aż po rusznicę przeciwpancerną oraz granatnik. Warto dodać, że War In Colombia jest najbardziej zaawansowaną technologicznie propozycją z całego cyklu Terrorist Takedown. Program wykorzystuje ulepszoną wersję silnika Chrome (z powodzeniem generuje on realistycznie wyglądającą roślinność). wymagania sprzętowe: Pentium III 1 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32MB (GeForce 2 lub lepsza), 1GB HDD
90626458.jpg51884661.jpg Są to wyścigi samochodowe, w których ścigamy się szybkimi pojazdami skonstruowanymi przez nas samych z klocków LEGO. Gra daje nam całkowitą dowolność w tworzeniu własnych rozwiązań konstrukcyjnych (możemy wykorzystywać i dowolnie konfigurować wiele różnorodnych klocków), a następnie sprawdzeniu się w roli kierowcy stworzonego wehikułu.
9kusqo.jpg Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), Windows XP Clutch to dzieło rosyjskiej firmy Targem Games. Podobnie jak kilka poprzednich produkcji tego dewelopera (Hard Truck Apocalypse, Sledgehammer) jest to połączenie gry akcji i wyścigów. W razie problemów z uruchomieniem gry pobierz program: PhysX : pobierz - http://us.download.nvidia.com/Windows/9.09.0408/PhysX_9.09.0408_SystemSoftware.exe
!HIT! FLIGHTGEAR !HIT! FlightGear buffFlightGear buff

FlightGear jest w pełni darmowym symulatorem lotów i niewiele ustępuje płatnemu Microsoft Flight Simulator. Jak przystało na tego typu gry, główną cechą jest realność. Pozycja posiada około 20 tysięcy lotnisk (do pobrania na moim chomiczku w folderze: FlightGear/Scenerie). Do wyboru jest wiele samolotów. Poczynając od bardzo starego Wright Flyer`a (z 1903 roku), poprzez Boeinga 737 aż po nowoczesnego Boeinga 777. (Oczywiście liczbę tą można poszerzyć pobierając dodatkowe samoloty. Do pobrania na moim chomiczku w folderze: FlightGear/Samoloty). Pozycja oferuje, także możliwość wyboru maszyn wojskowych, przede wszystkim odrzutowców. Nieco bardziej wymagający użytkownicy mogą pokierować UFO lub Zeppelinem. Owa wersja pozwala wystartować z 25 lokalizacji (oczywiście ściągając scenerie liczbę tę możemy zwiększyć do 20 tysięcy!). Jest także możliwość wystartowania oraz lądowania na lotniskowcu(bardzo mi przypadła do gustu :)!Podczas lotu, można oglądać różnego rodzaju rzeki, jeziora, miasta. W symulatorze dostępny jest bardzo pomocny i treściwy samouczek. Jak widać krajobraz jest bogato rozbudowany. Należałoby wspomnieć, że teren jest bazowany na rzeczywistej mapie świata. Pogoda i pory dnia ulegają zmianie, co uatrakcyjnia lot. Gra posiada niezłą grafikę trójwymiarową i możliwość gry przez sieć z innymi użytkownikami, a do tego niskie wymagania sprzętowe: Wsparcie sprzętowe dla OpenGL 1.2, procesor 1GHz, 256 MB RAM

Prawie jak Afterburner. Latamy samolotem nad morzem i rozstrzeliwujemy przeciwnika Image.aspx?id=16711713
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności