PRL2.SPREbETH.part03.rar
-
►Audiobooki ♫♪ -
998 Pogromcy Ognia -
Agrar Simulator -
ALIENS VS. PREDATOR - REQUIEM -
Arcania - Gothic 4 PL -
ASSASSIN'S CREED - BLOODLINES -
Assassins Creed Brotherhood PL -
Auta Mistrzostwa Złomka -
Battle Los Angeles -
Bulletstorm -
CALL of DUTTY -
Comic Life Eng Crack -
Crash Time 4 The Syndicate -
Crysis 2 -
Duke Nukem Manhattan Project -
Dungeons -
Erotyka -
Filmy -
Galeria -
Gry na kome -
Gry PC -
GTA San Andres -
GTA Vice City -
Guitar Hero III -
Half Life 2 -
Hentai -
JAK AND DAXTER - ZAGINIONA GRANICA PL -
Kalendarze na 2009r -
Kangurek Kao 3 - Tajemnica Wulkanu -
King Arthur the Druids -
LEGO Star Wars III The Clone Wars -
Magicka -
Magicka Vietnam -
NFS Underground 2 -
Portal 2 -
programy -
Przygody Merlina -
Sąsiedzi z Piekła Rodem -
sezon 2 -
sezon 3 -
Shogun 2 Total War -
Spider-Man 2 -
Stunt GP -
The Sims 2 -
UEFA EURO 2008 -
WinZip -
Worms 2 -
Worms Armageddon -
Zemsta Kujona -
Zoo Tycoon 2
Valve Software ( producent )
Electronic Arts Inc. ( wydawca )
Electronic Arts Polska ( dystrybutor PL )
logiczne ( FPP )
19 kwietnia 2011 ( światowa data premiery )
22 kwietnia 2011 ( data wydania w Polsce )
19 kwietnia 2011 ( data premiery w USA )
wymagania sprzętowe: Pentium IV 3 GHz, 1 GB RAM (2 GB dla Vista/7), karta grafiki 128 MB (GeForce 7600 lub lepsza), 7.6 GB HDD, Windows 2000/XP/Vista/7
Kontynuacja kultowej gry logicznej. Akcja toczy się kilkaset lat po wydarzeniach z pierwszej części.
Portal 2 to oryginalna produkcja należąca do gatunku gier logicznych, stworzona przez studio Valve Software. Akcja rozpoczyna się kilkaset lat po wydarzeniach z pierwszej części. Nasze działania w pierwszym Portalu spowodowały przebudzenie dziesiątek rdzeni osobowości. Jednym z takich SI jest Wheatley. Znudzony monotonią laboratoriów Aperture postanawia wydostać się na zewnątrz. W tym celu budzi Chell (bohaterkę części pierwszej, do tej pory uśpioną w komorze hibernacyjnej) i proponuje wspólną ucieczkę. Niestety nie wszystko idzie zgodnie z planem i duet natyka się na śpiącą sztuczną inteligencję GLaDOS (przeciwnik z części pierwszej), która dla dobra nauki postanawia nam przebaczyć i szybko wznawia znane z pierwszej części testy.
Graczom zaoferowano znacznie większą swobodę działania niż w pierwszej części. Poprzednio lokacje dawały jasno do zrozumienia czego można w nich dokonać, a czego nie. Teraz uległo to zmianie. Grający mogą zmieniać właściwości pomieszczeń oraz korzystać z zaawansowanego silnika fizycznego, dzięki któremu przez otwarte portale działają np. siły przyciągania. Przykładowo, tuba zasysająca powietrze jest zdolna przez otwarty portal poderwać działko strażnicze. Często natkniemy się też na urządzenia emitujące wiązkę przyciągającą lub mosty tworzone z czystej energii. Takie elementy otoczenia w połączeniu z otwartymi portalami posłużą do rozwiązywania kolejnych problemów logicznych. Inną ważną nowością jest wprowadzanie farb, które potrafią zmieniać właściwość powierzchni. Tu znowu przykład - przejście po pokrytej pomarańczowym kolorem podłodze powoduje wpadnięcie w poślizg, dzięki czemu osiągamy prędkości niedostępne tradycyjnymi metodami. Natomiast powierzchnie, które pomalujemy na niebiesko działać będą jak trampoliny. Kolejną nowością są obiekty odbijające światło, dzięki którym możliwe ma być zmienianie trajektorii laserów.
Portal 2 pochwalić się może także rozbudowanym trybem kooperacyjnym, który zawiera zupełnie odrębną kampanię, z oddzielną fabułą oraz zagadkami. Gracze wcielają się w nim w duet robotów, stanowiących ewolucje technologii wykorzystanych w działkach strażniczych. Każdy z nich uzbrojony jest we własne urządzenie do tworzenia portali (więc na raz otwarte mogą być cztery portale). By ułatwić współpracę między grającymi Valve udostępniło m.in. tryb split-screen, jak również możliwość włączenia mini kamery dającej podgląd na poczynania partnera. Pojawił się też system komend wizualnych, dzięki którym możemy umieszczać na poziomach ikony informujące drugiego gracza czego od niego w danym miejscu oczekujemy.