-
21 -
68 -
57 -
33
321 plików
102,24 GB
Realmforge Studios ( producent )
Kalypso Media ( wydawca )
strategiczne ( RTS )
08 lutego 2011 ( światowa data premiery )
obecnie brak planów wydania ( data wydania w Polsce )
08 lutego 2011 ( data premiery w USA )
wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7800 GT lub lepsza), 2 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Niemiecka odpowiedź na serię Dungeon Keeper. Jako zły lord więzimy w lochach niczego niespodziewających się bohaterów.
Dungeons to gra strategiczna będąca klonem popularnego w latach 90. XX wieku cyklu Dungeon Keeper. W produkcji niemieckiego studia Kalypso Media mamy okazję pokierować czarnym charakterem i zająć się polowaniem na dzielnych bohaterów.
W grze wcielamy się w wysoko postawionego, złego lorda, którego codzienną rozrywką jest zamykanie żądnych przygód śmiałków w lochach, a następnie wysysanie z nich dusz. Pewnego dnia nasz podopieczny pada ofiarą spisku swojej eks-narzeczonej, która odbiera mu dotychczasowe kompetencje i z miejsca zajmuje intratną posadę strażnika lochów. Teraz spragniony zemsty lord musi od nowa wspinać się po szczeblach więziennej kariery, a uczyni to budując własne labirynty i łapiąc sławnych, reprezentujących 15 klas postaci, bohaterów.
W każdej z 20 dostępnych misji gracz ma pod swoim dowództwem nie tylko lorda, ale także grupę posłusznych goblinów, które pełnią rolę robotników i budują rozgałęziony labirynt (drążą tunele, stawiają ściany i urządzają komnaty). Po stworzeniu maksymalnie trójpoziomowej struktury korytarzy należy przyciągnąć do niej utytułowanych bohaterów, których następnie zamkniemy w celach i pozbawimy dusz, awansując w ten sposób w hierarchii złych lordów.
Atrakcyjność lochów możemy poprawiać umieszczając w nich blisko 50 różnych elementów - fałszywe skarby, magiczne księgi i – co najbardziej kuszące dla samozwańczych bohaterów - potwory (dostępne 15 rodzajów), na których herosi mogą przećwiczyć swoje umiejętności. Wśród kreatur mamy do wyboru m.in. pająki, olbrzymy oraz diablice. Nie możemy również zapomnieć o pułapkach, które mają nam pomóc w pojmaniu śmiałków.
Interfejs gry zaprojektowano tak, by użytkownik miał szybki dostęp do istotnych przedmiotów i podległych lordowi jednostek. Do dyspozycji pozostawiono nam też dowolnie obracaną kamerę, pozwalającą lepiej orientować się w trójwymiarowym środowisku gry.
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB