-
66 -
960 -
1216 -
39
11108 plików
1622,53 GB
Wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3 GHz, 1.5 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 lub lepsza), 3 GB HDD, Windows XP/Vista SP1
Ashes Cricket 2009 to pozycja skierowana przede wszystkim do wielbicieli tego elitarnego sportu. Programiści z Transmission Games postarali się, by przenieść do ich domów każdy aspekt praktykowanej od wieków rozgrywki. Wszystko to w otoczce licencji australijskiej i angielskiej drużyny narodowej oraz spełniającej współczesne standardy grafice. Każda osoba obeznana z tematem rozpozna również dwóch charakterystycznych komentatorów w postaci Shanea Warnea i Toniego Greiga. Dopełnieniem całej produkcji jest tryb multiplayer przeznaczony dla dwóch bądź czterech graczy.
Zabawa w Ashes Cricket 2009 opiera się na trzech obowiązujących współcześnie konkurencjach. Główną z nich są praktykowane od ponad wieku mecze testowe. Ich człon skupia się na walce o tytułowe trofeum The Ashes, podczas której obierzemy stronę angielskiej bądź australijskiej reprezentacji narodowej. Oprócz nich w szranki o inne puchary stanie pozostałe osiem drużyn z całego świata. Obejmują one przedstawicieli RPA, Indii Zachodnich, Nowej Zelandii oraz Bangladeszu. Warto dodać, że ta forma rozgrywki trwa około pięć dni i może pochłonąć naprawdę sporo sił. Drugi tryb opiera się na założeniach jednodniowych meczy, których początek sięga wczesnych lat 70. Trzecia opcja to wprowadzone 6 lat temu krótkie, trzygodzinne potyczki w postaci Twenty20. Wszystko to rozegra się na osiemnastu najbardziej charakterystycznych stadionach umiejscowionych w dwunastu krajach wchodzących w skład federacji ICC.
Zasady rozgrywki w Ashes Cricket 2009 są proste. Na owalnym, trawiastym boisku umiejscowiono płaski pas o długości 20,12 metra. Na jego końcu ustawione są bramki w postaci trzech wbitych w ziemię drewnianych słupków. Gracz z atakującej drużyny ma za zadanie trafić w nią rzucaną piłką natomiast wyposażony w drewniany kij obrońca (batsman) stara się ją obronić. Drugi gracz z kijem (non-striker) znajduje się zaraz przy miotającym. Reszta 11 - osobowej drużyny zajmuje pozycję w owalu i obserwuję akcję. Celem gry jest zdobycie punktów (runów), które przyznawane są za celne uderzenia batsmana i non-strikera. Reguły te miały swój początek w średniowiecznej Anglii i są niezmienne od blisko siedmiu stuleci.
- sortuj według:
-
0 -
0 -
1 -
0
7 plików
2,19 GB