Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

MotocrossTheForce.exe

DeltaT / gry i filmy / MotocrossTheForce.exe
Download: MotocrossTheForce.exe

16,08 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
ChomikImage.aspx?k=1353569&t=633874301797738034&id=146253798&vid=146253798 Motocross The Force jest grą dzięki, której możemy wcielić się w kierowcę motocyklu typu Enduro.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Zasiądź za kierownicą ogromnej ciężarówki Monster Truck jako kierowca-kaskader! W grze walczysz o złoty medal mistrzostw świata kierowców. Do pokonania .masz kilkanaście karkołomnych torów, na którym twa maszyna musi zaprezentować jak najwięcej ewolucji. Tor musisz przejechać w określonym czasie. Sukces otworzy ci drogę do kolejnych kaskaderskich wyzwań.
11. W cyrku.wmv play
Odcinek jedenasty został w całości poświęcony cyrkowi. J ...
Odcinek jedenasty został w całości poświęcony cyrkowi. Już we wcześniejszych odcinkach mogliśmy oglądać motywy cyrkowe, estradowe, czy też wesołe miasteczko tak popularne w ZSRR. Kino animowane korzystało bardzo chętnie z tej popularności. Wilk w stroju odświętnym przychodzi do cyrku, co ciekawe ma bilet i jest on ważny. Znajduje sobie miejsce, oczywiście tuż obok Zająca, wyrzucając z niego małego Misia. Zabiera Zającowi lornetkę, aby przyjrzeć się estradzie i nie tylko. Patrzy z bliska na Zająca przez lornetkę i z przerażenia upuszcza ją sobie na łapę. No i gonitwa się zaczyna: najpierw po schodach na estradę z obowiązkową wywrotką, potem po drabinie na linę cyrkową, z której Wilk oczywiście spada. Następnie Wilk jest kilkakrotnie wyrzucany w górę przez Zająca, uderza w różnokolorowe kule samemu zmieniając kolor. Kolejne wybicie jest tak mocne, że nasz drapieżnik ląduje w dachu cyrku. Ale spektakl i gonitwa trwa dalej, widzowie w cyrku oglądają pokaz hipnotyzowania kobry, a widz przed telewizorem widzi Wilka, który łapie Zająca za sceną. Kot hipnotyzer kończący pokaz, wychodzi za scenę zapalić papierosa. Wilk daje mu ogień i grzecznie kłaniają się sobie. Problem w tym, że obaj mają takie same worki: jeden z Zającem, drugi z kobrą. I jak to w filmie animowanym Wilk bierze ten z wężem. Wyciąga fujarkę i dmie w nią dla próby, co budzi węża. Wilk, po chwilowym szoku, gra spokojną melodię, kobra uspokaja się i oplata go. On kroczek po kroczku, nadal grając, podchodzi do motocykla, zaczepia węża i uwalnia się. Gdy tylko przestaje się kręcić zauważa Zająca i gna za nim wprost do klatki Lwa. Zając zamyka Wilka, który na początku jest nieświadomy, kto śpi za nim. Jednak po chwili mamy klasyczną dla kreskówek gonitwę po klatce. Zając lituje się nad Wilkiem wyciągając go za ogon z klatki Lwa. Pościg trwa dalej, przenosi się na estradę gdzie Zając pokazuje sztuczki na jadącym koniu. Oczywiście Wilk nie chce być gorszy: przeskakuje przez niebezpieczne obręcze i przez przeszkody, aż ląduje przed koniem i musi uciekać na czterech łapach.
13. Olimpiada.wmv play
Trzynasty odcinek rozpoczyna się od przywitania przez Za ...
Trzynasty odcinek rozpoczyna się od przywitania przez Zająca sportowców zająców na lotnisku. Znajduje się tam także Wilk, który w ferworze gonitwy dosiada wózka bagażowego. Po wielu trudnych oesach wózkiem wznosi się z nim w powietrze. Odcinek ten został stworzony w 1980 r., roku Olimpiady moskiewskiej i jest jej poświęcony. Wilk beztrosko puszcza sobie olimpijskie koła z dymu i słyszy, że na ringu będzie walczył Zając, więc zrywa się do walki. Nie spodziewa się jednak, że będzie walczył z zawodowcem. Walka kończy się po krótkiej błazenadzie Wilka. Po ciężkim nokaucie zatacza się i liczy do 769, ale zauważa następnego Zająca grającego w szachy i postanawia się z nim zmierzyć w swoisty sobie sposób. Drażni przeciwnika, przewraca pionki aż zostaje wyrzucony. Wtedy to widzi już właściwego zająca podążającego do sali sportów walki. Tam ogląda łamanie desek przez profesjonalistów, oczywiście sam próbuje. Wreszcie odnajduje swojego Zająca, gdy chłodzi sobie zbolałą łapę. Zając jest przebrany w kimono, więc Wilk karze mu łamać deskę dla próby, ten sprytnie ją układa i uderza deską Wilka. Dalej obie postaci wsiadają na rowery i gnają prosto na siebie. Po kolizji dwa rowery łączą się w tandem a nasi bohaterowie wygrywają na nim wyścig kolarski, za który otrzymują nagrodę - czekoladowego Wilka i Zająca. Wilk odgryza głowę czekoladowemu Zającowi a Zając Wilkowi, co bardzo smuci Wilka.
15. W domu kultury.wmv play
Piętnasty odcinek rozpoczyna się od "dukania" przez Wilk ...
Piętnasty odcinek rozpoczyna się od "dukania" przez Wilka napisów na plakacie: Szukamy talentów! Wreszcie doczytuje do końca i dowiaduje się, że prowadzącym imprezę jest Zając. Kolejne sceny to próby Wilka, aby dostać się wejściem służbowym do Domu Kultury. Najpierw podaje się za Zająca, jednak Hipopotam nie daje się nabrać. Potem za Zebrę, Żółwia, ale za każdym razem wylatuje z hukiem. Wreszcie dostaje się do środka w kolumnie, z której wypada, gdy Zając podłącza ją dla próby. Zaczyna się koncert i jako pierwszy występuje chór Zajączków. Zając widząc za sceną Wilka ukrywa się wśród chórzystów. Wilk ciągnie ich po kolei za ogonki, aby znaleźć właściwego i gdy jest już tuż tuż Hipopotam ciągnie jego za ogon. Wilk wpada z krzykiem na estradę a chór powtarza jego dźwięki. Kolejny występ to balet Jezioro łabędzie w wykonaniu trzech Kur i Wilka, który tańczy, aby nie wpaść w łapy Hipopotama. Chwilę później Wilk już tańczy z Zającem jednak nie długo, bo tamten łapie się oświetlenia i ucieka. Wilk z wrodzoną sobie gracją kończy występ kilkoma szpagatami, wychodzi za scenę i zapala papierosa. Jednak Hipopotam ciągle tam jest, Wilk urzeka go kilkoma sztuczkami z papierosem, po czym zauważa Zająca. Ten ucieka i skrywa się w garderobie gwiazdy, Lisicy. Wilk nie poznaje go w peruce, ale gdy widzi właściwą Lisicę goni za Zającem. Ten w przebraniu wpada na scenę, Wilk przypadkowo włącza światła i muzykę, puszcza dym z papierosa na scenę. Pod osłoną dymu łapie Zająca, ukrywa go w futerale od gitary łapie inne futerały i niepostrzeżenie wymyka się przed Hipopotamem. Na progu jednak wpada na Misia z kwiatami i upuszcza wszystko. W pośpiechu łapie pierwszy lepszy futerał i ucieka. Zająca tam jednak nie ma jest gitara, na której nasz bohater gra i śpiewa. Kończy śpiewać i zauważa na gitarze portret Zająca, oczywiście roztrzaskuje instrument o drzewo a sam dostaje w głowę budką dla ptaków. Ostatnia scena jest smaczkiem samym w sobie, Wilk zrzuca daszek budki a na głowie ma gniazdo, z którego wygląda pisklę i robi: ku ku.
16. W świecie bajek.wmv play
Szesnasty odcinek Nu, pogodi! rozgrywa się w świecie baj ...
Szesnasty odcinek Nu, pogodi! rozgrywa się w świecie bajek. Wilk leżąc na plaży, podczas upału, przegląda Skazki. W książce zauważa portret Zająca, któremu dorysowywuje, długopisem ze zmieniającymi się wizerunkami Wilka i Zająca, wąsy i brodę. Chwilę później dostaje udaru słonecznego, który materializuje się w słonecznej pięści uderzającej Wilka. Nasz bohater budzi się w świecie bajek na plaży, morze wyrzuca mu w łapę butelkę, którą ten z zadowoleniem otwiera. Z butelki wychodzi Dżin w kształcie Zająca chmury, po chwili zmienia postać na normalną a Wilk chce go wtedy uderzyć butelką. Dżin Zając wyrywa włosy z brody, wypowiada zaklęcie i Wilk zmniejsza się i ląduje w butelce. Zając wrzuca butelkę do morza. Wyławia Wilka biedny rybak, myśląc, że to złota rybka. Uwalnia go a ten wyrywa mu kilka włosów z brody i wypowiada zaklęcie. Dom rybaka zmienia się w pałac. Wilk idąc swoją drogą zauważa przelatującą czarownicę i Zająca jadącego karocą Kopciuszka. Rzuca kamieniem w karoce jednak trafia czarownicę. Ta spada jak postrzelony samolot tuż przed Wilkiem i już ma go okładać miotłą, gdy on wyciąga długopis i daje babinie. Ta jest urzeczona na, tyle że Wilk niepostrzeżenie zabiera jej miotłę i leci za Zającem. Krąży, krąży aż wylatuje za nim smok, postrzelony Wilk ląduje w dzwonnicy, która wybija 12. Konie zmieniają się w myszy, woźnica w kota a karoca w dynię. Zając ucieka do lasu a Wilk za gna nim. Długouchy wbiega do domku czarownicy na dwóch nóżkach i ukrywa się w piecu. Za nim do domku wbiega Wilk i ze strachem nawołuje Zająca. Odpowiada mu magiczna jabłonka. Wilk zrywa z niej jabłko i zjada je - wyrastają mu ośle uszy, zjada jeszcze jedno wyrasta mu świński ryj. Po kolejnym jabłku ma trąbę. Łapie ze ściany miecz i uderza w jabłonkę, ta znika pozostawiając po sobie tylko pył. Wilk zmiata go i wrzuca do pieca, wtedy Zając kicha. Wilk rzuca Zająca na ławeczkę a ten łapie coś na kształt bałałajki-samograjki. Instrument zmusza słuchaczy do tańczenia, tańczy Wilk, krzesła, miotła i inne sprzęty. Właściwie to tańczy cała chatka. Zając w ferworze tańca ucieka i po drodze zamienia miotły. Wilk podnosi się w momencie, gdy do chatki wchodzi czarownica. Sam zaczyna grać na bałałajce-samograjce, wychodzi z chatki łapie miotłę i rzuca się z nią ze skarpy do morza. Wyławia Wilka ten sam rybak, wyrywa sobie włosy z brody i prosi Wilka, aby ten zmienił jego starą żonę w młodą królewnę. Wilk przerywa włosy i wypowiada zaklęcie, jednak zamiast królewny pałac rybaka zmienia się znów w obskurną chatę. Wilk ucieka i po drodze natrafia na źródełko, przy który stoi kamień z napisem: "nie pij - bo zostaniesz koziołkiem". Nasz bohater oczywiście pije i zmienia się w Koziołka. Po chwili, jako Koziołek, spotyka Wilka z bajki o Czerwonym Kapturku. Kolego po fachu pyta Wilka (Koziołka), czy nie widział Czerwonego Kapturka. Ten przecząco macha głową, zostaje rzucony na drogę, gdzie podbiega Zając z butelką "wody życia". Długouchy oblewa Wilka (Koziołka) wodą a ten zmienia się w Wilka. Zmienia się także tło, wracamy na plażę z początku odcinka. Wilk budzi się zabiera Zającowi butelkę i rzuca ją Hipopotamowi w szachy, ten uderza go koniem.
17. Naz wyspie.wmv play
Siedemnasty odcinek Nu, pogodi! został nakręcony w 1994 ...
Siedemnasty odcinek Nu, pogodi! został nakręcony w 1994 roku na jubileusz 25-lecia serialu przy współpracy ze studiem 13. Początek nawiązuje do ósmego odcinka, Wilk brawurowo zjeżdża ze stoku pisząc na śniegu: "Nu, pogodi!", jednak wpada na pień i staje się kulą śnieżną. Po tym wypadku otrzepuje się ze śniegu, wyciąga z plecaka urządzenie podobne do telefonu i wysyła do Zająca wiadomość. Zając wyleguje się na dmuchanym materacu i czyta z bipera: Odcinek siedemnasty i osiemnasty są sponsorowane przez firmę AMT, operatora telefonicznego, dlatego właśnie nasi bohaterowie posiadają taki sprzęt. Dalej z czołówki dowiadujemy się, że Nu, pogodi! obchodzi 25-lecie. Na estradę wychodzą Wilk i Zając, są starzy: Zaczynają tańczyć, przy obrocie spadają im peruki, a Kot hipnotyzer zmienia ich z powrotem w młodych. Wilk tańcząc łapie Zająca. Wychodzi z nim na zewnątrz i szczerzy zęby, wtedy wybija dwunasta i Zając zmienia się w strasznego potwora. Cała ta scena okazuje się jednak tylko snem Wilka. Kolejne sceny rozgrywają się w apartamencie Wilka, ktoś dzwoni do drzwi, przestraszony Wilk patrzy przez judasza i widzi ogień. Wyobraża sobie bandę zbirów z bronią i świecami. Patrzy przez drugiego judasza na wysokości kolan i okazuje się, że to Zając przyszedł z wizytą. Wilk odryglowuje drzwi i wpuszcza gościa. Wilk chwali się swoim portretem w futrze przy aucie VOLKVO. Zając próbuje zdmuchnąć świeczki na jubileuszowym torcie jednak nie daje rady i wtedy Wilk robi to dużo energiczniej, na tyle że tort ląduje na jego portrecie i zmywa z Wilka futro. Jest to wystarczający powód, aby gonitwa mogła trwać dalej. Zając wsiada do jubileuszowego balonu a Wilk oczywiście za nim. W ferworze pościgu Wilk wyrzuca ze swojego balonu cały balast i unosi się w przestrzeń kosmiczną. Mija go Sputnik a nasz bohater zamarza razem z balonem i spada. Pomocną kotwicę rzuca Wilkowi Zając, jednak nie chroni go ona przed atakami rekina. Koniec, końców nasi bohaterowie lądują na egzotycznej wyspie pełnej czarnych Zająców, którzy oglądają Nu, pogodi!. Gdy tylko widzą gonitwę rzucają dzidami w telewizor, co rozśmiesza Wilka. Po chwili czarne Zające łapią Wilka i zamierzają go upiec. Jak zwykle w takim momencie z pomocą Wilkowi przychodzi Zając. Tańczy przed Zającami dzikusami Lambadę a oni przyłączają się do niego. Bohaterowie uciekają na plażę jednak z jednej strony mają rekina a z drugiej dzikusów. Porywa ich tornado, Zając ląduje w balonie a Wilk w oceanie z rekinem. Płynie prosto na niego z otwartą paszczą i przegania przeciwnika. Odcinek ten został poświęcony pamięci A. D. Papanowa.
19. Na wakacjach.WMV play
2005 Nowe przygody Wilka i Zająca.
2005 Nowe przygody Wilka i Zająca.
20. Wiejski odpoczynek.WMV play
2005 Ostatni odcinek Wilka i Zająca.
2005 Ostatni odcinek Wilka i Zająca.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności