Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
xmajax
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

Mężczyzna Rafał

widziany: 2.05.2024 09:15

  • pliki muzyczne
    354
  • pliki wideo
    2090
  • obrazy
    1964
  • dokumenty
    121

5936 plików
1309,74 GB

Ukryj opis
  • 4,59 GB
  • 31 gru 12 0:14




wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB

Team Fortress 2, dzieło programistów ze studia Valve Corporation można scharakteryzować jako przeznaczoną do gry wieloosobowej, posiadającą akcenty strategiczne, zorientowaną na współpracę zespołową, strzelankę, w której poczynania postaci oglądamy z perspektywy pierwszej osoby. Sami autorzy nazywają swe dzieło „najlepiej wyglądającą i najbardziej grywalną, grą wieloosobową”.

Rozgrywka polega na wykonywaniu szeregu misji, w czym usilnie przeszkadza nam konkurencyjna ekipa. Nowy tytuł w niektórych elementach przypomina oryginalny Team Fortress. Mam tu na myśli, przede wszystkim, prowadzenie do boju drużyny, składającej się z zestawu żołnierzy, dysponujących unikalnymi zdolnościami. Niezależnie od tego jaką misję przyjdzie nam wykonać podstawowe znaczenie ma perfekcyjna współpraca między żołnierzami i jak najlepsze wykorzystanie ich zdolności. Dostępnych klas jest dziewięć, wszystkie znane z poprzedniej części: Heavy, Spy, Scout, Demolitions, Engineer, Medic, Sniper, Soldier i Pyro. Każdy znajdzie coś dla siebie. Wielbiciele herosów w stylu Rambo wybiorą Heavy lub Soldiera, zwolennicy bardziej subtelnych akcji zdecydują się pewnie na Scouta lub Snipera, z kolei osobnicy preferujący działania w drugiej linii mogą wcielić się w rolę Medica i Engineera. Autorzy starali się uniknąć sytuacji w której jedna z klas jest zdecydowanie lepsza od reszty, dlatego też zadbali, by zalety uzupełniały się z wadami. I tak, posiadający olbrzymią siłę ognia Heavy, jest powolny, z kolei poruszający się szybko Scout, odznacza się znikomą odpornością na ataki wroga. I to właśnie znalezienie sposobu na, najbardziej efektywne, wykorzystanie silnych stron naszych bohaterów jest kluczem do sukcesu.

zachomikowany

  • 1,34 GB
  • 31 gru 12 0:14


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium II 233 MHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB

Dark Salvation to gra z gatunku pierwszoosobowych shooterów, osadzona w mrocznych, gotyckich klimatach. Historia opisywanego tytułu sięga roku 1999, kiedy to założyciel Mangled Eye Studios, firmy odpowiedzialnej za stworzenie Dark Salvation, opracował zarysy moda do Quake III Arena. Mod ten następnie wyewoluował w pełnoprawną produkcję, napędzaną silnikiem id Tech 3.

Fabuła gry koncentruje się wokół postaci Talii, młodej kobiety będącej świadkiem rzezi swojej rodziny dokonanej przez demona o imieniu Lucafix. W pogoni za demonem Talia trafia do jego królestwa, gdzie zostaje opętana przez byt zwany Spirit Cristal. Korzystając z jego mocy, Talia musi pomścić swoich bliskich i powrócić do świata żywych.

zachomikowany

  • 1,14 GB
  • 31 gru 12 0:14


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta graficzna 64MB

Bet on Soldier: Blood of Sahara to pierwsze oficjalne rozszerzenie, wydanej w 2005 roku, gry z gatunku FPS pt. Bet on Soldier: Blood Sport (Bet on Soldier: Krwawy Sport). Mamy tu do czynienia z samodzielnym dodatkiem, więc posiadanie podstawowej wersji BoS nie jest wymagane, aby uruchomić omawiany produkt. Oczywiście add-on przygotowali ludzie z francuskiej firmy Kylotonn Entertainment.

Rola głównego bohatera została powierzona osobnikowi nazwiskiem Max Balding, czyli świetnie wyszkolonemu żołnierzowi. Awanturnik ów przystępuje na afrykańskiej ziemi do walki z potężnym syndykatem, chcącym przejąć całkowitą kontrolę nad ogromnymi obszarami roponośnymi. Bet on Soldier: Blood of Sahara oferuje nam pięć rozbudowanych etapów rozgrywki w trybie single-player, zlokalizowanych w północnej części Afryki. Oglądamy zatem tereny pustynne, domy w stylu mauretańskim i inne charakterystyczne elementy trójwymiarowego środowiska. Developerzy zaimplementowali ponadto jeden typ broni, nie zaprezentowany w podstawowej wersji Bet on Soldier. Mowa o wyrzutni rakiet z systemem automatycznego namierzania celu.

zachomikowany

  • 2,20 GB
  • 31 gru 12 0:14


obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce FX 5700 lub lepsza), 4 GB HDD, Windows 2000/XP/Vista

Mortyr: Operacja „Sztorm” jest osadzoną w realiach drugiej wojny światowej strzelaniną, której akcja ukazana jest z perspektywy pierwszej osoby. Jest to już czwarta odsłona serii określanej nieoficjalnie mianem „polskiego Wolfensteina” i tak samo jak poprzednia część, Mortyr III: Akcje Dywersyjne, wyprodukowana i wydana została przez City Interactive.Akcja dzieje się w roku 1942, a grający wciela się w postać tytułowego bohatera – Mortyra, który na zlecenie Brytyjskiego rządu zlikwidować ma kluczowe dla III Rzeszy osoby: Josepha Goebbelsa, Heinricha Himmlera i Hermana Goeringa.By wykonać powierzone mu zadanie Mortyr odwiedzi takie miejsca jak niewielkie francuskie miasteczko, zamek Himmlera w Niemczech oraz kompleks tajnych podziemnych fabryk w Górach Sowich – łącznie 8 poziomów, zapewniających kilka godzin intensywnej rozgrywki. W arsenale środków znaleźć można takie bronie jak: Luger P08, Sten, MP40, Kar98, Stg44, Panzerfaust, Granat, Stielhandgranate i MG42.Za generowanie grafiki w Operacji „Sztorm” odpowiada silnik Jupiter EX – znany z m.in. gry F.E.A.R. Precyzyjne odwzorowane fizyki świata gry powierzono z kolei uznanemu enginowi Havok.Preferujący potyczki z żywym przeciwnikiem znajdą w grze multiplayer dla 16 graczy w takich trybach jak: DeathMatch, Team DeathMatch, Capture the Flag oraz Kontrola. Na jego potrzeby przygotowane zostały 3 specjalne mapy.



zachomikowany

  • 2,69 GB
  • 31 gru 12 0:14


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.8 GHz, 1 GB RAM, 128 MB akcelerator 3D (DirectX 9.0c), Windows XP SP2

UberSoldier 2 (znany także pod tytułem Eastern Front: Ahnenerbe Crash) to kontynuacja gry UberSoldier, stworzonej przez rosyjskie studio developerskie, Burut. Podobnie jak w przypadku poprzednika tak i tutaj mamy do czynienia z pierwszoosobowym shooterem, a akcja opisywanego produktu nawiązuje bezpośrednio do wydarzeń przedstawionych we wspomnianej wcześniej grze.Jest rok 1945. Niemcy, Imperium Zła, chylą się ku upadkowi – Alianci praktycznie zgnietli całą potęgę militarną nazistów. Ale faszyści, oprócz czołgów i samolotów mają jeszcze jednego asa w rękawie – wyniki badań Instytutu Ahnenerbe, stanowiące połączenie techniki i mistycznych inkantacji. Głęboko w górach Tybetu prowadzone są przerażające eksperymenty, mające na celu ożywienie trupów. Dosłownie godziny dzielą nas od momentu, gdy na front ruszą legiony nieumarłych – perfekcyjnych żołnierzy, nie czujących bólu ani strachu.Gracz ponownie wciela się w Karla Stolza, jednego z pierwszych Super Żołnierzy, przeprogramowanego przez naukowców Ruchu Oporu. Naszym zadaniem jest odnalezienie legendarnej bazy Agarti, gdzie prowadzone są eksperymenty na nieboszczykach oraz wyeliminowanie zagrożenia. Eastern Front: Ahnenerbe Crash oferuje poprawioną w stosunku do poprzednika grafikę oraz fizykę gry, „diabelsko” podstępne algorytmy sztucznej inteligencji, postaci znane z pierwszej części gry oraz bardziej dynamiczną rozgrywkę. Karl Stolz zyskał nowe umiejętności, a arsenał dostępnych broni uległ znacznemu rozszerzeniu – dostępne są nowe modele broni wzorowane na prototypach z II Wojny Światowej. Twórcy gry wprowadzili też system sumowania się bonusów.

zachomikowany

  • 1,95 GB
  • 31 gru 12 0:14


obrazek
wymagania sprzętowe:
Procesor 2.4 GHz Intel Pentium / AMD Athlon,RAM: 1 GB RAM (XP,) 2 GB RAM (Vista)
Windows XP Service Pack 1 or Windows Vista

Showdown: Scorpion to łakomy kąsek dla miłośników efektownych, futurystycznych strzelanek z widokiem z pierwszej osoby. Jest rok 2068, wizja przeszłości nie jawi się nam jednak specjalnie wesoło, cała Europa Wschodnia dostała się bowiem pod jarzmo zbrodniczych syndykatów i potężnych, amerykańskich i azjatyckich korporacji, które wykorzystują zamieszkaną przez nas część świata jako zaplecze przemysłowo-gospodarcze i gigantyczny rezerwat królików doświadczalnych.W końcu jednak musiało zdarzyć się coś bardzo złego. Jedna z żerujących na słowiańskiej ziemi organizacji odkryła śmiertelnie niebezpiecznego nano-wirusa, który teraz zagraża całemu światu. Rząd rosyjski nie może przejść obok tego obojętnie i wysyła najlepszego na świecie żołnierza sił specjalnych, by uporał się z tym problemem.Naszym celem jest oczywiście zniszczenie diabelstwa w zarodku i powstrzymanie eskalacji śmiercionośnych mikrobów. Żeby jednak tego dokonać, gracz będzie musiał się troszkę natrudzić i przebić się przez hordy wrogo nastawionych „przeszkadzajek”, spośród których warto zwrócić uwagę na podziemnych mutantów, szalonych terrorystów, mechaniczne roboty czy uzbrojone po zęby mini-śmigłowce. Odwiedzamy różnego rodzaju rezydencje, od luksusowych dworów przez zapuszczone slumsy, aż po ultranowoczesne laboratoria czy podmiejskie obiekty przemysłowe. Wszystko to utrzymane w sprawdzonej konwencji science-fiction.

zachomikowany

  • 1,60 GB
  • 31 gru 12 0:14


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 4 GB HDD, Windows XP/Vista

Rajd na Berlin: Cień Stalingradu to gra akcji FPP rozgrywająca się podczas II Wojny Światowej. Za wydanie tego tytułu odpowiada firma City Interactive.Gra przenosi nas do sierpnia 1942 roku. W tym okresie Naziści przejęli już kontrolę nad większością Europy i planują atak na Związek Radziecki. Niemcy postanawiają wykorzystać niekonwencjonalną technologię. Ich naukowcom udało się opracować zupełnie nową, zabójczą broń chemiczną. Głównym celem niemieckiej ofensywy jest miasto Stalingrad, które wojsko zaatakuje jak tylko sekretny projekt zostanie ukończony. Wcielamy się w rosyjskiego agenta rzuconego na Wschodni front. Naszym zadaniem jest inwigilacja wrogich obozów i zatrzymanie produkcji niebezpiecznego narzędzia destrukcji oraz uratowanie całego miasta.Twórcy przygotowali osiem odrębnych misji - zwiedzimy przede wszystkim ruiny Stalingradu, małe miasteczko na Ukrainie oraz niemiecką fabrykę wojenną. Podczas zabawy musimy stosować wiele taktyk sabotażowych. Przyjdzie nam między innymi unicestwić kluczowego naukowca wroga, wykraść tajne dokumenty z silnie strzeżonej bazy i wiele innych.Tytuł oferuje kilka ciekawych rozwiązań w kwestii mechaniki zabawy. Zastosowano więc system prowadzenia ognia zza osłon oraz taktyczny element związany z przebijaniem niektórych ścian przez pociski. Ponadto, do wyboru otrzymujemy pokaźne uzbrojenie, wiernie odwzorowujące prawdziwe wyposażenie z czasów II Wojny Światowej. Możemy więc postrzelać z takich broni jak: PPSh, Mosin Nagant, Tokarev SVT40, Diektariev, MP40, Luger, Kar98, MG42, MP44.Gra została stworzona na bazie ulepszonego silnika graficznego JupiterEX, oferującego ciekawie zrealizowane wnętrza, postacie oraz korzystającego z wielu współczesnych efektów. Na uwagę zasługują również dynamiczne oświetlenie i liczne detale.

zachomikowany

  • 2,44 GB
  • 31 gru 12 0:14


obrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 1 .8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB, 5.4 GB HDD, Windows XP/Vista/7

The Scourge Project to futurystyczna, trzecioosobowa strzelanina opracowana przede wszystkim z myślą o rozgrywce w trybie kooperacji. Została zaprojektowana przez hiszpańskiego dewelopera Tragnarion Studios, który pierwotnie miał w planach wyprodukowanie FPS-a, lecz ostatecznie wprowadził na rynek shootera z widokiem z trzeciej osoby (TPP). Gra powstała z myślą o dystrybucji cyfrowej.Historia przedstawiona w The Scourge Project została nakreślona w taki sposób, by najwięcej emocji zapewniało jednoczesne uczestnictwo w rozgrywce czterech graczy. Wcielają się oni w poszczególnych członków Echo Squad – drużyny najemników, która została wynajęta przez organizację Tarn Initiative i wyrusza na akcję wymierzoną w korporację Nogari. Ich zadaniem jest uratowanie Dr Raisbecka, podwójnego agenta działającego na zlecenie Tarn Initiative, oraz zdobycie fragmentu meteorytu służącego do produkcji Ambrozji (surowca zapewniającego dostęp do niekończących się pokładów energii).Sytuacja już na samym początku wymyka się spod kontroli – najemnicy zostają zaatakowani przez nieznane formy życia oraz żołnierzy zarażonych tajemniczym wirusem. Zadaniem Echo Squad jest odkrycie przyczyn pojawienia się obcych i znalezienie sposobu na ich wyeliminowanie przy pomocy futurystycznego asortymentu broni (dziewięć środków zagłady).
Przed rozpoczęciem właściwej rozgrywki wybieramy jedną z czterech dostępnych postaci. Każdy z bohaterów posiada unikalną historię, wpływającą w drobnym stopniu na przebieg rozgrywki, a także zestaw wyróżniających go umiejętności. W trybach kampanii oraz multiplayerze postacie zdobywają doświadczenie, potrafiące wpłynąć pozytywnie na ich zdolności.Trójwymiarowy świat The Scourge Project, przedstawiony z perspektywy pierwszej osoby, został oparty na silniku graficznym Unreal Engine 3, przygotowanym przez firmę Epic Games. Z tego też względu wszystkie elementy, które spotykamy na naszej drodze są pieczołowicie dopracowane. Pozytywne wrażenie wywiera również fizyka świata, co skrzętnie wykorzystują przeciwnicy – m.in. miotając w naszą stronę beczki i inne elementy otoczenia.

zachomikowany

  • 2,76 GB
  • 31 gru 12 0:14


obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce FX 5700 lub lepsza), 3 GB HDD, Windows XP/Vista

Code of Honor 3 to kolejna część serii strzelanin FPP, opracowanych przez rodzime studio deweloperskie City Interactive.Akcja trzeciej odsłony cyklu rozgrywa się w niedalekiej przyszłości i nawiązuje do tematyki pogłębiającego się kryzysu ekonomicznego, który objął swym zasięgiem większość krajów świata. Operujące na terenie Francji ekstremistyczne ugrupowanie wykorzystuje okazję do nakłonienia sfrustrowanej ludności do podjęcia bardziej stanowczych działań przeciw swojemu rządowi. W obawie przed licznymi aktami terroru do akcji wkraczają żołnierze Francuskiej Legii Cudzoziemskiej, a my ponownie przejmujemy kontrolę nad jedną z takich postaci. Tym razem operujemy w całości na terenie Francji, walcząc z wrogimi najemnikami i próbując zidentyfikować osoby stojące za spiskiem mającym na celu przyczynienie się do upadku państwa.Tradycyjnie już dla gier z tej serii do ukończenia mamy kilka poziomów cechujących się liniową strukturą. Najpoważniejszą nowością jest dodanie do rozgrywki systemu zasłon, dzięki którym możemy prowadzić ślepy ostrzał lub lepiej zaplanować kolejne kroki. Pewnych zmian doczekał się także arsenał. Został on nie tylko poszerzony o nowe przedmioty (m.in. granaty ogłuszające), ale również wzbogacony o opcję modyfikowania używanych broni. Pozwala to chociażby na szybkie przekształcenie karabinu maszynowego w snajperski.Oprawa wizualna Code of Honor 3 uległa znacznej poprawie. Misje rozgrywają się zarówno wewnątrz okupowanych przez wrogich najemników budynków jak i na powierzchni.



zachomikowany

  • 1,86 GB
  • 31 gru 12 0:14


obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.7 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 4 Ti4200 lub lepsza), 3 GB HDD, Windows 2000/XP

Terrorist Takedown 2 to kolejna odsłona cyklu pierwszoosobowych strzelanin, który został zapoczątkowany w 2004 roku przez polską firmę CITY Interactive. Tym razem twórcy programu przenoszą nas do bliżej nieokreślonego kraju na Bliskim Wschodzie, gdzie trwa bezpardonowa wojna pomiędzy tytułowymi terrorystami, a siłami rządowymi, pragnącymi za wszelką cenę utrzymać pokój.Podobnie jak to miało miejsce w poprzednich odsłonach tej serii, tak i w Terrorist Takedown 2 wcielamy się w doskonale wyszkoloną maszynę do zabijania. Pracując dla sił stabilizacyjnych gracz zmierzy się z wrogą partyzantką, strzelającą nie tylko do żołnierzy, ale również do cywilów. Uwalnianie zakładników, chronienie bezbronnych mieszkańców przed samobójczymi atakami, czy wreszcie tradycyjne dla strzelanin misje, w których musimy wyeliminować wszystkich bojowników – w sześciu bardzo rozbudowanych misjach gracz ma pełne ręce roboty.Jak na porządną strzelaninę przystało, produkt oferuje sporo rozmaitych środków zagłady. Wśród szczegółowo odwzorowanych broni znalazły się m.in.: karabiny szturmowe FN SCAR-H, Steyr AUG 203 i AKS-74, pistolet H&K MK.23 USSOCO, pistolet samopowtarzalny Calico M950, lekki karabin maszynowy M249 SAW oraz materiały wybuchowe.Za oprawę wizualną w grze odpowiada silnik Jupiter EX firmy Lithtech – ten sam, którywcześniej napędzał takie produkty, jak: F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon czy Condemned: Criminal Origins. Oprócz ładnej grafiki, autorzy popracowali również nad sztuczną inteligencją komputerowych przeciwników. Wróg uderza znienacka, przygotowuje zasadzki, próbuje manewrów oskrzydlających, a nawet zawiązuje sojusze, aby zlikwidować gracza i jego pomocników. Firma CITY Interactive wykorzystała również w grze oferowany przez silnik zaawansowany system oddziaływań fizycznych. Prowadzony przez nas żołnierz może przemieszczać, uszkadzać lub całkowicie niszczyć przedmioty oraz wykorzystywać je przeciwko wrogom.



zachomikowany

  • 2,90 GB
  • 31 gru 12 0:14


obrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 1.8 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), Windows XP/Vista

Secret Service to pierwszoosobowa, taktyczna strzelanina, której deweloperem jest studio Tigon (założone przez aktora Vin Diesela), wydawcą zaś koncern Activision Blizzard.Prezydenckie wybory w Stanach Zjednoczonych rozstrzygnięte. Dzień Inauguracji przebiega spokojnie i bez zakłóceń. Niestety, tylko do chwili, gdy niespodziewany atak na Kapitol przepuszcza zorganizowana i liczna grupa ekstremistów. Wcielając się w bohatera opisywanej tu produkcji podejmujemy się próby ocalenia liderów narodu amerykańskiego. Naszym głównym zadaniem jest ochrona najważniejszych osób w państwie, w tym zaprzysiężonego właśnie prezydenta USA. Nie jest to jednak takie proste, bowiem w szeregach przeciwników znajduje się nie tylko grupa przestępców, ale także spora część, nieprzychylnych nam agentów ochrony. W trakcie gry odwiedzimy Kapitol, samolot Air Force One i inne, kluczowe z punktu widzenia amerykańskich sił specjalnych, lokalizacje.Jednym z głównych twórców gry jest Daniel Arey, scenarzysta i projektant poziomów, który pracował wcześniej dla firmy Naughty Dog. Zawarł on w produkcji efektowne zwroty akcji, a także ciekawie zarysował portret psychologiczny głównego bohatera. Oprawa graficzna Secret Service nie zaskakuje nas niestety niczym wyjątkowym. Tekstury charakteryzują się średnią jakością, są jednak czytelne, co w tego typu produkcjach odgrywa ważną rolę.

zachomikowany

  • 2,58 GB
  • 31 gru 12 0:14


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB

Dusk-12: Strefa Śmierci jest klasycznym przedstawicielem gatunku First Person Shooter, umiejscowionym w futurystycznym świecie. Pozycja ta charakteryzuje się przede wszystkim szybką, wciągającą akcją, nowoczesną, starannie wykonaną oprawą wizualną oraz dopracowanym trybem rozgrywki wieloosobowej. W „wyposażeniu standardowym” program oferuje także bogatą zbrojownię oraz kilka specjalnych zdolności, w które możemy wyposażyć nasze alter ego.

Fabuła gry z pewnością nie zalicza się do szczególnie odkrywczych czy oryginalnych. Pewni życiowi panowie w przyszłości postanowili bowiem stworzyć super-żołnierza, przeprowadzając przy tym „drobne” eksperymenty na ludności cywilnej jednego z miast. Jak to zwykle w grach bywa, coś poszło nie tak i teraz mamy kwarantannę na całe miasto, które zostało dokumentnie opanowane przez hordy krwiożerczych morderców, beztrosko hasających sobie po ulicach. Oczywiście, wirusik, który spowodował całe to zamieszanie, jest nieuleczalny, w związku z czym jedyną możliwością zaprowadzenia porządku jest wytępienie całego tałatajstwa za pomocą różnego rodzaju środków „zabezpieczających”.

zachomikowany

  • 3,45 GB
  • 31 gru 12 0:14


obrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.8 GHz, karta grafiki 512 MB

Dreamkiller to pierwszoosobowa strzelanina zespołu Mindware Studios, który zadebiutował w gatunku FPS shooterem Painkiller: Overdose. Wcześniej firma opracowała szpiegowską grę akcji Cold War: Behind The Iron Curtain i tworzyła projekt Voodoo Nights. Ostatnie przedsięwzięcie nie zostało nigdy dokończone.

W Dreamkillerze wcielamy się w postać psycholożki Alice Drake, kobiety zdolnej do wnikania w umysły pacjentów. Dzięki jej umiejętnościom wchodzimy w podświadomość chorych, by zmagać się z nękającymi ich demonami.

zachomikowany

  • 5,63 GB
  • 31 gru 12 0:14


obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 1.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB

Ukazana z perspektywy pierwszej osoby strzelanina, stworzona przez polskie studio The Farm 51. Wykorzystuje ona ulepszoną technologię, zapożyczoną z innego rodzimego hitu - Painkillera.

NecroVision polskiego studia The Farm 51 to przedstawiciel gatunku FPS, z akcją rozgrywającą się w czasie pierwszej wojny światowej. Z tymże, ponieważ sprzęt bojowy z tamtych czasów jest trochę zbyt mało efektowny jak na wymogi współczesnych FPS-ów, autorzy postanowili dodać kilka elementów nadających grze specyficznego, nadnaturalnego charakteru. Mowa o mocach nadprzyrodzonych, wampirach, demonach czy zombie. Do stworzenia NecroVision, programiści z Farm 51 użyli nieco podrasowanego silnika, zastosowanego wcześniej w grze Painkiller.

zachomikowany

  • 5,17 GB
  • 31 gru 12 0:14


obrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 7600 lub lepsza), Windows XP/Vista

Precursors to kolejna gra ukraińskiej firmy developerskiej Deep Shadows, odpowiedzialnej m.in. za produkcję Boiling Point: Road to Hell. Jest ona ulepszoną kompilacją starego, dobrego symulatora kosmicznego Elite, klasycznych filmów SF, świata z powieści Andre Norton oraz nowoczesnego, pierwszoosobowego shootera. To połączenie tworzy bardzo nietypową ale zarazem ekscytującą mieszankę gatunków.Już w Boiling Point twórcy starali się stworzyć wiarygodny świat, w którym "wolność" rozgrywki jest rzeczą nadrzędną. W Precursors posunęli się jeszcze dalej - gra prowadzi graczy w niezbadane rejony przestrzeni kosmicznej, gdzie mogą przemieszczać się od planety do planety na pokładach ogromnych statków wojennych, których długość dochodzi niejednokrotnie do 10km! Wcielamy się w postać bezimiennego Bohatera, który został rzucony w sam środek konfliktu pomiędzy dwoma dominującymi w kosmosie rasami.Przed nami ponad 250 zróżnicowanych misji, podczas których musimy podejmować właściwe decyzje zależne od naszej profesji: przemytnik szmugluje towary i handluje nimi, łowca nagród bez skrupułów chwyta przestępców, a jako sławny zdobywca możemy rządzić jednym z niezliczonych, odległych światów. Walki, w których bierzemy udział toczą się zarówno na pokładzie statku (polowanie na pasażerów na gapę czy starcie z piratami), jak i w przestrzeni kosmicznej osiągając epickie rozmiary.

zachomikowany

  • 1,19 GB
  • 31 gru 12 0:14


obrazek
wymagania sprzętowe:
Windows 98/ME/2000/XP, Pentium 3 1.2 GHz, 256 MB RAM, karta graficzna DirectX 7

SiN: Episodes to sequel pierwszoosobowego, leciwego już shootera, wydanego w 1998 SIN autorstwa studia Ritual. Świat znany nam z poprzedniej części gry przeszedł sporą metamorfozę aby sprostać zarówno wymaganiom graczy jak i sprzętu obecnej generacji. Pewnym novum w stosunku do protoplasty jak i innych gier tego gatunku, jest podzielenie gry na serię epizodów, zapoczątkowaną przez rozdział nazwany Emergence. Każdy z epizodów oferuje od 3 do 6 godzin naładowanej akcją rozgrywki, a dodatkowo ich zawartość jest częściowo uzależniona od odbioru przez graczy poprzednich części.W SiN: Episodes ponownie mamy okazję wcielenia się w postać pułkownika Johna R. Blade, weterana wojennego, dowodzącego organizacją HardCorps - elitarnymi siłami szybkiego reagowania. Najbardziej spektakularne akcje tej agencji związane są z niezwykle prężnie działającym, multimiliardowym imperium SinTEK, na którego czele stoi nasza "stara" znajoma - Elexis Sinclaire - piękna, inteligentna i bezwzględna kobieta-naukowiec usiłująca zmienić oblicze ludzkości na swój własny, pokręcony sposób. Nasz bohater, Blade, nie działa jednak sam, towarzyszą mu bowiem JC, hacker skrywający pewną tajemnicę i zatrudniany również przez HardCorps oraz Jessica Cannon, paląca się do akcji kadetka, która swoje niewielkie doświadczenie nadrabia ogromnym zaangażowaniem.Akcja przenosi nas do Freeport City, futurystycznego połączenia Nowego Jorku, San Francisco i Tokio. Środowiska, w których przychodzi nam działać, są bardzo zróżnicowane, począwszy od zaniedbanych "wnętrzności" miasta - slumsów, a skończywszy na olśniewających drapaczach chmur zamieszkiwanych przez bogate elity. Oczywiście wszystkie te otoczenia tętnią życiem - niestety, przeważnie wrogim, ponieważ Freeport City jest coraz bardziej zagrożone przez mutanty powstałe w wyniku działań SinTEK. Algorytmy sztucznej inteligencji naszych przeciwników stoją na wysokim poziomie, powodując, iż walka staje się sporym wyzwaniem. Wrogowie osłaniają się nawzajem, współpracują ze sobą, a co gorsza dostosowują taktykę i strategię walki do naszych działań. Nasi oponenci nie padają także od jednego strzału, a zachowują się odpowiednio w zależności od miejsca, w które zostali trafieni. Oczywiście, strzał w głowę jest śmiertelny w przeważającej ilości przypadków, jednak już trafienie w nogę powoduje, iż przeciwnik upada na podłogę nie przestając strzelać, a jego kompanii usiłują odciągnąć rannego.

zachomikowany

  • 1,82 GB
  • 31 gru 12 0:14


obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.8 GHz, 256MB RAM, karta grafiki 64MB (GeForce 3 lub lepsza), 4 GB HDD

Film zatytułowany „The Chronicles of Riddick” (w Polsce znany jako „Kroniki Riddicka”) stał się inspiracją do stworzenia gry pod identycznym jak sama ekranizacja tytułem. Jest to opowieść fantastyczna, opisująca dzieje więźnia obdarzonego zdolnością widzenia w ciemnościach, który dostaje się w sam środek galaktycznej wojny. Fabuła gry to oryginalny scenariusz przedstawiający tajemniczą przeszłość i przeznaczenie Riddicka.„The Chronicles of Riddick” jest FPS’em, którego główny bohater (czyli gracz) musi uciec z najlepiej strzeżonego w całym kosmosie więzienia. Podczas przygody mamy do dyspozycji takie bronie jak rury, kije, pręty, strzelby i pistolety (razem 15 rodzajów rynsztunku), jednak głównym sposobem na przemykanie przez kolejne korytarze więzienia jest cicha eliminacja zagrożeń. W całej twierdzy znajdują się systemy reagujące na dźwięk, korzystanie więc z broni palnych jest mocno ograniczone. Niezbędną umiejętnością Riddicka (nie licząc oczywiście widzenia w ciemnościach) jest biegłość w walce wręcz, którą wykorzystujemy do bezszelestnego unicestwiania wrogów. Jak przystało na dobrze strzeżony areszt, także i tutaj można napotykać na różnego rodzaju systemy zabezpieczeń (zamki kodowe, czytniki DNA, itp.). Riddick musi wykazać się więc umiejętnością włamywania do komputerów i bezszelestnego skradania.


zachomikowany

  • 2,50 GB
  • 31 gru 12 0:14


obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 13 GB HDD, Windows XP/Vista

Cryostasis: Sleep of Reason to mroczne dzieło programistów z ukraińskiego studia Action Forms (twórcy między innymi serii Carnivores i Vivisector). Tym razem mamy do czynienia z mieszanką gatunków: elementy właściwe strzelankom i grom akcji są obficie doprawione klimatem rodem z najlepszych horrorów.Fabuła przenosi nas do 1981 roku na koło podbiegunowe, do rosyjskiego lodołamacza o napędzie atomowym „Północny Wiatr”. Głównym bohaterem jest jeden z naukowców – meteorolog Alexander Nesterov. To właśnie w tą postać wcielamy się w grze.Pewnego dnia Alexander wykonując swoje obowiązki zostaje zmuszony do poszukania schronienia przed nadchodzącą burzą śnieżną. Jego wybór pada na atomowy lodołamacz, przed wielu laty schwytany w pułapkę lodowych okowów. Szybko okaże się jak nietrafna jest ta decyzja. Na pokładzie okrętu panuje mroczna, mrożąca krew w żyłach atmosfera. Co więcej, z zaciemnionych miejsc dochodzą dźwięki nie do końca pasujące do opuszczonego okrętu. Najwyraźniej członkowie załogi, którzy od dawna powinni nie żyć, nie są całkowicie martwi, a naszego bohatera czeka ciężka walka o przeżycie. Jeśli chce się wydostać na wolność musi utorować sobie drogę przez hordę dziwacznych monstrów, będących niegdyś marynarzami.


zachomikowany

  • 3,75 GB
  • 31 gru 12 0:14


obrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.33 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 lub lepsza), 5 GB HDD, Windows XP SP2/Vista

Strzelanina z akcją obserwowaną z perspektywy trzeciej osoby. Autorami omawianej produkcji są programiści ze studia deweloperskiego Grin, czyli twórcy między innymi PeCetowych odsłon cyklu Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter.Weapons of Fate stanowi kontynuację wydarzeń przedstawionych w filmie pod tytułem Wanted. Głównym bohaterem jest księgowy o imieniu Wesley, który pewnego dnia dowiaduje się, że jego ojciec był zawodowym zabójcą. Chłopak wkracza w szeregi bractwa, rozwijając swoje nadnaturalne zdolności i szukając zemsty na osobach odpowiedzialnych za zamordowanie członka jego rodziny. Sporą ciekawostką jest to, że Wesley nie jest jedyną grywalną postacią omawianej produkcji, albowiem w niektórych misjach aktywny staje się Cross. Etapy te opracowane są w formie flashbacków, mających za zadanie uzupełnienie głównego wątku fabularnego. W sumie do przejścia jest dziewięć rozbudowanych poziomów, przedzielonych efektownymi scenkami przerywnikowymi.Właściwa rozgrywka zakłada przede wszystkim wykorzystanie efektu spowolnienia czasu do neutralizacji przeciwników. Podstawową atrakcją Weapons of Fate jest to, że gracz może w pewnym stopniu podkręcać wystrzeliwane pociski. Ma to na celu między innymi skuteczne eliminowanie przeciwników chowających się za różnego rodzaju przeszkodami. Używanie tej umiejętności jest mocno limitowane, a to dlatego, że potrzebna jest adrenalina, przyznawana za każdego zabitego przeciwnika.Wanted stawia też duży nacisk na wykorzystanie przez sterowaną postać osłon i funkcjonuje to na zbliżonych zasadach do produktów z serii Gears of War. Gracz może „przykleić się” do większości stołów, krzeseł, sof i innych elementów otoczenia, a także swobodnie przemieszczać się pomiędzy nimi. Dodatkową atrakcją jest możliwość prowadzeniu ostrzału na oślep, celem ułatwienie sobie zaskoczenia wrogów od flanki.

zachomikowany

  • 2,67 GB
  • 31 gru 12 0:14


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta graficzna 256 MB

Armed Assault to program bezpośrednio nawiązujący do Operation Flashpoint, słynnej produkcji grupy Bohemia Interactive Studio z roku 2001. Po raz kolejny mamy więc do czynienia z taktycznym shooterem oglądanym z perspektywy pierwszej osoby, przy okazji wspartym niewątpliwym doświadczeniem i renomą czeskich programistów.

W porównaniu z pierwowzorem, Armed Assault wyposażony został w zupełnie nowy silnik umożliwiający m.in. jeszcze większą swobodę działania oraz spotęgowanie symulacyjnego podejścia do operacji wojskowych. Do jego stworzenia wykorzystano technologie stosowane w szkoleniu rzeczywistych żołnierzy (m.in. amerykańskich oddziałów marines). Dzieło naszych południowych sąsiadów, cechuje ponadto wysoki poziom sztucznej inteligencji komputerowych żołnierzy, a obszary na których przychodzi nam uczestniczyć w konfliktach zbrojnych, osiągają powierzchnie nawet ponad dwustu kilometrów kwadratowych. Oczywiście do naszej dyspozycji oddany został szeroki wachlarz pojazdów, zarówno tych wojskowych jak i cywilnych, przy czym nie zapomniano o amatorach klasycznego uzbrojenia.

zachomikowany

  • 2,01 GB
  • 31 gru 12 0:14


obrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 3 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB

Raven Squad: Operation Hidden Dagger jest hybrydą FPS-a i RTS-a stworzoną przez niezależne węgierskie studio deweloperskie Atomic Motion. Akcja gry przenosi nas w niedaleką przyszłość, kiedy to na skutek załamania rynków finansowych nasz świat bardzo się zmienił. O ile bogate państwa były w stanie jakoś poradzić sobie z kryzysem, tak w krajach trzeciego świata życie stało się jeszcze trudniejsze - lokalni przywódcy zapragnęli stworzyć swoje własne imperia i wkrótce państwa pogrążyły się w wojnie domowej. Pod koniec 2011 roku grupa najemników zostaje wysłana do amazońskiej dżungli z misją odzyskania cennego ładunku. W czasie lotu ich samolot zostaje zestrzelony, większość załogi i zapasów ginie w katastrofie. Kilkoro ocalałych musi teraz walczyć o przetrwanie na wrogim terenie, w dodatku szybko okazuje się, że ich jedyną szansą na ucieczkę z Amazonii jest ocalenie tajemniczej pani archeolog.

zachomikowany

  • 2,56 GB
  • 31 gru 12 0:14


obrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.4 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB

Section 8 to futurystyczna, taktyczna strzelanina z widokiem z perspektywy pierwszej osoby (FPP), wyprodukowana przez doświadczony zespół developerski TimeGate Studios (na koncie m. in. F.E.A.R. Extraction Point, seria Kohan) i przeznaczona na konsole nowej generacji (PlayStation 3, Xbox 360) oraz nowoczesne komputery osobiste. Gracze wcielają się w żołnierzy Sekcji 8, najbardziej elitarnej i najnowocześniej wyposażonej jednostki piechoty, broniącej Ziemię i podległe jej planety przed największymi zagrożeniami z kosmosu.

Jako wojownicy i strażnicy ludzkości, musimy dać z siebie wszystko. Sytuacja nie należy bowiem do szczególnie korzystnych – przygraniczne ludzkie kolonie zostały niemal całkowicie zdewastowane przez krwawe powstania zbrojne, których podstawy i przyczyny nie są do końca jasne. Główny ziemski sztab dowodzenia wydał klauzulę natychmiastowej wykonalności, wedle której w najbardziej zapalne punkty galaktyki mają zostać wysłani żołnierze reprezentujący tytułowy oddział. Zostajemy więc przetransportowani wahadłowcami na pobliskie kolonie i dosłownie zrzuceni w sam środek wojennej zawieruchy. Naszym celem jest rozpoznanie bojem panującej sytuacji i zażegnanie niebezpieczeństwa poprzez neutralizację oraz eliminację zdemaskowanych konspiratorów. Wyposażeni w potężne, ultranowoczesne pancerze i śmiercionośną broń, mamy wszystko czego nam trzeba, by prowadzić otwartą wojnę z wrogiem.

zachomikowany

  • 3,00 GB
  • 31 gru 12 0:14


obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB

Combat Zone: Special Forces to strzelanina z akcją obserwowaną z perspektywy pierwszej osoby, nastawiona w głównej mierze na rozgrywanie potyczek multiplayerowych. Za przygotowanie gry odpowiada rodzime studio deweloperskie CITY Interactive.

Motywem przewodnim omawianej produkcji są starcia różnorakich frakcji militarnych, mające na celu wyłonienie organizacji, której członkowie najlepiej radzą sobie w trudnych warunkach bojowych. Producent oddał do naszej dyspozycji wiele ciekawych ugrupowań, wśród których nie zabrakło między innymi polskiego GROM-u, brytyjskiego SAS-u, Legii Cudzoziemskiej, oddziałów SWAT, pospolitych najemników czy fikcyjnej organizacji terrorystycznej. Godne odnotowania jest to, że każdej z dostępnych frakcji przydzielono unikalne bronie i elementy dodatkowego wyposażenia, co ma niebagatalny wpływ na przebieg walk.

zachomikowany

  • 5,46 GB
  • 31 gru 12 0:14


obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 1.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7900 lub lepsza), 7 GB HDD, Windows 2000/XP/Vista

Conflict: Denied Ops (wcześniej znany jako Crossfire) jest dynamiczną strzelaniną z widokiem z perspektywy pierwszej osoby, opracowaną przez Pivotal Games. Jest to zarazem piąty tytuł z przygotowywanej przez tego developera serii Conflict, w skład której wchodzą dwie części Desert Storm, a także gry Vietnam i Global Terror. Niniejszy produkt powstał z myślą o komputerach osobistych klasy PC oraz konsolach PlayStation 3 i Xbox 360.Rozgrywka traktuje o przygodach dwóch dzielnych agentów – Gravesa oraz Langa. Zajmują się oni wykonywaniem zleceń dla amerykańskiej Centralnej Agencji Wywiadowczej. Bohaterowie charakteryzują się też mocnym zakonspirowaniem - tylko nieliczni wiedzą o ich powiązaniach z CIA, a w przypadku poniesienia porażki rząd amerykański oficjalnie wyprze się powiązań z nimi. Główny wątek fabularny Denied Ops nawiązuje do puczu wojskowego w Wenezueli, który pozwolił jednemu z tamtejszych generałów (Ramirez) na przejęcie kontroli nad państwem. Zadaniem głównych bohaterów jest powstrzymanie cechującego się nuklearnymi zapędami szaleńca, a także dopadnięcie wszystkich tych osób, z którymi mógł współpracować. Misje rozgrywane są nie tylko w tropikalnych lasach Ameryki Południowej, ale również na zamarzniętym obszarze Syberii i w spalonej słonecznymi promieniami Afryce. W sumie do pokonania jest dziesięć głównych etapów, co daje około ośmiu godzin rozgrywki.W trakcie realizowania poszczególnych misji liczy się nie tylko celne oko przy okazji strzelania, lecz także taktyka. W trybie single player trzeba więc umiejętnie przełączać się pomiędzy bohaterami, celem chociażby wzięcia wroga w krzyżowy ogień. Gdy kierujemy jednym z awanturników, to za poczynania drugiego odpowiada Sztuczna Inteligencja, której wydaje się rozkazy. Graves i Lang odróżniają się także przydzielonym odgórnie wyposażeniem. Graves lepiej radzi sobie z eliminacją wrogów z dużych odległości. Lang z racji posiadania ciężkiego karabinu preferuje bezpośrednie starcia z oddziałami wroga. Wyposażenie głównych bohaterów jest sukcesywnie wzbogacane o nowe elementy. Agenci otrzymują komponenty wzbogacające ich bronie w shotguny czy wyrzutnie rakiet. Odblokowywany jest też dostęp do wielu interesujących gadżetów, jak chociażby gogli umożliwiających prowadzenie bezpiecznego ostrzału zza zasłony.


zachomikowany

  • 3,05 GB
  • 31 gru 12 0:14


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 6 GB HDD, Windows XP/Vista

Hour of Victory jest grą z gatunku FPS, osadzoną w realiach II Wojny Światowej. Korporacja Midway zapowiedziała niniejszą pozycję wyłącznie z myślą o konsoli Xbox 360 i komputerach PC, a developingiem zajęli się ludzie, którzy przygotowali niegdyś produkt pt. Deadly Dozen - całkiem udane połączenie strzelania z taktyką, również w środowisku rodem z lat 1939-1945.Dzięki "Godzinie Zwycięstwa" trafiamy na pola bitew w Europie i północnej części kontynentu afrykańskiego. W zależności od typu wykonywanej misji, kierujemy innym spośród trzech zaimplementowanych protagonistów, ponieważ każdy z nich dysponuje odmiennymi umiejętnościami. Sierżant Calvin Blackbull jest członkiem 75. Pułku Rangerów Armii Stanów Zjednoczonych i specjalizuje się w strzelaniu snajperskim oraz potrafi znakomicie skakać, wybornie pokonywać przeszkody terenowe etc. Z kolei porucznik William Ross jako brytyjski komandos, wchodzący w skład jednostki SAS (Special Air Service), opanował do perfekcji sztukę bezpardonowego szturmowania. Natomiast major Ambrose Taggert został wyszkolony przez amerykańskie Biuro Służb Strategicznych (Office of Strategic Services – OSS) do działania w ukryciu, więc potrafi m.in. bezszelestnie eliminować wrogów.Realizacja wyznaczonych przez dowództwo celów nierzadko wymaga skorzystania z rozmaitych militarnych maszyn, więc mamy okazję przejąć kontrolę chociażby nad alianckimi i niemieckimi czołgami (np. popularne Shermany i Tygrysy). Oczywiście wirtualna rzeczywistość została skonstruowana w taki sposób, aby możliwie wiernie oddawać wojenną rzeczywistość z przełomu lat trzydziestych i czterdziestych XX wieku. Wokół świszczą więc kule, grzmią wielkokalibrowe działa, wybuchają bomby zrzucane przez hitlerowskich pilotów samolotów Ju 88 itd. Należytą wizualną szczegółowość zapewnia zaawansowany silnik graficzny Unreal Engine 3.0, a entuzjaści zabawy wieloosobowej mogą stoczyć internetowe batalie za pośrednictwem trybu multiplayer online.

zachomikowany

  • 2,42 GB
  • 31 gru 12 0:14


obrazek
wymagania sprzętowe:
Windows XP (SP1/Vista),Pentium 4 2.8 Gb/Athlon XP 2800+,RAM 1 Gb,256 Mb Video card,DirectX 9.0C+,HD 6Gb

Napięcia rosły na granicy Slaviya. Tajne służby Primorye umieścić wywrotowej działalności na szeroką skalę do czynienia z Federalnej Służby Bezpieczeństwa (FSS) Federacji Rosyjskiej. FSS otrzymuje informacje, że jeden z agentów Służby Nadzoru Finansowego przez zatrudnionych przez tajne służby Primorye. Podczas próby aresztowania, zdrajca ucieka i ukrywa się na terytorium Slaviya. Biorąc pod uwagę konfliktu zbrojnego między stronami w zakresie sytuacji i delikatny, decyzji było wyeliminowanie mola w milczeniu. Specjalny środek FSS idzie do realizacji misji, ale sytuacja ma nieoczekiwany obrót, a nasz bohater ma nikt polegać na sobie, ale ...

zachomikowany

  • 1,23 GB
  • 31 gru 12 0:14


obrazek
wymagania sprzętowe:
Windows XP SP2, Vista SP2, 7,Intel Core 2 Duo E4300 or AMD Athlon X2 4400+,Memory 1GB,ATI Radeon HD 2600 or NVIDIA GeForce 8600

Akcja Warfare. Reloaded rozgrywa się w ostatnio popularnym Tadżykistanie (-> Operation Flashpoint: Red River). Tym razem gracz wciela się w rosyjskiego dowódcę, któremu w trakcie 12 misji kampanii przyjdzie się zmierzyć z oddziałami wojsk amerykańskich i rebeliantami. Tak jak w Warfare zaczynamy od dowodzenia małym oddziałem a wraz z wykonaniem kolejnych misji otrzymujemy dostęp do lepszych pojazdów i większej liczby oddziałów.

zachomikowany

  • 621,0 MB
  • 31 gru 12 0:14


obrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.4 GHz, 1.5 GB RAM, karta grafiki 512 MB

Lead and Gold: Gangs of the Wild West jest grą przeznaczoną głównie do zespołowej rozgrywki sieciowej. Gracze wcielają się w rewolwerowców z Dzikiego Zachodu i biorą udział w klasycznych dla świata westernów strzelaninach, napadach na banki i kopalnie złota, czy też pojedynkach na zakurzonych i opustoszałych ulicach małych miasteczek. Rozgrywka w Lead and Gold: Gangs of the Wild West łączy elementy taktyczne ze stricte zręcznościowymi krwawymi i brutalnymi wymianami ognia.

zachomikowany

  • 2,73 GB
  • 31 gru 12 0:14


obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.6 GHz, 1.5 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7600 GS lub lepsza), 9 GB HDD, Windows XP/Vista/7

Bulletstorm to efektowna strzelanina osadzona w dalekiej przyszłości. Za produkcję odpowiada polskie studio People Can Fly, znane głównie z ciepło przyjętej gry FPS zatytułowanej Painkiller i pecetowej konwersji Gears of War (wykonanej dla Epic Games, właściciela dewelopera). Akcja nowej gry osadzona została w XXVI wieku.Jedną z największych potęg w galaktyce jest Konfederacja Planet, której przewodzi charyzmatyczny generał Sarrano. Pomyślność jego imperium gwarantuje działalność elitarnego oddziału Dead Echo. Gracze wcielą się w Graysona Hunta – dawniej członka wspomnianej grupy, a obecnie pirata i wroga publicznego numer jeden. Większość czasu spędzimy na planecie Stygia, która dawniej była luksusowym centrum rozrywki. Zarządcy opuścili jej powierzchnię wiele lat temu, oddając ją we władanie zmutowanym roślinom. Ocalali ludzie podzielili się natomiast na wiele dzikich plemion.Bulletstorm to dynamiczna pierwszoosobowa strzelanina, którą wyposażono w efektowny system walki wręcz. Grayson potrafi kopać wrogów swoim żołnierskim buciorem oraz wykonywać długie wślizgi. Ważnym dodatkiem jest energetyczna smycz - dzięki niej można złapać i przyciągnąć przeciwnika. Oprócz tego dostajemy też pokaźny arsenał broni – karabinów, strzelb, czy wyrzutni rakiet. Dodatkiem do standardowych pukawek są wymyślne zabawki – np. działko strzelające wybuchającymi kulami, które można kopać niczym piłkę.Podczas gry otrzymujemy punkty za wykańczanie nieprzyjaciół, czyli wykonywanie tak zwanych „skillshotów”. Przykładowo, za zwykle zabicie wroga otrzymamy premię +10, a zdjęcie kogoś strzałem w głowę da nam już +50. Jeśli dołączymy to tego kreatywne wykorzystanie bata i pozostałych możliwości bohatera końcowy wynik ulegnie jeszcze dodatkowemu zwiększeniu. Zarobione punkty wydajemy na modernizację broni. W taki to sposób karabin zyska możliwość wystrzelenia stu naboi na raz, co zerwie całe mięso z kości większości wrogów, zostawiając jedynie parujący szkielet. Ulepszony bat potrafi natomiast uderzyć o ziemię z taką siłą, że podrywa kilku wrogów w górę, pozwalając nam spokojnie zdjąć ich jednego po drugim, gdy bezbronnie szybują w powietrzu.


zachomikowany

  • 1,02 GB
  • 31 gru 12 0:14


obrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.5 GHz, 1 GB RAM

Akcja Steam Sluga rozpoczyna się pod koniec XIX wieku. Nie jest to jednakże okres, który znamy doskonale z kart historii, lecz zupełnie inna, mniej optymistyczna wizja dziejów, w której Ziemia stała się siedliskiem mechanicznych istot, a ludzie zostali zmuszeni do życia w zdewastowanych ruinach, gdzie każdego dnia muszą walczyć o przetrwanie. Za tak negatywny stan rzeczy odpowiedzialny jest tajemniczy Mephistofeles. Zadaniem gracza jest wcielenie się w jednego z nielicznych ocalałych ludzi i odnalezienie, a następnie pokonanie mężczyzny, który doprowadził do pojawienia się na planecie zastępów robotów.

Główny bohater ma na podorędziu cały arsenał broni, którą może skierować nie tylko przeciwko „zwykłym” maszynom, lecz również przeciw bossom. Na potrzeby spotkań z najbardziej wymagającymi oponentami autorzy przygotowali specjalne, utrzymane w steampunkowym klimacie lokacje, gdzie użytkownik może do woli pakować we wrogów kilogramy ołowiu i zdobywać dodatkowe punkty za zabójstwa w krótkich odstępach czasu.

zachomikowany

  • Pobierz folder
  • Aby móc przechomikować folder musisz być zalogowanyZachomikuj folder
  • dokumenty
    0
  • obrazy
    0
  • pliki wideo
    0
  • pliki muzyczne
    0

89 plików
179,3 GB




loremato

loremato napisano 4.09.2020 20:39

zgłoś do usunięcia
Pozdrawiam i zapraszam
obrazek
BG.SP..1450

BG.SP..1450 napisano 4.09.2020 20:41

zgłoś do usunięcia
POZDRAWIAM SERDECZNIE ZAPRASZAM NA MUZYKĘ FILMY SERIALE I INNE
irek11

irek11 napisano 24.10.2020 11:22

zgłoś do usunięcia
POZDRAWIAM I ZAPRASZAM 😊😊😊
moyade8805

moyade8805 napisano 12.11.2020 08:47

zgłoś do usunięcia
Swietny chomik
poyav18428

poyav18428 napisano 17.03.2022 12:56

zgłoś do usunięcia
Super chomik
Fire-Wind

Fire-Wind napisano 24.05.2022 13:49

zgłoś do usunięcia

Witam xmajax!!!

 

Zapraszam do siebie, na pewno znajdziesz coś ciekawego dla siebie!

Filmy dla dorosłych
obrazek
xisaf50920

xisaf50920 napisano 19.01.2023 14:51

zgłoś do usunięcia
Super chomik
mp3_mp33

mp3_mp33 napisano 14.03.2023 09:43

zgłoś do usunięcia
mp3_mp33

mp3_mp33 napisano 28.12.2023 17:34

zgłoś do usunięcia

Musisz się zalogować by móc dodawać nowe wiadomości do tego Chomika.

Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności