Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
www.wp.pl1
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

hubert

widziany: 27.12.2012 18:47

  • pliki muzyczne
    60
  • pliki wideo
    90
  • obrazy
    141
  • dokumenty
    2

1110 plików
502,65 GB

Ukryj opis
  • 641,3 MB
  • 22 kwi 11 19:01


obrazek
Strategia czasu rzeczywistego. Akcja przenosi gracza do Stanów Zjednoczonych w lata 20. obecnego stulecia. Cel gry - stworzyć największą, najlepiej prosperującą na rynku organizację przestępczą. Narzędzia pracy - wszelkie dostępne, ze wskazaniem na te śmiercionośne. Cel uświęca środki, a zwycięzca może być tylko jeden.

zachomikowany

  • 0,82 GB
  • 22 kwi 11 19:01


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.6 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128MB

Richard Burns Rally jest kolejną (po produktach z serii Colin McRae Rally marki Codemasters) grą, firmowaną nazwiskiem znanego kierowcy wyczynowego. Patronem został w tym przypadku słynny Rajdowy Mistrz Świata z 2001 roku, urodzony na początku lat siedemdziesiątych XX wieku w Wielkiej Brytanii i jeżdżący wspólnie z pilotem Robertem Reidem. Obaj wspomniani osobnicy ujawniają się w wirtualnej przestrzeni, jako swoiści nauczyciele jazdy w pomysłowo zaprojektowanej opcji treningowej. Ta ostatnia stanowi znakomite przygotowanie do rozbudowanego trybu kariery zawodniczej (siedem rozmaitych tras, składających się z pięciu odcinków specjalnych każda).

Dzięki odpowiednim licencjom możemy oglądać w akcji szereg prawdziwych czterokołowców klasy WRC (World Rally Championship), a wśród nich m.in. następujące maszyny: Subaru Impreza, Peugeot 206 i Citroen Xsara. Wszystkie zaimplementowane modele „wozów” charakteryzują się niezwykle precyzyjnym wykonaniem, ponieważ developerzy postanowili profesjonalnie podejść do tematu realizmu (uwagę zwraca szczególnie sposób funkcjonowania hamulców, zawieszenia, turbosprężarek i układów chłodzenia). Ponadto wprowadzono innowacyjny system generowania warunków pogodowych w czasie rzeczywistym (poranne mgły, marznący deszcz, kurz niesiony przez porywisty wiatr itp.), co obok wysokiej jakości algorytmów Sztucznej Inteligencji jeszcze zwiększa autentyczność aplikacji. Perfekcyjną warstwę techniczno-merytoryczną kapitalnie uzupełnia wzorowa oprawa dźwiękowa i trójwymiarowa grafika o wyjątkowej dokładności.

zachomikowany

  • 0,94 GB
  • 22 kwi 11 19:01


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB

RTL Biathlon 2009 to trzecia odsłona gry sportowej, tworzonej przez niemieckie studio 49Games na zlecenie grupy RTL Entertainment. Wzorem poprzednich części cyklu tytuł traktuje o popularnym za Odrą biatlonie, umożliwiając graczom wcielenie się w postacie prawdziwych, licencjonowanych narciarzy i szusowanie po 20 oryginalnych, zimowych trasach, umiejscowionych w 15 państwach naszego globu.

Produkt oferuje szereg opcji rozgrywki trybu singleplayer, począwszy od najważniejszej – kariery, poprzez pojedyncze zawody, puchary i ligi, a na treningu skończywszy. Każdą z konkurencji można rozegrać na trzech poziomach trudności, ewentualnie przenieść się do trybu multiplayer, gdzie na użytkowników czekają wyzwania przeznaczone dla dwóch (w trybie podzielonego ekranu) lub czterech (w trybie hot-seat) graczy.

Decydując się na wariant kariery, wybieramy sportsmena (lub sportsmenkę – np. 6-krotną mistrzynię świata w biatlonie Magdalenę Neuner), którego chcemy poprowadzić w cyklu zawodów, rozwijać jego zdolności, ulepszać wyposażenie i negocjować kontrakty ze sponsorami, a następnie przenosimy się do ośnieżonych lokacji, gdzie na przemian - biegnąc na nartach i strzelając do wyznaczonych celów, staramy się jako pierwsi dotrzeć do mety. Deweloperzy z 49Games zadbali o to, by oponenci towarzyszący nam w RTL Biathlon 2009 zachowywali się inteligentniej niż kiedykolwiek i umiejętnie rozkładali siły na cały bieg, a do tego poruszali się po trasach w realistyczny sposób.

zachomikowany

  • 0,86 GB
  • 22 kwi 11 19:01


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.8 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB

Gobliiins 4 jest kontynuacją cyklu popularnych na początku lat ’90 logicznych przygodówek. Seria pomimo kompletnie liniowej rozgrywki i bardzo wymagających (czasem wręcz absurdalnych) zagadek logicznych zaskarbiła sobie serca wielu fanów głównie ze względu na humor przejawiający się zarówno w grafice, dialogach jak i konstrukcji fabuły. Czwórka jest efektem pracy niewielkiego, niezależnego studia Societe Pollene, pod kierownictwem Pierre Gilhodes, który pracował nad poprzednimi częściami Goblins oraz Woodruff and the Schnibble of Azimuth jeszcze dla studia Coktel Vision.

Mimo upływu lat najnowsza odsłona trzyma się ścieżki wyznaczonej przez pierwowzór, co zresztą widać już na pierwszy rzut oka. Podobnie jak w pierwszej części gracze otrzymują do dyspozycji trzy gobliny (stąd właśnie trzy literki „i” w tytule), każdy z nich posiada określone umiejętności, oczywiście niedostępne dla reszty stworków, i tak Tchoup może zbierać i używać przedmioty, Stucco przypadła rola typowego osiłka zdolnego przesunąć nawet najcięższe przeszkody, natomiast arkanami magii zajmie się Perluis. Kluczem do pokonania licznych zagadek, które pojawią się w drodze do celu jest umiejętne wykorzystanie zdolności każdego z nich.

zachomikowany

  • 612,3 MB
  • 22 kwi 11 19:01


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium III 500MHz, 256MB RAM, 32MB akcelerator 3D

Kolejna, czwarta gra z serii Delta Force. Akcja oparta została na autentycznych wydarzeniach związanych z operacjami wojskowymi „Restore Hope” oraz „Task Force Ranger”, które miały miejsce w 1993 roku w Somalii. Wówczas kryzys gospodarczy, klęska suszy i głodu doprowadziły do brutalnej walki o władzę pomiędzy liderami zwaśnionych klanów. Społeczność międzynarodowa zdecydowała o nałożeniu embarga na dostawy broni oraz wysłaniu do Somalii misji wojskowej, złożonej głównie z żołnierzy amerykańskich. Wśród jednostek biorących udział w walkach, znajdowały się między innymi takie sławne oddziały jak US Army Rangers oraz Delta Force.

Gracz staje się członkiem tych elitarnych jednostek wysłanych do walki w rejon miasta Mogadisz. Naszym zadaniem jest wyeliminowanie wojowników somalijskich i przywrócenie spokoju w mieście. Łącznie do przejścia czeka ponad piętnaście różnorodnych misji, m.in. uwalnianie zakładników, chwytanie wrogich przywódców, atak na pozycje zajmowane przez bojowników, itp. Należy powiedzieć, że celem twórców gry było jak najwierniejsze oddanie realiów pola bitwy. Szczegółowo odtworzono wszystkie rodzaje wówczas wykorzystywanej broni (m.in. karabin kaliber 0.50 cala, karabin snajperski, a także liczne pojazdy jak śmigłowce wojskowe, Humvee, itp.); zachowanie się wyszkolonych komandosów, niezorganizowanych oddziałów milicji, a nawet cywili, którzy po raz pierwszy pojawili się w serii Delta Force. Nie zapomniano także o nowoczesnym silniku graficznym, w tym przypadku pochodzącym z gry Comanche 4. Dzięki niemu całe otoczenie wygląda bardzo autentycznie, niestety wymaga to odpowiednio mocnego komputera.

zachomikowany

  • 619,7 MB
  • 22 kwi 11 19:01


obrazek

Pro Beach Soccer to jakby spojrzenie na piłkę nożną z innej strony. Od strony piasku, słońca i kobiet w bikini. Dynamicznych, stojących na wysokim technicznie poziomie spotkań rozgrywanych na względnie małym boisku. Jedna z nielicznych pozycji poświęconych piłce plażowej powstała w studiach firmy PAM Development, odpowiedzialnej m.in. za Top Spin. Wydawcą Pro Beach Soccer jest Wanadoo.

zachomikowany

  • 584,5 MB
  • 22 kwi 11 19:01


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium III 600MHz, 128MB RAM, 16MB akcelerator 3D

Strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się post-apokaliptycznym świecie przyszłości. Po naszej wielkiej i dumnej cywilizacji zostało już tylko wspomnienie, a nieliczni ocaleni połączyli się w małe rywalizujące ze sobą grupy. Gracz staje się przywódcą jednaj z takich grup i wykorzystując swój potencjał taktyczno-strategiczny musi doprowadzić do stworzenia nowego świata i nowego prawa. Łącznie do przejścia czeka dwadzieścia misji. Akcja gry toczy się na wielkim, różnorodnym trójwymiarowo modelowanym terenie, (lasy, tereny wyżynne i nizinne, góry, itp.) w różnorodnych warunkach atmosferycznych (deszcz, śnieg, itp.) i o różnych porach dnia i nocy. W grze kierujemy współczesnymi, realistycznymi jednostkami wojskowymi (w sumie 23 typy jednostek, czołgi, transportery opancerzone, śmigłowce, itp.). Autorzy zaimplementowali do gry edytor scenariuszy oraz tryb rozgrywki wieloosobowej z możliwością gry do ośmiu osób równocześnie.

zachomikowany

  • 761,5 MB
  • 22 kwi 11 19:01


obrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 54 MB

UEFA Euro 2008 to gra sportowa od kanadyjskiego studia Electronic Arts. Jako trzecia produkcja w historii uzyskała ona status oficjalnej gry Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej. Za sprawą opisywanego tytułu możemy objąć kontrolę nad jedną z ponad pięćdziesięciu reprezentacji narodowych Starego Kontynentu i przeprowadzić ją z sukcesem przez proces eliminacji, a następnie pokierować do zwycięstwa w turnieju finałowym. Wśród dostępnych dla nas kadr pojawiły się m.in. Niemcy, Portugalia, Polska, gospodarze imprezy – Austria i Szwajcaria, a także drużyny, którym nie poszczęściło się w eliminacjach jak Anglia, Malta czy San Marino.

Do standardowych trybów rozgrywki dla pojedynczego gracza (trening, mecz towarzyski itp.) autorzy dodali opcję o nazwie „Zostań kapitanem”, dzięki której dane jest nam wcielić się w jednego z zawodników i wspierać pozostałych piłkarzy własnymi umiejętnościami na polu gry. Kolejnym z nowych trybów są „Rozgrywki europejskie”, które stanowią swoistą wariację na temat znanej z FIFA 08 kariery.

zachomikowany

  • 504,9 MB
  • 22 kwi 11 19:01


obrazek
wymagania sprzętowe:
Procesor Pentium III 1.2 GHz, 256 MB RAM, 32 MB karta grafiki

No Man's Land to strategia czasu rzeczywistego, w której niemiecki producent Related Designs, umożliwił wszystkim graczom przeżycie 300 lat wielkiej kolonizacji kontynentu amerykańskiego (od roku 1600 do 1900). Na wszystkich chętnych czeka tu 30 misji składających się na trzy duże kampanie, w których można opowiedzieć się po stronie jednej z sześciu stron konfliktu (każda grupa posiada swoje specyficzne cechy): Anglików, osadników, amerykańskich patriotów, Hiszpanów oraz Indian zamieszkujących prerię i lasy. Każda z misji w mniejszym lub większym stopniu oparta jest na historycznych wydarzeniach, a jednostki którymi dowodzimy charakteryzowane są przez szereg cech bojowych, między innymi: morale, doświadczenie oraz zdolność do poruszania się w terenie.

Gra uwzględnia postęp technologiczny i naukowy jaki następował w latach 1600 – 1900, dlatego też z czasem gracze będą mieli dostęp do nowego typu jednostek. W grze został wykorzystany silnik graficzny umożliwiający m.in. użycie funkcji „zoom” (możliwość dowolnego oddalania i przybliżania widoku, gra toczy się zarówno w dzień jak i w nocy), a rozgrywkę dodatkowo wydłuża zaimplementowany generator map oraz tryb multiplayer z możliwością gry za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu.

zachomikowany

  • 0,82 GB
  • 22 kwi 11 19:01


obrazek
wymagania:
procesor 1,5 GHz , 512 Ram

Kanon Standard Edition niestety nie posiada głosów i do pełnego funkcjonowania należy zainstalować voice patcha bazującego na plikach dźwiękowych z edycji na konsolę Dreamcast. Fabuła gry jest inna niż anime, gracz podąża wątkiem danej postaci aż do końca, zmiana wątku wymaga rozpoczęcia nowej gry i rozpoczęcia od nowa, tym razem podejmując inne decyzje. Jednym z celów w oryginalnej wersji rozgrywki było odblokowanie scen, w których główny bohater (domyślne imię Yuuichi Aizawa, w grze można je zmieniać) jest z jedną z głównych bohaterek w seksualnej pozycji, lecz możliwe to jest tylko w oryginalnej wersji na PC (1999), oraz Kanon Standard Edition (2004).

zachomikowany

  • 530,3 MB
  • 22 kwi 11 19:01


obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium III 700 MHz, 128 MB RAM, karta grafiki 32 MB

„Gods: Lands of Infinity” to ukazana z perspektywy pierwszej osoby rozbudowana gra role-playing. Tytuł ten pod wieloma względami przypomina takie pozycje jak „The Elder Scrolls III: Morrowind” czy też „Wizardry 8”.

Podstawowym atutem opisywanej produkcji jest duża swoboda działania. Tyczy się to zarówno wyboru i prowadzenia głównego bohatera, jak i kwestii zdobywania zadań zlecanych przez postaci niezależne. Akcja „Gods” osadzona została w typowej dla gier role-playing krainie fantasy. Pod tym względem produkt ten nie odbiega zbytnio od tego co prezentuje konkurencja. Kluczowy element programu stanowi eksploracja przygotowanych terenów połączona z likwidowaniem wrogo nastawionych osób i różnorakich potworów. Gracz co pewien czas musi rozwiązywać niezbyt skomplikowane zagadki, a zdobywane przedmioty przekazuje głównym postaciom lub sprzedaje w okolicznych sklepach.

zachomikowany

  • 655,3 MB
  • 22 kwi 11 19:01


obrazek
Czy na rolnictwie da się zarobić? Wielu naszych rodzimych farmerów twierdzi, że to niewykonalne. Pokaż im, że potrafisz!!! Zdecyduj co zasiać, uprawiaj ziemię, podlewaj rośliny, zbieraj plony, wysyłaj produkty na rynek, obserwuj go i ustalaj cenę. Czekają na Ciebie dziesiątki ulepszeń, wielki rynek zbytu oraz dużo zabawy typu wskaż i kliknij. Zamień zdezelowane gospodarstwo w perłę przynoszącą krocie.

* Osiem rodzajów zbóż
* 15 rodzajów budynków
* 11 produktów
* Trzy ulepszenia pól (farma może liczyć do 60 pól)
* Zmienny rynek (popyt zmienia się co dwie minuty)

zachomikowany

  • 601,4 MB
  • 22 kwi 11 19:01


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium II 300MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D

Szalone rajdy motocrossowe powracają w nowej wersji. Jest to jedna z nielicznych gier z kategorii sportów motorowych, gdzie więcej czasu spędzamy w powietrzu niż na ziemi, a to dzięki efektownym skokom. Do pokonania mamy ponad 40 różnych tras podzielonych na sześć typów: Baja, Freestyle, Enduro, Nationals, Supercross oraz Tag, w tym ponad dwadzieścia, to autentycznie odwzorowane trasy motocrossowe. Wszelkie ewolucje wykonywać będziemy na dokładnie odtworzonych modelach rzeczywistych motocykli firm Honda, Yamaha czy KTM.

Wprowadzono nowy tryb kariery, w której za wygrane rajdy otrzymujemy większą ilość gotówki od sponsorów. Trójwymiarowa oprawa graficzna, fotorealistyczny teren z ponad 50 tys. obiektów, a jednocześnie łatwość prowadzenia motocykla niewątpliwie zachęca do gry nie tylko miłośników tego typu sportów. Dobrze sprawdza się również poprawiony i znacznie rozbudowany tryb multiplayer, umożliwiający sportową rywalizację ośmiu graczom jednocześnie za pośrednictwem sieci lokalnej lub Internetu.

zachomikowany

  • 699,8 MB
  • 22 kwi 11 19:01


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium II 300MHz, 64MB RAM

Commandos 2 to gra strategiczno-taktyczna, będąca kontynuacją niewątpliwego przeboju z 1998r – Commandos: Behind Enemy Lines. Ponownie przejmujemy kontrolę nad oddziałem świetnie wyszkolonych żołnierzy i musimy wykonać szereg misji na tyłach wroga. Każdy z komandosów (tym razem mogą to być: Zielony Beret, saper, szpieg, Natasha, snajper, nurek, kierowca i pies!) posiada odmienne, ale wzajemnie uzupełniające się umiejętności, dlatego też jedynie skoordynowane współdziałanie całego zespołu może doprowadzić do pomyślnego zakończenia postawionych przed graczem zadań.

Do wykonania mamy dziesięć różnorodnych misji rozrzuconych po całym świecie (Europa, północna Afryka, Azja, Arktyka, itp.), z których każda składa się z kilku mniejszych zadań takich jak: wysłanie meldunku, wykradzenie tajnych dokumentów czy też maszyny szyfrującej Enigma, zniszczenie danego obiektu, wyeliminowanie konkretnej osoby, ucieczka samolotem, itd. Po zebraniu wszystkich kawałków zdjęcia ukrytych w różnych zakamarkach mapy (w szafach, skrzynkach, itp.) otrzymujemy możliwość zagrania w dodatkowe, ukryte levele np. rajd motorówką pomiędzy minami.

zachomikowany

  • 481,7 MB
  • 22 kwi 11 19:01


obrazek
Red Jets to kolejna pozycja dla spragnionych wrażeń miłośników podniebnych potyczek. Program został stworzony przez grupę InterActive Vision, znaną przede wszystkim z niezbyt skomplikowanych i mocno zręcznościowych symulatorów lotu (przede wszystkim Red Skies over Europe oraz Pacific Warriors 2: Dogfight), w dużej mierze korzysta więc ze sprawdzonego engine'u swych poprzedników, przenosząc go jednak w nieco bardziej współczesne realia zimnej wojny.

Scenariusz Red Jets przedstawia graczom alternatywny bieg historii – niejawna rywalizacja o supremację i władzę nad światem przeradza się w otwarty konflikt między siłami NATO i Paktu Warszawskiego. Gracz wciela się w rolę pilota radzieckich latających maszyn bojowych, którego najważniejszym obowiązkiem jest wierna służba sowieckim siłom powietrznym, co oczywiście związane jest z koniecznością wykonywania szeregu mniej lub bardziej skomplikowanych misji (w sumie dwadzieścia kompletnych bitew). W zależności od powierzonego nam zadania, korzystamy z trzech dostępnych modeli samolotów odrzutowych (do dyspozycji: sławny i niezwykle udany Mikojan-Guriewicz MiG-29 Fulcrum, de facto hipotetyczny pionowzlot Jakowlew Yak-141 Freestyle oraz wszechstronny i wielozadaniowy Suchoj Su-27 Flanker), każdy dysponujący oczywiście różnymi zestawami uzbrojenia i charakteryzujący się odmiennymi parametrami.

zachomikowany

  • 520,2 MB
  • 22 kwi 11 19:01


obrazek

Kolejna odsłona słynnej serii zręcznościówek, tworzonych w głównej mierze z myślą o bywalcach salonów gier. Opisywana trzecia część początkowo ukazała się wyłącznie na konsolę Xbox (rok 2002), dopiero po trzech latach przerwy zdecydowano się wydać konwersję na komputery osobiste.

Akcja obserwowana jest z perspektywy pierwszej osoby (FPP) przy czym rozgrywka przebiega w dość nietypowy sposób. W przeciwieństwie do wielu popularnych shooterów nie możemy sterować główną postacią. Widoczny na ekranie celownik służy do namierzania pojawiających się maszkar. Pomimo tego, iż fabuła nie odgrywa w trakcie zabawy zbyt dużej roli (ilustrują ją scenki przerywnikowe wykonane na enginie gry) to warto zaznaczyć jej obecność. Akcja trzeciej części osadzona została 19 lat po wydarzeniach, które miały miejsce w House of the Dead 2. Fabuła kręci się wokół znanych miłośnikom serii postaci. Lisa Rogan wraz z osobnikiem o pseudonimie G (jeden z głównych bohaterów drugiej części sagi) próbuje odnaleźć swojego ojca. Dziewczyna dowiaduje się, iż jest on przetrzymywany w pewnym dobrze strzeżonym kompleksie. Plany głównych bohaterów planuje natomiast pokrzyżować doktor Curien, który pojawił się we wszystkich odsłonach serii. Także i tym razem wystawi on do walki wytworzone przez siebie maszkary, nieumarłych czy też śmiertelnie niebezpieczne mutanty.

zachomikowany

  • 517,4 MB
  • 22 kwi 11 19:01


obrazek
wymagania:
2GHz ,512MB RAM ,64MB-3D-Karta graficzna

Przyjemna gra wyścigowa przygotowana głównie z myślą o najmłodszych graczach. Została ona zrealizowana podobnie jak Moorhuhn kart 3.Gra została ulepszona dzięki nowym mapkom,ulepszoniom do samochodów.

zachomikowany

  • 502,1 MB
  • 22 kwi 11 19:01


obrazek
Wymagania:
66MHz, 4MB RAM

Gra przygodowa oparta na motywach twórczości Howarda Phillipsa Lovecrafta, postaci niemal kultowej dla każdego entuzjasty dobrego horroru.

Howard Phillips Lovecraft to postać niemal kultowa dla każdego entuzjasty dobrego horroru i aż dziw bierze, że jego proza, pełna pradawnych, tajemniczych i krwiożerczych Bóstw, jest do dziś traktowana po macoszemu, przez twórców gier komputerowych. Pomijając nieliczne przypadki luźnych nawiązań do mitologii Cthuihu, której amerykański pisarz był ojcem, tylko jedna firma próbowała regularnie zainteresować graczy chorymi wytworami jego wyobraźni. Francuski Infogrames, bo o nim właśnie mowa, już w 1992 roku wydał grę opartą na podstawie opowiadań Lovecrafta, a był to słynny Alone in the Dark. Zaledwie w rok później, na rynku ukazała się ich kolejna produkcja, tym razem przygotowana w kooperacji z Chaosium Inc. (firmą mającą pełne prawa do korzystania z nazwy Call of Cthulhu), a była to pełnokrwista gra przygodowa, zatytułowana Shadow of the Comet. Mimo dość topornego interfejsu i nieco archaicznej grafiki, jest to po dziś dzień pozycja obowiązkowa dla wszystkich entuzjastów gatunku, głównie ze względu na solidny scenariusz, ale biorąc pod uwagę źródła, z których czerpali garściami autorzy gry, nie powinno to nikogo dziwić. W 1995 roku Chaosium i Infogrames postanowili jeszcze raz połączyć siły i tak powstała Prisoner of Ice, druga przygodówka oparta w całości o mitologię Cthulhu i to właśnie ten produkt mam przyjemność przedstawić...

zachomikowany

  • 752,1 MB
  • 22 kwi 11 19:01


obrazek
wymagania:
Procesor: 2.2 GHz , Pamięć: 1 GB ,Karta graficzna: 256 MB

Symulator wielotonowej ciężarówki. Zajmujemy się przewożeniem ładunków w ekstremalnych warunkach i ciekawych lokacjach, między innymi na obszarach pustynnych i terenach arktycznych.

Extreme Trucker jest kolejną odsłoną bardzo popularnej serii 18 Wheels of Steel, będącej dziełem studia deweloperskiego SCS Software. W trakcie rozgrywki zasiadamy za kierownicami ogromnych ciężarówek, zajmując się rozwożeniem ładunków.

Podstawowym usprawnieniem w stosunku do poprzednich odsłon cyklu jest to, że tym razem zabawa nie ogranicza się do pojedynczego terenu działań. Do naszej dyspozycji oddano pięć zasadniczych lokacji, a cechą charakterystyczną opisywanej gry jest konieczność zabawy w ekstremalnych warunkach. Mowa tu między innymi o dżunglach Ameryki Południowej, pustynnych obszarach Afryki, terenach arktycznych czy wielkich australijskich autostradach.

zachomikowany

  • 737,1 MB
  • 22 kwi 11 19:01


obrazek
wymagania:
Pentium 4 2 GHz ,1.5 GB RAM, karta grafiki 256 MB

Produkt oferuje odbiorcom piętnaście różnorodnych misji, obejmujących m.in. eksplorację galaktyk, poszukiwanie obcych cywilizacji i cennych kruszców (złota, uranu, rud żelaza), obronę wyznaczonego terytorium przed atakiem czy też ratowanie sojuszników, którzy znaleźli się w opresji. Autorzy wpletli w kampanię zadania dedykowane zarówno samotnym graczom walczącym ze sztuczną inteligencją, jak też osobom chętnym do gry w trybie kooperacji, śmiałkom chcącym skorzystać z opcji „jeden na wszystkich”, a nawet wielbicielom gatunku MMO.
By kosmiczne misje nie znudziły się nabywcom zbyt szybko, w Miner Wars pojawiły się też mniej rozbudowane zadania – wyścigi, polecenia transportu drobnych ładunków, likwidacji niewielkich celów i dokonywania kradzieży rzadkich surowców. Za osiąganie pozytywnych rezultatów jesteśmy nagradzani ulepszonym wyposażeniem dla naszego statku.
Gra posiada bardzo interaktywne środowisko, o czym możemy przekonać się, niszcząc praktycznie wszystko, co zostanie wykryte przez radary naszego statku. Przy tworzeniu wirtualnego wszechświata projektanci nie ograniczali zbytnio swojej wyobraźni, w efekcie czego wykreowali przestrzeń, gdzie odległości liczone są w milionach kilometrów. Wszystko to zaserwowano w pełnym trójwymiarze, z zastosowaniem zaawansowanych efektów graficznych, m.in. dynamicznego oświetlenia.

zachomikowany

  • 672,1 MB
  • 22 kwi 11 19:01


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium III 1 GHz, 128 MB RAM, karta graficzna 32 MB

The Ultimate Racing Technology 3 to kolejna odsłona wciągających wyścigów motocyklowych firmowanych znakiem MotoGP. Nie należy jej jednak kojarzyć ze zręcznościowymi produktami firmy Namco. Programiści z Climaxa skupili się bowiem na oddaniu realizmu tego typu motocyklowych zmagań, a potem wyważeniu proporcji pomiędzy wierną symulacją a dobrą zabawą.

Gra oprócz standardowych wyścigów na torze (16 oficjalnych torów) posiada również trzy dodatkowe tryby. „TT Style Racing” to rywalizacja na długich trasach, najczęściej na terenach pełnych wzniesień, ostrych zakrętów i malowniczych małych miasteczek. „Street Racing” to wyścigi po płaskim, prostym do opanowania terenie. Ostatni z nowych trybów, jakie programiści oddali w ręce graczy, to „Extreme Mode”, w którym zawarto 16 otwartych, dodatkowych tras, urozmaicających rozgrywkę. Wygrywając w kolejnych wyjściach w „Extreme Mode” zarabiamy pieniądze, dzięki czemu możemy udoskonalać swój motocykl dokupując do niego lepsze podzespoły (lepsze hamulce, części do silnika etc.), bądź zainwestować w nową maszynę. Warto też dodać, iż w MotoGP 3 pojawia się 16 nowych modeli motocykli o pojemnościach od 600 do 1200 centymetrów sześciennych.

zachomikowany

  • 639,4 MB
  • 22 kwi 11 19:01


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta graficzna 64MB

Big Mutha Truckers 2: Truck Me Harder to kontynuacja dość zwariowanej gry, która swoją premierę miała w 2003 roku. Zasady rozgrywki są nadzwyczaj proste: korzystając z jednej z dostępnych ciężarówek musimy wykonywać różnorodne misje czy na przykład przewozić towary, a wszystko po to, aby zarobić możliwie jak największą ilość pieniędzy. Podobnie jak w przypadku pierwszej części, za proces produkcji opisywanej zręcznościówki odpowiedzialna jest brytyjska firma Eutechnyx (m.in. Street Racing Syndicate, Test Drive: Le Mans). Oprócz wersji PC przewidziano edycje na konsole nowej generacji (PS2, Xbox).

Druga część Big Mutha Truckers pozostaje niejako w zgodzie ze swoim poprzednikiem. To niezbyt poważna a przy tym wybitnie zręcznościowa gra. Model jazdy jest niezwykle uproszczony. Ogromne poczucie humoru producentów gry objawia się przede wszystkim w modelach pojawiających się w trakcie zabawy postaci, które nie tylko wyglądają komicznie, ale i rzucają dość niecodziennymi dowcipami. Fabuła kontynuacji w bezpośredni sposób nawiązuje do pierwszej części Big Mutha Truckers. Ma Jackson, była właścicielka firmy transportowej (w pierwszej części gry przekazywała ją swemu potomstwu), tym razem wpada w poważne tarapaty. Niezbyt sympatyczna staruszka zostaje zatrzymana przez lokalną policję pod zarzutem unikania płacenia podatków. Czteroosobowe potomstwo (trzech synów i jedna córka) postanawia jej pomóc. Zdobyte pieniądze przeznaczone zostaną na wynajęcie najlepszego adwokata w okolicy oraz przekupienie tutejszych sędziów. Młodzi ludzie cenną gotówkę mogą zdobyć wyłącznie w jeden sposób - zasiadając za kierownicami swych ciężarówek...

zachomikowany

  • 450,8 MB
  • 22 kwi 11 19:01


obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium II 400MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D

Niesłychanie zabawna gra akcji przeznaczona dla najmłodszych, w której musimy pomóc wiecznie głodnemu kojotowi Ralphowi wykraść kilka owieczek ze stada pilnowanego przez psa Sama.

Sheep, Dog'n Wolf to niesłychanie zabawna familijna gra akcji. Przeznaczona jest dla najmłodszych, a zwłaszcza fanów bajek firmy Warner Bros, w których występują Struś Pędziwiatr, kojot Ralph oraz pies Sam. Gracze obejmują kontrolę nad wiecznie głodnym kojotem i wykorzystując przeróżne chytre sztuczki oraz przedziwne gadżety i urządzenia ACME (typu: rakiety, katapulty, kostiumy owiec, parasole itp.) muszą uszczuplać stadko owiec pilnowane przez czujne oczy Sama.

Całe otoczenie, w którym toczą się nasze zmagania (składa się na nie osiemnaście poziomów) wykonane jest przy użyciu ładnej trójwymiarowej grafiki, w charakterystycznym animowanym stylu. Gra naszpikowana jest humorem i zabawnymi scenami (np.: gdy na naszego bohatera spada kowadło, czy też kiedy pies Sam używając siły daje do zrozumienia kojotowi, że nie jest mile widziany), a całości jako komentator i przewodnik doskonale dopełnia Kaczor Daffy.

zachomikowany

  • 565,5 MB
  • 22 kwi 11 19:01


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 166MHz, 16MB RAM, akcelerator 3D

Jedyne w swoim rodzaju wyścigi samochodowe, w których liczy się nie tylko wygrana w rajdzie, lecz przede wszystkim ilość zderzeń, rozwalonych samochodów i uszkodzonych części.

Druga część Destruction Derby to specyficzne wyścigi samochodowe, w których liczy się nie tylko wygrana w rajdzie, lecz przede wszystkim ilość zderzeń, rozwalonych samochodów i uszkodzonych części. Startujemy do zmagań z pozostałymi zawodnikami, którzy nie chcą po prostu dojechać do mety - oni chcą wygrać w ogniu walki, przepychając się przez liczne karambole i palące się wraki.

Wyścigi odbywają się na trasach, które zostały specjalnie zaprojektowane tak by spotęgować jeszcze ilość wypadków, co powoduje, że aby w ogóle zaistnieć musimy wykazać się wybitnymi umiejętnościami prowadzenia samochodu, dzięki którym będziemy wiedzieli w jaki sposób się zderzyć by odnieść najmniej uszkodzeń oraz jak lawirować uszkodzonym pojazdem pomiędzy łaknącymi kraks szaleńcami.

* Siedem trudnych tras, z których każda wymaga innego stylu jazdy.
* Cztery stadiony zniszczenia, gdzie czeka nas totalna rzeź samochodów.
* Możliwość reperowania samochodu w boksie.
* Gra obfitująca w niesamowite kraksy, podczas których samochody skaczą i wywracają się, odpadają im części, itp.
* Symulacja uszkodzeń zawieszenia samochodu.
* Możliwości oglądania powtórek naszych wyczynów.
* Trójwymiarowy engine graficzny.

zachomikowany

  • 619,5 MB
  • 22 kwi 11 19:01


obrazek
wymagania sprzętowe:
CPU AMD/Intel 500MHz, 128MB RAM

Nietypowy tytuł, który bazuje na wyświetlanym na kanale Discovery Channel i prowadzonym przez Jessego Jamesa programie telewizyjnym „Monster Garage”. Cała zabawa opiera się na przerabianiu seryjnych pojazdów na coś znacznie bardziej oryginalnego (np. mobilną rampę). Podstawowe ograniczenie polega natomiast na tym, że ekipa ma na to tylko siedem dni i niewielki budżet w postaci trzech tysięcy dolarów, który może być powiększany jedynie poprzez sprzedawanie niepotrzebnych części. Bezpośrednie nawiązania do programu telewizyjnego można również zauważyć w wyzwaniach, których trzeba się podjąć w grze. Zadania, których jest w sumie siedem, są idealną kopią tych z telewizyjnej edycji „Monster Garage”.

Każde z dostępnych zadań podzielono na cztery etapy, które zalicza się w określonej kolejności. A są to: planowanie (początkowo mamy do dyspozycji tylko jeden plan, w dalszej części gry jest ich więcej), konstruowanie pojazdu, dekoracja oraz ostateczna próba. Znaczną część limitu czasowego (2-6 dni) wykorzystuje się na budowę wehikułu, tak aby sprostać postawionym wcześniej wymaganiom. Gracz musi rozpocząć od całkowitego rozebrania pojazdu, który ma za zadanie przerobić, następnie zamawia odpowiednie części bądź też modyfikuje te istniejące, wykonuje niezbędne prace, a na koniec składa wszystko w całość. Do jego dyspozycji oddano grupę pracowników (w sumie jest ich czterech), którym można wydawać różnorakie polecenia. Każde z nich zabiera jednak określoną ilość czasu, trzeba więc sobie wszystko dokładnie rozplanować, tak aby zdążyć ze zmontowaniem wehikułu. Warto też zaznaczyć, iż do celu prowadzi tylko i wyłącznie jedna droga, nie można więc sobie pozwolić na żadne błędy. Ostatni dzień jest przeznaczony na dopieszczenie stworzonej maszyny, można do niej domontować atrakcyjne dodatki, zmienić kolor nadwozia czy też zakupić naklejki. Po zakończeniu ostatniego dnia przychodzi czas próby, gracz zasiada za kierownicą stworzonej przez siebie maszyny i wykonuje określone wcześniej zadanie. Jest ono dopasowane do typu stworzonego wehikułu, przykładowo, po skonstruowania wozu straży pożarnej należy ugasić ogień, a kosiarka musi się pozbyć określonej ilości trawy.

zachomikowany

  • 712,0 MB
  • 22 kwi 11 19:01


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium II 233 Mhz, 32 MB RAM, akcelerator 3D

Kontynuacja przygód najpopularniejszej pary zabawkowych przyjaciół oparta na filmie Toy Story 2 z wytwórni Walt Disney. Pierwsza część filmu była pierwszą produkcją wykonaną całkowicie za pomocą komputerów, zamiast tradycyjną metodą rysowania poszczególnych klatek.

W grze kowboj Chudy zostaje porwany przez złe zabawki, roboty którym przewodzi Imperator Zurg. Gracz wciela się w przyjaciela Chudego, kosmonautę Buzza Lightyeara, który za pomocą swojej laserowej broni, zręczności i skafandrowi kosmicznemu wyposażonemu w silniczki rakietowe, zmierza mu z pomocą. Przed Buzzem stoi trudne zadanie przejścia piętnastu trójwymiarowych map wykonując po drodze różnorodne zadania i pokonanie całej armii przeciwników.

* wysokiej jakości grafika 3D oraz dźwięk.
* 15 ciekawych światów do przejścia, wśród nich pięć trudnych map z bosami.
* pełny arsenał broni i akcesoriów: rakietowe buty, lina z kotwiczką, kosmiczna tarcza i inne.
* oryginalne głosy z filmu.

zachomikowany

  • 621,6 MB
  • 22 kwi 11 19:01


obrazek
wymagania sprzętowe:
Procesor Pentium 4 2 GHz, 512MB RAM, 64MB RAM akcelerator 3D

Lock On: Modern Air Combat to następca słynnego symulatora rosyjskich myśliwców – Flanker 2.0. Tym razem autorzy zdecydowali się umożliwić graczom wypróbowanie również i kilku dzieł amerykańskiej myśli konstrukcyjnej. Do dyspozycji gracza oddano aż osiem maszyn: A-10A Warthog (NATO), F-15C Eagle (NATO), MiG-29 Fulcrum A (wersja NATO), Su-27 Flanker B (Rosja), MiG-29 Fulcrum C (Rosja), Su-25 Frogfoot (Rosja), Su-33 Flanker D (Rosja), MiG-29 Fulcrum A (wersja Rosyjka).

Każda posiada specyficzny dla siebie model lotu oraz doskonale odwzorowane plusy i minusy swoich prawdziwych odpowiedników. Poza nimi na terenie zmagań można spotkać cała gamę różnych maszyn obu stron (tj. NATO i Rosji). Są w śród nich myśliwce, zarówno te przeznaczone do przechwytywania celów powietrznych (MiG-31 Foxhound, MiG-25P Foxbat) lub niszczenia instalacji naziemnych (F-117 Black Jet, Tu-22M3 Backfire), jak i wielozadaniowe (F-16C Fighting Falcon, F-4E Phantom, F/A-18C Hornet). Nie brakuje też standardowych dla działań militarnych, samolotów-tankowców czy wielkich AWACS-ów, przeczesujących przestrzeń w obrębie kilkuset kilometrów i naprowadzających sojusznicze myśliwce na odlegle cele. Pojawiają się też helikoptery, zarówno bojowe AH-64D Longbow Apache i Mi-24D Hind, jak również transportowe UH-60 Blackhawk oraz Mi-26 Halo. Poza wyżej wymienionymi autorzy wykorzystali w Lock On jeszcze wiele innych samolotów, pełniących role swoich prawdziwych odpowiedników.

zachomikowany

  • 660,9 MB
  • 22 kwi 11 19:01


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium III 800 MHz, 256 MB RAM, 32 MB akcelerator 3D

Gra przenosi nas w odległą przyszłość, gdzie najpopularniejszym sportem są walki potężnych dziesięciometrowych robotów. Gracz otrzymuje możliwość kierowania jedną z tych monstrualnych maszyn w walce o dominację nad obcą planetą. Mamy pełną swoboda ruchów w pełni trójwymiarowym środowisku (akcja ukazana jest z perspektywy trzeciej osoby). Pojedynki toczą się na ośmiu różnych arenach: City, Blade Pit, Desert, Power Plant, Iceberg, Volcano, Space Station i Canyon. Do wyboru mamy osiem podstawowych typów robotów (Jaguar, Force, Pyros, Mantis, Chronos, Gargoyle, Katana i Warlord), które następnie możemy modyfikować zarówno pod względem wyglądu jak i wyposażenia. Tryb rozgrywki wieloosobowej pozwala na rywalizację w sieli lokalnej i Internecie.

zachomikowany

  • 0,95 GB
  • 22 kwi 11 19:01


obrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.6 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 512 MB

Delta Force: Xtreme 2 jest kontynuacją dobrze znanej serii taktycznych FPSów, w której możemy wcielić się w członka elitarnego amerykańskiego oddziału. Przygotowaniem programu zajęli się twórcy poprzednich części - firma Novalogic.

Rozgrywka dla pojedynczego gracza podzielona została tu na dwie kampanie składające się łącznie z dziesięciu misji. Głównym atutem Delta Force: Xtreme 2,jest jednak multiplayer oferujący pięć najpopularniejszych trybów rozgrywki: Deathmatch, Team Deathmatch, Team King of the Hill, Capture the Flag i Flagball. Do wyboru mamy ponad czterdzieści map, wśród których znalazły się zarówno niewielkie, zwarte lokacje, jak i rozległe tereny idealnie nadające się do walki z wykorzystaniem pojazdów, przy tym w pojedynczej potyczce może wziąć udział aż do stu pięćdziesięciu graczy. Oczywiście znacznie lepsze efekty przynosi praca zespołowa niż samotna walka, a pomysłowość i taktyka są równie istotne co szybki refleks. Osoby preferujące zabawę w niewielkich zespołach zainteresuje zapewne tryb kooperacji, w którym wraz z maksymalnie trzema innymi graczami możemy przejść dziewięć misji podzielonych na dwie kampanie.

zachomikowany

  • 0,95 GB
  • 22 kwi 11 19:01


obrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2 GHz, 1 GB RAM

Klasyczny hack-and-slash, w którym wcielamy się w rolę młodych adeptów sztuki magicznej. Bierzemy udział w krucjacie przeciwko złemu czarnoksiężnikowi.

Magicka to jedna z najlepszych szwedzkich produkcji 2008 roku. Jest konwencjonalnym hack-and-slashem autorstwa Arrowhead Game Studios, opartym na mitologii nordyckiej. Produkcja została wydana za pośrednictwem serwisów dystrybucji cyfrowej (Steam, Xbox Live Arcade). Wcielamy się w młodego maga i bierzemy udział w krucjacie przeciwko złemu czarnoksiężnikowi, który przy pomocy wykreowanych monstrów stara się opanować spokojne i poukładane dotąd uniwersum Magicki. Główny wątek podzielony został na jedenaście rozbudowanych misji.

zachomikowany

  • Pobierz folder
  • Aby móc przechomikować folder musisz być zalogowanyZachomikuj folder
  • dokumenty
    0
  • obrazy
    0
  • pliki wideo
    1
  • pliki muzyczne
    0

324 plików
188,41 GB




Musisz się zalogować by móc dodawać nowe wiadomości do tego Chomika.

Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (182)Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (182)
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności