capture3.jpg
-
◄FILMY 3D -
101 Children's Songs Vol.2 -
Alphablocks -
Anno 2070 PL PC -
AUTA 2-CARS 2 2011 PC -PL -
Autobusy -
Baby Jake -
Bajki -
Bajki Bolek i Lolek -
CBeebies -
Chuck i przyjaciele -
DRIVER SAN FRANCISCO 2011 PL PC -
FIFA 12 PL-PROPHET PEŁNA WERSJA PL ISO -
GLOBAL OPS 2011 SKIDROW PL PC -
GTA 4 PL o22y -
Homebrew Browser Guide and Help -
homebrew_browser -
homebrew_browser_v0.3.9b -
Hopla -
HTC TYT II -
iGOView_1.6.1 -
Kaiser_Special_Final_WWE_Fixed -
Mad Dogs -
NBA 2K12 2011 PC -
NFS The Run PL RELOADED-ISO-PC -
Numberjacks -
PES 2012 FULL ENG PC -
pictures -
Piosenki -
RAGE 2011 PL PC SKIDROW -
Samsung TV -
sezon 4 -
Sezon 5 -
Sins of a Solar Empire Trinity PL -
Small potatoes -
Softmod NTSC-U -
Śmierć Orkom 2011 Cracked -
Tom & Jerry -
Trainz Simulator 12 -
Traktor Tom -
Tree Fu Tom -
Two Worlds 2 -
Tygrys Kubus Puchatek -
Uki -
Ultimate-X2.V1 -
unbrick -
WBFSManager3.0.1-RTW-x86 -
wii -
wiiscrubber130kit -
X-Men Origins- Wolverine [2009][PC][ENG]
Core 2 Duo 2.4 GHz, 1 GB RAM , karta grafiki 512 MB , 10 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Driver: San Francisco to piąta odsłona głównej serii Driver, która od zawsze stawiała na widowiskowe pościgi i liczne inspiracje filmowe. Za stworzenie produkcji odpowiada studio Ubisoft Reflections (znane kiedyś jako Reflections Interactive), które w przeszłości opracowało między innymi takie tytuły jak Shadow of the Beast i Destruction Derby.
Piąta odsłona Drivera powraca do korzeni marki i rozgrywa się w kilka lat po wydarzeniach znanych z trzeciej części serii (Driv3r), w finale której policjant John Tanner zmierzył się ze złym Jericho. Wskutek tej konfrontacji Tanner trafił do szpitala i zapadł w śpiączkę. Czas jednak leczy rany, Tanner dochodzi do siebie i w dniu kiedy ma zostać wykonany wyrok na Jericho, chce być jak najbliżej całej akcji. Przestępca z pomocą przyjaciół i dużych pieniędzy ucieka, Tanner rusza w pościg który kończy się poważnym wypadkiem i ponownym zapadnięciem policjanta w śpiączkę. Zadaniem gracza będzie udzielenie pomocy bohaterowi i przeprowadzenie go przez senne wyobrażenia o rzeczywistości. Tak skonstruowana fabuła pozwoliła twórcom na nieco więcej swobody i możliwość zastosowania zupełnie nowych, dynamicznych rozwiązań.
W grze zasiadamy za kierownicą charakterystycznego samochodu Tannera i ruszamy do największego wirtualnego miasta w historii gatunku (San Francisco, 209 mil kwadratowych), aby wykonać szereg zadań i rozprawić się ostatecznie z Jericho. Innowacyjność gry zawiera się w systemie Shift, który sprawia, że główny bohater może wcielać się w różne postacie, a więc w praktyce przełączać między samochodami/osobami. To pozwala zastosować mnóstwo pojazdów podczas pojedynczej misji i w dużym stopniu dynamizuje rozgrywkę. Jedyny limit stosowania tej umiejętności pojawia się w trakcie wykonywania zadań, nie możemy przejąć aut kluczowych dla wyścigu, pościgu itp.
Wcielanie się w różne postacie i szybka zmiana samochodów otworzyły pole do popisu dla autorów i samych graczy. Przykładowo, biorąc udział w pościgu możemy przełączać się między różnymi policjantami, a nawet przygotować nieoczekiwaną zasadzkę na uciekiniera (korzystając z ciężarówki jadącej z naprzeciwka). System pozwala monitorować najbliższą okolicę z lotu ptaka, a nawet obserwować całe miasto z dużej wysokości. W tych trybach przeglądamy parametry samochodów i szukamy nowych zadań oznaczonych ikonami.
Powyższe nowości w mechanice rozgrywki zostały podparte ogromną ilością samochodów, których w finalnej grze jest grubo ponad sto. Dodatkowo siedemdziesiąt ciężarówek ucieszy każdego miłośnika wielkich maszyn. Każdy samochód został stworzony na oficjalnej licencji i odwzorowany z dbałością o szczegóły (także w kwestii kokpitu i wnętrza). Gracze ścigają się po zatłoczonych ulicach, wąskich alejkach oraz szutrowanych drogach. Tak szeroki przegląd nawierzchni i warunków oferuje właśnie San Francisco, które twórcy nieco skompresowali (aby podróże nie były zbyt nużące). Ważnymi elementami zabawy są również rozbudowany model jazdy oraz system zniszczeń.
W grze znajdziemy także rozbudowane narzędzie edytorskie pozwalające nagrać nasze poczynania na ulicach San Francisco i odpowiednio zmodyfikować ostateczny kształt stworzonego przez nas filmu.