Total Annihilation - The Core Contingency.ISO
-
►Album Wedding Vol 33 -
● Dokumentalne ════════════════ -
● Komedia ════════════════ -
● Kryminał ════════════════ -
● Melodramat ════════════════ -
● Przygodowe ════════════════ -
● Romans ════════════════ -
● Sensacja ════════════════ -
● Sportowe ════════════════ -
● Thliller ════════════════ -
● Wojenne ════════════════ -
●3D Image Rotator -
●3D Laptop animation bundle -
●3D Lines -
●3D Logo Reveal -
●3D Paper Circles -
●3D Photo Cubes -
●3D slide -
●Wedding I PODKŁADY INSTR -
●Wedding II PODKŁADY INSTR -
●WESTERN ══════════════ -
❏ Microsoft Office 2010 Professional Plus x64 -
❏ Microsoft Office 2013 Professional Plus x32 -
3535 -
3550A -
Adobe Photoshop CC 14.0 -
After Effects Projekty -
Album DESIGN v5.5.2 MULTiLANGUAGE -
ALBUM WEDDING VOL.02 -
ANIMACJE WESELNE -
Continuum - Ocalić przyszłość ●sezon 1, 2, 3 -
CZCIONKI -
Facebook -
Fantastyka -
GOCLEVER -
GRADIENTS -
Jak napisać CV -
Jak pracować nad sobą -
KSIAZKI -
Kuba Wojewódzki -
MIO -
Napisz książkę -
navi -
NURKOWANIE -
Pędzle -
Pułapki kredytowe -
ROSJA - korporacja zabójców -
STYLE -
Windows 8 Oryginal MDSN -
zachomikowane
Przez jednych uznawana za najlepszy RTS wszechczasów. Przez innych również. Total Annihilation, bo o niej mowa, w chwili swojej premiery zamieszała jak żadna inna gra. Momentalnie okrzyknięto ją megahitem. Jak grzyby po deszczu wyrosły serwery dla trybu multiplayer, w którym Total Annihilation sprawdzał się wyśmienicie. Jakiś czas temu ta ponad pięcioletnia produkcja ponownie zawitała na polskim rynku jako dodatek do jednej z gazet. Magia tytułu magią tytułu, jednakże w ciągu tych paru lat na rynku gier komputerowych zmieniło się bardzo wiele. Czy aby nie zbyt wiele, by móc zaakceptować TA?
Rewolucyjność produkcji Cavedog polegała w znacznej mierze na zastosowanym engine graficznym. Składały się nań mapy, trójwymiarowe jednostki oraz niespotykane efekty specjalne. Z mapami było tak, iż w przeciwieństwie do innych produkcji tutaj stanowiły całość zamiast zbitki różnorakich elementów. Innymi słowy mapa w Total Annihilation nie składa się z tła, na to nałożonych cieni, drzewek, pagórków i tym podobnych. W TA każda mapa została od początku do końca narysowana przez grafików. Efektem tego były duże wymagania pamięciowe (jak na owe czasy), gdyż wszystko to musiano gdzieś zmieścić. Dzięki zastosowaniu takiej technologii uzyskano naprawdę ładne ukształtowanie terenu (co widać nawet i obecnie) oraz różnice w wysokościach (które wpływały na pole widzenia i zasięg strzału). Właśnie Total Annihilation było bodaj pierwszym RTSem, na którego mapach świat nie był płaski jak stół. Nareszcie wyżej postawione jednostki mogły ostrzeliwać bezbronnych przeciwników, bez niebezpieczeństwa, iż ci odwzajemnią się tym samym. Dzisiaj to nic nowego, jednakże w 1997 roku graczom opadały szczęki z nieukrywanej radości.
Nie mniej ważną rolę odegrały jednostki w pełnym 3D. Dopiero dzisiaj przyzwyczajeni jesteśmy do wszelakich akceleratorów graficznych. Różnorakie modele Geforceów tudzież Radeonów przejmują zarządzanie całą grafiką naszych gier. Wtedy akceleracja dopiero raczkowała, zaś na rynku panował niepodzielnie 3DFX. Total Annihilation przecierał szlak pod to, z czym mamy przyjemność obcować w dzisiejszych czasach. W miarę szczegółowe modele jednostek i budowli, anti-aliasing, efektowne wybuchy. Mało kto mógł przejść nad tym tytułem do porządku dziennego.
Tym, którzy nigdy nie mieli styczności z Total Annihilation, warto przypomnieć skrótowo, o co chodzi. Po wiekach rozwoju, pokoju i sprawiedliwości, w łonie ludzkości wyłoniły się dwie siły. Progresywne "The Core" oraz konserwatyści z "The Arm". Naturalną koleją rzeczy sprawy bardzo szybko przybrały zły obrót. Oba ugrupowania stanęły do walki na śmierć i życie. Celem była wieczna wiktoria pod wodzą zwycięzców. Organizacje, jakkolwiek reprezentujące odmienne punkty widzenia, posiadały zbliżone do siebie możliwości techniczne. W końcu wywodziły się z tego samego źródła.
Metody dojścia do sukcesu nie wychodzą poza ramy gatunku. Rozwój naszej armii oparto na metalu oraz energii. Metalu potrzebujemy jako materiału do budowanych jednostek, energia zaś wymagana jest do uruchomienia nanotechnologicznych generatorów. Moc uzyskujemy z energii słonecznej, wiatru albo wody. Co ciekawe, zyskasz ją także przerabiając rosnące tu i ówdzie drzewa.
Zdobywanie metalu polega na budowie odkrywek tudzież przetwarzaniu wraków jednostek zniszczonych w trakcie bitwy.
Jeśli graliście w najnowszego Warcrafta, to zdajecie sobie sprawę z roli, jaką grali w nim dowódcy. Wygląda na to, iż twórcy z Westwood wzorowali się właśnie na TA, gdyż i tutaj występują mocarni dowódcy, o znacznej sile i możliwościach, których śmierć oznacza przegranie danej misji. Nie mniej interesujące są trzy poziomy rozwoju technologicznego. Na każdym z nich zyskujemy nowe, bardziej mocarne jednostki oraz ulepszone budowle.
Robię dashboardy brandowane na zamówienie - loga firmy,linki do stron, itp. Mobile Partner v 22.005.26.00.50 Polski Dashboard Mobile Partner z aktywnymi USSD , SMS,Ustawianiem Limitu transferu, Auto Dial up/Reconect, Statystyką połączeń, Historią połączeń,Rozmowy Telefoniczne, importem-ex portem profili (wszystkie polskie są ) , przełączanie RAS/NDIS, (Sim toolkit?) Dwie wielkości okna programu Normalny i Mini Działa WIN XP, VISTA 32-64,WIN7 32-64 MAC Większość modemów HUAWEI Vodafone K2540 K3515 K3520 K3565 K3520 K3565 K3715 K3765-HV K4505 sterowniki 4.23.13.00 Obraz ma 53,8 MB
Dodane: Nowe sterowniki v 4.23.13.00 Języki:Polski, Angielski, Vietnamski, Chiński Suma pliku MD5: 1878a09657a4e42b9ced3d82b93ed5f6Sam program nie dashboard język angielski E173 RELIANCE USSD VOICE WITH WIFI CONNECTION
ISO + Dashboard Huawei India - Mobile Partner v23.001.07.04.910 This one also comes with Huawei Mobile Partner v 23 (23.001.07.04.0910) but this one includes voice, USSD options, AUTO Detection SIM and APN. You can download this Indianized version of Huawei Mobile Partner by visiting this link. I tried with my E1550 modem, and this dashboard worked, so this is also generic dashboard.
Język angielski