Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
tireks16
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

Mężczyzna Paweł Hasło:1234

widziany: 22.06.2024 23:24

  • pliki muzyczne
    75
  • pliki wideo
    3617
  • obrazy
    532
  • dokumenty
    31

7803 plików
10643,83 GB

Ukryj opis
Ponad 600 gier do 1 gb
co chwile wgrywam nowe
  • 681,6 MB
  • 28 sty 12 17:39


obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium III 700MHz, 256MB RAM, 32MB akcelerator 3D

Frontline Attack: War over Europe to strategia czasu rzeczywistego opracowana przez studia Reality Pump i In Images, pozwalająca graczom na wzięcie udziału w zmaganiach jednostek pancernych i zmechanizowanych, które miały miejsce w czasie II Wojny Światowej na przestrzeni lat 1941 – 1944. Wszystkie kampanie, bitwy i potyczki toczą się na kontynencie europejskim. Są to między innymi znane historyczne bitwy, jak chociażby Niemiecki atak na Rosję (operacja Barbarossa), lądowanie w Normandii (D-Day), kontrofensywa w Ardenach oraz liczne walki we Włoszech i Francji. Gra wykorzystuje zaawansowany trójwymiarowy silnik graficzny - „Earth-3 engine” (rozdzielczość do 2048 x 1800, widok z zawieszonej kamery z możliwością nieorganicznego ruchu, zoom, itp.), szczegółowo odtworzono jednostki biorące udział w walkach (pojazdy odwzorowano opierając się na oryginalnych planach konstrukcyjnych), akcja toczy się w różnych porach roku, doby i w różnych warunkach atmosferycznych, co ma niebagatelne znaczenie na jakość terenu i co za tym idzie zachowanie się oraz skuteczność oddziałów. Dodany edytor pozwala na tworzenie swoich własnych map i bitew. Dostępne są opcje rozgrywki wieloosobowej w sieci lokalnej i Internecie.


zachomikowany

  • 579,0 MB
  • 28 sty 12 17:39


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 133 MHz, 16 MB RAM, SVGA

Dark Colony to ciekawa strategia czasu rzeczywistego (RTS), opracowana przez specjalistów z zespołu Strategic Simulations Inc. (SSI). Przenosimy się w niej do połowy XXII wieku, w którym to okresie trwają prace nad kolonizacją Marsa. Ludziom udało się wówczas wykryć źródła surowca o nazwie Petra-7 (po przetworzeniu stanowi świetne źródło energii), jednak wraz z rozszerzaniem wpływów na Czerwonej Planecie odnaleziono również pozostałości po nieznanej, pradawnej cywilizacji. Spokojny proces przekształcania Marsa zostaje jednak przerwany przez jego rodowitych mieszkańców, zwanych Grey, którzy stają do walki przeciwko ludzkim kolonizatorom...W Dark Colony wcielamy w postać dowódcy sił Ziemian lub Marsjan. Do naszej dyspozycji zostało oddanych po 10 jednostek na każdą stronę konfliktu (piechota, artyleria, myśliwce, itd.), jednak różnią się one tylko wyglądem. Zaimplementowano tutaj cykl dnia i nocy, decydujący o skuteczności poddanych oddziałów - Ludzie mają lepszy zasięg i zadają większe obrażenia w czasie dnia, zaś Marsjanie w nocy. Rozbudowa bazy polega na dołączaniu kolejnych sekcji bazy do głównej centrali - w sumie możemy dołączyć ich pięć (zajmują się opracowaniem nowych technologii czy umożliwiają produkcję nowych oddziałów).
Autorzy wprowadzili również na pole bitwy postać dowódcy zwiększającego morale i siłę ognia sojuszniczych wojsk, a także leczącego otrzymane obrażenia. Obraz całości dopełniają: dopracowane efekty audio-wizualne (kilka wariantów otoczenia, dużo efektów świetlnych), klimatyczna ścieżka dźwiękowa oraz tryb rozgrywki wieloosobowej, pozwalający ośmiu graczom na rywalizację w sieci lokalnej lub Internecie.

zachomikowany

  • 676,8 MB
  • 28 sty 12 17:39


obrazekobrazek
Procesor Pentium III 1 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 64MB (GeForce3 lub lepsza), 1 GB HDD

Gra strategiczna rozgrywana w czasie rzeczywistym pozwalająca nam uczestniczyć w działaniach zbrojnych na północnoafrykańskim froncie II Wojny Światowej. Do wyboru mamy dwie strony konfliktu: Niemców i Anglię. Legendarnym „Szczurom Pustyni” przyjdzie stoczyć bój z równie znanymi niemieckimi odpowiednikami - Afrika Korps. Tryb single player oferuje kampanię dla każdego z krajów. Łącznie do wykonania mamy ponad 20 misji. Głównym terenem naszych działań jest pustynia, jednak nie zabraknie też walk o ważne dla przebiegu wojny miasta.Obie nacje posiadają po około 25 unikalnych, odwzorowanych z historyczną dokładnością jednostek, wliczając w to zwykłych żołnierzy z karabinami, zwiadowców, lekarzy polowych, operatorów artylerii i miotaczy ognia czy snajperów, oraz rzecz jasna pojazdy bojowe, dzięki którym zmieciemy z powierzchni ziemi piechotę wroga. Ujrzymy m.in. transportery, czołgi, pojazdy pancerne, działa przeciwczołgowe czy artylerię przeciwlotniczą.Oprócz trybu dla pojedynczego gracza, Desert Rats vs. Afrika Korps oferuje rozgrywkę w sieci poprzez LAN i TCP/IP. Na losowo generowanych mapach bądź tych przygotowanych przez twórców możemy się zmierzyć w kilku trybach rozgrywki, wliczając w to popularne Deathmatch czy King of the Hill. Dochodzi do tego zaawansowany engine graficzny, dzięki któremu realizm toczonych wśród piasków pustyni bitew jest bardzo wysoki.



zachomikowany

  • 668,2 MB
  • 28 sty 12 17:39


obrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 1.8 GHz,1 GB RAM,karta grafiki 256 MB (GeForce 8600 GT lub lepsza),1 GB HDD,Windows XP

Fińska firma Prodigium Game Studios, z siedzibą w malowniczym Tampere, nad 'Floorball League* pracuje od ponad roku. To gra niskobudżetowa, ale dopracowana, oferująca wciągający model rozgrywki oraz efektowną grafikę. Prace nad animacjami zawodników trwały najdłużej. Dzięki temu poruszają się oni w sposób naturalny i znają mnóstwo niecodziennych zagrań. Efektowne zwody, minięcia i kiwki, a także mocne strzały robią wrażenie. Chociażby z tego powody gra powinna przypaść do gustu wszystkim miłośnikom hokeja, a także piłki ręcznej i nożnej.

zachomikowany

  • 552,2 MB
  • 28 sty 12 17:39


obrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2 GHz, 1,5 GB RAM, karta grafiki 256 MB (NVIDIA GeForce 7600 lub lepsza), Windows XP/Vista, 1 GB HDD

Defense Grid: The Awakening to kolejna wariacja na temat przewijający się w całkiem sporej ilości gier, głównie flashowych. Naszą bazę atakują kolejne fale przeciwników, a my, mając do dyspozycji różnego rodzaju wieżyczki, usiłujemy nie dopuścić oponentów do unicestwienia nas.Tym razem jednak ten prosty pomysł przeniesiono na komputery osobiste, a dodatkowo uczyniono to implementując go w grafice 3D. Całość okraszono miłymi dla oka otoczeniami, spektakularnymi wybuchami i efektami graficznymi oraz dynamiczną i energetyczną ścieżką dźwiękową. Wykazano się także inwencją jeśli chodzi o rodzaje przeciwników – atakują nas nie tylko hordy coraz szybszych czy silniejszych robotów – niektóre z nich posiadają bowiem zdolność kamuflażu i widoczne są dopiero w bardzo bliskiej odległości od naszych wieżyczek, bądź też potrafią ukryć poruszające się w ich pobliżu wrogie jednostki, a nawet skrywać ich pewną ilość w swoim wnętrzu. W sumie w skład wrogich armii wchodzi 15 różnych rodzajów przeciwników.Kluczem do sukcesu jest umiejętność strategicznego rozmieszczenia wspomnianych wieżyczek, jak również odpowiedniego ich rozwoju – każda z nich bowiem może zostać poddana dwukrotnemu ulepszeniu, zwiększając przykładowo swoją siłę ognia czy zasięg. Umiejętne ich umiejscowienie może natomiast pomieszać szyki w szeregach wroga wydłużając jego drogę do naszej bazy oraz dać czas innym wieżyczkom na likwidację przeciwników. Należy wspomnieć, że oprócz typowo ofensywnych struktur, gra oferuje też obronne budowle, spowalniające atakujących czy też wzmacniające działanie wieżyczek stojących w promieniu ich aktywności.

zachomikowany

  • 590,2 MB
  • 28 sty 12 17:39


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium III 500 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 8MB, 85 MB HDD

Locomotion stanowi de facto kontynuację niezwykle popularnej gry strategiczno-ekonomicznej, zatytułowanej Transport Tycoon i wprowadzonej do sprzedaży w 1994 roku. Zatem ponownie należy administrować ogromną korporacją przewozową, operującą na lądzie i wodzie oraz w przestrzeni powietrznej. Pasażerowie, poczta i kopaliny – oto niewielki fragment rozbudowanej listy towarów, których przesyłanie z punktu A do B generuje określone dochody finansowe. Natomiast wśród zaimplementowanych środków transportu figurują przeróżne pojazdy kołowe i szynowe, jak również rozmaite statki pływające i latające. Oczywiście z czasem użytkownik uzyskuje dostęp do coraz doskonalszych maszyn, aby móc sprostać nowym wyzwaniom.Sprawdzony schemat zabawy (oprócz TT vide dwie pierwsze części RollerCoaster Tycoon) przewiduje jako główne źródło przyjemności nie tylko sam proces zarządzania firmą, ale także podziwianie funkcjonowania skomplikowanego wirtualnego świata. Ten ostatni uległ w stosunku do wcześniejszych produktów znacznemu pogłębieniu, więc teraz obecne są kilkupoziomowe mosty, obszerniejsze lotniska, wyższe budynki etc. Ponadto relatywnie poprawiono system Sztucznej Inteligencji, co zaowocowało np. zwiększeniem aktywności konkurencyjnych przedsiębiorstw. Jednocześnie developerzy uprościli interfejs, czyli wykonali swoisty ukłon w stronę mniej zaawansowanych graczy. Zachowano jednakże tradycyjny sposób prezentowania przebiegu wydarzeń, gdyż wykorzystano klasyczny rzut izometryczny (istnieje opcja przybliżania i oddalania obrazu oraz obracania go o dziewięćdziesiąt stopni) i szereg charakterystycznych elementów graficznych.

zachomikowany

  • 628,5 MB
  • 28 sty 12 17:39


obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:
Procesor Pentium III 733 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32MB, 1 GB HDD

Korea: Forgotten Conflict to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez zespół Plastic Reality Technologies i znanego europejskiego wydawcę, firmę Cenega. Akcja rozgrywa się podczas konfliktu w Korei, w latach 1950 – 1953. Gracz staje się dowódcą elitarnego amerykańskiego oddziału składającego się z pięciu specjalistów, tj. dowódcy (gracz), medyka, speca od materiałów wybuchowych, snajpera i zwiadowcy. Bohaterowie Ci muszą wykonać piętnaście niebezpiecznych zadań bojowych pogrupowanych w pięć różnych kampanii (ofensywa wojsk amerykańskich, obrona przed nacierającymi oddziałami Korei północnej, walki z wojskami chińskimi, itp.). Każde zadanie stawia przed nami inne wyzwania, przykładowo w jednej misji naszym musimy przejąć myśliwiec MIG-15 z wrogiego lotniska, w kolejnej zaś zatopić wrogą łódź.Gra stara się wiernie odtworzyć realia tego konfliktu, akcja toczy się w różnych autentycznych lokacjach (ulice Seulu, lotniska, stacje kolejowe, fabryki chemiczne, itp.), żołnierze obydwu stron konfliktu wykorzystują autentyczne uzbrojenie i wyposażenie, przy czym nasi wojacy mają dostęp do 50 typów uzbrojenia, zarówno borni ręcznej jak i pojazdów, samochodów i śmigłowców. Korea: Forgotten Conflict wykorzystuje dobrej jakości trójwymiarowy silnik graficzny Typhoon engine (widok z ruchomej, nieograniczonej kamery, zoom, dynamicznie zmieniające się warunki atmosferyczne, dynamiczne oświetlenie, do 500,000 trójkątów na klatkę).



zachomikowany

  • 507,8 MB
  • 28 sty 12 17:39


obrazek
wymagania sprzętowe:
CPU 2GHz, 512MB RAM, akcelerator 3D 128MB

Powerdrome to wyjątkowo dynamiczne wyścigi futurystycznych pojazdów, za produkcję których odpowiada studio Argonaut Games. Co ciekawe, dla producenta opisywanej „ścigałki” jest to swego rodzaju debiut na rynku poważniejszych tytułów. W przeszłości firma ta kojarzona była z produkcjami tworzonymi w głównej mierze z myślą o młodszych graczach (Bionicle: The Game, seria Croc, Harry Potter and the Sorcerer's Stone...). Powerdrome pierwotnie ukazał się na konsole PlayStation 2 oraz Xbox, wersja PC jest więc bezpośrednio konwersją z tych platform.Skonstruowane przez producentów gry futurystyczne pojazdy z wyglądu przypominają połączenie tradycyjnego motocykla z myśliwcem odrzutowym. Osiągane przez te wehikuły prędkości są oczywiście odpowiednio duże (nawet kilka tysięcy kilometrów na godzinę) przy czym gra nie jest aż tak dynamiczna jak chociażby konsolowy F-Zero. Główna zasługa leży w tym przypadku po stronie samych tras, które zostały skonstruowane w taki sposób, aby nie utrudniać zbytnio jazdy. Kolizje z innymi pojazdami czy też otaczającymi tor bandami nie są tak częste jak w konkurencyjnych produkcjach. Powerdrome pozbawiony jest jakichkolwiek broni, które pojawiały się w niektórych futurystycznych wyścigach. Jedynym sposobem pozbycia się danego przeciwnika jest zepchnięcie go na jedną z otaczających trasę band.

zachomikowany

  • 412,6 MB
  • 28 sty 12 17:39


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium II 400MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D

Real War: Rogue States to sequel strategii czasu rzeczywistego Real War wydanej przez firmę Simon & Schuster pod koniec 2001 roku. Podobnie jak część pierwsza daje graczom możliwość dowodzenia wojskami w walce z organizacją terrorystyczną zwaną „Independent Liberation Army”. Rogue States zawiera czternaście nowych misji przeznaczonych dla trybu single player, dwadzieścia nowych map dedykowanych rozgrywce w trybie skirmish, a także kilka nowych opcji multiplayer, np. dwóch graczy może dowodzić tymi samymi wojskami, przy czym jeden kontroluje jednostki naziemne, a drugi powietrzne. Dużym ulepszeniom poddane zostały procedury odpowiedzialne za zachowanie się wojsk i dowodzenie nimi przez komputerowego oponenta, a także dodany został nowy system A.I. nazwany „advanced orders”. Gra pozwala na wydawanie indywidualnym jednostkom bardzo specyficznych i sprecyzowanych rozkazów, jak sabotowanie, niszczenie tylko stanowisk obrony przeciwlotniczej czy elektrownii. Ponadto sporym ulepszeniem jest możliwość wydawania rozkazów jednostkom zanim znajdą się one na polu walki, co eliminuje zbędne oczekiwanie oddziałów na komendy w bazie. Real War: Rogue States pozwala na rozgrywkę w trybie single i multiplayer za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu.

zachomikowany

  • 467,8 MB
  • 28 sty 12 17:39


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium IV 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 4 GB HDD,Windows XP/Vista/7

Pole Position 2010 to rozbudowany menedżer Formuły 1, pozwalający graczom wcielić się w rolę szefa jednego z zespołów uczestniczących w prestiżowych wyścigach. Wbrew nazwie PP 2010 ma niewiele wspólnego z legendarnymi grami wyścigowymi Pole Position i Pole Position II stworzonymi w latach 80. ubiegłego wieku przez firmę Namco. Temat może i jest podobny (świat Formuły 1), ale ukazany z zupełnie odmiennej perspektywy. W rzeczywistości Pole Position 2010 znacznie bliżej do innej gry wydanej wcześniej przez Kalypso Media, a mianowicie Racing Team Manager.Zadaniem graczy w PP 2010 nie jest kierowanie szybkim bolidem, ale nadzorowanie pracy całego zespołu. Jeśli szukać porównań z prawdziwymi wyścigami F1, można przyjąć, że chodzi o wcielenie się w rolę Franka Williamsa, Rossa Browna czy do niedawna Jeana Todta.
W grze przyjęto, że szefowanie zespołem oznacza udział w podejmowaniu niemal każdej decyzji. Gracze negocjują więc warunki kontraktów z kierowcami, podpisują umowy ze sponsorami, wyznaczają inżynierom kierunki badań, określają ustawienia bolidu na dany wyścig, a nawet ustalają strategię teamu.Kierować można jednym z gotowych zespołów lub od podstaw stworzyć własny. Szef ekipy może wybierać z grona dwustu dostępnych w grze kierowców oraz tysiąca inżynierów, mechaników i pracowników wyścigowego zaplecza. Również konstrukcja samochodów daje duże pole do popisu. Osiągi bolidów można poprawiać dokonując modyfikacji każdego z 17 podzespołów.Co prawda w trakcie wyścigu nie ma szans, by samemu usiąść za kierownicą, ale menedżer zespołu może przez radio wydawać polecenia swoim kierowcom i mechanikom, decydując m.in. o stylu jazdy czy pit-stopach.Szef teamu musi przy tym przez cały czas pilnować budżetu. Większość operacji, jak zatrudnienie dodatkowego pracownika, rozpoczęcie badań nad nowym komponentem itp., wiąże się z określonymi kosztami. Wpływy do kasy zespołu zapewniają sponsorzy - tym hojniejsi im lepsze są osiągane wyniki.

zachomikowany

  • 0,95 GB
  • 28 sty 12 17:39


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium II 300MHz, 64MB RAM

Gra stworzona przez naszych południowych sąsiadów - firmę Altar Interactive, umiejętnie łącząca cechy należące do gatunków Real Time Strategy oraz Role Playing Games. Niebagatelna i zarazem wciągająca historia przenosi nas w rok 2010, kiedy Rosja ponownie wpadła w sidła nacjonalizmu. Kraj stoi na krawędzi kryzysu gospodarczego i politycznego, zagrażając militarnie całej cywilizowanej Europie. W celu zapobiegnięcia narastającemu kryzysowi Amerykanie wysyłają na Syberię ekspedycję, której zadaniem jest odkrycie nowych złóż ropy. Zamiast tego znajduje ona olbrzymie złoża dziwnego minerału. Okazuje się, że jest on praktycznie niewyczerpalnym źródłem energii.Amerykanie decydują się na szybkie działania, zanim Rosjanie zorientują się o co chodzi. Wysyłają więc specjalne jednostki w przeszłość, chcąc wydobyć minerał i zmagazynować go na Alasce. Niestety rządy arabskie, w obawie przed spadkiem cen ropy naftowej, wykradły próbkę minerału, zwanego EON, i również wysłały w przeszłość ekipę, której zadanie było zniszczenie jego złóż. Po latach Rosjanie odnajdują pozostałości tych dwóch ekspedycji, razem z na wpół wyczerpanymi złożami minerału. Gdy zorientowali się co się stało, postanowili sami wysłać ekspedycję w czasie, która obroni EON przed atakiem Amerykanów i Arabów.

zachomikowany

  • 0,88 GB
  • 28 sty 12 17:39


obrazek
wymagania sprzętowe:
Procesor Pentium 700 MHz (lub kompatybilny), 128 MB RAM, 32MB karta graficzna zgodna z DirectX, Windows 98/Me/2000/XP

Tajna agencja IGI znów działa! IGI 2: Covert Strike to kontynuacja bardzo dobrze przyjętej gry Project IGI. Agent David Jones ponownie wyrusza w niebezpieczne misje, aby uratować świat. W trakcie wielu śmiertelnie niebezpiecznych misji zadaniem dzielnego Jonesa będzie walka z handlarzami wojskowych technologii oraz zdrajcami narodu. Otwarte lokacje oraz bardzo dopracowana grafika są doprawdy imponujące. Dla każdego miłośnika gier FPS jest to pozycja obowiązkowa.Rewelacyjna grafika, która pozwala graczowi wczuć się niesamowity klimat gry

zachomikowany

  • 0,84 GB
  • 28 sty 12 17:39


obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.6 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 3 lub lepsza), 2 GB HDD, Windows 98/Me/2000/XP

Mortyr III: Akcje Dywersyjne to kolejna odsłona znanej strzelanki, za rozwój której na przestrzeni lat odpowiadały takie zespoły, jak Corwin Software Studios oraz Mirage Interactive. Prace nad trzecią częścią polskiego FPS-a przypadły natomiast w udziale programistom zatrudnionym w firmie CITY interactive.Fabuła gry tradycyjnie przenosi nas na fronty II wojny światowej. Tym razem nasza przygoda rozpoczyna się we wrześniu 1942 r., a postacią, w którą przychodzi nam się wcielić, jest komandos, wysłany do ojczyzny przez Polski Rząd na Uchodźstwie. Przydzielone mu przez władze zadanie to szkolenie przebywających w kraju partyzantów, a także czynne wspieranie ich w walce z niemieckimi okupantami.Z racji faktu, że nasi przeciwnicy, prócz posiadania znacznej przewagi liczebnej, dysponują również o wiele lepszym wyposażeniem, jesteśmy zmuszeni do atakowania ich z ukrycia oraz częstego stosowania sabotażu. W ramach działań dywersyjnych organizujemy więc zasadzki i napady na konwoje, dzięki czemu gromadzimy niezbędną do dalszej gry broń oraz amunicję. Zdarza nam się także likwidować strategiczne pozycje wroga (np. poprzez wysadzanie mostów) i uszczuplać stan niemieckich finansów, choćby za sprawą brawurowego skoku na bank. Kulminację żołnierskich zmagań stanowi zaś misja, w której na rządowe zlecenie niszczymy legendarną, hitlerowską fabrykę rakiet V2.


zachomikowany

  • 646,9 MB
  • 28 sty 12 17:39


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 768 MB RAM, karta grafiki 128 MB, 5 GB HDD, Windows XP/Vista

Oryginalna platformówka, w której poprzez rysowanie odpowiednich obiektów stających się od tej chwili częścią świata gry, rozwiązujemy stawiane przed nami problemy logiczne.Akcja gry rozpoczyna się gdy młodzieniec o imieniu Max przez przypadek znajduje tajemniczy pomarańczowy mazak. Chcąc go wypróbować rysuje na kartce obrazek potwora. Ku zaskoczeniu chłopca, monstrum nagle ożywa, wyskakuje z papieru i ucieka do innego szkicownika powodując w nim znaczne szkody. By go powstrzymać przed zrujnowaniem owoców swojej ciężkiej pracy, chłopiec rysuje w albumie samego siebie, dzięki czemu przenosi się do świata obrazków. Wykorzystując magiczne moce pomarańczowego markera oraz własny spryt, Max musi powstrzymać potwora, którego sam stworzył.Główny bohater potrafi m.in. biegać czy wskakiwać na platformy uciekając przy tym przed goniącymi go przeciwnikami. Tytułowy magiczny mazak wykorzystujemy do rysowania kształtów, które potem pojawiają się w świecie gry. W ten sposób tworzymy np. mosty nad przepaściami lub schody potrzebne do wejścia na wyższe poziomy. Z kolei, jeśli namalowany obiekt spadnie na głowę potwora, to nieszczęśnik pożegna się z życiem. Dodatkowo musimy pamiętać, że wszystko co narysujemy podlega prawom fizyki. Zabawę utrudnia fakt, że w mazaku jest zawsze ograniczona ilość atramentu. Musimy więc regularnie zbierać wypełnione nim pojemniki i zasysać z powrotem tusz z niepotrzebnych nam już obiektów.

zachomikowany

  • 612,8 MB
  • 28 sty 12 17:39


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 7200 lub lepsza), 1 GB HDD, Windows XP/Vista/7

My First Trainz Set to kolejna produkcja autorstwa Auran Games, która podejmuje tematykę kolejarstwa. W przeciwieństwie do poprzednich tytułów z tej serii, które opracowywane były z myślą o osobach w różnym wieku, opisywana gra ma zachęcić do zabawy w głównej mierze młodszych użytkowników komputerów osobistych.Główną trakcją opisywanej odsłony cyklu jest możliwość projektowanie własnych makiet kolejowych, rozstawianych w jednej z czterech lokacji wirtualnego domu, a mianowicie w salonie, sypialni, kuchni lub garażu. Bardzo istotną cechą gry jest to, że podczas tworzenia makiety możemy do woli wykorzystywać obiekty odnajdywane w najbliższym otoczeniu. Każda ze wspomnianych wyżej lokacji zawiera kilkaset takich przedmiotów. Dla przykładu, pozyskane książki możemy rozmieścić w taki sposób by utworzyły swego rodzaju tunel.Projektowane przez nas trasy biegną nie tylko po podłodze, ale i po róznych meblach – stołach kuchennych, krzesłach, łóżkach czy szafkach. W trakcie tworzenia makiety możemy wybierać miejsca występowania stacji kolejowych, zajmując się transportem plastikowych ludzików lub różnego rodzaju towarów. Oprócz tego możliwe jest rozstawianie między innymi zwrotnic, tworząc tym samym bardziej skomplikowane konstrukcje.Po utworzonej trasie możemy się w każdej chwili przejechać, przejmując kontrolę nad jedną z dziewięciu różnych miniaturowych kolejek. Warto tu zaznaczyć, iż dostępne są zarówno stare lokomotywy parowe, jak i znacznie nowocześniejsze modele elektryczne. Akcja w tym przypadku obserwowana jest z kilku ujęć kamery, oferując też możliwość przeniesienia się do wnętrza poruszającej się zabawki.

zachomikowany

  • 571,5 MB
  • 28 sty 12 17:39


obrazek
wymagania sprzętowe:
Intel Pentium 2,4 GHz częstotliwości IVs lub równoważne;512 MB RAM (768 MB dla Vista);2 GB wolnego miejsca na dysku;
Karta graficzna NVIDIA GeForce 6600 lub ATI Radeon 9600 z 128 MB pamięci wideo;

Gra strategiczna z elementami RPG. Jej akcja rzuca nas w rejony Wschodniej Europy, w historyczny okres od 1350 do 1650 roku.Rozbudowana strategia opowiadająca o trzystu historycznych latach Europy. Produkcję opracowało rosyjskie studio Lesta, które zajmuje się przede wszystkim tworzeniem gier strategicznych (Pacific Storm, 9th Company: Roots of Terror, Empire: Time of Troubles) oraz filmów.Gra Reign: Conflict of Nations przenosi nas do roku 1350, w którym na terenie Azji rozpętała się straszliwa zaraza. Plaga „czarnej śmierci” szybko dotarła na Krymu i do Istambułu, a później do Włoch, Niemiec, Francji, Anglii i w końcu Rosji. Takie wydarzenia stają się tłem dla zaciętej walki o władzę i rozwój własnego państwa, w której oczywiście bierze udział gracz, wcielający się w jedną z 26 dostępnych frakcji.W roli przywódcy wybranej strony (np. polskich, rosyjskich lub litewskich książąt) wpływamy na szereg najważniejszych aspektów funkcjonowania państwa – od ekonomii i gospodarki, przez politykę i dyplomację, aż po wszczynanie i prowadzenie kampanii wojennych. Całość rozgrywa się w czasie rzeczywistym i jest zakrojona na dość dużą skalę, więc na brak atrakcji narzekać na pewno nie można.Twórcy szczycą się przemyślanym i wiernym historycznie systemem odpowiadającym za rozbudowę i funkcjonowanie miast, czy chociażby realistycznym drzewkiem rozwoju technologicznego. Gracz otrzymuje rozbudowaną i długą kampanię oraz spory wybór scenariuszy i losowych misji. W działaniach wojennych możemy natomiast wykorzystać ponad 150 jednostek wojskowych, podzielonych na trzy ery technologiczne.Oprócz powyższych atrakcji autorzy skorzystali z systemów RPG, które pozwalają uczyć jednostki i historyczne postacie nowych umiejętności. Każdy bohater w grze może rozwijać się w kilku dyscyplinach: władcy, dowódcy, duchownego, alchemika, czy chociażby szpiega. Spory wpływ na rozgrywkę mogą mieć także wspomniane epidemie, które rozprzestrzenią się, jeśli nie podejmiemy odpowiednich działań zapobiegawczych.Od strony wizualnej tytuł prezentuje się nieźle, bo korzysta z trójwymiarowego silnika, który pozwolił stworzyć sporych rozmiarów mapy z wiernie odwzorowaną europejską topografią. Warto dodać, że podczas zabawy nie toczymy bezpośrednio bitew, chociaż możemy wpływać na kilka elementów (np. na strategię).

zachomikowany

  • 655,9 MB
  • 28 sty 12 17:39


obrazek
wymagania sprzętowe:
CPU AMD/Intel 500MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D 16MB, 100MB na hdd, Direct-X 8.0, Windows 95/98/ME

Typowy przykład niskobudżetowych wyścigów, w których gracz zasiada za kierownicą jednego z tytułowych monster trucków, czyli pojazdów na olbrzymich kołach. Warto przy tym dodać, iż jest to pełnoprawna zręcznościówka, w której szczególny nacisk położono na nieskomplikowaną zabawę.Autorzy „Monster Truck Rumble” przygotowali cztery podstawowe tryby dla pojedynczego gracza. Free Run pozwala na zapoznanie się z dostępnymi trasami. Gracz nie jest w żaden sposób ograniczany dzięki czemu może dokładnie przygotować się do właściwych imprez. Niewielkim urozmaiceniem są pojawiające się tu i ówdzie zwierzęta. W Circuit Race mamy do czynienia z tradycyjnym wyścigiem, gdzie ten z zawodników, który zjawi się na mecie jako pierwszy wygrywa. Podczas zawodów należy oczywiście pokonywać liczne checkpointy (bramki kontrolne), które porozmieszczano po całej okolicy. Warto przy tym dodać, iż wyścig jest rozgrywany na jednej z sześciu dość zróżnicowanych map. Wreck 'n' Crush nawiązuje do słynnych imprez z udziałem monster trucków, w których ich zadaniem jest przejechanie stosunkowo krótkiego odcinka trasy połączonego z widowiskowym miażdżeniem porozstawianych samochodów. Tryb ten, w przeciwieństwie do prawdziwych zawodów, daje graczowi nieco większą swobodę. Wygrywa ta osoba, która w określonym czasie zdoła zniszczyć możliwie jak największą ilość pojazdów znajdujących się w okolicy. Ostatni z dostępnych trybów, Lane Race, jest zbliżony do Circuit Race przy czym gracz musi sobie dodatkowo poradzić z wymijaniem licznych przeszkód. Multiplayer w „Monster Truck Rumble” odgrywa symboliczną rolę, gracze mogą stanąć do pojedynku na podzielonym ekranie (split-screen). W trakcie wyścigu można korzystać z podręcznego radaru, który w zależności od sytuacji może wskazywać drogę wiodącą do kolejnego checkpointu czy samochody wymagające zmiażdżenia. Pomimo tego, iż gra została nakierowana na zręcznościową zabawę, zadbano o uszkodzenia. Niestety, nie są one ukazywane, zamiast tego na ekranie pojawia się specjalny pasek informujący o aktualnym stopniu zniszczeń.

zachomikowany

  • 0,88 GB
  • 28 sty 12 17:39


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.6 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 32 MB (GeForce 4 lub lepsza), 1.5 GB HDD, Windows 2000/XP/Vista

32nd America's Cup – The Game to kolejna, piąta już odsłona serii gier znanej wcześniej jako Virtual Skipper, będącej rozbudowanym symulatorem żeglarskich regat. Podobnie jak poprzednia część, produkcja opracowana została przez studio Nadeo, a wydana przez Focus Home Interactive.Podstawą rozgrywki w tej odsłonie cyklu, jak sama nazwa wskazuje, jest trzydziesta druga edycja Regat o Puchar Ameryki, która toczy się u wybrzeży Walencji, Marsylii, Trapani i Malmö. W trakcie kampanii gracz wciela się w rolę jednego z jedenastu zawodników, którzy walczą o puchar Louis Vuitton Cup. Zwycięzca bierze udział we wspomnianych zawodach rywalizując z załogą szwajcarskiej łodzi Alinghi, laureatem poprzedniej edycji Regat o Puchar Ameryki.Dostępne w grze łodzie są bezpośrednim odwzorowaniem swych biorących udział w prawdziwych zawodach odpowiedników. Każda z nich charakteryzuje się odrębnymi statystykami i cechami (dotyczącymi między innymi długości kadłuba, powierzchni żagli, ciężaru, a także załogi), które wpływają na to, w jaki sposób płynie. Aby uzyskać maksymalny realizm rozgrywki, twórcy uwzględnili wyniki uzyskane przez zawodników biorących udział w eliminacjach Regat o Puchar Ameryki w 2006 roku.Poza możliwością wyboru spośród wspomnianych jedenastu łodzi, które należą do klasy „Class America”, gracze mogą również startować w innych typach zawodów, w których dostępne są łodzie należące do innych klas – między innymi Open 60, Offshore Racer i Melges 24.Gra oferuje tryb single oraz multiplayer. W obu gracze mogą zmierzyć się w wyścigach rozgrywających się w czternastu różnych zakątkach naszego globu, takich jak okolice San Francisco, Sydney, Porto Cervo, Auckland, Vancouver czy też bardziej egzotycznych: w zatoce, nad którą leży Rio de Janeiro czy też w pobliżu Wezuwiusza.Jak na prawdziwy symulator przystało, autorzy bardzo dużo wysiłku włożyli w dokładne odwzorowanie nie tylko samych łodzi, lecz również ich otoczenia – oceanu i warunków pogodowych. Dzięki szczegółowej, trójwymiarowej grafice, gracze mogą poczuć się, jakby naprawdę brali udział w żeglarskich regatach.

zachomikowany

  • 0,83 GB
  • 28 sty 12 17:39


obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium III 1 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128MB, 1 GB HDD

Kolejna, po Worms 3D, część bardzo popularnej na całym świecie serii traktującej o zmaganiach wirtualnych robaków. Oprócz specyficznego klimatu i poczucia humoru znanego z poprzednich odsłon, Worms Forts Under Siege oferuje graczom zupełne novum w rozgrywce - tytułowe fortyfikacje. Na poszczególnych poziomach pojawią się teraz twierdze, za murami których możemy ukryć Worsmy przed atakami i samemu prowadzić efektywny ostrzał pozycji wroga. Twórcy z zespołu developerskiego Team 17 oddali do dyspozycji graczy rozmaite katapulty, balisty, tarany, etc., co podnosi przyjemność płynącą z grania, a także pozwala na stosowanie rozmaitych strategii na polu walki.Na szczególną uwagę zasługuje także unikatowa stylizacja środowiska - antyczny Egipt, okolice Troi, średniowieczna Japonia (spotkamy Samurajów!) czy Anglia (rycerze króla Artura). W pełnej wersji zaimplementowano około 30 zróżnicowanych rodzajów broni (także stacjonarnych) oraz ukryte bonusy w postaci map, odzywek robaków czy innych mini-gier. Za efekty wizualne odpowiada usprawniony silnik graficzny z Worms 3D, pozwalający dowolnie deformować otoczenie, w którym toczone są pojedynki oraz odpowiadający za generowanie zmiennych warunków pogodowych: śnieg, wiatr, deszcz, etc. (duży wpływ na celowanie). Poszczególnym potyczkom wciąż towarzyszy charakterystyczny, kreskówkowy styl i przyjemna muzyka. Obrazu całości dopełnia, rozbudowany w porównaniu do ostatniej części cyklu, tryb multiplayer pozwalający na rywalizowanie z innymi osobami w sieci lokalnej lub poprzez Internet.


zachomikowany

  • 539,2 MB
  • 28 sty 12 17:39


obrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB, 900 MB HDD, Windows XP/Vista/7

UK Truck Simulator jest tytułem stawiającym nas przed szansą rozwożenia ładunków z użyciem ogromnych ciężarówek. Podobnie jak w przypadku gier Euro Truck Simulator i German Truck Simulator zabawa skupia się na konkretnym obszarze działań – tym razem jest to terytorium Wielkiej Brytanii.Analogicznie do innych tytułów wyprodukowanych przez SCS Software, główną atrakcją gry jest możliwość założenia i sukcesywnego rozwijania własnej firmy transportowej. Zabawę rozpoczynamy z niewielką ilością funduszy, lecz w miarę pozyskiwania gotówki możemy sobie pozwolić na zakup nowych ciężarówek, wynajęcie powierzchni magazynowej i zatrudnienie pracowników. Kluczem do sukcesu jest naturalnie utrzymywanie dobrych relacji z klientami – musimy właściwie rozplanować trasy przejazdu i zadbać o to żeby rozwożone ładunki dotarły do odbiorców na czas.W trakcie rozgrywki wykorzystujemy kilkadziesiąt różnych modeli ciężarówek, zdolnych do przewożenia różnych typów ładunków. Dostarczanie cennych towarów możemy zlecić zatrudnionym w naszej firmie pracownikom, bądź też w pewnym zakresie zająć się tym osobiście. Model jazdy stanowi kompromis pomiędzy dobrą rozrywką, a symulacją. Ważną rolę odgrywa przemieszczanie się zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego. Za wszelką cenę musimy unikać stłuczek, gdyż uszkodzenie ciężarówki lub ładunku wiąże się często z dotkliwymi karami finansowymi. Dodatkowo musimy badać temperaturę silnika i uzupełniać poziom paliwa na stacjach benzynowych.W opisywanej grze zawarto kilkadziesiąt największych brytyjskich metropolii. Oprócz Londynu są to między innymi Manchester, Liverpool, Aberdeen, Glasgow, Edynburg i Newcastle. W stosunku do poprzednich części serii tym razem więcej czasu spędzamy na autostradach i skomplikowanych węzłach komunikacyjnych, na których ważne jest śledzenie znajdujących się przy trasie znaków drogowych. Akcja pokazywana jest z kilku ujęć kamery, przy czym najrozsądniejszym wyborem jest widok z wnętrza prowadzonej ciężarówki.

zachomikowany

  • 569,6 MB
  • 28 sty 12 17:39


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta graficzna 256 MB (GeForce 5700 lub lepsza), 1.7 GB HDD, Windows XP

Co by się stało, gdyby Hitler został zamordowany na początku drugiej wojny światowej, a niemiecka machina wojenna zostałaby pokierowana przez zupełnie inny reżim? Strategia czasu rzeczywistego War Front: Turning Point zamierza odpowiedzieć na to pytanie, proponując graczom alternatywny scenariusz. Tylko tutaj będziesz miał okazję rozegrać drugą wojnę w zupełnie nowy sposób! Skorzystaj z różnego rodzaju tajnej i eksperymentalnej broni. Niesamowita grafika i interesująca fabuła przykują Cię do komputera na długie godziny!
W grze War Front: Turning Point czeka na Ciebie niezwykle dynamiczna i pełna adrenaliny akcja. Zatop się w atmosferę drugiej wojny światowej, prowadź do boju swoje jednostki, zarządzaj uzupełnieniami, dbaj o aprowizację i prowadź badania nad prototypową bronią. Sam wybierz, którą misję chcesz wykonać i kiedy wezwać wsparcie. Zdobywaj kluczowe obiekty, takie jak stacje kolejowe czy lotniska i pokaż, że nie masz sobie równych. Czeka na Ciebie wiele opcji strategicznych i taktycznych, ale w tej grze najważniejsze jest jedno - dobra zabawa!

zachomikowany

  • 0,88 GB
  • 28 sty 12 17:39


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium III 800 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 8 MB (Riva TNT lub lepsza), 700 MB HDD, Windows 95/98

SpyHunter to remake przeboju z czasów, gdy szczytem marzeń było własne 8-bitowe Atari 800XL. W Spy Hunter zadaniem gracza jest powstrzymanie tajemniczej korporacji NOSTRA, której celem jest „spustoszenie” naszej cywilizacji. Jedyną osobą, która jest w stanie ową organizację powstrzymać jest oczywiście gracz oraz jego super samochód (a może raczej pojazd) G-6155 Interceptor, uzbrojony w karabiny, rakiety oraz całe mnóstwo innego uzbrojenia i gadżetów. Cechą charakterystyczną Interceptora jest możliwość szybkiej transformacji w łódź, skuter wodny czy motocykl. Dzięki temu możemy się poruszać nie tylko po ulicach ale również po powierzchni rzek, jezior i innych zbiorników wodnych. SpyHunter to gra wybitnie zręcznościowa. Składa się z czternastu misji umiejscowionych w bardzo różnych egzotycznych miejscach naszego globu, w tym: Panamie, Florydzie, Anglii, Niemczech, Francji, Wenecji i na Bliskim Wschodzie. W każdej z nich mamy do wykonania zadanie priorytetowe oraz kilka zadań dodatkowych. Wszystko przedstawione jest w nowoczesnej, całkowicie trójwymiarowej oprawie graficznej. Nie zapomniano też o możliwości gry wieloosobowej w sieci lokalnej i w Internecie.

zachomikowany

  • 0,80 GB
  • 28 sty 12 17:39


obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium II 300, 64MB, karta dźwiękowa.

Na pozór gra jakich wiele: dowodzimy oddziałem najemników, z których każdy ma swoje współczynniki i umiejętności, możemy wyposażać ich w różną broń i ekwipunek, a wszystko to w cyklu misji przeciwko coraz trudniejszym przeciwnikom. Ogromne kontrowersje, żeby nie rzec skandal, towarzyszący premierze ukazały drugie dno tej gry.Ponieważ akcja nie toczy się w jakimś wymyślonym kraju, lecz w Polsce współczesnej, autorzy skorzystali z możliwości ośmieszenia wszystkiego, co w naszej polskiej rzeczywistości poważne: polityki i polityków (i to nie ogólnikowo, ale konkretne osoby i ugrupowania), media, znane postacie ze świata filmu i rozrywki oraz konkurencję. Nasi „bohaterowie” ćpają prochy i piją wódę przed akcją, gangsterzy są ochraniani przez sprzedajnych policjantów, a najlepszym odprężeniem pomiędzy misjami jest płatny sex.Jeśli dodamy do tego parodie znanych filmów i gier, to otrzymujemy mieszankę wybuchową, która dla jednych jest niezwykle zabawna, dla innych po prostu niesmaczna. Niestety gra nie uniknęła wielu poważnych potknięć, od dość niechlujnej grafiki po gigantyczne wymagania sprzętowe potrzebne do w miarę komfortowej rozgrywki.



zachomikowany

  • 776,9 MB
  • 28 sty 12 17:39


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 1 GB HDD, Windows XP

Sunshine Beach Volleyball to gra podejmująca tematykę siatkówki plażowej kobiet. Za jej przygotowanie odpowiedzialne jest studio developerskie Team6 Game Studios, specjalizujące się w głównej mierze w opracowywaniu niskobudżetowych gier wyścigowych, takich jak European Street Racing czy Taxi 3: eXtreme Rush.Podobnie jak w prawdziwych zawodach, po przeciwległych stronach siatki stają drużyny składające się z dwóch osób. W trybie singleplayer gracz przejmuje kontrolę nad wybraną przez siebie zawodniczką, natomiast druga członkini drużyny sterowana jest przez sztuczną inteligencję. Sunshine Beach Volleyball ma też jednak do zaoferowania pełnoprawny multiplayer. W tym przypadku bawić może się maksymalnie czterech graczy, którzy dzielą się na dwie równorzędne ekipy.Opisywana produkcja daje możliwość przystąpienia do turnieju o puchar mistrzyń świata siatkówki plażowej. Gracz dowodzi wtedy jedną z 32 dostępnych drużyn, reprezentujących różne zakątki naszego globu. Model sterowania jest stosunkowo uproszczony, a to dlatego, że Sunshine Beach Volleyball nakierowana jest na zręcznościowy charakter rozgrywki. Do wykonywania poszczególnych ruchów wykorzystywanych jest więc jedynie kilka podstawowych klawiszy.Wszystkie postępy gracza są na bieżąco monitorowane, a na życzenie także wyświetlane w formie przejrzyście wykonanych okien statystyk. Pozwala to na śledzenie rozwoju swojej kariery, a także tych elementów gry, nad którymi wypadałoby w większym stopniu popracować. Zawody rozgrywane są w trójwymiarowym otoczeniu, a kolejne potyczki mogą być oglądane z wielu różnych kamer. Oprawa wizualna Sunshine Beach Volleyball prezentuje stosunkowo przeciętny poziom wykonania, choć na uwagę zasługuje wykorzystywanie wielu ciekawych filtrów graficznych, służących między innymi zwiększeniu kontrastu. Duży nacisk położono też na zapewnienie realistycznej animacji widocznych na ekranie przedstawicielek płci pięknej.

zachomikowany

  • 0,79 GB
  • 28 sty 12 17:39


obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 166MHz, 32MB RAM

Scooby Doo: Phantom of the Knight (polski tytuł: Scooby Doo i Strachy na Lachy) to zabawna gra przygodowo-familijna oparta na niezwykle popularnym serialu animowanym pt. Scooby Doo. Powstał on w Stanach Zjednoczonych w 1969 roku i do dziś jest emitowany w ponad 45 krajach świata. W grze wraz z drużyną Scoobiego: Velmą, Daphe, Shaggym i Fredem przenosimy się do średniowiecznego zamku w Nowej Szkocji, gdzie musimy odnaleźć zaginioną księżniczkę. W zamku tym grasuje duch Czarnego Rycerza dosiadający ziejącego ogniem smoka i wszystko wskazuje na to, że Ci dwaj jegomoście porwali księżniczkę. Jednak nasi bohaterowie wraz ze Scoobim na czele podejrzewają, że kryje się za tym ktoś inny. Gracz musi poznać tajemnicę średniowiecznego zamku i rozwiązać szereg zagadek, które doprowadzą do odnalezienia księżniczki i odkrycia kulisów jej porwania. Scooby Doo i Strachy na Lachy posiada przyjemną grafikę, wykorzystującą elementy znane z popularnego serialu animowanego.


zachomikowany

  • 617,0 MB
  • 28 sty 12 17:39


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium IV 2.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB RAM, 800 MB HDD, Windows XP SP2/Vista/7

Maskotka Konami, torbacz Sparkster wraz ze swoim charakterystycznym odlotowym plecakiem powraca - tym razem w wersji na PC oraz konsole nowej generacji. Co prawda Konami bardzo lubi odświeżać hity z 16-bitowych konsol, ale nowa odsłona przygód Sparkstera nie jest remakiem, a pełnoprawnym sequelem gry, której ostatnia część wyszła grubo ponad dekadę temu w wersji na konsolę Sega Megadrive. Rocket Knight jest platformówką 2.5D z grafiką w jakości HD. Nad grą pracował zespół mający na swoim koncie takie tytuły, jak Silent Hill: Origins czy Overlord: Dark Legends.Od momentu ostatniego spotkania z graczami, Sparkster przeprowadził się i żył ze swoją rodziną w cichym, spokojnym miejscu. Do czasu, kiedy nad królestwem Zephyrusa zawisła groźba nadciągającej wojny. Bohater powraca i z zaskoczeniem spostrzega, że jego wcześniejsi wrogowie walczą po stronie króla przeciwko armii wilków, a nikczemny Axel Gear podczas jego nieobecności przejął rolę królewskiego rakietowego rycerza. Rozczarowany Sparkster nie zamierza się tej sytuacji bezczynnie przyglądać i wyposażony, jak zawsze, w niezawodną rakietę na plecach i miecz w łapce stawia czoła kolejnym wrogom. Fabułę gry odkrywają, krótkie nieme scenki, jakby wyjęte z 16-bitowego tytułu.Każdy ze światów gry składa się z kilku poziomów platformowych oraz jednego, w którym przyjdzie nam latać rakietą. Poziomy składają się z wielu możliwych do wyboru dróg i alternatywnych ścieżek. Poza pokonywaniem wrogów zbieramy skarby oraz power upy. W nowym epizodzie dostępne są wszystkie nabyte przez Sparkstera w czasie poprzednich przygód umiejętności, a mechanika gry jest wypadkową dwóch poprzednich. W czasie walki posługujemy się głównie atakami o krótkim zasięgu, jednak wypełniony pasek mocy pozwala na użycie ataków specjalnych rażących na większą odległość. Waleczny torbacz potrafi odbijać mieczem nadlatujące pociski z powrotem w stronę wroga, dzięki czemu możemy uzyskać bonusowe punkty zniszczeń. Do perfekcji opanował również sztukę posługiwania się swoim zwinnym ogonem. Dużą rolę w rozgrywce odgrywa rakieta – używamy jej do poruszania się między platformami oraz wskakiwania na ukryte areny. Poza tym służy nam też jako niezawodne narzędzie do niszczenia ścian i tworzenia nowych przejść.

zachomikowany

  • 553,8 MB
  • 28 sty 12 17:39


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium III 800 MHz, 512 MB RAM, karta grafiki 16 MB (Riva TNT lub lepsza), Windows 98/Me/2000/XP

Supreme Ruler 2020 jest kolejną częścią rozbudowanej gry strategicznej opracowanej przez Battlegoat Studios. Podobnie jak poprzedniczka, produkcja pozwala nam przenieść się w niedaleką przyszłość do pogrążonego w chaosie świata.Supreme Ruler 2020 jest kolejną częścią rozbudowanej gry strategicznej opracowanej przez Battlegoat Studios. Podobnie jak poprzedniczka, produkcja pozwala nam przenieść się w niedaleką przyszłość do pogrążonego w chaosie świata. Stabilność polityczna na arenie międzynarodowej legła w gruzach, nastąpiła eskalacja konfliktów, handlowa konkurencja przemieniła się w regularną wojnę. Na Ziemi zapanowała anarchia.W tak trudnych i niesprzyjających warunkach przejmujemy kontrolę m.in. nad rządem, ekonomią, stosunkami dyplomatycznymi i siłami zbrojnymi, jednego z państw. Tylko od nas zależy, czy staniemy się główną potęgą świata czy też jedynie kolejnym pionkiem.W związku z bardzo szerokim wachlarzem możliwości i wieloma płaszczyznami, na których toczy się gra, poprzednia część serii została oskarżona o to, że jest zbytnio skomplikowana i trudna w opanowaniu. Tym razem jednak autorzy poprawili cały interfejs, czyniąc go prostszym w obsłudze. Mamy również możliwość wyboru stylu gry bardziej odpowiadającego naszym upodobaniom - nieważne, czy wolimy strategie czasu rzeczywistego, czy też te, w których rozgrywka podzielona jest na tury.W Supreme Ruler 2020 wprowadzono także wiele innych zmian. Przede wszystkim poprawie uległa oprawa graficzna, mapy i jednostki przedstawione są obecnie w wyższej rozdzielczości. Dodatkowo wykorzystano liczne zdjęcia satelitarne udostępnione przez NASA. Wzbogacono również ścieżkę dźwiękową, dodając muzykę charakterystyczną dla danego regionu. Ważnym krokiem naprzód jest też zaawansowana względem poprzedniej części sztuczna inteligencja.
Jeżeli chodzi o samą rozgrywkę, znacznemu pogłębieniu uległ model ekonomiczny i polityczny świata. Zwiększono nasz wpływ na toczącą się akcję, pozwalając dopasowywać ją do własnych potrzeb. Mamy również możliwość wyboru czy wolimy rywalizować w danym regionie, czy też na terenie całej planety.

zachomikowany

  • 518,3 MB
  • 28 sty 12 17:39


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium II 333 MHZ, 64 MB RAM, akcelerator 3D, karta dźwiękowa

Gra przygodowa oparta na świetnej książce Michaela Crichtona pod tym samym tytułem. Jako student Christopher Hughes - członek zespołu archeologicznego przenosisz się w czasie do XIV-wiecznej ogarniętej wojną Francji, pełnej rycerzy i łotrów. Masz uratować swojego szefa - profesora Edward Johnsona, który utknął tam bez możliwości powrotu. Gra mogłaby być świetną „przygodówką”, gdyby nie fakt, iż to sam Crichton postanowił ją wyprodukować.
Już perypetie z filmem „Trzynasty wojownik” pokazały, że Crichton jest co prawda świetnym pisarzem, ale nie powinien zabierać się za rzeczy, na których ewidentnie się nie zna. W filmie miał nadzór nad produkcją, co doprowadziło do ostrych konfliktów z reżyserami i w ogólnej opinii do zepsucia filmu, w grze zaś zostawił sobie pełne pole do popisu, co zaowocowało recenzjami w stylu „najgorsza gra wszechczasów”.

zachomikowany

  • 718,3 MB
  • 28 sty 12 17:39


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium II 233MHz, 64MB RAM

Airline 69: Return to Casablanca kontynuuje ideę słynnej gry (hybryda strategii ekonomicznej i wątków przygodowych) o wybitnym zabarwieniu erotycznym, zatytułowanej Wet: The Sexy Empire i wydanej w drugiej połowie lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Użytkownik wciela się w postać awanturnika nazwiskiem Wayne Johnson, który jest specjalistą od różnorodnych dostaw (np. przemyt broni i napojów wyskokowych) drogą powietrzną. W trakcie jednego z lotów nad północnym obszarem kontynentu afrykańskiego w 1942 roku (data premiery klasycznego melodramatu pt. Casablanca z Ingrid Bergman i Humphrey'em Bogartem) rzeczony osobnik odkrywa w swoim ładunku wdechową blondynkę imieniem ChouChou, pracującą w charakterze tajnej agentki. Ponętna niewiasta odbezpieczonym pistoletem skłania pilota do zmiany kursu, ale nagle pojawia się eskadra niemieckich bombowców nurkujących Ju-87 Stuka i natychmiast przypuszcza manewr zaczepny. Poważnie trafiony samolot transportowy awaryjnie ląduje w bezkresnym morzu saharyjskiego piasku, a główny bohater odnosi obrażenia. Wspomniana pasażerka, tylko sobie znanymi metodami leczniczymi, pomaga rannemu w ekspresowym tempie powrócić do pełnej sprawności fizycznej i równocześnie zakochuje się w nim. Ostatecznie oboje postanawiają dotrzeć do miasta Casablanca, celem doręczenia pliku bardzo istotnych dokumentów i rozkręcenia wspólnego interesu.Początkowo para gnieździ się w ciasnym pokoju hotelowym, gdzie planuje akcje szpiegowskie i dywersyjne oraz szmugiel dysydentów i nielegalnych artykułów. Podczas sabotowania nazistowskiej bazy Luftwaffe duet zdobywa nowy statek powietrzny, umożliwiający znaczne rozszerzenie spektrum działania (m.in. organizowanie imprez natury seksualnej i późniejsze szantażowanie uczestników). Ujmując temat lapidarnie - zabawa traktuje o zarabianiu pieniędzy w niezbyt chrześcijański sposób (prostytucja, hazard, wymuszenia itp.).

zachomikowany

  • 698,3 MB
  • 28 sty 12 17:39


obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium III 600 MHz, 256 MB RAM, 16 MB akcelerator 3D

Trzecia już część serii gier strategicznych z elementami cRPG rozgrywających się w przepełnionym magią świecie fantasy Etheria. Tym razem gracze mogą wziąć udział w wielkiej wojnie, jaka toczy się pomiędzy zjednoczonymi rasami północy i południowym Imperium Ssrathi. Konflikt ten wybuchł, ponieważ kupcy Selentine, powodowani rządzą zdobywania nowych źródeł dochodu, zboczyli ze swych stałych tras handlowych i za Południowymi Morzami odkryli nowe ziemie zamieszkiwane, przez wężopodobnych mieszkańców, którzy nazywali siebie Ssrathi, a swój kontynent Keshan. Na pozór wydawało się, że są to prymitywne stworzenia, dlatego też kupcy bez ogródek zabili pierwszych Ssrathi i odebrali im ich dobra. Stało się to początkiem straszliwej wojny, gdyż później okazało się że Ssrathi władają potężnymi magicznymi mocami, ich Imperium jest ogromne, a włada nimi Iriki, szaman-król, którego boją się nawet bogowie. Gracz może wybrać jedną z owych dwóch stron konfliktu i doprowadzić ją tryumfu.Łącznie w walce spotkamy szesnaście różnorodnych ras, o cztery więcej niż to miało miejsce w części drugiej. Nowe nacje to: Plaguelords, Ssrathi, Swarm, ludzie zaś zostali podzieleni pomiędzy dwa ugrupowania, Knights oraz Empire. Rzecz jasna wiąże się z tym wprowadzenie licznych nowych jednostek bojowych oraz nowych budynków. Podobnie jak w częściach poprzednich znaczącą rolę w grze odgrywają Herosi, którzy stopniowo rozwijają swe umiejętności stając się coraz potężniejszymi wojownikami. Liczba klas owych bohaterów powiększyła się o osiem nowych i teraz liczy dwadzieścia osiem, można też rozwinąć Herosa ponad 50 poziom. Znacznie poszerzono też system magiczny, który obecnie składa się z ponad 130 różnych zaklęć podzielonych pomiędzy trzynaście sfer magii.


zachomikowany

  • Pobierz folder
  • Aby móc przechomikować folder musisz być zalogowanyZachomikuj folder
  • dokumenty
    0
  • obrazy
    0
  • pliki wideo
    1
  • pliki muzyczne
    0

324 plików
187,82 GB




Tiili

Tiili napisano 5.12.2016 20:36

zgłoś do usunięcia
Witam, pozdrawiam i zapraszam do mnie Filmy, ciekawe Filmy Dokumentalne, Seriale, TV Show, Książki, Artykuły, Teledyski, Tapety, Emotki i wiele innych. obrazek
Filmy-_2017

Filmy-_2017 napisano 19.10.2017 20:39

zgłoś do usunięcia
Matilbn91

Matilbn91 napisano 16.11.2017 22:53

zgłoś do usunięcia
Filmy nowości Zapraszam
drwaledek

drwaledek napisano 11.10.2019 20:57

zgłoś do usunięcia
wijedos859

wijedos859 napisano 11.11.2020 22:17

zgłoś do usunięcia
Swietny chomik
LeonxD7885

LeonxD7885 napisano 24.11.2020 12:13

zgłoś do usunięcia
Zapraszam
dsgfsdg10

dsgfsdg10 napisano 27.03.2022 04:42

zgłoś do usunięcia
Super chomik
mofixa5148

mofixa5148 napisano 8.12.2022 03:29

zgłoś do usunięcia
Super chomik

Musisz się zalogować by móc dodawać nowe wiadomości do tego Chomika.

Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności