03.jpeg
-
[latarnie morskie] -
[przeróbki banknotów] -
[skanseny świata] -
[szybkie czytanie i pomocne w nauce] -
Analiza Funkcjonalna -
Analiza Matematyczna -
Cerkwie i Kościółki -
Dworki i Pałacyki -
Dziewczyny.Jednego.Boga.2009.PL.PDTV.XviD -
ekonomia -
EKONOMIA -
Etyka -
Filozofia Przyrody -
Filozofia umysłu -
Freedom Long Max - Wiedza tajemna w praktyce -
Funkcje Analityczne -
HERBY I SZLACHTA -
INFORMATYKA KWANTOWA -
Informatyka Kwantowa(1) -
Jak.Ksztaltowala.Nas.Ziemia -
kulturystyka i fitness -
Matematyka -
MATEMATYKA ! -
MATEMATYKA 2 -
MATEMATYKA FINANSOWA -
Matematyka finansowa i analiza ryzyka -
Matematyka różne -
matematyka(1) -
Matematyka, fizyka, cybernetyka -
Memetyka -
Metody Matematyczne Fizyki -
Młyny wodne -
Najpiękniejsze Zjawiska Przyrody BBC -
Neurocomics -
Ontologia -
Opcje i giełda -
OSTRE GRY PC -
POLITOLOGIA -
Równania Różniczkowe -
Sanie -
Simpsonowie -
Stare chaty drewniane -
Teoria Grup -
Topologia -
Wiatraki -
Wiedza tajemna w praktyce -
Wieże Bois Maury -
Wisława Szymborska -
Wojna Generałów_PL -
Wozy i Powozy
Główny nacisk położony jest na rozwój i budowę, a nie na walkę. Do wyboru mamy trzy rasy: Pimmonów, Amazonki oraz Sajikisów, każda z nich posiada unikalne cechy i umiejętności. Rozgrywkę można poprowadzić na dwa sposoby - przez brutalną siłę lub drogą pokojową. Gracz sam decyduje czy podbić wszystkie inne rasy, czy raczej nastawić się na zjednoczenie ich pod pokojowymi rządami.
W Alien Nations II pojawiło się wiele nowych możliwości, m.in. możemy ustanawiać trasy handlowe lub rozwiązywać dyplomatycznie konflikty. Ważną innowacją są podziały wewnątrz ras, z których każda składa się z kilku różnych plemion.