modelki.bmp
-
50-letnia Chinka -
Ana Cheri -
bez makijażu -
bielizna -
bielizna dla facetów -
Boeing 777-300ER -
Candice Swanepoel -
doradca macierewicza -
dzien kobiet -
dżinsy -
humor 1 -
humor 5 -
i po wyborach -
Islandia -
IV RP wraca -
jego harem -
magdalena frąckowiak -
majówka -
malutki -
memy -
memy - ogórek -
memy-wybory -
moc w skorupce -
modelki zapraszają na mecze euro -
obieranie pomarańczy -
ogórek po wyborach -
Originals -
pis -
pis i nie tylko -
po wyborach -
polityczne -
polityczne 3 -
polityczne 4 -
polityczne 5 -
politycznie -
portrety karmiących -
pr.na smarfony -
psi przyjaciele -
romantycznie -
rysunki do zwyczajnych sytuacji -
sprawne i sprawni -
Victoria's Secret -
walentynki -
waszczykowski -
wielkanoc -
wkomponowane w naturę -
wulkany -
wybory 2015 -
z kina -
za kulisami
Najseksowniejsze Kampanie 2011 roku !
Znane marki i projektanci starają się, aby ich kolekcje, perfumy czy biżuteria były reklamowane przez znane modelki i gwiazdy. Wybór twarzy kampanii jest bardzo istotny, gdyż może zapewnić produktowi spektakularny sukces lub klapę, jak to było w przypadku Cristiano Ronaldo promującego dżinsy Emporio Armani.
W tym roku firma, która zasłynęła z plakatów z Davidem Beckhamem ze skarpetką w majtkach, nie popełniła błędu. Do swojej kampanii reklamowej zatrudniła Rihannę i - jak pokazały badania rynku - była to bardzo intratna decyzja. Wideo oraz sesja zdjęciowa z Barbadoską została wybrana przez agencję Ad Age Najseksowniejszą Kampanią 2011 roku.
Rihanna nigdy nie wyglądała tak ponętnie. Kampania z jej udziałem była zdecydowanie najseksowniejsza. Piosenkarka ma boskie ciało, a zdjęcia wyszły wspaniale - czytamy na stronie agencji zajmującej się badaniem rynku.
Na drugim miejscu uplasowała się Miranda Kerr, która tuż po urodzeniu pierwszego dziecka pozowała do zdjęć dla Victoria’s Secret. Na trzeciej pozycji znalazła się weteranka modelingu Kate Moss, która była twarzą marki Liu Jo. Oprócz Rihanny w rankingu znalazły się same modelki. Tym bardziej należy docenić osiągnięcie piosenkarki.