Le basque.jpg
-
55 pieśni patriotycznych -
Adibu-misja Ziemia(CALOSC) -
Będę dobrze czytać i pisać -
BYL SOBIE CZLOWIEK (CAŁOŚĆ) -
BYL SOBIE KOSMOS (CAŁOŚĆ) -
BYLA SOBIE ZIEMIA (CAŁOŚĆ) -
Byli sobie odkrywcy -
Byli sobie wynalazcy -
BYLI SOBIE WYNALAZCY (CAŁOŚĆ) -
Byli sobie wynalazcy(1) -
BYLY SOBIE AMERYKI (CAŁOŚĆ) -
BYLY SOBIE ODKRYCIA (CAŁOŚĆ) -
czas , zegar, kalendarz(3) -
czasownik -
Cześci mowy -
ć-ci, ś-si, ń-ni, ź-zi, dź-dzi -
dodawanie i odejmowanie -
edukacja polonistyczna - karty pracy -
Elementarz piosenki Dla Babci -
Elementarz piosenki Dla Mamy -
Jan Paweł II - piosenki karaoke -
Karaoke patriotyczne(1) -
Karaoke zakończenie roku szkolnego -
Karty pracy -
Karty pracy dla klas I - III -
Karty pracy litery -
Majka Jeżowska -
melodie do zabaw słuchowo - ruchowych -
Mnożenie i dzielenie -
Oceny opisowe kl 2 -
ortografia i gramatyka KLASA1-3 -
piosenki na dzień Nauczyciela -
piosenki na każdą szkolną okazję -
Piosenki Na Koniec Roku Szkolnego Covery(2) -
piosenki(1) -
podkłady dla mamy i taty -
podkłady kolędy i pastorałki -
Porównanie różnicowe -
Przedstawienie jasełkowe oprawa -
przymiotnik -
Rytmika -
rzeczownik -
sprawdziany 3klasa mac -
Sprawdziany kl. I -
sprawdziany klasa 3 -
sprawdziany-klasa 3 -
Tańce w przedszkolu -muzyka -
Uczę się gramatyki i ortografii -
V.A. - Kolędy Gwiazd (2007) -
Wkładki do książek
- adaptacja różnych utworów muzyki klasycznej;
- identyfikacja z artystami prezentującymi się w nagraniu;
- możliwość wystąpienia w roli wykonawcy i dyrygenta dzieła;
- komunikacja poza słowna w celu zwrócenia uwagi na różne elementy dzieła muzycznego;
- swoboda w zamianie ról;
- kształcenie wyobraźni dźwiękowej;
- atrakcyjność utworu do wielokrotnego słuchania;
- zintegrowane: słuchanie, granie, tańczenie i śpiewanie z elementami pantomimy, dramy i różnych form plastycznych ( synkretyzm w słowach: gram, słyszę, tańczę i śpiewam bliskie idei C. Orfa ).
- stosunkowo krótki czas osiągnięcia celu;
- zachęta do rozwijania twórczości ucznia: nauczyciela;
- możliwość stosowania tej metody przez nauczyciela z mniejszym doświadczeniem muzycznym.
Autorka podaje następujące etapy pracy z utworem:
1.Fabularyzowanie muzyki połączone z prostymi ruchami rytmicznymi.
2.Realizacja w tańcu.
3.Gra na instrumentach.
4.Połączenie tańca z instrumentacją.
5.Mówienie o muzyce.