SniperEliteV2 2012-05-02 10-20-00-26.jpg
-
!!Minecraft!! -
◘ Assassin's Creed III (2012) XBOX360 -
◘ NHL 13 (2012) XBOX360 -
✦FILMY OD A DO Z ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ -
Angry.Birds.Trilogy.EUR.PS3-iNSOMNi -
Borderlands 2 -
Counter Strike 1.6 (Cs 1.6) -
Darksiders II (2012) XBOX360 -
FIFA.13.PS3-DUPLEX -
FILMY ▌ NOWOŚCI ivo▐ -
FILMY ▌AKCJA -
FILMY ▌FAMILIJNE -
FILMY ▌KOMEDIE -
FILMY ▌POLSKIE -
FILMY ▌PRZYGODOWE -
FILMY ▌Sci-Fi -
FILMY ▌THRILLERY -
FILMY ▌WOJENNE -
Gran_Turismo_5_Spec_II_ASIA_PS3-HR -
Gry PSP -
HALO 4 -
Juiced.2.Hot.Import.Nights.EUR.JB.PS3-BlaZe -
Killzone_3_EUR_PS3-MIRSUPER -
KINECT RUSH A DISNEY PIXAR ADVENTURE -
Kung.Fu.Panda.2.PS3-CHARGED -
L.A.Noire.USA.JB.PS3-APATHY -
Little_Big_Planet_Karting_PS3-STRiKE -
Mass.Effect.3.PS3-DUPLEX -
Mass.Effect.PROPER.PS3-DUPLEX -
Max.Payne.3.PROPER.PS3-DUPLEX -
Medal.of.Honor.Warfighter.PS3-DUPLEX -
Microsoft Office 2013 Professional Plus -
NBA.2K13.PS3-iNSOMNi -
Need_for_Speed_Most_Wanted_PS3-ACCiDENT -
Portal_2_WORKING_TB_READ_NFO_PS3-PARADOX -
Project Gotham Racing 4(1) -
Prototype_2_PS3-ANTiDOTE -
Rayman.Origins.PS3-iMARS -
Resident.Evil.6.PS3-DUPLEX -
Sleeping.Dogs.PS3-DUPLEX -
Sniper_Elite_V2_EUR_PS3_RiOT -
Symulator Jazdy 2 PL -
Syndicate_PS3-RiOT -
Test Drive Unliminited 2 -
The.Darkness.II.PS3-AGENCY -
Transformers.Fal.of.Cybertron.PS3-ZRY -
UFC_Undisputed_3_PS3-RiOT -
WRC.World.Rally.Championship.3.PS3-DUPLEX -
WWE_12_USA_PS3-CLANDESTiNE -
WWE_13_USA_PS3-CLANDESTiNE
Core 2 Duo 2.6 GHz, 2 GB RAM , karta grafiki 256 MB , Windows XP/Vista/7
W rozgrywce zaimplementowano szereg rozwiązań mających za zadanie podnieść autentyzm snajperskich misji. Dla oddania celnego strzału konieczne są nie tylko sokoli wzrok, ale również znajomość parametrów balistycznych broni, uwzględnienie warunków atmosferycznych, a nawet umiejętność panowania nad własnym ciałem (np. spowolnienie tętna). Sukces lub niepowodzenie często bowiem zależą od jednego pocisku.
Nowością i największą atrakcją gry jest zmodernizowany system tzw. „killcam” czyli kamery podążającej za wystrzelonym pociskiem i rejestrującej moment śmierci przeciwnika. Animacja szkieletowa, jak zwą ją deweloperzy, pozwala na szczegółowe ukazanie zniszczeń ciała spowodowanych przez pocisk. Dynamiczny system obliczać ma około 500 różnych animacji śmierci, renderowanych w zależności od parametrów, na które wpływ mają min. warunki atmosferyczne, prędkość początkowa, kąt strzału, deformacja pocisku i zmiana trajektorii po uderzeniu w cel.