Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Shaco.jpg

Postacie - Shaco.jpg
Download: Shaco.jpg

80 KB

(260px x 390px)

5.0 / 5 (1 głos)
Shaco, Demoniczny Błazen
Historia:
Mówią, że śmierć nie jest zabawna. Chyba, że jesteś Shaco - w tym wypadku jest prześmieszna. Jest pierwszym w Valoran, w pełni funkcjonującym zabójczym komikiem. Zabawia tak długo, dopóki ktoś nie umrze ze śmiechu, a potem śmieje się ostatni. Postać Demonicznego Błazna do dziś pozostaje zagadką. Nikt nie wie, skąd się wziął, a sam Shaco nie odpowiada na to pytanie. Wielu wierzy, że nie pochodzi z Runeterry - że został przyzwany z mrocznego, pokracznego świata. Inni uważają, że jest manifestacją mrocznych pragnień ludzkości i dlatego nie można z nim dyskutować. Najczęściej zakłada się, że Shaco jest płatnym mordercą, zajmującym się sobie tylko znanymi szaleństwami, dopóki ktoś go nie wynajmie. Z pewnością udowodnił, że jest przebiegły, uciekając władzom szukającym go jako podejrzanego o okropne zbrodnie. Chociaż ta plotka może być pocieszeniem dla rodowitych Valorańczyków, wydaje się nieprawdopodobnym, by taki przestępca pozostawał na wolności.

Jakakolwiek nie byłaby prawda, Shaco dołączył do League of Legends z sobie tylko znanych pobudek. Budzi postrach, więc unikają go zarówno inni bohaterowie, jak i media. Tylko przywoływacze z Institute of War wiedzą, dlaczego takiej istocie pozwolono na dołączenie do League, ale większość Runeterran uważa, że ułatwia to kontrolowanie poczynań nieuchwytnego Shaco. Naturalnie, jest on popularny tam, gdzie kwitnie szaleństwo, jak pośród głodnych władzy przywoływaczy z Zaun i Noxus.

Cokolwiek byś nie robił, nie mów mu, że nie zrozumiałeś dowcipu.
Statystyki:
Obrażenia 51.7 (+3.5 / na poziom)
Zdrowie 441 (+84 / na poziom)
Mana 230 (+40 / na poziom)
Prędkość ruchu 350
Pancerz 15 (+3.5 / na poziom)
Blokowanie zaklęć 30 (+1.25 / na poziom)
Regeneracja zdrowia 7.45 (+0.55 / na poziom)
Regeneracja many 6.4 (+0.45 / na poziom)
Wskazówki:
Użycie Podstępu może pomóc w ucieczce.
Spróbuj zdobyć przedmioty z efektami przy trafieniu. Przyniosą one też korzyści twojemu klonowi z Halucynacji.
Obrażenia Podstępu mogą się zwiększać przy zwiększonych efektach obrażeń krytycznych, jak Ostrze Nieskończoności.

Komentarze:

Ttoatatat0ta

Ttoatatat0ta napisano 23.04.2021 18:26

zgłoś do usunięcia

Chcesz dobrego HACKA do League of Legends? NA RP

JEST ON TUTAJ:

{BLOCKED_LINK}

obrazek

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Postacie - Warwick.jpg
Warwick, Krwawy Łowca Historia: Warwick był niegdyś sz ...
komentarz1
Warwick, Krwawy Łowca Historia: Warwick był niegdyś szanowany za swą umiejętność tropienia osobników rodzaju ludzkiego, które wykorzystywano następnie do najpodlejszych eksperymentów naukowych. Kiedy cielesne ograniczenia stały się przeszkodą dla spełniania jego ambicji, Warwick wypił niebezpieczny eliksir, który zmienił go w niepowstrzymanego łowcę ludzi. Ta nowa moc miała jednak wysoką cenę. Przed swoja przemianą Warwick spełniał się w Zaun jako ''dostawca'' ludzkich królików doświadczalnych. Znany był ze swej przebiegłości i bezwzględności, a ludzie odnosili się do niego z mieszaniną trwogi i szacunku. W miarę, jak rosła jego sława, rosły też oczekiwania w stosunku do niego. Jego klienci żądali nie tylko coraz to rzadszych i bardziej niebezpiecznych okazów, ale też coraz bardziej się niecierpliwili. Aby spełnić ich oczekiwania, Warwick potrzebował siły, która przekroczyłaby jego ludzkie ograniczenia. Jego stary przyjaciel, Singed, opracował niezwykłą miksturę. W jej skład wchodzić miały trzy zasadnicze elementy: srebro z Shadow Isles, kieł wilka Balefire oraz krew niebiańskiej istoty. Warwick dość szybko zdobył dwa pierwsze ingrendienty, lecz uzyskanie ostatniego było o wiele trudniejsze. Wyruszył w podróż do Ionii, aby schwycić Sorakę – istotę uważaną za dziecię gwiazd. Ta jednak przejrzała jego zamysł i wygnała go mocą swej magii. Nie mogąc znieść porażki, okaleczony i kipiący złością Warwick wrócił do Singeda. Gdy zażądał od alchemika nieskończonego jeszcze eliksiru, ten ostrzegł go, że skutki jego działania mogą być trudne do przewidzenia. Nie zważając na słowa przyjaciela, Warwick wypił miksturę. Napar zmienił go w hybrydę człowieka i wilka o nieokiełznanej sile i wyostrzonych zmysłach. Podekscytowany Warwick natychmiast ruszył, aby wypróbować swoją nową moc. Codziennie rozwijał on swoje zwierzęce instynkty, lecz jednocześnie tracił ludzkie odruchy. Czuł, że traci kontrolę: wprawdzie zawsze udawało mu się dopaść ofiarę, to często nie potrafił już jej zachować przy życiu. Teraz jego celem jest zdobycie serca Soraki, gdyż ta pozwoli mu zrównoważyć transformację, zanim jego umysł zupełnie ulegnie zwierzęcym instynktom. ''W każdym z nas odezwie się w końcu bestia.'' -- Warwick Statystyki: Obrażenia 56.76 (+3.375 / na poziom) Zdrowie 428 (+98 / na poziom) Mana 190 (+30 / na poziom) Prędkość ruchu 345 Pancerz 16 (+3.5 / na poziom) Blokowanie zaklęć 30 (+1.25 / na poziom) Regeneracja zdrowia 7.05 (+0.8 / na poziom) Regeneracja many 7.1 (+0.6 / na poziom) Wskazówki: Warwick jest bohaterem doskonale nadającym się do zabijania stworów w dżungli. Cios Wygłodniałego może podtrzymać poziom twojego zdrowia, zwłaszcza jeżeli uda ci zdobyć efekt Pradawnego Golema. Superumiejętność Warwicka nakłada efekty przy trafieniu, takie jak Czarny Tasak lub Krwawe Szpony Madreda.
Postacie - Annie.jpg
Annie, Dziecko Ciemności Historia: Krótko przed narodz ...
komentarz1
Annie, Dziecko Ciemności Historia: Krótko przed narodzinami League, wśród zakamarków grzesznego państwa-miasta Noxus mieszkali ci, którzy sprzeciwiali się złu propagowanemu przez najwyższe dowództwo. Próba zamachu przez samozwańczego Koronnego Księcia Raschalliona została udaremniona, a plan rozprawiania się z wszelkimi formami opozycji rządu właśnie wchodził w życie. Polityczne i społeczne wyrzutki, zwane Szarym Zakonem, chciały zostawić sąsiadów w spokoju i zgłębiać tajemnice magii. Ich przywódcami było małżeństwo: Gregori Hastur, Wielki Czarodziej, oraz jego żona Amoline, Wiedźma Cieni. Razem przewodzili wędrującym magom oraz inteligencji z Noxus, próbując znaleźć im schronienie za Great Barrier na terenach rozciągających się na północ od nieprzyjaznej krainy Voodoo Lands. Przeprawa momentami zamieniała się w walkę o przeżycie, jednak Szary Zakon zdołał dotrzeć do ziemi, która dla wielu była nieosiągalna. Lata po emigracji, Gregori i Amoline urodziło się dziecko: Annie. Od samego początku, rodzice Annie wiedzieli, że ich córka jest wyjątkowa. W wieku dwóch lat, Annie cudownie zaczarowała niedźwiedzia cieni - dzikiego mieszkańca skamieniałych lasów otaczających kolonie - i zrobiła z niego swoje zwierzątko. Po dziś dzień nie opuszcza swojego misia 'Tibbers' na krok. Często nosi go przy sobie zaklętego w postaci maskotki jak zabawkę. Pochodzenie Annie oraz tajemna magia jej miejsca urodzenia złożyły się na niesłychanie silne magiczne moce, którymi została obdarowana. To właśnie ta dziewczynka jest najczęściej poszukiwanym bohaterem League of Legends - nawet przez państwo-miasto, które wygnałoby jej rodziców, gdyby sami wcześniej nie uciekli. ' Być może Annie jest najpotężniejszym bohaterem, który kiedykolwiek walczył na Fields of Justice. Na samą myśl o tym, jaką posiądzie siłę, gdy dorośnie, przechodzą mi ciarki.' -Członek Wysokiej Rady Kiersta Mandrake Statystyki: Obrażenia 48 (+2.625 / na poziom) Zdrowie 384 (+76 / na poziom) Mana 250 (+50 / na poziom) Prędkość ruchu 335 Pancerz 8.5 (+4 / na poziom) Blokowanie zaklęć 30 (+0 / na poziom) Regeneracja zdrowia 4.5 (+0.55 / na poziom) Regeneracja many 6.9 (+0.6 / na poziom) Wskazówki: Zachowanie ogłuszenia do momentu użycia superumiejętności może przechylić szalę na twoją korzyść w czasie walki drużynowej. Zabijanie stworów za pomocą Dezintegracji pozwala Annie skutecznie farmować we wczesnej fazie gry. Płonąca Tarcza jest użyteczna podczas ładowania ogłuszenia, więc czasami warto mieć chociaż jeden poziom we wczesnej fazie gry.
Postacie - Alistar.jpg
Alistar, Minotaur Historia: Jako najpotężniejszy wojow ...
komentarz1
Alistar, Minotaur Historia: Jako najpotężniejszy wojownik z plemion minotaurów z Great Barrier, Alistar chronił swych ziomków przed niebezpieczeństwami czyhającymi w Valoran; działo się tak do momentu nadejścia armii Noxus. Alistar został wywabiony ze swojej wioski przez intrygę uknutą przez Keirana Darkwilla, najmłodszego syna generała Borama Darkwilla i przywódcy noxiańskiego korpusu ekspedycyjnego. Gdy wrócił do domu, zastał swoją wioską w płomieniach, a rodzinę zgładzoną. Owładnięty gniewem, ruszył na elitę legionu Noxus i wyrżnął ich całe setki. Dopiero interwencja najlepszych przywoływaczy pozwoliła na opanowanie szału Alistara. Sprowadzono go do Noxus w łańcuchach, gdzie spędził całe lata jako gladiator, walcząc ku uciesze bogatych przywódców miasta-państwa. Szlachetna natura Alistara zaczęła ulegać wypaczeniu - niewątpliwie postradałby on zmysły, gdyby nie Ayelia. Ta młoda służąca zaprzyjaźniła się z nim i zaaranżowała jego ucieczkę. Niespodziewanie odzyskawszy wolność, Alistar zaciągnął się do nowo utworzonej League of Legends jako bohater. Marzył o tym, by zemścić się na Noxus i odnaleźć dziewczynę, która ożywiła w nim nadzieję. Początkowo nie chciał, by traktowano go jak sławę, jednak Alistar przekonał się, że daje to władzę i stał się orędownikiem tych, po których depcze noxiański rząd. Dzięki niemu na światło dzienne wydostają się sprawy, które armia Noxus wolałaby ukryć - z tego powodu nie jest on popularny wśród szlachty tego miasta-państwa. Praca w organizacjach dobroczynnych sprawiła, że otrzymał on wiele nagród za filantropię, co bardzo kontrastuje z gniewem i zniszczeniem, które charakteryzują go w League of Legends. 'Jeśli zdecydujesz się jako przywoływacz złapać byka za rogi, Alistar będzie miał na ten temat coś do powiedzenia'. Statystyki: Obrażenia 55.03 (+3.62 / na poziom) Zdrowie 442 (+102 / na poziom) Mana 215 (+38 / na poziom) Prędkość ruchu 330 Pancerz 14.5 (+3.5 / na poziom) Blokowanie zaklęć 30 (+1.25 / na poziom) Regeneracja zdrowia 7.25 (+0.85 / na poziom) Regeneracja many 6.45 (+0.45 / na poziom) Wskazówki: Użycie Zmiażdżenia pozwoli ci na dogodniejsze ustawienie się do uderzenia Z Byka. Prędkość ruchu jest bardzo ważna dla Alistara. Dobrze zastanów się nad zakupem butów. Użycie Błysku pozwoli ci zaskoczyć cel i popchnąć go w kierunku twoich sojuszników za pomocą Zmiażdżenia oraz Z Byka.
Postacie - Ashe.jpg
Ashe, Lodowa Łuczniczka Historia: Jednym z odwiecznych ...
komentarz1
Ashe, Lodowa Łuczniczka Historia: Jednym z odwiecznych faworytów League of Legends jest freljordańska piękność zwana Ashe. To bezpośrednia potomkini Avorosy - jednej z trzech legendarnych sióstr, z których każda twierdziła, że ma władzę nad plemionami porozrzucanymi po lodowej tundrze północnego Valoran. Ashe odziedziczyła po przodkach wyjątkowy talent w strzelaniu z łuku, czym zasłużyła sobie na tytuł Lodowej Łuczniczki - ten sam, którym cieszyła się Avarosa. Ashe jest księżniczką wśród ludzi, lecz woli, żeby przejezdni zwracali się do niej tytułem plemiennym, a nie królewskim. W Freljord znajdują się jednak osoby, które wolą ją nazywać 'martwą' Lodową Łuczniczką; pozostałe dwa plemiona, których przodkami są kolejne dwie siostry, są zaprzysiężonymi oraz odwiecznymi wrogami Ashe i jej ludu. Ashe przeżyła już niejeden zamach na swoje życie i dlatego też zawsze ma uszy i oczy szeroko otwarte niezależnie od tego, gdzie się akurat znajduje. Przyszła do Institute of War, żeby służyć przywoływaczom. Szukała poparcia, gdyż chciała, by pokój ponownie zagościł na jej ziemiach - nękanych nieustannymi walkami od czasów Avarosy i jej dwóch sióstr. Niezliczone wygrane na jej koncie sprawiły, że zyskała w League wpływy, które zaczęła wykorzystywać. Jeśli wierzyć plotkom, Ashe wraz z zaprzyjaźnionym bohaterem Tryndamerem współpracuje poza Fields of Justice. Lodowa Łuczniczka zaprzecza tym pogłoskom, lecz wszystkie oczy zwrócone są na jej osobę, a sukces - jaki odniesie w League - pomoże jej zaprowadzić pokój wśród ludu. 'Warto się rozproszyć. Ashe potrafi nabić pięć pieczeni za jednym naciągnięciem łuku.' -Tryndamere Statystyki: Obrażenia 46.3 (+2.85 / na poziom) Zdrowie 395 (+79 / na poziom) Mana 173 (+35 / na poziom) Prędkość ruchu 325 Pancerz 11.5 (+3.4 / na poziom) Blokowanie zaklęć 30 (+0 / na poziom) Regeneracja zdrowia 4.5 (+0.55 / na poziom) Regeneracja many 6.3 (+0.4 / na poziom) Wskazówki: Użyj Zaczarowanej Kryształowej Strzały w kierunku, w którym biegnie przeciwnik, aby łatwiej nią trafić. Po wystrzeleniu Zaczarowanej Kryształowej Strzały możesz użyć zaklęcia teleportacji, aby zaatakować ogłuszone, odległe cele. Sokole Oko ujawnia jednostki w zaroślach. Jeżeli walka drużynowa odbywa się w dżungli, może to zapewnić znaczącą przewagę.
Postacie - Fiddlesticks.jpg
Fiddlesticks, Zwiastun Zagłady Historia: Przez prawie ...
komentarz1
Fiddlesticks, Zwiastun Zagłady Historia: Przez prawie dwadzieścia lat, Fiddlesticks stał samotnie we wschodniej komnacie przywoływania w Institute of War. Stęchłą ciemność jego pokrytego kurzem domu rozjaśnia jedynie szmaragdowe światło płynące z jego nieziemskiego spojrzenia. To właśnie tutaj Zwiastun Zagłady czuwa w milczeniu. Wśród przywoływaczy służy on jako przestroga przed nieokiełznaną mocą. Wieki temu istniał potężny mag run z Zaun - Istvaan. Pod koniec piątej Wojny Run został jednym z pierwszych przywoływaczy League. Przywiązany do starych zasad rządzących magią, Istvaan coraz częściej nie przestrzegał reguł obowiązujących w League. W ostatniej walce, podjął się działania, które przerosło jego samego. Zaszył się we wschodniej komnacie przywołań i zaczął odprawiać zakazany rytuał - przywoływanie międzywymiarowe. To, co wydarzyło się w komnacie, pozostaje nierozwikłaną zagadką. Tego dnia, żaden bohater nie stawił się na Summoner's Rift, by reprezentować Zauna. A na wielokrotne pukania do drzwi komnaty odpowiadała tylko głucha cisza. Pierwszy uczeń, który wszedł do środka, został momentalnie ścięty nieziemska kosą. Niewielu, którym udało się stamtąd powrócić, postradało ze strachu zmysły i już jako wraki ludzi bredziło w kółko o krukach i śmierci. Ze strachu przed złem, którego nawet sam Istvann nie był w stanie opanować, League postanowiła zaspawać drzwi prowadzące do komnaty. Wszystko w nadziei, ze powstrzymają one to, czego sami nie byli w stanie pokonać. Mijały lata, a drewniana postać stojąca nieruchomo po środku zabijała tylko głupców, którzy odważyli się do niej zbliżyć. Nie widząc sposobu na odzyskanie komnaty, Rada postanowiła wykorzystać Fiddlesticksa jako kata. Podczas, gdy na Fields of Justice ożywa i stosuje się do reguł przywoływania, nie wiadomo na co czeka w swojej komnacie. Jego nieruchoma twarz nie wyraża żadnych emocji, a kosa spokojnie czeka na to, by zgładzić każdego, który przed nim stanie. Ci, którzy twierdzą, że 'bać się należy jedynie strachu', nie poczuli nigdy gniewu kruków. Statystyki: Obrażenia 45.95 (+2.625 / na poziom) Zdrowie 390 (+80 / na poziom) Mana 251 (+59 / na poziom) Prędkość ruchu 335 Pancerz 11 (+3.5 / na poziom) Blokowanie zaklęć 30 (+0 / na poziom) Regeneracja zdrowia 4.6 (+0.6 / na poziom) Regeneracja many 6.9 (+0.65 / na poziom) Wskazówki: Używaj Mrocznego Wichru do zabijania wielu stworów i Czerpania do maksymalnego uleczenia się. Użyj Postrachu przed wykorzystaniem Chmary Kruków lub Czerpania, aby zagwarantować maksymalną liczbę obrażeń. Fiddlesticks jest podatny na ataki, jeżeli kupujesz wyłącznie przedmioty z mocą umiejętności. Postaraj się zachować równowagę pomiędzy atakiem i obroną za pomocą run, specjalizacji oraz przedmiotów.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności