Gta III 2.bmp
-
● Abstrakcje FullHD -
● Broń -
● Czarne -
● Fale, oceany -
● Film i gry -
● Horror -
● Kosmos -
● Kwiaty -
● Lasy i drzewa -
● Orange -
3gp -
CeZik -
CeZik avi -
CeZik flv -
CeZik HD -
Chwytak -
Chwytak avi -
Chwytak flv -
Chwytak HD -
Klejnuty -
Klejnuty avi -
Klejnuty flv -
Klejnuty HD -
Pac-Man World -
Pac-Man World 2 -
Pac-Man World 3 -
Pac-Man World Rally -
Parodie piosenek -
Parodie piosenek avi -
Parodie piosenek flv -
Parodie piosenek HD -
Platypus -
Platypus II -
Prince of Persia Dusza Wojownika -
Prince of Persia Dwa Trony -
Prince of Persia Piaski Czasu -
RalliSport Challenge -
Roboball -
Tapety na pulpit -
Teledyski -
The Hobbit -
Toon car -
Toon car Odjazdowy Rajd -
Vj Dominion -
Vj Dominion avi -
Vj Dominion flv -
Vj Dominion HD -
World Racing 2 -
Zemsta Kujona -
Zemsta Urzędasa
1.Pobierz pliki.
2.Zgraj na płyty wystarczy (700Mb) plik Gta III CD1 Install i Gta III CD2 Play na drugą osobną płytę. Podpisz płyty żebyś wiedział później.
3.Zainstaluj grę za pomocą płyt.
4.Wejdź na plik, który pobrałeś (Gta III CD1 Install) i wejdź na folder Crack.Skopiuj gta3 i wklej do folderu gry.
5. Wejdź na plik, który pobrałeś (Gta III CD2 Play) i wejdź na folder Audio.Skopiuj wszystkie pliki.Po skopiowaniu wejdź do folderu gry i otwórz folder audio.Wklej tam pliki po to aby był dźwięk w grze.
6. Wejdź na plik, który pobrałeś (Gta III CD2 Play).Skopiuj wszystko oprócz folderu Audio. Po skopiowaniu wejdź do folderu gry i otwórz folder audio.Wklej tam pliki.
7. Zainstaluj spolszczenie (jeśli chcesz).
8.Wejdź do folderu z grą i skopiuj plik gta3 (5,45 Mb).
9.Wklej na pulpit i otwórz go z pulpitu i wybierz Polish.
10.Graj! (żeby zagrać włóż płytę Gta III CD2 Play do DVD-ROM).
Grand Theft Auto III [PC] [PL]
Grand Theft Auto III to trzecia odsłona kontrowersyjnej gry akcji, w której wcielamy się w pozbawionego wyrzutów sumienia amerykańskiego przestępcę. Rewolucyjna pod względem technologii produkcja została stworzona przez szkockie studio Rockstar North, a wydano ją kolejno na PS2, PC i pierwszej konsoli Xbox.
Rzeczą odróżniającą GTA III od poprzednich odsłon serii jest w pełni trójwymiarowa, wyznaczająca w 2001 r. nowe standardy, oprawa graficzna, wykonana przy użyciu silnika RenderWare. Dzięki niej możliwe było wygenerowanie bogatego w obiekty i sterowanych przez AI ludzi, którzy tworzą razem wielkie, tętniące życiem miasto.
Owa metropolia to Liberty City, wirtualna adaptacja Nowego Jorku, zaś osobnikiem, jakim możemy w grze sterować, jest wiecznie milczący Claude Speed. Młodzian ten jak każdy bohater w serii GTA, pragnie stać się bossem przestępczego półświatka. Chłopak ma do zrealizowania kilka istotnych celów, jak chociażby zemstę na swojej byłej dziewczynie, Catalinie, która o mało co nie wpędziła go do więzienia.
Swoje zadania Claude otrzymuje od kilkunastu charyzmatycznych szefów, których poznajemy w wykreowanych z pomysłem cutscenkach. Wśród zleceń trafiają się niekiedy zadania zaprojektowane z przymrużeniem oka (np. zbieranie porozrzucanych na ulicy „świerszczyków”), a także liczne aluzje do innych gier akcji, np. misja „Two-faced Tanner”, w której autorzy nabijają się z dwuwymiarowego policjanta, bohatera Drivera 2.
Fabuła GTA III jest nieliniowa, co oznacza, że większość misji (szczególnie pobocznych) można wykonywać w dowolnej kolejności, a nawet zrezygnować na jakiś czas ze zleceń i oddać się swobodnej eksploracji Liberty City. Do swojej dyspozycji bohater ma całą przestrzeń trzech połączonych ze sobą wysp (Portland, Staunton Island i Shoreside Vale). Odległości między nimi może pokonywać za pośrednictwem mostów i tuneli bądź też dzięki kilku rodzajom motorówek (Claude nie posiada umiejętności pływania).
Fundamentalną rolę w GTA III spełniają dziesiątki nielicencjonowanych pojazdów, które podzielić można m.in. na auta dostawcze, rodzinne czy sportowe. Część z nich ma specjalne właściwości (np. unikalny, kuloodporny odpowiednik Humvee - Patriot), inne są bardzo rzadko spotykane (np. samochód-lodziarnia). Pojazdy mogą poszczycić się kilkunastoma strefami uszkodzeń oraz nadzwyczaj intuicyjnym modelem sterowania. Oferują także możliwość prowadzenia ostrzału w trakcie jazdy (drive-by) oraz opcję słuchania ośmiu stacji radiowych (większość puszczanych w nich utworów nagrano specjalnie na potrzeby Grand Theft Auto III). Każdy z wozów dane jest nam przechowywać w garażach, umiejscowionych przy kryjówkach Claude’a w poszczególnych dzielnicach.
W walkach z oponentami pozwolono nam używać m.in. pistoletu, uzi, strzelby, koktajlów Mołotowa oraz snajperki, przydatnej np. w eliminowaniu stróżów prawa, którzy zjeżdżają po linie z helikoptera, aby nas aresztować. GTA III posiada ponadto silnie zarysowany kontekst seksualny – w grze można odbywać stosunki z prostytutkami, a także pracować dla właściciela domu publicznego, opiekując się na jego polecenie pannami lekkich obyczajów.
Swoją konstrukcją i rozmachem GTA III wyprzedziło o klasę większość dostępnych w latach 2001-2002 gier akcji, co znalazło odzwierciedlenie w doskonałych recenzjach i świetnej sprzedaży gry. Produkcja Rockstar North zainspirowała również inne firmy do tworzenia podobnych tytułów (np. serie True Crime i Saint’s Row). W odniesieniu do nich zaczęto stosować określenie „klon GTA”.
Wymagania sprzętowe :
Procesor : Pentium II 400MHz
RAM : 64MB RAM
Karta graficzna : 12 MB akcelerator 3D
Dysk twardy : 1,50 GB HDD
Rozmiar : 787,2 MB