Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
robert1299
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

Mężczyzna Robert

widziany: 14.10.2024 20:21

  • pliki muzyczne
    1061
  • pliki wideo
    307
  • obrazy
    8806
  • dokumenty
    224

10709 plików
92,67 GB

Ukryj opis
Początkowo Hitchcock studiował inżynierię i interesował się projektowaniem. Później, zaintrygowany fotografią, wciągnął się w środowisko filmowe w Londynie w roku 1920. Zajmował się wtedy projektowaniem napisów tytułowych do niemych filmów. W roku 1925 nieomal przez przypadek został reżyserem filmowym.

Jako utalentowany człowiek, działający w nowatorskiej dziedzinie, która miała duży potencjał, szybko zyskał powodzenie. Jego pierwszym ważnym filmem był "Lokator" (The Lodger), który ukazał się w 1926 roku. W filmie tym piękna blondynka zostaje zamordowana, a podejrzenie pada na nowego lokatora z pobliskiego mieszkania. Jest on, jak się okazuje, niewinny.

Hitchcock, w swoich dziełach, często przedstawia niewinne osoby wplątane w wir niezależnych od nich, niezrozumiałych wydarzeń. Ludzie ci czasami mają na sumieniu drobne, nie związane ze sprawą przewinienia. Filmy Hitchcocka w znacznym stopniu oparte są na poczuciu strachu i pobudzonej wyobraźni, znane są także z charakterystycznego humoru.

W filmie "Na równi pochyłej" (z roku 1927) bohaterem jest inny niewinny człowiek, oskarżony o kradzież w szkole i w efekcie tego wyrzucony z własnego domu. Mężczyzna ten ma później romans ze starszą kobietą. W jednej ze scen postarzała twarz jego kochanki skonfrontowana jest z konduktem żałobnym niosącym trumnę ulicą obok. Również później Hitchcock łączył seksualną zmysłowość z tematem śmierci.

David Selznick starał się sprowadzić Hitchcocka do Hollywood. Hitchcock zaczął robić filmy w Ameryce, poczynając od "Rebeki" z roku 1940 i pracował tam już od końca swojego życia. W filmie tym młoda żona musi się zmagać z dziedzictwem, jakie pozostawiła nieżyjąca pierwsza żona. W amerykańskiej twórczości nadal jest obecny charakterystyczny typ humoru, ale znakiem rozpoznawczym Hitchcocka staje się suspens (utrzymywanie widza w stałym napięciu), ponieważ taka technika bardziej przemawiała do amerykańskiej publiczności.

Alfred Hitchcock często zamieniał widzów swoich filmów w podglądaczy, powodując zamazywanie granicy między poczuciem winy i niewinności. Od czasu do czasu wyrażał to bezpośrednio. W "Oknie na podwórze" (Rear Window) L. B. Jeffries (którego gra James Stewart) podgląda przez większość filmu pewnego człowieka. Lars Thorwald (którego gra Raymond Burr), stając z nim w końcu twarzą w twarz, pyta "Czego ode mnie chcesz?". Burr mógłby o to samo zapytać publiczność...

Film "Okno na podwórze" był wyzwaniem w sensie technicznym, został nakręcony w całości z jednego miejsca, a mimo to cały czas trzyma w napięciu. Często uważa się, że film ten nakręcono z jednego ujęcia, lub że został zmontowany bez cięć, albo z minimalną ich liczbą. Nie jest to jednak prawdą. Film został nakręcony z 10-minutowych ujęć, kilka zmontowań jest widoczne, reszta została ukryta poprzez wypełnienie całego ekranu danym obiektem. Hitchcock używa tego miejsca do zrobienia cięcia i zaczyna następne ujęcie od tego samego miejsca, z którego kamera lub obiekt zaczyna się poruszać.

W dzieciństwie Hitchcock był samotnym, otyłym chłopcem z bujną wyobraźnią. Jako katolik składał co wieczór "spowiedź" z całego dnia swojej matce. Pewnego dnia, będąc już osobą dorosłą i podróżując po Szwajcarii, Hitchcock wyjrzał przez okno i powiedział przyjacielowi – "To najstraszniejszy widok, jaki kiedykolwiek widziałem". Przerażony przyjaciel spojrzał i zobaczył tylko księdza otaczającego ramieniem młodego chłopca. Hitchcock wychylił się z okna samochodu i krzyknął: "Uciekaj chłopcze! Ratuj się!"

Dopiero będąc 20-latkiem, Hitchcock wypił po raz pierwszy alkohol i wybrał się na randkę. Niektóre jego filmy pokazują mężczyzn, którzy pragną wyzwolić się z przemożnego wpływu ich matek. W filmie "Północ, północny zachód" (North by Northwest) Roger O. Thornhill grany przez Cary Granta jest wyśmiewany przez matkę z powodu utrzymywania, że jest prześladowany przez jakichś podejrzanych morderców. W filmie "Ptaki" (The Birds) bohater grany przez Roda Taylora stara się wyzwolić od dominującej matki, a jego świat jest atakowany przez opętane ptaki. Zabójca z filmu "Szał" (Frenzy) mieszka w domu ze swoją matką. Oczywiście najbardziej znany jest wątek uzależnienia Normana Batesa od matki z filmu "Psychoza".

Bohaterki filmów Hitchcocka to pozornie spokojne blondynki, które początkowo wydają się zachowywać właściwie, ale pod wpływem emocji lub sytuacji reagują zdecydowanie instynktownie, czasem wstępując na drogę przestępstwa. Jak już wspomniano, słynną ofiarą morderstwa w filmie "Lokator" była blondynka. W filmie "39 kroków" gwiazda filmowa Madeleine Carroll zostaje zakuta w kajdanki. Z kolei w filmie Marnie, wspaniała blondynka Tippi Hedren okazuje się kleptomanką. W To Catch a Thief piękna blondynka – Grace Kelly gra rolę pięknej milionerki zakochanej we włamywaczu. Zaintrygowana wydarzeniami z życia Thorwalda, Lisa włamuje się do jego mieszkania. W słynnym filmie "Psychoza" Janet Leigh po zrabowaniu 40 tysięcy dolarów ginie z rąk Normana Batesa (Anthony Perkins), którego osobowością zawładnęła chorobliwie zazdrosna matka. Albo, jak to wyraził sam Norman w filmie: "My mother is – what's the phrase? – she isn't really herself today."

Hitchcock uważał, że centralna rola aktorów w filmie jest pozostałością z tradycji teatralnej. Stał się pionierem wykorzystania ruchu i ustawienia kamery oraz montażu w celu poszerzania możliwości sztuki filmowej.

Zasługą Hitchcocka było zdecydowane wprowadzenie prymatu suspensu nad tradycyjnymi zwrotami akcji. W innych filmach reżyserzy atakują widza dramatycznymi zwrotami akcji, natomiast Hitchcock pokazuje widowni to, czego bohaterowie jeszcze nie wiedzą i następnie w sposób mistrzowski buduje napięcie wokół wydarzeń prowadzących postaci filmu do odkrycia, co się wydarzyło i dlaczego.

Hitchcock był dumny ze swojej umiejętności potęgowania napięcia. Pewnego razu, na lotnisku we Francji, podejrzliwy celnik oglądając paszport Hitchcocka, w którym zapisano jako zawód – producent, zapytał zaczepnie: "A cóż też Pan produkuje?". "Strach" – odpowiedział reżyser.

Hitchcock uwielbiał jedzenie. Jedno z jego niezrealizowanych zamierzeń filmowych, to sfilmowanie całego dnia z życia miasta poprzez pryzmat kulinarny – jak pożywienie jest sprowadzane, przyrządzane i spożywane, a potem jak to, co z niego zostaje, ląduje w ściekach. Jeden z filmów Hitchcocka był osadzony w części Londynu, gdzie handlowało się żywnością. Zabójca i jedna z jego ofiar znaleźli się w pewnej części filmu w ciężarówce przewożącej worki ziemniaków.

Kiedyś pod koniec przyjęcia, gdzie słabo karmili, przyjmująca go obiadem dama powiedziała: "Mam szczerą nadzieję, że wkrótce spotkamy się na następnym obiedzie". Na co Hitchcock odpowiedział: "Ależ oczywiście. Może już za chwilę."

Wątki osobiste są w największym stopniu obecne w filmach Notorious i "Zawrót głowy" – oba dotyczą chorobliwej obsesji mężczyzn, którzy chcą kierować kobietami.

"Zawrót głowy" bardziej bezpośrednio i szczegółowo dotyka zainteresowania Hitchcocka relacją między seksem i śmiercią. Bohaterka grana przez Kim Novak jest bardzo ponętną blondynką i choć mężczyzna grany przez Jamesa Stewarta wie, że jest ona współwinną morderstwa, to zakochuje się w niej. Ona odwzajemnia jego miłość. W dalszej części filmu odczuwa on zaciętą potrzebę kierowania zachowaniami swej kochanki.

Chociaż scenarzyści współpracujący z Hitchcockiem przyczyniali się do urzeczywistniania jego pomysłów na ekranie, to jednak rzadko byli przez niego właściwie doceniani. Wielu utalentowanych twórców, włączając Raymonda Chandlera, współtwórcę scenariusza Nieznajomych z pociągu, nie doczekało się należnego im szacunku.

Kiedyś Hitchcock powiedział: "Pisarz i ja planujemy cały scenariusz w najdrobniejszych szczegółach i kiedy jest gotowy, pozostaje tylko nakręcić film. Ale dopiero w studiu filmowym zaczyna się okres podejmowania trudnych decyzji. Tak naprawdę, to tylko pisarz ma łatwość w kształtowaniu postaci, ponieważ nie musi się użerać z aktorami i tą całą resztą." Hitchcock często krytykował swoich aktorów i aktorki, np. spostponował rolę Kim Novak w "Zawrocie głowy", a także (co przeszło do historii) stwierdził, że aktorów trzeba traktować jak bydło.

W większości filmów przez niego stworzonych, na krótką chwilę pojawiał się także on sam – wsiadający do autobusu, jako przechodzień przed sklepem, osoba przechodząca przez podwórko, czy w reklamie prasowej. Wyszukiwanie tych scen jest popularną rozrywką. Na ten temat powstają książki i liczne strony internetowe.

Alfred Hitchcock długo nie był ceniony przez krytyków filmowych. Sytuacja ta zmieniła się pod koniec lat 50. wraz z narodzinami francuskiej nowej fali filmowej, której twórcy uznali go za swojego mistrza, a François Truffaut przeprowadził głośny wywiad-rzekę z Hitchcokiem i wydał go w formie książki.

Oprócz "Rebeki" żaden z jego filmów nie zdobył Oscara za najlepszy film. Jako producent Hitchcock otrzymał jedną nominację do Oskara za najlepszy film ("Podejrzenie"). Uzyskał 5 nominacji w kategorii najlepszy reżyser: "Rebeka", "Łódź ratunkowa", Spellbound, "Okno na podwórze" i "Psychoza". W 1968 roku otrzymał Nagrodę im. Irvinga G. Thalberga, przyznawaną przez Amerykańską Akademię Filmową wybitnym producentom.


Niekwestionowany mistrz dreszczowców - gatunku, który zresztą sam wymyślił. Alfred Hitchcock rozpoczął karierę filmową w roku 1919, ilustrując karty tytułowe do niemych filmów. Jako asystent reżysera dokończył film "Pani Peabody". Jego pierwszym kompletnym dziełem był "Ogród przyjemności" (1925). Przełomowy okazał się "Lokator" (1926) - przykład klasycznego wątku hitchcockowskiego: niewinny bohater zostaje fałszywie oskarżony o popełnienie przestępstwa i wplątuje się w sieć intrygi.
"Człowiek, który wiedział za dużo" (1934) okazał się sukcesem komercyjnym i artystycznym, ustanawiając ulubiony temat filmów Hitchcocka: analiza stosunków rodzinnych okraszona trzymającą w napięciu historią.
Pierwszym filmem hollywoodzkim, który cechował się jego niepowtarzalnym stylem, był "Zagraniczny korespondent" (1942). Hitchcock kilkakrotnie powracał do wątku kobiecego poświęcenia, co najlepiej widoczne jest w filmie "Notorious" (1946), perwersyjnej historii o miłości, w której agent FBI musi wydać w ręce nazistów ukochaną kobietę, by wykryć siatkę szpiegowską.
W najbardziej twórczym okresie, czyli od roku 1950 do 1960, Hitchcock stworzył cykl znaczących filmów, wśród których były mniej wybitne dzieła, takie jak "Wyznaję" (1953), czarna komedia "Kłopoty z Harrym", wspaniały "Nieznajomi z pociągu" i trzy niezapomniane arcydzieła: "Okno na podwórze" (1954), w której opowiedziana została historia fotografa będącego świadkiem morderstwa, "Północ, północny zachód", według scenariusza Ernesta Lehaman z udziałem Cary'ego Granta i Eva Marie Saint, oraz "Psychoza" (1960), z osławioną sceną morderstwa pod prysznicem.
Późniejsze filmy przedstawiały intrygujące amplifikacje jego ulubionych wątków. "Ptaki" (1963) ukazały zło jako element środowiska. "Marnie" (1964) był psychoanalitycznym thrillerem. "Rozdarta kurtyna" (1966) opowiadała historię szpiegowską, z rozciągnięta w czasie sceną zabijania.
Ostatni film Hitchcocka, "Intryga rodzinna" (1976) przeciwstawiał sobie dwie pary: profesjonalni złodzieje kontra niezrównoważona psychicznie kobieta i jej kochanek-robotnik. Film ten był stosownym zakończeniem dzieł ukazujących odwieczną symetrię dobra i zła.
Alfred Hitchcock zmarł 29 kwietnia 1980 r. w Los Angeles w Kalifornii.

Filmy

reżyseria:

1976: Intryga rodzinna (Family plot)
1972: Szał (Frenzy)
1969: Topaz
1966: Rozdarta kurtyna (Torn Curtain)
1964: Marnie
1963: Ptaki (Birds, The)
1960: Psychoza (Psycho)
1959: Północ - północny zachód (North by Northwest)
1958: Zawrót głowy (Vertigo)
1956: Człowiek, który wiedział za dużo (Man Who Knew Too Much, The)
1956: Niewłaściwy człowiek (Wrong Man, The)
1955: Kłopoty z Harrym (Trouble with Harry, The)
1955: Złodziej w hotelu (To Catch a Thief)
1954: Okno na podwórze (Rear window)
1954: M jak morderstwo (Dial M for Murder)
1953: Wyznaję (I Confess)
1951: Nieznajomi z pociągu (Strangers on a Train)
1950: Trema (Stage Fright)
1949: Pod znakiem Koziorożca (Under Capricorn)
1948: Lina (Rope)
1947: Akt oskarżenia (Paradine Case, The)
1946: Osławiona (Notorious)
1945: Watchtower Over Tomorrow
1945: Urzeczona (Spellbound)
1944: Bon Voyage
1944: Malgaska przygoda (Aventure Malgache)
1944: Łódź ratunkowa (Lifeboat)
1943: Cień wątpliwości (Shadow of a Doubt)
1942: Sabotaż (Saboteur)
1941: Podejrzenie (Suspicion)
1941: Pan i Pani Smith (Mr. & Mrs. Smith)
1940: House Across the Bay, The
1940: Zagraniczny korespondent (Foreign Correspondent)
1940: Rebeka (Rebecca)
1939: Oberża Jamajka (Jamaica Inn)
1938: Starsza pani znika (Lady Vanishes, The)
1937: Młody i niewinny (Young and Innocent)
1936: Bałkany (Secret Agent)
1936: Sabotaż (Sabotage)
1935: 39 kroków (39 Steps, The)
1934: Człowiek, który wiedział za dużo (Man Who Knew Too Much, The)
1934: Waltzes from Vienna
1932: Numer siedemnaście (Number seventeen)
1932: Bogaci i dziwni (Rich and Strange)
1931: Mary
1931: Oszustwo (Skin Game, The)
1930: Morderstwo (Murder!)
1930: Elastic Affair, An
1930: Sir John greift ein!
1930: Elstree Calling
1930: Juno and the Paycock
1929: Szantaż (Blackmail)
1929: Sound Test for Blackmail
1929: Manxman, The
1928: Łatwa cnota (Easy Virtue)
1928: Żona farmera (Farmer's Wife, The)
1928: Szampan (Champagne)
1927: Lokator (Lodger, The)
1927: Ring (Ring, The)
1927: Na równi pochyłej (Downhill)
1926: Orzeł górski (Mountain Eagle, The)
1925: Ogród rozkoszy (Pleasure Garden, The)
1923: Zawsze mów żonie (Always Tell Your Wife)
1922: Number 13
  • 699,7 MB
  • 20 mar 11 3:18
W San Francisco Melanie Daniels spotyka w sklepie zoologicznym Mitch'a Brenner'a. Mitch szuka pary papużek na prezent urodzinowy dla swej młodszej siostry, Melanie też kupuje ptaki i jedzie do małego miasteczka Bodega Bay, gdzie Mitch z rodziną spędza weekend. Zaraz po przyjeździe Melanie atakuje mewa. Jak się okazuje to dopiero początek... (28.03.1963r)

zachomikowany

  • 62 KB
  • 20 mar 11 3:18

zachomikowany

  • 14 KB
  • 20 mar 11 3:18
Dlatego trzeba kupować tylko jedną papużkę nierozłączkę...

zachomikowany

  • 700,8 MB
  • 20 mar 11 3:18
Jeden z najbardziej niepokojących filmów w historii kina z powodzeniem łączy elementy różnych gatunków filmowych - od kryminału, poprzez dramat psychologiczny, po świetnie skonstruowany horror. W tej fascynująco zrelacjonowanej historii Normana Batesa i jego matki, w której Hitchcock z widoczną satysfakcją wyprowadza widza w pole, już w pierwszej części ginie główna bohaterka (słynna, wielokrotnie trawestowana w kinie, scena pod prysznicem), co jest niezwykle rzadką praktyką zwłaszcza reżyserów amerykańskich. Reżyser tak skonstruował film, że widz nieustannie trafia w ślepą uliczkę swych przewidywań i błędnego rozeznania sytuacji. Kiedy przekonany jest, że trafił wreszcie na właściwy ślad, Mistrz dokonuje kolejnego zwrotu akcji, by doprowadzić nas wreszcie do całkowicie zaskakującego finału... (31.12.1960r)

zachomikowany

  • 52 KB
  • 20 mar 11 3:18

zachomikowany

  • 8 KB
  • 20 mar 11 3:18
Dla sceny pod prysznicem warto obejrzeć...

zachomikowany

  • 712,8 MB
  • 20 mar 11 3:18
Roger Tornhill jest pracownikiem agencji reklamowej. Pewnego dnia meżczyzna wychodząc z pracy zostaje porwany przez szpiegów obcego wywiadu, którzy biorą go za agenta CIA. Po przesłuchaniu próbują zabić mężczyznę. Tornhillowi udaje się przeżyć, ale musi uciekać przed ścigającymi go agentami... (17.07.1959r)

zachomikowany

  • 17 KB
  • 20 mar 11 3:18
"Nowszy" klasyk...

zachomikowany

  • 699,5 MB
  • 20 mar 11 3:18
Alicia Huberman, której ojciec został skazany za zdradę przeciw USA w czasie II wojny światowej, pogrąża się w zabawach i alkoholu. Pewnego dnia tajemniczy mężczyzna, będący agentem rządowym, proponuje jej wykonanie niebespiecznego, szpiegowskiego zadania. Ma wejść w grono dawnych przyjaciół ojca, byłych nazistów przebywających w Rio de Janeiro... (15.08.1946r)

zachomikowany

  • 71 KB
  • 20 mar 11 3:18

zachomikowany

  • 19 KB
  • 20 mar 11 3:18
Niektórzy zaliczają ten fim do najlepszych filmów Mistrza.

zachomikowany

  • 20 KB
  • 20 mar 11 3:18

zachomikowany

  • 1,02 GB
  • 20 mar 11 3:18
Fotograf L.B.'Jeff'Jeffers łamie sobie nogę. Unieruchomiony w swoim apartamencie w Nowym Yorku spędza czas na podglądaniu sąsiadów przez okno. Zaczyna podejrzewać, że mężczyzna z naprzeciwka zamordował swoją żonę. Nie mogąc się ruszyć wciąga w śledztwo swoją dziewczynę i pielęgniarkę... (1.08.1954r)

zachomikowany

  • 67 KB
  • 20 mar 11 3:18

zachomikowany

  • 14 KB
  • 20 mar 11 3:18
Hitchcock i pochwała podglądaczy...

zachomikowany

  • 1,58 GB
  • 20 mar 11 3:18
Awanturnicza opowieść z wątkiem melodramatycznym rozgrywa się w początkach XIX wieku w Kornwalii, dokąd przybywa osierocona dziewczyna. Mary zamieszkuje u ciotki i wuja, właścicieli cieszącej się złą sławą oberży. Tu zakochuje się w pewnym szlachcicu, który - czego Mary nie wie - jest przywódcą bandy rabusiów, okradających statki rozbite o skaliste wybrzeże. Dziewczyna musi wybierać między lojalnością wobec rodziny i swoim uczuciem... (15.05.1939r)

zachomikowany

  • 53 KB
  • 20 mar 11 3:18

zachomikowany

  • 17 KB
  • 20 mar 11 3:18
Bardziej przygodowy niż kryminalny Hitchcock.

zachomikowany

  • 18 KB
  • 20 mar 11 3:18

zachomikowany

  • 504,6 MB
  • 20 mar 11 3:18
Detektyw Gilbert poszukuje naszyjnika skradzionego przez bandę złodziei. Na początku, gang ukrywa się w domu w Londynie. Potem jednak ucieka przed policją i nikt teraz nie wie, gdzie się chowa. To będzie ciężkie zadanie dla detektywa... (1932r)

zachomikowany

  • 14 KB
  • 20 mar 11 3:18
Ponoć nie chciał kręcić tego filmu, ale nakręcił... Ponoć to thrillerowwska komedia... Ponoć film tak słaby, że aż dobry... Jednym słowem Hitchcock z 1932 roku...

zachomikowany

  • 699,8 MB
  • 20 mar 11 3:18
Guy i Bruno spotykają się przypadkowo w pociągu. Okazuje się. ze Guy nienawidzi swej niewiernej żony, a Bruno swego ojca. Bruno proponuje idealne rozwiązanie: on sprzątnie żonę Guya, a Guy zabije jego ojca. Guy odmawia, ale Bruno wprowadza plan w czyn i domaga się rewanżu...

zachomikowany

  • 57 KB
  • 20 mar 11 3:18

zachomikowany

  • 62 KB
  • 20 mar 11 3:18

zachomikowany

  • 698,0 MB
  • 20 mar 11 3:18
Żona Manny`ego Balestrero, Rose, skarży się na ból zębów, ale na wizytę do dentysty brakuje jej pieniędzy. Mężczyzna postanawia pożyczyć gotówkę w firmie ubezpieczeniowej, w której Rose ma wykupioną polisę. Urzędnicy mylnie go identyfikują jako poszukiwanego złodzieja, który rok wcześniej napadł na firmę. Manny zostaje aresztowany... (22.12.1956r)

zachomikowany

  • 18 KB
  • 20 mar 11 3:18

zachomikowany

  • 745,2 MB
  • 20 mar 11 3:18
Marnie, oszustka i złodziejka, kobieta o wielu tożsamościach, zatrudnia się w firmie Marka Rutlanda. Mark odkrywa, że za kradzieżami kobiety, jej lękami i niechęcią do mężczyzn kryje się poważniejszy psychiczny problem. Mężczyzna dąży do rozwikłania zagadki, aby pomóc Marnie w powrocie do normalnego życia... (22.07.1964r)

zachomikowany

  • 13 KB
  • 20 mar 11 3:18
Dreszczowiec z sexem (takim z 1964 roku) w wydaniu Hitchcocka. Tak głosiły ówczesne reklamy!

zachomikowany

  • Pobierz folder
  • Aby móc przechomikować folder musisz być zalogowanyZachomikuj folder
  • dokumenty
    28
  • obrazy
    29
  • pliki wideo
    28
  • pliki muzyczne
    0

85 plików
20,55 GB




judaszm

judaszm napisano 17.08.2017 01:01

zgłoś do usunięcia
Pozdrawiam i zapraszam. Hasło---->123456 do folderów---> 123
SinyDym

SinyDym napisano 20.08.2017 22:08

zgłoś do usunięcia
123
... teraz TY ...
obrazek
...zobacz TO...
Filmy2017

Filmy2017 napisano 27.08.2017 17:04

zgłoś do usunięcia
felek1920

felek1920 napisano 12.10.2017 09:04

zgłoś do usunięcia
WITAM SERDECZNIE I ZAPRASZAM DO MOJEGO CHOMICZKA
Filmy-_2017

Filmy-_2017 napisano 22.10.2017 16:57

zgłoś do usunięcia
P.Kuba-47

P.Kuba-47 napisano 7.03.2018 11:32

zgłoś do usunięcia
bajki-seriale

bajki-seriale napisano 13.01.2019 12:10

zgłoś do usunięcia
obrazek
mewegac817

mewegac817 napisano 17.03.2022 02:27

zgłoś do usunięcia
Super chomik
rivavog891

rivavog891 napisano 9.01.2023 06:59

zgłoś do usunięcia
Super chomik

Musisz się zalogować by móc dodawać nowe wiadomości do tego Chomika.

Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności