AlanWake 2012-02-15 23-58-22-79.bmp
-
- ◢◤ GRY PC dla Dzieci -
� !-Air Conflicts. Vietnam (2013) XBOX360 -
!! Kabarety z TV NOWE 2014 !! -
■ FiFA 14 [ PC ] -
▣▣ Kabarety 2014 -
➽ Dracula -
➽ Pojutrze -
➽ Terapia -
█ Gry strzelanki 1 plik -
1 -
agata -
AVI -
bierzmowanie -
Bu-rzy-nscy -
Bu-rzy-nscy 1 -
burzynscy ZDJECIA -
Call of Cthulhu -
Call of Duty 3 -
disco polo nowośći -
dzieci -
GRY PC-ISO jeden plik -
Gry XBOX 360 -
GTA Vice City -
Gwidon i Romek -
imieniny -
JADZIA -
K.M.N -
Kabaret Hrabi -
Kabaret HRABI (Potem) -
Kabaret Moralnego Niepokoju -
KABARETY -
Klasa_spotkanie -
KMN -
koniec -
Legacy of Kain - Defiance -
Moralnego Niepokoju- -
MP 3 - CLUB-DANCE NR 1 -
Nba 2k7 -
PST -
rodzina -
sama -
Solo -
UPDATE 1 -
UPDATE 1(1) -
Witek muzyk ulicy -
xbox -
XBOX gry -
z kimś -
z tatą -
zdjęcia
Core 2 Duo 2 GHz, 2 GB RAM , karta grafiki 512 MB , Windows XP/Vista/7
Tytułowy bohater niniejszej gry jest autorem poczytnych horrorów. Niestety, w związku z nawiedzającymi go co noc koszmarami, od dwóch lat Alan nie potrafi napisać nowej książki. Narzeczona pisarza, Alice, postanawia zabrać go na wakacje do malowniczego miasteczka Bright Falls, by odzyskał siły twórcze. Po początkowej sielance ukochana znika w niewyjaśnionych okolicznościach, a Wake wyrusza na jej poszukiwanie. Okazuje się, że Bright Falls to wcale nie bajkowa lokacja, lecz mroczne, pełne potworów miejsce – jak to, w którym toczy się akcja ostatniego dzieła Alana, thrillera, którego napisania nie może sobie przypomnieć.
Zabawa polega na poruszaniu się po wspomnianym miasteczku i jego okolicach, interakcji z mieszkańcami, odnajdywaniu fragmentów książki i walce bądź ucieczce przed przeciwnikami. W trakcie wyprawy odwiedzamy m.in. latarnię nad jeziorem i przedzieramy się przez gęsty las w górach. Przemieszczamy się zarówno piechotą, jak i za kierownicą kilku pojazdów, m.in. wysłużonego samochodu kombi. Przy okazji obserwujemy wyjątkowo realistyczne efekty pogodowe oraz płynny cykl zmian pór doby.
Nocą musimy uważać szczególnie, ponieważ właśnie wtedy materializują się przeróżne upiorne zjawiska, jak choćby stylizowani na pracowników budowy zombie. Przydaje się wówczas broń palna (strzelba) lub inne środki zaradcze w postaci źródła światła (np. włączonej latarki, flary, reflektora itp.). Nietuzinkowy charakter gry podkreśla dopracowana oprawa wizualna. Trójwymiarowy świat prezentuje się bardzo sugestywnie, a gra świateł, nastrojowe efekty dźwiękowe i podkłady muzyczne, stanowią dodatkowy atut Alana Wake’a.