Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Blade 2.jpg

ps2_ps3_xbox / PS2 / Blade 2 (PS2) / Blade 2.jpg
Blade 2 PS2 - Blade 2.jpg
Download: Blade 2.jpg

92 KB

(593px x 400px)

0.0 / 5 (0 głosów)
Dynamiczna gra TPP na bazie słynnego filmu akcji. Wcielamy się w postać tytułowego wojownika i ruszamy do walki z siłami ciemności. Blade potrafi świetnie walczyć wręcz, może również korzystać z giwer i broni białej.
Blade II to dynamiczna gra TPP (główny bohater obserwowany jest z perspektywy trzeciej osoby), wyraźnie nawiązująca do słynnego filmu akcji z 2001 roku z Wesley’em Snipesem w roli głównej. Za produkcję gry odpowiedzialna jest niewielka firma o nazwie Mucky Foot Productions, znana głównie dzięki takim pozycjom jak Startopia czy Urban Chaos. Blade II ukazał się na PS2 oraz Xboxa. Obie wersje prezentują niemalże identyczny poziom, zarówno w kwestii jakości oprawy audiowizualnej, jak i przebiegu właściwej rozgrywki.

Gracz wciela się postać tytułowego pół-człowieka, pół-wampira. Blade po raz kolejny musi uratować ludzkość przed siłami ciemności. Warto jednocześnie zaznaczyć, iż właściwa gra nie powiela zbyt wielu motywów znanych z kinowej produkcji. Dzieje się tak głównie dlatego, iż omawiana zręcznościówka w głównej mierze nastawiona została na widowiskowe pojedynki, a nie ciekawy wątek fabularny. Warto jednak nadmienić, iż w trakcie zabawy spotykamy kilka postaci znanych z filmu, między innymi pomagającego Blade’owi Whistlera.

Podstawowymi atutami gry są oczywiście widowiskowe pojedynki z udziałem tytułowego bohatera oraz wrogo nastawionych do niego kreatur (głównie wampirów). Blade potrafi świetnie walczyć wręcz, w wielu sytuacjach wykorzystuje również posiadane giwery oraz broń białą. W dalszej części gry pojawia się ponadto możliwość skorzystania z dodatkowych zdolności Blade’a, dzięki którym na kilka chwil może stać się silniejszy czy bardziej zwinny.

Przygotowany przez producentów tryb singleplayer składa się z kilkunastu niezbyt rozbudowanych poziomów. Gracz rozwiązuje co prawda pewne zagadki (znalezienie klucza itp.), aczkolwiek te elementy gry nie odgrywają zbyt istotnej roli w trakcie zabawy

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne foldery z plikami do pobrania
Inne pliki do pobrania z tego chomika
Max Payne 2 - The Fall of Max Payne PS2 - Max Payne 2 PS2.jpg
Max Payne wraca do akcji w sequelu doskonałej gry, tym r ...
Max Payne wraca do akcji w sequelu doskonałej gry, tym razem w szeregach nowojorskiej policji. Do przejścia 22 rozdziały pełne gangsterów i szumowin, jednak niezawodny bullet time i pokaźny podręczny arsenał wyrówna szanse walczących. „Max Payne” w chwili wydania zdeklasował większość chodzonych strzelanin TPP. Mnóstwo akcji w połączeniu z intrygującą fabułą dało mieszankę iście wybuchową i choć wersji na Playstation oberwało się za niechlujne wykonanie, gra nie schodziła z czołowych miejsc list przebojów. Powstanie sequela tego doskonałego tytułu było tylko kwestią czasu i oto po prawie dwóch latach oczekiwania gracze po raz kolejny mogą zagłębić się w mroczny, przestępczy świat Nowego Jorku. Po oczyszczeniu z zarzutu morderstwa, Max wraca do pracy w policji. W czasie prowadzenia śledztwa w jednej ze spraw, spotyka podejrzaną o morderstwo Monę Sax, osobę zamieszaną w tragiczne wydarzenia z przeszłości Maxa. Zawiązuje się wątek miłosny, ale szczęśliwego happy endu nie będzie, dopóki gracz nie ukończy trzech aktów (plus scena finałowa) gry, podzielonych łącznie na 22 rozdziały. Sens zabawy w „Max Payne 2: The Fall of Max Payne” nie zmienił ani trochę się w stosunku do części pierwszej. Nadal jest to doskonale sfabularyzowana strzelanina dla jednego gracza z przegranym życiowo twardzielem w roli głównej, który przebija się przez zachwaszczone przestępcami lokacje. Co jakiś czas akcja przerywana jest komiksowymi scenkami przerywnikowymi, wyjaśniającymi sens tej mordowni i przygotowującymi na więcej. Samotna batalia Maxa (niekiedy z niewielką pomocą NPC-ów) nie miałaby szans powodzenia, gdyby nie była wsparta solidnym arsenałem. Sprzęt do destrukcji liczy 13 pozycji i składają się nań: pistolety, karabiny, strzelby, snajperki, pistolety maszynowe, granaty i koktaile mołotowa. Autorzy nie zrezygnowali z widowiskowych zwolnień akcji w czasie wymiany ognia czyli bullet time’u, można korzystać z jego odświeżonej wersji 2.0. Bullet time jest niezwykle przydatny, bowiem inteligencja przeciwników w „Max Payne 2: The Fall of Max Payne” znacznie wzrosła w stosunku do jedynki i nie są tak łatwi do zabicia. Z drugiej strony sprzymierzeńcy Maxa też zachowują się racjonalniej i są mu bardzo pomocni w walce. Gra została stworzona w oparciu o silnik graficzny „Havok”, dzięki czemu środowisko gry jest bogate w detale i co ważne interaktywne (np. strzał w ścianę zostawia na niej ślady adekwatne do mocy użytego środka). Animacja postaci wykonana została techniką Motion Capture, a same sylwetki pokryte są fotorealistycznymi teksturami. Na uwagę zasługuje udana synchronizacja ruchu warg bohatera z wymawianymi kwestiami, a także rozszerzony zasób ruchowy Maxa. Wersja gry na Playstation 2 wygląda tradycyjnie gorzej niż na Xboxa, mimo to tytuł zebrał kilkadziesiąt nagród i znaczków jakości serwisów i czasopism branżowych na całym świecie.
Max Payne PS2 - Max Payne PS2.jpg
Dobra grafika, niezła fabuła osadzona w realiach dzisiej ...
Dobra grafika, niezła fabuła osadzona w realiach dzisiejszego Nowego Jorku, mafii i skorumpowanej policji, oraz klimat okazały się składowymi sukcesu, jaki osiągnął ten tytuł. Przede wszystkim jednak główną role w tym sukcesie odegrał rewolucyjny swego czasu tryb bullet-time polegający na spowolnieniu akcji dziejącej się w otoczeniu bohatera, w którym Max może w normalnym tempie celować i oddawać strzały. Skok „na panterkę” zza kanapy, czy wyskok zza szafy w połączeniu z prowadzeniem ognia właśnie w trybie bullet-time, dały naprawdę ciekawe wizualne efekty. Max Payne jest, więc gra akcji, można by powiedzieć – gra z natury „konsolowa”. Fabuła kreci się wokół zemsty bohatera za śmierć rodziny, której był niemalże naocznym świadkiem. Nieszczęśliwy splot wydarzeń, a także nieustępliwość Maxa, prowadzą do tego, że w końcu siedzi mu na karku nie tylko mafia, ale także policja. Max ma jeden cel, który musi osiągnąć – dorwać tych, którzy stoją za zamachem na życie jego rodziny. Motyw zemsty bardzo dobrze wpleciony został cala grę i zgrabnie poprowadzona fabuła powoduje, ze gracz faktycznie zaczyna szczerzyć zęby na bandziorów i ma chęć im dołożyć... a ma z czego. Arsenał, który posiada na wyposażeniu Max jest, co prawda standardowym dla każdego współczesnego bohatera strzelanin komputerowych. Mamy pistolety, shotguny, bronie szybkostrzelne, granaty itp. Nigdy jednak sama walka na broń palna nie była tak efektownie przedstawiona jak w Maxie Paynie, a autorzy doskonale widzieli jak wzmóc klimat, obdarowując bohatera skórzanym, czarnym płaszczem, fachowo unoszącym się w powietrzu podczas „lotów” z bronią w ręku w trybie bullet-time. A trzeba przecież jeszcze wspomnieć o obskurnych, iście nowojorskich lokacjach, sugestywnych dźwiękach i dużej dozie brutalności.
Final Fantasy X PS2 - Final Fantasy 10 PS2.jpg
Dziesiata czesc Final Fantasy opowiada historie Tidusa. ...
Dziesiata czesc Final Fantasy opowiada historie Tidusa. Tidus jest gwiazda sportu zwanego Blitzball. Podczas jednego z meczy, miasto zostaje zaatakowane przez potezna istote zwana Sin. Mieszkancy miasta ponosza smierc, podczas gdy Tidus wychodzi zywy z opresji, wraz ze „straznikiem” o imieniu Auron. Jak sie jednak okazuje, Tidus przenosi sie w niejasnych okolicznosciach do nieznanego mu swiata. I tu zaczyna sie standardowa rozgrywka znana z serii FF, choc realizacja i kunszt tej pozycji stoja non-stop na najwyzszym poziomie. Tidus poznaje kolejne postacie, które przylaczaja sie, lub tez nie, tworzac druzyne. Toczymy walki, nabieramy doswiadczenia (w tym miejscu calkiem ciekawie rozwiazany system, choc nie tak bardzo innowacyjny, jak mogloby sie na poczatku wydawac), no i oczywiscie poznajemy coraz to nowe elementy fabuly, która jak zwykle w FF – jest bardzo mocnym punktem gry. Najwiekszym przelomem jest zastosowanie lektorów, zamiast napisów podczas wypowiedzi postaci. Ten element bardzo korzystnie wplywa na rozgrywke, a trzeba powiedziec, ze ilosc kwestii mówionych jest naprawde ogromna, jednoczesnie nie na tyle, by zanudzac gracza. Grafika to kolejny krok naprzód; jest piekna, bogata w szczególy i efekty specjalne (te oczywiscie daja o sobie znac glownie podczas swietnie prezentowanych walk). Przerywniki filmowe z FFX wyznaczyly nowy poziom ich realizacji pozostawiajac inne gry w tym elemencie daleko w tyle. Jak na serie FF przystalo, gra jest dluga, a ilosc i róznorodnosc zadan pobocznych (subqestów) pozwala na potezne wydluzenie rozgrywki lub tez kolejne podejscia do calej przygody, po ewentualnym jej ukonczeniu. Trudno sie w przypadku FFX doszukac jakichs minusów, choc mozna chyba uznac, ze takowym jest brak wiekszych zmian w charakterystyce rozgrywki, jej systemie, który znany jest od dawna dzieki poprzednim oslonom serii. Trzeba jednak przyznac, ze system ten zostal wspaniale oprawiony i znów pozwala zassac gracza na dlugie godziny.
Colin McRae Rally 3 PS2 - Colin Mcrae Rally 3 Dvd pal PS2.jpg
Trzecia część jednego z najsłynniejszych symulatorów raj ...
Trzecia część jednego z najsłynniejszych symulatorów rajdów samochodowych. Podobnie jak w przypadku poprzednich odsłon serii, gra firmowana jest nazwiskiem jednego z najbardziej cenionych rajdowych kierowców świata – Colina McRae. Jednym z podstawowych usprawnień gry Colin McRae Rally 3 jest zupełnie nowy tryb kariery, w którym mamy okazję prześledzić cały sezon rajdowy za kierownicą dosiadanego przez wspomnianego mistrza Forda Focusa WRC. W miarę rozwoju rozgrywki można zdobywać lepsze części, dzięki którym maszyna sprawniej pokona kolejne odcinki specjalne. Zadbano również o ukazanie pracy reszty teamu, w tym zajmujących się naprawą poszczególnych komponentów rajdowego auta mechaników. Oprócz kariery można przystąpić do pojedynczego rajdu, pościgać się z czasem bądź też stanąć do pojedynku z żywym graczem. Model jazdy, podobnie jak w przypadku poprzednich odsłon serii, stanowi pewien kompromis pomiędzy realizmem a dobrą zabawą. Opanowanie maszyny wymaga kilku godzin intensywnych treningów, gra nie jest jednak aż tak wymagająca jak chociażby Richard Burns Rally. Wspomniany Ford Focus WRC jest jedynym pojazdem, z którego można skorzystać w oficjalnych mistrzostwach. Pozostałe tryby gry nie posiadają już tego ograniczenia. W CMR 3 można odblokować kilkanaście rajdowych maszyn, w tym Mitsubishi Lancera WRC, Citroen Xsarę Kit Car czy Subaru Imprezę WRC. W grze pojawiają się również klasyki rajdowych szos – Lancia 037, Ford RS200 czy Citroen 2CV Sahara. Wyścigi rozgrywają się w ośmiu różnych państwach. Wirtualni rajdowcy mają w sumie do przejechania ponad 50 odcinków specjalnych. Otoczenie jest bardzo zróżnicowane. W zależności od typu wybranego rajdu zawody mogą rozgrywać się na śniegu, błocie czy asfalcie. Cała zabawa polega na bezbłędnym pokonywaniu wyznaczonych odcinków specjalnych. Kolejne wypadki nie tylko pogarszają ostateczny czas, ale i mają negatywny wpływ na kondycję pojazdu. Opanowanie nie w pełni sprawnej maszyny wymaga dodatkowych umiejętności od grającego. Oprawa audiowizualna gry stoi na wysokim poziomie. Zadbano również o profesjonalny komentarz w wykonaniu pilota tytułowego Colina McRae – Nicky’ego Grista.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności