Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

EN80.jpg

pigur7 / Kolej / Jednostki EZT / EN80.jpg
Jednostki EZT - EN80.jpg
Download: EN80.jpg

146 KB

(800px x 600px)

0.0 / 5 (0 głosów)
EN80 - elektryczny wagon silnikowy eksploatowany przez Warszawską Kolej Dojazdową (wcześniej Elektryczną Kolej Dojazdową) w latach 1927-1972.

20 wagonów silnikowych i 20 doczepnych wyprodukowanych w zakładach English Electric w Wielkiej Brytanii zakupiono w 1927 w związku z uruchomieniem Elektrycznej Kolei Dojazdowej (EKD). Po II wojnie światowej tabor odbudowano i zasilono dodatkowo 12 wagonami doczepnymi wyprodukowanymi w 1948 w zakładach Konstal w Chorzowie.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Jednostki EZT - EN95.jpg
EN95 (typ 13WE) – elektryczny zespół trakcyjny eksploato ...
EN95 (typ 13WE) – elektryczny zespół trakcyjny eksploatowany przez Warszawską Kolej Dojazdową. Został wyprodukowany przez bydgoską fabrykę PESA w 2004 roku.
Jednostki EZT - EN71-232.jpg
EN71 (typ 5Bh+6Bh+6Bh+5Bh, 5B+6B+6B+5B i 5Bg+6Bg+6Bg+5Bg ...
EN71 (typ 5Bh+6Bh+6Bh+5Bh, 5B+6B+6B+5B i 5Bg+6Bg+6Bg+5Bg) – polski czterowagonowy elektryczny zespół trakcyjny, skonstruowany na bazie trójwagonowego elektrycznego zespołu trakcyjnego EN57, od którego różni się dodatkowym wagonem silnikowym. 20 zestawów tej serii zostało wyprodukowanych dla PKP przez Pafawag w 1976. Około 30 kolejnych powstawało od 1984 przez zestawianie pojedynczych członów zestawów EN57 w lokomotywowniach.
Jednostki EZT - EW91.jpg
ET 167 (oznaczenie na PKP EW91) - elektryczne zespoły tr ...
ET 167 (oznaczenie na PKP EW91) - elektryczne zespoły trakcyjne produkowane w latach 1938-1941 i eksploatowane na liniach S-Bahn w Berlinie. Ostatnie sklady eksploatowano w Berlinie do 2003 roku. 20 tego typu jednostek zostało odebranych berlińskiej S-Bahn i przebudowanych po wojnie w Polsce, w zakładach ZNTK Gdańsk. Przystosowano je do odbioru prądu z sieci trakcyjnej i, do czasu zmiany jej napięcia zasilania na 3 kV, eksploatowano na liniach SKM w Trójmieście.
Jednostki EZT - EN76.jpg
PESA ELF (ozn. PKP EN76) (ang. Electric Low Floor, czyli ...
PESA ELF (ozn. PKP EN76) (ang. Electric Low Floor, czyli elektryczny niskopodłogowy) - normalnotorowy elektryczny zespół trakcyjny produkcji polskiej, zamówiony w 2009 roku przez Koleje Mazowieckie w firmach holdingu PESA w liczbie 20 sztuk, w 2010 umowę zerwano z powodu nie spełniania warunków przetargu przez producenta. W wersji dla Kolei Mazowieckich ELF miał być 4-członowym EZT o 2 wózkach napędowych i 3 wózkach tocznych w systemie Jacobsa. Jest to rozwiązanie zastosowane między innymi w ED74, Flirtach oraz pociągach TGV. ELF będzie wyposażony w dwuosobowe kabiny, dzięki czemu będzie mógł przekraczać prędkość 130 km/h w normalnej eksploatacji. Obecnie przepisy w Polsce zabraniają rozwijania prędkości większej niż 130 km/h bez dwóch maszynistów na trasach niewyposażonych w system sygnalizacji kabinowej[2].
Jednostki EZT - EN56.jpg
EN56 – elektryczne zespoły trakcyjne wyprodukowane w lat ...
EN56 – elektryczne zespoły trakcyjne wyprodukowane w latach 1955-1957 przez zakłady Waggonbau-Görlitz w NRD w liczbie 36 sztuk. Zespoły składały się z trzech wagonów (rozrządczy+silnikowy+rozrządczy). Jeździły na liniach podmiejskich z wysokimi lub niskimi peronami. Po raz pierwszy w jednostkach elektrycznych aparatura wysokiego napięcia została umiejscowiona w skrzyni pod pudłem wagonu, co umożliwiło podróżnym przejście przez cały skład. Zamontowano także oświetlenie fluorescencyjne. W początkach eksploatacji pojazdu w jednym z wagonów znajdowała się pierwsza klasa. Wadą EN56 była duża awaryjność urządzeń elektrycznych. Ze względu na nieopłacalność modernizacji jednostki wycofano z eksploatacji w latach 1982-1984.
Jednostki EZT - EW54-41.jpg
EW54 – trójwagonowe elektryczne zespoły trakcyjne produk ...
EW54 – trójwagonowe elektryczne zespoły trakcyjne produkowane dla PKP w latach 1950-1952 przez szwedzką firmę ASEA. Do roku 1953 zostały dostarczone 44 EZT, które wycofano na początku lat 80. EW54 składały się trzech wagonów: dwóch rozrządczych i jednego silnikowego, który jest umieszczony w środku zespołu.
Jednostki EZT - EW53.jpg
EW53 (typ 1B+2B+1B) – elektryczne zespoły trakcyjne prod ...
EW53 (typ 1B+2B+1B) – elektryczne zespoły trakcyjne produkowane w latach 1954-1956 przez zakłady Pafawag we Wrocławiu. Dokumentacja zespołu powstała w 1951. W pojazdach zamontowano tą samą aparaturę elektryczną, co w jednostkach serii EW51. Zmieniono układ wagonów i liczbę drzwi w wagonie rozrządczym (3 pary na każdą stronę). W jednostkach EW53 wprowadzono też tablicę kierunkową ponad kabiną maszynisty.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności