W40k DOW I standardowe ustawienia grafiki.jpg
-
_backup_ -
_dane_ -
_data_ -
_pics_ -
1. Trzynastka, Piętnastka i Cieniste Piaski -
2. Złomowo -
3. Hub -
4. Nekropolis -
5. Bractwo Stali -
6. Blask -
ass_test001.sav -
Bitwa o ciężką wodę (2015) [RMVB] -
Characters -
cru_do_Mlyna.sav -
cru_do_zamku.sav -
cru_kurde_mola.sav -
cru_to_the_mill.sav -
Część I -
Część II -
Dexter (2006 - 2013) -
docs -
f2v102eu -
Hanzee -
Hanzee Dent -
HEXEN II -
I -
II -
III -
items -
IV -
Manuals -
MODY -
MODY 2023 -
Mody i patche -
pal_aaataaaaak!!!.sav -
pal_boss!!!!.sav -
pal_dupa.sav -
pal_Mill.sav -
pal_ZAMEK.sav -
plyta_94 -
plyta_95 -
Przygody bohaterów -
rpu_polish.dat - Poprawki -
SAVE -
skróty klawiszowe -
Sucharki -
V -
VI -
VII -
Zeb
Na zamieszczonych screenach widać różnicę w jakości grafiki w Dawn Of War.
Tak wygląda grafika przy standardowych ustawieniach:
Oto jak należy skonfigurować grę aby grafika wyglądała tak:
1. Edytujemy skrót do DOW dodając do linii polecenia przełącznik --forcehighpoly. To wymusza generowanie najwyższej rozdzielczości wielokątów w grze.
2. W pliku W40k.ini (który jest umieszczony w katalogu gry) w sekcji [global] ustawiamy wartość klucza screenantialias na 1 czyli screenantialias=1. Jeżeli takiego klucza nie ma to go tam dodajemy. Dzięki temu włączamy antialiasing.
3. W pliku Local.ini (który jest umieszczony w katalogu gry) W sekcji [global] dodajemy wpis fullres_teamcolour=1.
Jeżeli takiego klucza nie ma to go tam dodajemy. To z kolei włącza większą rozdzielczość flag i bannerów na polu bitwy.
4. Wszystkie zmiany zapisujemy i uruchamiamy grę.
Trick ten działa w: Dawn Of War I, DoW I: Winter Assault, DoW I: Dark Crusade
Źródło: http://www.rakrent.com/rtsc/html/dow03.htm