SC3.jpg
-
A -
Akhra Skarby (PL) -
Arkson -
B -
C -
D -
E -
ENG -
F -
Farmscapes. Edycja kolekcjonerska -
Fishdom Seasons under the Sea (PL) -
Gem Shop -
H -
I -
Imperium Smoka (PL) -
K -
Klątwa Montezumy -
Klejnoty Indii Wschodnich (PL) -
Kwiatowa Przygoda (PL) -
L -
M -
Magic Gem -
Magiczny Artefakt -
Magiczny Sklep (PL) -
O -
Orientalne Sny (PL) -
P -
PL -
Pogromcy Plonów (PL) -
PORTABLE -
Przeklety Dwor (PL) -
S -
Skarby Montezumy 4 -
Skarby Pradawnej Jaskini (PL) -
Sparky vs Żarłoki (PL) -
T -
Tajemnicza tęczy (PL) -
The Lost Kingdom Prophecy PL) -
The rise of Atlantis (PL) -
W -
Wild west story - the beginner -
witgh -
Wizard land (PL) -
World Voyage -
Z -
Zaczarowana Jaskinia (PL) -
Zaczarowane Królestwo Przygoda Elizy (PL) -
Zaczarowane wyspy (PL) -
Zamarznięte Królestwo -
Ż
Procesor 2 Ghz , 1 gb ram , karta 128 mb , windows XP/VISTA/7
Gra przygodowo-zręcznościowa, w której śledzimy losy Scooby'ego i jego przyjaciół. W trakcie zabawy odwiedzamy cztery nawiedzone lokacje, między innymi stare zamczysko i pokład statku widmo.
Scooby-Doo! First Frights to produkt stanowiący połączenie gry przygodowej oraz zręcznościówki, wydany równolegle z premierą telewizyjnej produkcji zatytułowanej Scooby Doo! The Mystery Begins (Scooby-Doo Strachy i patałachy).
W trakcie rozgrywki śledzimy losy Scooby’ego, Shaggy’ego, Freda, Daphne i Velmy. Ciekawostką jest to, że akcja toczy się gdy główni bohaterowie są w młodym wieku, a więc na długo przed zawiązaniem słynnej Tajemniczej Spółki. First Frights stawia drużynę nastolatków przed problemem rozwiązania czterech spraw detektywistycznych, wymuszając jednocześnie konieczność odwiedzania nawiedzonych lokacji. Wybieramy się mianowicie do starego zamczyska, opustoszałego wesołego miasteczka, budynku szkoły średniej oraz na pokład statku-widmo. Za każdym razem naszym głównym zadaniem jest zdemaskowanie osoby odpowiedzialnej za straszenie niewinnych ludzi.
Właściwa zabawa dzieli się niejako na dwa rodzaje etapów. Zdecydowanie ciekawiej prezentują się sceny akcji, kiedy to jesteśmy zmuszani do neutralizacji przeciwników lub podejmowania ucieczek przed głównym złoczyńcą. Ciekawostką jest to, że sterowane postaci mogą zakładać różne elementy ubioru, próbując przechytrzyć wrogów dzięki przebraniu. Możliwe jest ponadto stosowanie specjalnych ataków oraz sukcesywnie odblokowywanych umiejętności. Gdy nie jesteśmy zajęci walką skupiamy się na starannej eksploracji okolicy, zbieraniu dowodów rzeczowych oraz rozwiązywaniu prostych zagadek logicznych.