BatmanAC 2011-12-03 15-10-48-31.bmp
-
60 Sekund PL -
Anonimus PL -
Biały Słoń PL -
Black PL -
Blitz PL -
Depresja i Kumple PL -
E.T. PL -
Egzorcyzmy Emily Rose PL -
Grubsza Sprawa PL -
Intacto PL -
Królestwo PL -
Lekcja Miłości PL -
Lochy i Smoki Kolekcja PL -
Mad Max 2 Wojownik Szos PL -
Mad Max Kolekcja PL -
Mad Max PL -
Mad Max Pod Kopułą Gromu PL -
Miami Vice PL -
Nieśmiertelny II Nowe Życie PL -
Nieśmiertelny III Mag PL -
Nieśmiertelny IV Ostatnia Rozgrywka PL -
Nieśmiertelny Kolekcja PL -
Nieśmiertelny PL -
Nieśmiertelny Źródło PL -
Obcy z Głębin PL -
Ocean's 11 Ryzykowna Gra PL -
Ocean's 12 Dogrywka PL -
Ocean's 13 Thirteen PL -
Ocean's Kolekcja PL -
Ostatni Smok PL -
Ostatni Zrzut PL -
Piekielna Zemsta PL -
Prawnik z Lincolna PL -
Sekretarka PL -
Seksualni, Niebezpieczni PL -
Siedem Mieczy PL -
Star Trek PL -
Straż Dzienna PL -
Straż Nocna PL -
Uliczne Psy PL -
Watchmen. Strażnicy PL -
Wojna Restrepo PL -
Wojna Światów PL -
Wojna Zimowa PL -
Wpadka PL -
Wycieczka Szkolna PL -
Wyjątkowe Urodziny PL -
Wyspa Piratów PL -
Zamachowiec PL -
Zasady Walki 2 PL
Core 2 Duo 2.5 GHz, 2 GB RAM (4 GB RAM - Vista/7), karta grafiki 768 MB ,Windows XP/Vista/7
Batman: Arkham City to kontynuacja gry akcji przenoszącej nas do świata znanego z komiksów o tytułowym bohaterze. Za stworzenie produkcji odpowiada RockSteady Studios, które opracowało świetny pierwowzór (Batman: Arkham Asylum) oraz Urban Chaos: Riot Response (PS2, Xbox).
Akcja gry zaczyna się kilka miesięcy po wydarzeniach z pierwszej części. Quincy Sharp, były naczelnik zakładu Arkham, po przypisaniu sobie zasług Batmana został mianowany burmistrzem Gotham. Jedną z jego pierwszych decyzji było wykupienie znacznej części lokalnych slumsów, wyrzucenie z nich normalnych mieszkańców, ogrodzenie terenu, a następnie wpuszczenie tam zbirów z Arkham. O dziwo, zamiast się nawzajem powyrzynać lokatorzy tego nietypowego więzienia zgrupowali się w kilka gangów i każdym z nich dowodzi jeden klasyczny łotr z komiksów o Batmanie. Z ramienia burmistrza całym tym terenem zarządza tajemniczy szaleniec znany jako Hugo Strange. Daje on więźniom pełną swobodę, a jedyną regułą jest zakaz podejmowania prób ucieczki.
Ogólna mechanika rozgrywki w Arkham City jest bardzo zbliżona do poprzedniej części serii. Batman w zależności od upodobań może więc przystępować do bezpośrednich walk z przeciwnikami, polegając na bogatym wachlarzu ruchów (kopnięcia, ciosy nokautujące, kontrataki, uniki, kombinacje uderzeń itp.), bądź też pozostawać w ukryciu i skupiać się na eliminowaniu wrogów z zaskoczenia. Same walki są tym razem jeszcze bardziej emocjonujące i w wielu przypadkach trudniejsze, wymagając radzenia sobie między innymi z więźniami wyposażonymi w broń palną, tarcze, zbroje, noże czy paralizatory. W grze nie zabrakło także niezwykle ekscytujących pojedynków z bossami, wymuszającymi wykazywanie się kreatywnością oraz dużą zręcznością.
Oprócz brania udziału w bójkach Człowiek-Nietoperz zajmuje się również eksploracją okolicy i rozwiązywaniem licznych zagadek. Świat gry jest znacznie bardziej otwarty niż w poprzedniej części cyklu, a także oferuje większą liczbę zadań do wykonania. Oprócz przechodzenia głównego wątku fabularnego możemy zaliczać misje poboczne, odnajdywać porozmieszczane po całej okolicy zagadki czy rozwiązywać łamigłówki autorstwa Człowieka-Zagadki. W opisywanej kontynuacji dostępne są wszystkie gadżety Batmana znane z Arkham Asylum, przy czym część z nich doczekała się istotnych zmian (możemy teraz np. zmieniać kierunek przemieszczania się podczas korzystania z wyrzutni lin). Tytułowy bohater może również korzystać z wielu zupełnie nowych zabawek, jak chociażby urządzenia wysyłającego impulsy elektrycznego czy granatu pozwalającego na zamrażanie wybranych elementów otoczenia.