Następna wersja testowa Minecraft i tym razem celująca w przyszłą aktualizację 1.4 jest już z nami! Jak pewnie się domyślacie, w tym tygodniu dostaliśmy dużo nowości związanych z Zombie. Poza tym dodano kilka komend, dwa całkiem nowe bloki i dużo małych usprawnień! Poniżej lista zmian oraz obrazki przedstawiające kilka nowości.
Wersja ta posiada błąd, który powoduje, że Zombie nie palą się w ciągu dnia!
Zmiany:
Osadnicy będą reagowali pozytywnie na nowe oferty sprzedaży i negatywnie jeśli ich skrzywdzimy
Osadnicy nie będą usuwać swoich ofert, ale żeby ponownie z nich skorzystać trzeba użyć nowych
Zombie i Szkielety posiadają nowe uzbrojenie, które jest zależne od poziomu trudności
Dodano nowy typ zombie, zarażony osadnik
Dodano małe zombie, są 50% szybsze i nie palą się od słońca
Wielkie dębowe drzewa generują się z blokami pni ustawionymi na boku
Dodano miksturę widzenia w nocy, nie da się jej stworzyć
Dodano nową komendę do zmiany poziomu trudności - /difficulty
Dodano nową komendę do zmiany miejsca odrodzenia - /spawnpoint
Dodano nową komendę do zmiany pogody - /weather
Dodano nową komendę do zmiany zasady rozgrywki - /gamerule
doFireTick (true) – Wyłącza rozprzestrzenianie się ognia
mobGriefing (true) – Wyłącza możliwość edytowania bloków przez moby
keepInventory (false) – Zachowuje ekwipunek po śmierci
doMobSpawning (true) – Wyłącza pojawianie się mobów
doMobLoot (true) – Wyłącza drop z potworów i zwierząt
doTileDrops (true) – Wyłącza drop z bloków
Dodano możliwość ukrycia adresów IP na liście serwerów za pomocą klawisza F1
Dodano „Command Block” czyli blok pozwalający na symulowanie komend. Można go przywołać komendą (ID: 137)
Dodano nowy tajemniczy blok, który jest w trakcie prac… O nim więcej już wkrótce!
Efekt mikstury widzialności w ciemności
Wkurzony Osadnik
Uzbrojone Zombie
GUI nowego bloku