Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Dzień po... - Katastrofa kolejowa pod Lęborkiem - YouTube.avi

megur / P.K.P / Wypadki kolejowe / Dzień po... - Katastrofa kolejowa pod Lęborkiem - YouTube.avi
Download: Dzień po... - Katastrofa kolejowa pod Lęborkiem - YouTube.avi

298,23 MB

Czas trwania: 14 min 58 s

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
CZARNE DNI KOLEI 3 - Pomorska zagadka. Katastrofa kolejowa w Reptowie.mp4
play
oglądaj online
Opublikowano 21 luty 2020 r. Kuracyja 7,31 tys. subs ...
Opublikowano 21 luty 2020 r. Kuracyja 7,31 tys. subskrypcji WESPRZYJ SUBSKRYBUJ Tym razem o katastrofie, która p a r a d o k s a l n i e nie wydarzyła się z winy PKP, a ze zwyczaj-nego zbiegu okoliczności. Karol Niespodziański5 dni temu Oglądając Twoje wszystkie filmy o czarnych dniach kolei stwierdzam 2 sprawy: 1.rewelacyjnie opowiadasz o tym. Szacunek za wkład, pracę i widzę! O tym się nie mówi 2. Wyjaśnij proszę (sam wywodze się z lotnictwa więc nie znam słów) co znaczą te skróty który mi operujesz w filmach.
CZARNE DNI KOLEI 2b - Sygnalizacja część 2. Katastrofa kolejowa w Babach.mp4
play
oglądaj online
Opublikowano 21 luty 2020 r. Kuracyja 7,31 tys. subs ...
Opublikowano 21 luty 2020 r. Kuracyja 7,31 tys. subskrypcji WESPRZYJ SUBSKRYBUJ Czyli o prawdziwych winnych katastrof w Babach i Szczekocinach. DawidS1 tydzień temu Nie tylko do Sądu Najwyższego szło się z wnioskiem kasacyjnym. ZZM poszedł z tym również do Strasburga a nawet wynosił o ułaskawienie maszynisty. st440011 tydzień temu Tomka G.maszynistę z Bab znam osobiście,jeździł zemną za pomocnika przed moim odejściem na emeryturę dostał dekret maszynisty.Jego proces jest dowodem na to żeby z kastą zrobić porzą-dek michał uljasz1 tydzień temu Słowo defekt...klucz..sam pracuję jako maszynista i pamiętam jak SBL Skierniewice Żyrardów nie działały i pamiętam jak SOKI zabraniali dostępu do szaf .... bo z plk-ki chcieli to wyciszyć. Romek R1 tydzień temu Proszę sobie wyobrazić trzy symulacje 1 wjazd na stój 2 wjazd do stacji ze zmiejszona prędkością 3 wjazd do stacje na sygnał pomarańczowy ciągły Który wariant oceniając miejsce wykolejenia najbardziej pasuje do obrazu po wykolejeniu Roman Rabiniak Romek R1 tydzień temu Zdumiewa mnie twierdzenie ze wszystkie urządzenia w Babach działały prawidłowo . W dniu ka-tastrofy poć. 14101 około cztery godz wcześniej prowadziłem poć. 61104 w kierunku W-wy . Wjazd do stacji Baby miałem na sygnał pomarańczowy ciągły . Będąc na wysokości nastawni sły-szę w radiotelfonie słowa " trzeba mówić że wygasł semafor "odpowiedziałem - wjazdowy mia-łem ciągle pomarańczowy i tylko tyle i po chwili wyjazdowy semafor z czerwonego zmienił się na zielony i zacząłem przyśpieszać. Pomyślałem sobie który semafor wygasł - jeśli wyjazdowy to może tylko na pulpicie bo ja nie zauważyłem żeby wyjazdowy przed wyświetleniem zielonego światła był podany tzn zezwalajacy i na chwilę wygasł . Jeśli nadający ten komunikat to dyżurny w Babach i nadawca treści miał na myśli semafor wjazdowy to mamy ujawnione dwie usterki . Mam na myśli dwie usterki - na sali sądowej powiedziano ze były ciemne odcinki odcinki zbliża-nia ioddalania a druga w moim domyśle to brak przewodowej łączności czujnika wygaszania wjazdowegozz polpitem Widoczność poć od Piotrkowa ogranicza budynek stacyjny . Maszynista widzi nastawnie dopiero gdy jest przy końcu peron ów to jest od wjazdowego co najmniej 300 m . Od chwili zobaczenia nastawni do komunikatu radiowego minęło kilka sekund - moźe 80 m może mniej . Moje przemyślenia mogą nie mieć zwiazku z usterkami jeśli nadawcą był ktoś na szlaku . Sumienie prokuratora jest obciążone i On o tym wie Emerytowany maszynista
CZARNE DNI KOLEI 2a - Sygnalizacja część 1. Katastrofa kolejowa w Ursusie.mp4
play
oglądaj online
Opublikowano 21 luty 2020 r. Kuracyja 7,3 tys. subsk ...
Opublikowano 21 luty 2020 r. Kuracyja 7,3 tys. subskrypcji SUBSKRYBUJ Wersja oryginalna odcinka drugiego, dotyczącego katastrofy w Ursusie. Kuracyja 3 dni temu Dobra, bo tyle razy pytacie i pytacie, że muszę to napisać i poprzypinać pod każdym filmem. 1) Będą Miały. 2) Będą Długołęka, Otłoczyn i Osieck (dokładnie w takiej kolejności). 3) Będą obie białostockie (1989 i 2010). Kuracyja 1 miesiąc temu (edytowany) Dobra, pora na parę słów wyjaśnienia: Film dostał copyright claim za fragment Wiadomości o katastrofie i jest zablokowany m.in. w USA. [Edit: wyjaśniło się, Crowley Media wygooglujcie.] Odcięli mi tym samym zarabianie na reklamach, ale już diabli z tym, mam tipanddonation w opi-sie więc mi to lotto. Czas, jaki mi zajęło zrobienie filmu, był tak długi właśnie z powodu... braku jakichkolwiek materiałów: jak wpiszecie "szczekociny katastrofa" w youtube, to wyskoczy wam lawina filmów; gdy z kolei wpiszecie "katastrofa kolejowa w ursusie" to nie pojawi się praktycz-nie nic oprócz rzeczonego materiału Wiadomości i mojego filmu. Z samej katastrofy zachowały się co najmniej dwa zdjęcia i materiał w Wiadomościach, jak i opis w książce Reszki. Poza tym - nie ma NIC. Nadal uważam, że warto było się namęczyć. mklukasz1 tydzień temu info 12/2019 "Tomasz Ziomecki prowadzi pociągi Kolei Mazowieckich od 2015 r. W swojej pracy udowodnił, jak ważna jest spostrzegawczość i szybka analiza sytuacji, identyfikując niebezpieczne zdarzenie. Podczas pełnienia służby, stojąc na przystanku Warszawa Powiśle (w kierunku War-szawy Wschodniej), maszynista zaobserwował, że semafor wskazuje mu sygnał „STÓJ”. Po dłuż-szym postoju skontaktował się z dyżurną ruchu, która zezwoliła na jazdę z podwyższoną czujno-ścią, tzw. „na widoczność”. Okazało się, że kolejny semafor wskazywał już sygnał zezwalający na jazdę. Tomasz Ziomecki ruszył, ale do końca zachowując szczególną czujność, nie opierając się tylko i wyłącznie na wskazaniu semafora zezwalającego na jazdę, mając w pamięci poprzedni se-mafor, który wskazywał „STÓJ”. Po wyjeździe z łuku tuż przed peronami stacji Warszawa Sta-dion zauważył, że skład przed nim właśnie minął semafor wjazdowy stacji Warszawa Wschodnia, co oznacza, że wskazania poprzedniego nie mogły być prawidłowe. Natychmiast zareagował i zgłosił ten fakt dyżurnej ruchu. Zdarzenie stanowiło bezpośrednie zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu kolejowego."
Katastrofa kolejowa pod Szczekocinami   Symulator Train Driver 2.mp4
play
oglądaj online
Opublikowano 09 luty 2020 r. Kacper Kacperek11 miesię ...
Opublikowano 09 luty 2020 r. Kacper Kacperek11 miesięcy temu Wczoraj także mi się zdarzyło Kacper Kacperek9 miesięcy temu W Ak stałem chyba pod sem h106 dyżurny powiedział malwaisti mechanika żeby ominął s1 za-pomniał ułożyć zwrotnicy i skierował na mnie mu udało się zatrzymać przed zwrotnicą łukową później mechanik Klimek odjazd miał i wykoleił się ze mną powód:złe ustawienie zwrotnic to czołowe zderzenie en57 ja miałem en57-001 a on niewiem iksdos amxx1 rok temu W dużym skrócie: doszło do rozprucia zwrotnicy 3/4 przez co IR nie miał fizycznie prawa wje-chać na prawy tor. W tym samym czasie Gdy dyżurny ruchu układająca zwrotnice zauważył brak kontroli położenia i dał S1 (stój) dla TLK i wyszedł z posterunku na 7 min sprawdzić zwrotnice, jednak TLK się nie zatrzymał, ponieważ dyżurna ruchu ze Sprowy nadała Sz (zastępczy) w ten sposób pociągi były na jednym torze
CZARNE DNI KOLEI 1 - Na jednym torze. Katastrofa kolejowa pod Szczekocinami.mp4
play
oglądaj online
Opublikowano 11 luty 2020 r. Kuracyja 5,13 tys. subs ...
Opublikowano 11 luty 2020 r. Kuracyja 5,13 tys. subskrypcji WESPRZYJ SUBSKRYBUJ Prawdopodobnie pierwszy taki film w takiej konwencji o katastrofach kolejowych w Polsce. Ko-lejka jest spora.
Czołowe zderzenie pod Otłoczynem - film dokumentalny o katastrofie kolejowej z 19.08.1980r.mp4
play
oglądaj online
Opublikowany 20.03.2013 Katastrofa kolejowa pod Otłoczy ...
Opublikowany 20.03.2013 Katastrofa kolejowa pod Otłoczynem -- czołowe zderzenie pociągu osobowego relacji Toruń Główny -- Łódź Kaliska z pociągiem towarowym relacji Otłoczyn -- Wrocki, na odstępie Otłoczyn -- Brzoza Toruńska, do którego doszło 19 sierpnia 1980 około godziny 4:30. W katastrofie śmierć poniosło 65, rannych zostało 66 osób, z których dwie zmarły w szpitalu w następstwie odniesionych obrażeń. Pod względem liczby osób, które poniosły śmierć, była to największa katastrofa w powojennej historii polskiej kolei. Według klasyfikacji wypadków i wydarzeń kolejowych, wypadek ten został uznany według przepisów R-3 o prowadzeniu dochodzeń powypadkowych do kategorii 106 za niezatrzymanie się pociągu (pojazdu pomocniczego) przed sygnałem „Stój", w miejscu, gdzie powinien się zatrzymać, albo uruchomienie pociągu (pojazdu pomocniczego) bez wymaganego zezwolenia. Zgodnie z taką kategorią podejmowane były przewidziane przepisami czynności wyjaśniające okoliczności wypadku. Mirek Torowy 10 miesięcy temu W filmie podają - skład towarowy 16 węglarek. Artur Kamiński podaje że widział wozy pancerne czyżby to był eszelon ? Artur Kamiński 2 lata temu Byłem tam i widziałem prawdę. Miałem wtedy 12 lat. Wzywała mnie nawet w 1980 dyrekcja do szkoły na dywanik, abym milczał. Czy nadal mam milczeć? Trzymałem to w sobie przez tyle lat. Ten smród i nieposkładane zwłoki na noszach, oraz części z różnych ciał. Rozgardiasz. Wozy pancerne...! Jakie...? Tam nie było składu węglowego....
Katastrofa kolejowa w Hiszpanii   Spains Rail Worst Disaster  Lektor PL   FilmyOnlineZaBrowara.mp4
play
oglądaj online
Opublikowano 8 paź 2013 Przekaż dowolna darowiznę dla ...
Opublikowano 8 paź 2013 Przekaż dowolna darowiznę dla wstawiającego ( tylko 2 kliknięcia ) ►►►►►► ◄◄◄◄◄◄ Rekonstrukcja największej katastrofy kolejowej ostatnich lat w Europie. 24 lipca 2013 roku w Santiago de Compostela rozpędzony pociąg pasażerski wykoleił się tuż przed dotarciem do celu. Zginęło 79 osób, a 178 zostało rannych. Santiago de Compostela to jedno z najczęściej odwiedzanych miejsc pielgrzymkowych na świecie. Pielgrzymami byli również pasażerowie feralnego kursu. Do katastrofy doszło, gdy pędzący 192 km/h pociąg wykoleił się na zakręcie, gdzie obowiązuje ograniczenie prędkości do 80 km/h. Zdarzenie zostało sfilmowane przez kamery. Drobiazgowo przedstawione zostaną wszystkie czynniki, które doprowadziły do wypadku. Wypowiedzą się świadkowie tragedii, ratownicy oraz eksperci. 81Pawcio81 4 dni temu Okropnie nudny ten materiał.Przez pół filmu pokazują ten filmik z kamery i gadają że wypadł bo za szybko jechał, tłumacząc że siła odśrodkowa go wyrzuciła bo za szybko jechał i go siła odśrodkowa wyrzuciła bo podniosło koła z jednej strony bo za szybko jechał i siła odśrodkowa-tu filmik z kamery- i jak widać siła odśrodkowa wyrzuciła pociąg bo za szybko jechał-animacja-za szybko jechał.
Nagranie wideo katastrofy kolejowej w Santiago de Compostela.flv play
Opublikowano 25 lip 2013 Wyjątkowej wagi dokument: kam ...
Opublikowano 25 lip 2013 Wyjątkowej wagi dokument: kamera zainstalowana tuż nad torami dokładnie zarejestrowała przebieg... euronews: zrozumiec biezace wydarzenia. Sukskrybuj najchetniej ogladany telewizyjny kanal informacyjny w Europie:http://eurone.ws/14s9eEe euronews jest nadawany w 13 innych jezykach. http://pl.euronews.com/2013/07/25/nag... Wyjątkowej wagi dokument: kamera zainstalowana tuż nad torami dokładnie zarejestrowała przebieg katastrofy w Santiago de Compostela. Najpierw wykoleja się jeden z wagonów znajdujących się tuż za lokomotywą, wagon ten pociąga natychmiast za sobą samą lokomotywę oraz wagony w dalszej części składu i wreszcie cały pociąg. Potężna masa rozpędzonego pociągu w nieopisanym chaosie przewraca się i uderza o mur biegnący wzdłuż torów. Według najnowszych doniesień, spośród 222 pasażerów pociągu z Madrytu do Ferrol, w katastrofie zginęło 78 osób, a co najmniej 140 odniosło rany. Liczby te pokazują, jak potężna była niszczycielska siła uderzenia. Nikt bowiem, lub niemal nikt, nie wyszedł z wypadku bez szwanku. Hiszpański sekretarz stanu do spraw transportu powiedział w pierwszych godzinach po katastrofie, że jej przyczyną mogła być nadmierna prędkość. Pokazany przez nas film zdaje się potwierdzać tę hipotezę. Na widzianym tu zakręcie prędkość jest ograniczona do 80 kilometrów na godzinę. Pociąg jechał ponad dwa razy szybciej, od 180 do 190 kilometrów na godzinę. Prezes hiszpańskiej kolei Julio Gomez-Pomar Rodriguez wykluczył problem techniczny. Dodał, że skład przeszedł przegląd tego samego rana. Najbardziej prawdopodobny jest zatem błąd ludzki.
Katastrofa kolejowa w Hiszpani-moment katastrofy.mp4
play
oglądaj online
Opublikowano 25 lip 2013POWROTTATY 3 miesiące temu ...
Opublikowano 25 lip 2013POWROTTATY 3 miesiące temu 200 km/gd zamiast 100km/gd; 80 osób zginęło a cymbał (kierowca) przyżył. No, jeszcze się chwalił że jecha na 200km/gd na necie. POWROTTATY 3 miesiące temu w odpowiedzi na komentarz, który napisał(a) mlecz111 Dziennikarze znalazli na fejsbuku jego konto gdzie wchalił się że jecha na 200km/gd : teraz jest w areszcie Moszne Srakberg 3 miesiące temu w odpowiedzi na komentarz, który napisał(a) mlecz111 Allumbradors parcho-mafia zapewni mu wolność i bezkarność:).Wykonal robote i syjo-masoni są zadowoleni.Nie sądzę,żeby byłtumanem bez wyobraźni i nie zdawał sobie sprawy ze skutków zwiększenia prędkości,zwlaszcza,że na kolei obowiązuje surowa dyscyplina,a nawet brak możliwości przekraczania prędkości.Nie wiem jaki na tym odcinku obowiązywal limit,ale musiał go przekroczyć znacznie.Teraz czekać na kolejny polski,kolejowy mord rytualny.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności