Pizzicato.jpg
-
Christmas...święta, święta -
Efekty dzwiękowe -
Efekty dźwiękowe 2 -
Fanfary -
Fanfary 2 -
Fasolki(1) -
FASOLKI(1)(1) -
gimnastyka-Laban -
IRENA SANTOR -
kabaret starszych panów -
Karaoke patriotyczne -
Karaoke patriotyczne(1) -
Knill muzyka -
Marsze -
Marsze 2 -
Marsze, werble, bębny, sygnały -
MARYLA RODOWICZ -
musical Cats (Koty) -
MUZYKA FILMOWA -
muzyka z bajek -
nuty 2 -
pastorałki z podkładami -
PCS piktogramy acc boardmaker -
piktogramy acc boardmaker -
Piosenki dla dzieci(2) -
Piosenki dla dzieci(3) -
PIOSENKI DO RYSOWANIA M. Bogdanowicz -
piosenki misia i margolci(1) -
Piosenki zimowe i świąteczne -
podkłady -
podkłady kolędy i pastorałki -
Podkłady muzyczne mp3 -
PODKŁADY piosenki 1 -
PODKŁADY piosenki 2 -
PODKŁADY piosenki 3 -
PODKŁADY piosenki 4 -
podkłady świąteczne -
Przedstawienia dla przedszkolaków -
Przedszkolne(1) -
Rymowana gimnastyka dla smyka -
Śpiewające brzdace część 6 -
śpiewanki pokazywanki(1) -
Werble, bębny -
Werble, bębny 2 -
Wigilijne nutki - podkłady(1) -
zabawa w śpiącą królewnę- tekst i podkład -
zabawy muzyczne -
Zabawy muzyczne -
Zabawy muzyczno-ruchowe -
zabawy w kole-płyta
- adaptacja różnych utworów muzyki klasycznej;
- identyfikacja z artystami prezentującymi się w nagraniu;
- możliwość wystąpienia w roli wykonawcy i dyrygenta dzieła;
- komunikacja poza słowna w celu zwrócenia uwagi na różne elementy dzieła muzycznego;
- swoboda w zamianie ról;
- kształcenie wyobraźni dźwiękowej;
- atrakcyjność utworu do wielokrotnego słuchania;
- zintegrowane: słuchanie, granie, tańczenie i śpiewanie z elementami pantomimy, dramy i różnych form plastycznych ( synkretyzm w słowach: gram, słyszę, tańczę i śpiewam bliskie idei C. Orfa ).
- stosunkowo krótki czas osiągnięcia celu;
- zachęta do rozwijania twórczości ucznia: nauczyciela;
- możliwość stosowania tej metody przez nauczyciela z mniejszym doświadczeniem muzycznym.
Autorka podaje następujące etapy pracy z utworem:
1.Fabularyzowanie muzyki połączone z prostymi ruchami rytmicznymi.
2.Realizacja w tańcu.
3.Gra na instrumentach.
4.Połączenie tańca z instrumentacją.
5.Mówienie o muzyce.