Screen1.bmp
-
▣ Arcana Heart 3 -
▣ Army of Two -
▣ Army of Two 40th Day -
▣ Battlefield 3 XBOX 360 -
▣ Battlefield 3 Xbox 360 [DUBBING PL] -
▣ Battleship -
▣ Blood Drive -
▣ Czterej.Pancerni.i.Pies.AudioBooK.PL.mp3@64 -
▣ Dead Or Alive 5 (2012) XBOX 360 -
▣ DiRT Showdown -
▣ FIFA Street 2012 -
▣ fifa13 xbox360 -
▣ FIM Motocross World Championship -
▣ Forza Motorsport 4 -
▣ Ghost Recon Future Soldier -
▣ max payne 3 xbox360 -
▣ Medal of Honor Warfighter PL XBOX 360 -
▣ Mortal Kombat - Komplete Edition -
▣ NEVERDEAD XBOX 360 -
▣ Operacja Argo Lektor PL chomikuj -
■ Polskie Porno ■(1) -
▣ PORTAL 2 PL XBOX360 -
▣ PROTOTYPE 2 PL XBOX 360 -
▣ Resident Evil 6 XBOX 360 -
▣ RIDGE RACER UNBOUNDED XBOX360 -
▣ SAMOCHÓD [DIAGNOSTYKA] -
▣ Skate 3 -
▣ Sniper Elite V2 -
▣ SNIPERS -
▣ TIGER WOODS PGA TOUR 13 XBOX 360 -
▣ Tour De France 2012 (2012) XBOX 360 -
▣ UFC UNDISPUTED 3 XBOX360 -
▣ Warriors Orochi 3 -
▣ WIEDZMIN 2 ZABOJCY KROLOW PL(DUUBING) -
▣ WWE '13 (2012) XBOX360 chomikuj -
▣▣ Flight Simulator X -
19 NASTOLATKI -
autosex.pl -
blow-job.pl -
DLC Xbox 360 -
FIFA 13 Spolszczenie -
Forza Horizon -
Forza Motorsport 4 -
FSX(malowania scenerie samoloty) -
HD Texture Pack -
masturbowanie.pl -
Minecraft 1.2.5 Full -
PEŁNE spolszczenie -
pornolia.pl -
SPOLSZCZENIA
Core 2 Quad 2 GHz, 1 GB RAM , karta grafiki 1 GB , 8.5 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Deus Ex: Bunt ludzkości jest kolejną odsłoną słynnej serii gier action RPG, osadzoną w cyberpunkowej wizji przyszłości. "Trójka" jest prequelem dla poprzednich części, a za jej powstanie nie odpowiada już ekipa Ion Storm, lecz montrealskie studio firmy Eidos. Pomimo tego fabuła gry przygotowana została we współpracy z autorem scenariusza wcześniejszych odsłon - Sheldonem Pacottim. Produkcja otrzymała też wsparcie ze strony Harveya Smitha i Warrena Spectora, czyli twórców pierwowzoru.
Akcja Buntu ludzkości rozpoczyna się w 2027 roku w Szanghaju. Futurystyczne miasto podzielone zostało na dwie warstwy reprezentujące status społeczny ich mieszkańców - dla bogaczy zarezerwowana jest górna strefa, natomiast biedota żyje w dolnej warstwie, pozostającej w wiecznym półmroku. Niebo nad tym niezbyt przyjaznym miejscem wciąż przecinają transportowce wyposażone w migające, holograficzne ekrany. Wcielamy się w rolę Adama Jensena, przeciętnego faceta pełniącego funkcję szefa ochrony w firmie Sarif Industries, prowadzącej badania nad biomechanicznymi ulepszeniami. W przyszłości to właśnie one doprowadzą do powstania znanych z poprzednich odsłon nanowszczepów.
Pewnego dnia życie bohatera całkowicie się zmienia - do głównej siedziby laboratorium wdziera się oddział sił specjalnych i urządza prawdziwą rzeź. W dodatku atak ten umożliwiły plany budynku sporządzone własnoręcznie przez Jensena. Sam Adam zostaje poważnie ranny i zapada w śpiączkę. Po przebudzeniu mężczyzna odkrywa, że został uratowany dzięki licznym operacjom i biomechanicznym modyfikacjom ciała. Wstęp, do momentu wspomnianej rzezi, jest interaktywny, bierzemy w nim udział i widzimy całą akcję na własne oczy. Po powrocie do zdrowia na Adama czeka skomplikowana intryga do rozwiązania.
Twórcy gry postarali się wyeliminować większość aspektów Deus Ex: Invisible War, na które narzekali fani pierwowzoru – przykładem może być jeden typ amunicji dla wszystkich broni. Jednocześnie zachowano cztery charakterystyczne cechy serii – skradanie się, hakowanie, interakcje z innymi ludźmi oraz walkę. To oznacza, że w roli Jensena możemy podejść na kilka sposobów do praktycznie każdej sytuacji. Do elitarnego klubu dostaniemy się przekupując bramkarza, zabijając go, zakradając się lub łamiąc szyfr w drzwiach na zaplecze. Oczywiście nasze umiejętności są uzależnione od posiadanych wszczepów – jedna postać nie może specjalizować się we wszystkich dziedzinach, więc gracz musi dokonać wyboru według własnych upodobań.
Zrealizowanie powyższych pomysłów wymagało zastosowania kilku systemów. W przypadku skradania się możemy więc chować się za przeszkodami (wtedy oglądamy akcję z widoku TPP), korzystać z kamuflażu optycznego, ogłuszać przeciwników, a nawet przenosić ich ciała. Hakowanie paneli i komputerów zostało zrealizowane w postaci prostych mini-gierek logiczno-zręcznościowych. Rozmowy z postaciami niezależnymi przypominają takie gry jak Mass Effect – gracz otrzymuje do wyboru kilka opcji określających charakter wypowiedzi. Podczas walki korzystamy z najróżniejszych broni, które oczywiście da się w łatwy sposób podrasować. Sporym urozmaiceniem są też wszczepy zwiększające siłę bohatera – dzięki temu może on przebić ścianę i znokautować wroga stojącego za nią.
Nowy Deus Ex charakteryzuje się świetnie zrealizowaną oprawą graficzną, która operuje dwiema barwami – złotą i czarną. Kolory symbolizują odpowiednio „odrodzenie” cywilizacji ludzkiej (co jest nawiązaniem do epoki Renesansu) oraz mroczną i niepokojącą technologię. Autorzy pokusili się o więcej tego typu sprytnych symboli – jednym z nich jest układ miasta przypominający plastry miodu. W tej metaforze ludzie są bezosobowymi i masowymi elementami roju, które bezwolnie słuchają rozkazów z góry.