IMG_0112 Ż.jpg
-
★Thelma i Louse -
Akademia dwulatka -
Chcę poprawnie wymawiać -
ĆWICZENIA FONACYJNE -
Ćwiczenia oddechowe -
DIAGNOZA -
dżwieki mowy -
Dżwieki mowy - AM -
elementarz piosenki -
głoska C -
głoska CZ -
głoska dz,dż, dź, dzi -
głoska R -
głoska R(1) -
głoska S -
głoska SZ -
głoska Z -
głoska ż, rz -
KARTY PRACY(1) -
karty sluch fonematyczny -
KSIĄŻKI PEDAGOGICZNE i PSYCHOLOGICZNE -
logopedyczne karty pracy(1) -
logopedyczny piotruś ś -
logopedyczny piotruś ś(1) -
Lokomotywa 2-latka -
MIKS ciszków, syczków, szumków -
Nuty piosenek dla dzieci -
Obrazki i pomoce do wykorzystania w pracy -
Piszemy litery-98 plików -
PRACE TECHNICZNE DLA DZIECI -
rozumiem i nazywam -
ROZWIJANIE SŁOWNICTWA - Anna Suess - Misiowo -
RYTMIKA -
Seria MATERIAŁ WYRAZOWO-OBRAZKOWY -
sluch.fonematyczny -
Syczące łamigłówki -
Syczące łamigłówki(1) -
szkola poprawnej wymowy -
szkoła poprawnej wymowy -
Terapia zaburzeń mowy -
uczę się mówić szeregi zeszyt 1 -
uczę się mówić szeregi zeszyt 2 -
uczę się mówić szeregi zeszyt 3 -
Uczę się mówić, czytać i pisać 1 -
Uczę się mówić, czytać i pisać 2 -
wprowadzenie liter -
Zaczynam mówić Michalak-Widera -
zagadki, labirynty, rebusy -
zestawy obrazków do rozwijania mowy -
Zima...zima...zima
Od autorki
Szanowny Czytelniku, Nauczycielu, Logopedo! Książeczka, którą bierzesz teraz do rąk, ma służyć Ci do pracy z dziećmi, do doskonalenia pięknego i poprawnego wymawiania przez nie polskich głosek oraz utrwalania ich pisowni. Moim zamysłem było napisanie tekstów logopedycznych pomocnych w pracy z małymi dziećmi. W rezultacie powstał zbiór wierszyków o każdej głosce, włącznie z rozróżnieniem zapisu ortografi cznego, np. u – ó, h – ch, ż – rz, a także głosek zmiękczonych, np. pi, bi, li itd. Myślę, że dzięki temu nauczyciele nauczania początkowego będą mogli wykorzystywać te wierszyki jako pomoc przy wprowadzaniu kolejnych literek, a logopedzi jako narzędzie pomocne w ćwiczeniach wymowy. Wierszyki mają tę zaletę, że w większości są krótkie, rytmiczne, a ich tematyka wiąże się z życiem dziecka, jego wyobraźnią, otwartością na przyrodę oraz naturalną skłonnością do fantazji. Dlatego też wiele tekstów ma charakter minibajeczek. Jestem przekonana, że książka przyda się Państwu w pracy zarówno z dziećmi, które mają problemy z poprawną artykulacją, jak i tymi, które dopiero poznają polski alfabet.
Elżbieta Śnieżkowska-Bielak