capture4.jpg
-
- ◢◤ - FIILMY 2017-208 - NOWE ! -
● PRO EVOLUTION SOCCER 2012 PC -
⧫ WINDOWS 8 - 32 BIT CHOMIKUJ -
⧫ WINDOWS 8 - 64 BIT CHOMIKUJ -
! WORLDS II PIRATES OF THE FLYING FORTRESS -
! GLOBAL OPS 2011 -
!!Atlantis Evolution PL -
!◘ L.A. NOIRE -
♦Afterfall - InSanity -
♦Assassin's Creed - Revelations.[PL] -
♦F.E.A.R 3.[PL] -
♦FABLE 3.[PL] -
♦Faery - Legends of Avalon -
♦Hydrophobia Prophecy -
♦LEGO - Piraci z Karaibów.[PL] -
♦LEGO Harry Potter Years 5-7 -
♦RED FACTION - Armageddon.[PL] -
♦The Sims - Pokolenie.[PL] -
♦Virtua Tennis 4 -
(1) -
►DEUS EX Human Revolution 2011 PC -
►DUKE NUKEN FOREVER – razor1991 -
►HUNTED Kuźnia Demona 2011 PC -
● FIFA 12 PL PC -
● DRIVER SAN FRANCISCO 2011 PL PC -
● FALLOUT NEW VEGAS LONESOME ROAD 2011 -
● KING KONG PL PC -
♦BRINK 2011 PC -
• BATTLEFIELD 3 FULL PC DUBBING PL -
• Brink 2011 XBOX 360 -
• Call of Duty Modern Warfare 3 (2011) PC -
• Dead Island (2011) PL PC -
• DiRT 3 2011 PC -
• FIFA 2012 PL PC -
• Football Manager 2012 PL PC -
• Football Manager 2012 SKIDROW PL FULL PC -
• L.A. NOIRE (2011) PC -
• LEGO Piraci z Karaibów 2011 XBOX 360 -
• Rugby Challenge (2011) PC -
• The Elder Scrolls V Skyrim (2011) PC -
• Twierdza 3 - Stronghold 3 (2011) PC -
fate traitor soul -
filmy 2017 -
gry -
nabijacz -
NOWOSCI-FILMOWE-2018 -
Pijars_Filmy.Nowosci.2017 -
zachomikowane(1) -
zachomikowane(1)(1) -
zachomikowane(1)(1)(1)
Core 2 Duo 2.4 GHz, 1 GB RAM , karta grafiki 512 MB , 10 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Driver: San Francisco to piąta odsłona głównej serii Driver, która od zawsze stawiała na widowiskowe pościgi i liczne inspiracje filmowe. Za stworzenie produkcji odpowiada studio Ubisoft Reflections (znane kiedyś jako Reflections Interactive), które w przeszłości opracowało między innymi takie tytuły jak Shadow of the Beast i Destruction Derby.
Piąta odsłona Drivera powraca do korzeni marki i rozgrywa się w kilka lat po wydarzeniach znanych z trzeciej części serii (Driv3r), w finale której policjant John Tanner zmierzył się ze złym Jericho. Wskutek tej konfrontacji Tanner trafił do szpitala i zapadł w śpiączkę. Czas jednak leczy rany, Tanner dochodzi do siebie i w dniu kiedy ma zostać wykonany wyrok na Jericho, chce być jak najbliżej całej akcji. Przestępca z pomocą przyjaciół i dużych pieniędzy ucieka, Tanner rusza w pościg który kończy się poważnym wypadkiem i ponownym zapadnięciem policjanta w śpiączkę. Zadaniem gracza będzie udzielenie pomocy bohaterowi i przeprowadzenie go przez senne wyobrażenia o rzeczywistości. Tak skonstruowana fabuła pozwoliła twórcom na nieco więcej swobody i możliwość zastosowania zupełnie nowych, dynamicznych rozwiązań.
W grze zasiadamy za kierownicą charakterystycznego samochodu Tannera i ruszamy do największego wirtualnego miasta w historii gatunku (San Francisco, 209 mil kwadratowych), aby wykonać szereg zadań i rozprawić się ostatecznie z Jericho. Innowacyjność gry zawiera się w systemie Shift, który sprawia, że główny bohater może wcielać się w różne postacie, a więc w praktyce przełączać między samochodami/osobami. To pozwala zastosować mnóstwo pojazdów podczas pojedynczej misji i w dużym stopniu dynamizuje rozgrywkę. Jedyny limit stosowania tej umiejętności pojawia się w trakcie wykonywania zadań, nie możemy przejąć aut kluczowych dla wyścigu, pościgu itp.
Wcielanie się w różne postacie i szybka zmiana samochodów otworzyły pole do popisu dla autorów i samych graczy. Przykładowo, biorąc udział w pościgu możemy przełączać się między różnymi policjantami, a nawet przygotować nieoczekiwaną zasadzkę na uciekiniera (korzystając z ciężarówki jadącej z naprzeciwka). System pozwala monitorować najbliższą okolicę z lotu ptaka, a nawet obserwować całe miasto z dużej wysokości. W tych trybach przeglądamy parametry samochodów i szukamy nowych zadań oznaczonych ikonami.
Powyższe nowości w mechanice rozgrywki zostały podparte ogromną ilością samochodów, których w finalnej grze jest grubo ponad sto. Dodatkowo siedemdziesiąt ciężarówek ucieszy każdego miłośnika wielkich maszyn. Każdy samochód został stworzony na oficjalnej licencji i odwzorowany z dbałością o szczegóły (także w kwestii kokpitu i wnętrza). Gracze ścigają się po zatłoczonych ulicach, wąskich alejkach oraz szutrowanych drogach. Tak szeroki przegląd nawierzchni i warunków oferuje właśnie San Francisco, które twórcy nieco skompresowali (aby podróże nie były zbyt nużące). Ważnymi elementami zabawy są również rozbudowany model jazdy oraz system zniszczeń.
W grze znajdziemy także rozbudowane narzędzie edytorskie pozwalające nagrać nasze poczynania na ulicach San Francisco i odpowiednio zmodyfikować ostateczny kształt stworzonego przez nas filmu.