Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Dvd Media.jpg

maciek01xD / ▛ NOWE GRY PS2 / Dvd Media.jpg
 NOWE GRY PS2 - Dvd Media.jpg
Download: Dvd Media.jpg

92 KB

(640px x 639px)

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek

Zoom ( producent ) Square-Enix / Eidos ( wydawca ) zręcznościowe ( 3D )

Mister Mosquito jest jedyną grą dającą możliwość wcielenia się w… komara. Jako owad musisz naprzykrzać się rodzinie państwa Yamada i wysysać z nich krew. Historia jest nadzwyczaj prosta. W Mister Mosquito gracz widzi świat oczami komara. Upalne lato daje doskonałe warunki do gryzienia w rozmaite partie ciała, a wszystko po to, by uzbierać taką ilość życiodajnej substancji, która zagwarantuje przetrwanie zimy. Gra dzieli na poziomy, a w każdym z nich akcja rozgrywa się w innym pomieszczeniu oraz atakujemy różnych członków rodziny. Na przykład w łazience musimy ugryźć kąpiącą się osobę, która od czasu do czasu zanurza się w wannie i mamy tylko chwilę by usiąść na określonej partii ciała. Otoczenie nie jest dla nas zwykle sprzyjające i szkodzi nam wszystko, począwszy od wentylatora, na wodzie skończywszy. Najgroźniejsze są jednak próby zgniecenia (czyli klaśnięcia) przez człowieka, który nas zauważy. Wtedy jedynym ratunkiem jest ukrycie się w jakimś ciemnym zaułku i przeczekanie niebezpieczeństwa. Gdy już uda nam się przysiąść na przykład na ręce, musimy zacząć powoli wysysać krew z naszej ofiary. Trzeba to jednak robić na tyle dyskretnie, by delikwent nie poczuł swędzenia (zbyt szybkie wysysanie krwi, takowe właśnie powoduje) i nie pacnął komara otwartą dłonią. Takie uderzenie powoduje oczywiście natychmiastową śmierć. W grze dominuje specyficzny japoński humor i dialogi mogą niektórym graczom wydać się nieco… dziwne. W każdym razie jest to chyba jedyna symulacja życia komara.

obrazek

Zono ( producent ) Electronic Arts Inc. ( wydawca ) Electronic Arts Polska ( dystrybutor PL ) strategiczne ( RTS )

Strategiczna adaptacja skrzyżowania realiów dwóch kultowych filmów. Trójwymiarowa strategia czasu rzeczywistego. Gracz prowadzi kampanie jednej z trzech frakcji - roju Obcych, klanu Predatorów bądź ludzkiego oddziału piechoty kosmicznej. Każda posiada 7 całkowicie różnych etapów, co daje nam w sumie 21 plansz do przejścia. Wszystkie rasy maja swoje specyficzne, wyśmienicie w grze oddane, rodzaje jednostek czy uzbrojenia. W przeciwieństwie do większości innych strategii w grze praktycznie nie stawiamy żadnych budowli, a raczej skupiamy się na walce i organizacji swoich oddziałów. Także sposób zdobywania nowych wojowników odbywa się w niestandardowy, oraz zależy od rasy sposób: ludzie dostraja kredyty za zabitych przeciwników lub naprawianie generatorów atmosfery, które mogą wydać na lepsze uzbrojenie ludzi czy wezwanie transportera z nowym oddziałem, predatorzy po zabiciu przeciwnika wyrywają mu czaszkę, od ilości, których zależy liczba chcących zasilić szeregi naszego klanu pobratymców, zaś obcy w celu stworzenia nowego osobnika musza „zapłodnić” larwa wykluta z jajek (składanych przez królowa, pozostającą zawsze w legowisku) istotę innej rasy - przy czym od rodzaju hosta zaleczy rodzaj kosmity (np. rozwinięci w kocie będą jedynie robotnikami, podczas gdy zainfekowanie człowieka pozwoli nam już uzyskać wojownika). Ogólnie każda rasa posiada do 10 jednostek różnego rodzaju, przy czym kilka reprezentuje nigdzie wcześniej nie prezentowane gatunki obcych i predatorów. Ludzie i predatorzy mogą wykorzystywać także bardzo bogaty arsenał broni, od plazmowych karabinów czy wyrzutni włóczni po odpalany przez ludzi z orbity nalot. Sterowanie szczęśliwie zostało całkiem dobrze zaadaptowane do standardów konsolowych, i po przyzwyczajeniu się przestaje się na nie zwracać uwagę.

obrazek

Ubisoft Studios ( producent ) Ubisoft ( wydawca ) CD Projekt ( dystrybutor PL ) gry akcji ( TPP ) / zręcznościowe ( przygodowa ) 01 grudnia 2005 ( światowa data premiery ) 09 grudnia 2005 ( data wydania w Polsce ) 02 grudnia 2005 ( Europejska data premiery ) (PAL) 01 grudnia 2005 ( data premiery w USA ) (NTSC) tryb gry: single player nośnik: 1 DVD wymagania wiekowe: 16+ cena w dniu premiery: 239,90 zł

Prince of Persia to jeden z prekursorów gatunku platformówek. Autorem sukcesu był urodzony w Nowym Jorku Jordan Mechner, pierwsza część serii ukazała się już w 1989 roku. W sumie wydano ją na liczne platformy, takie jak Amiga, Apple II, Apple Macintosh, DOS, NES, Game Boy, SNES czy Sega Genesis. Pięć lat później pojawiła się kontynuacja, zaś w 1999 roku zupełnie odnowiona wersja - Prince of Persia 3D. Wprawdzie okazała się przeciętniakiem, ale za to w 2003 roku Ubisoft wydał świetnego sequela o podtytule Piaski Czasu, a w 2004 piątą w sumie część - Prince of Persia: Warrior Within. Następny odcinek - Prince of Persia: Kindred Blades - trzyma poziom poprzednich, oferując wiele godzin wspaniałej zabawy. Rzecz dzieje się w Babilonie. Książę wraca tam z Wyspy Czasu ze swoją ukochaną Kaileeną. Zastaje swoje rodzinne strony w stanie wojny, a do tego całe królestwo obraca się przeciwko niemu. Książę rychło zostaje pojmany i Kaileena nie ma innego wyboru, jak poświęcić się i wykorzystać Piaski Czasu, by ocalić kochanka. Bohater trafia na ulice miasta jako zbieg, ponadto dowiaduje się, że stoczone przez niego walki obudziły do życia Mrocznego Księcia. Jego duch zaczyna stopniowo przejmować władzę nad Księciem. W konsekwencji w Prince of Persia: Kindred Blades gramy właściwie dwiema postaciami - normalnym Księciem i jego mroczną wersją. Oboje korzystają z odmiennych stylów walki i inaczej się zachowują. Ciekawą sprawą jest ulepszony system walki w wolnym stylu (Free-Form Fighting), który pozwala nam w dowolny sposób pokonywać swoich wrogów. Możemy wykorzystać zabójczy sztylet albo wyeliminować przeciwnika jednym ciosem z ukrycia. Ze swoimi oponentami spotykamy się na niebezpiecznych balkonach, chaotycznie biegnących ulicach czy w podziemnych przejściach. Pojedynki są niesamowicie efektowne i realistyczne do tego stopnia, że czujemy, jakbyśmy sami dzierżyli w dłoni sejmitar. Wciąż istotną rolę pełnią Piaski Czasu, dzięki którym spowalniamy bądź cofamy czas. Korzystamy z nich, gdy wokół nas pojawia się masa wrogów - wówczas ich eliminacja idzie nam znacznie łatwiej. Przydają się jednak przede wszystkim w razie śmierci bohatera. Ponadto Piaski Czasu w Prince of Persia: Kindred Blades posiadają nowe moce. Poza walką w grze spotykamy się ze średnio skomplikowanymi, ale przemyślanymi zagadkami. Połączenie elementów gier zręcznościowych i przygodowych zapewnia wymagające i przyjemne wyzwanie dla gracza.

obrazek

Ubisoft Studios ( producent ) Ubisoft ( wydawca ) CD Projekt ( dystrybutor PL ) gry akcji ( TPP ) / zręcznościowe ( przygodowa ) 30 listopada 2004 ( światowa data premiery ) 08 lipca 2005 ( data wydania w Polsce ) 03 grudnia 2004 ( Europejska data premiery ) (PAL) 30 listopada 2004 ( data premiery w USA ) (NTSC) tryb gry: single player nośnik: 1 DVD wymagania wiekowe: 16+ cena w dniu premiery: 149,90 zł

Sequel „Prince of Persia: The Sands of Time”, który także jest dynamiczną grą akcji z elementami przygodowo-zręcznościowymi. Tym razem, tytułowy Książę musi zmierzyć się ze swoim Przeznaczeniem. Na jego życie czyha bowiem Dahaka, inkarnacja z góry zapisanego losu, zaś niebezpieczna podróż (ucieczka przed śmiercią) ma swój finał na przeklętej wyspie. Większość elementów rozgrywki pozostała niezmienionych - dalej należy biegać/skakać po planszach, unikać zmyślnych pułapek, korzystać z rozmaitych dźwigni, etc. Sam klimat gry jest jednak znacznie mroczniejszy niż w pierwszej części. Książę wygląda bardziej dojrzale, porusza się po znacznie ciemniejszych lokacjach (ogrody, cmentarzysko statków, perska łódź, olbrzymi zamek, etc.). Znacznie więcej uwagi niż w pierwowzorze, przywiązano do walki. Na drodze głównego bohatera stają przeróżne, krwiożercze kreatury i postacie. Ich skuteczna eliminacja możliwa jest dzięki wprowadzeniu systemu „Free-Form Fighting System” (poszczególne ciosy można łączyć w efektywne kombinacje, pojawia się nawet opcja wyrwania broni z rąk przeciwnika). Ponadto, twórcy zmodyfikowali system atakowania na odległość (można razić wrogów strzałami z bezpiecznej odległości). „Prince of Persia 2: Warrior Within” charakteryzuje się płynną animacją, ustaloną na poziomie 60 klatek na sekundę oraz doskonale opracowanymi efektami graficznymi (podczas rozgrywki nie sposób nie dojrzeć mimiki twarzy Księcia, zaś smugi pozostawiane w przestrzeni po szybkich ruchach bronią dodają grze niesamowitego uroku!). Ozdobą wirtualnych perypetii prowadzonej postaci jest także klimatyczny soundtrack, którego kolejne utwory świetnie dopasowują się do sytuacji aktualnie panującej na ekranie telewizora.

obrazek

Sony Computer Entertainment ( producent ) Sony Computer Entertainment ( wydawca ) Sony Computer Entertainment Polska ( dystrybutor PL ) przygodowe ( TPP ) / gry akcji 25 września 2001 ( światowa data premiery ) 22 marca 2002 ( data wydania w Polsce ) 20 marca 2002 ( Europejska data premiery ) (PAL) 25 września 2001 ( data premiery w USA ) (NTSC) tryb gry: single player wymagania wiekowe: 12+

Oryginalność. Tej cechy brakuje dziś wielu grom. Na szczęście z morza podobnych do siebie produktów zawsze można wyłuskać cos niezwykłego. ICO zdecydowane zalicza się do właśnie takich perełek. Wytłumaczenie na ta nic nie mówiącą nazwę gry jest proste. Ico to imię chłopca, w którego przyjdzie się nam wcielić. W jego wiosce, co jedno pokolenie dzieje się niesłychaną rzecz: Otóż jedno dziecko zawsze rodzi się "nieco" zmutowane - wyrastają mu tajemnicze rogi! Jakby tego było mało, takiemu dziecku nie dane jest pożyć. Kilku konnych jeźdźców zabiera go i odwozi do dziwnego zamku, gdzie jest wiezione i skazane na...śmierć w niewyjaśnionych okolicznościach. Jak przystało na Ico, czyli nieszczęśliwego chłopczyka z rogami - taki tez los jest mu pisany. Po serii wypadków, podczas gdy Ico jest już zamknięty w zamku, zauważa On dziewczynkę zamkniętą w wiszącej, dużej klatce przypominającej tę dla ptaków. Uwalnia ją. Teraz już ich los jest losem gracza. Na czym polega wiec gra? Będziesz, jako Ico, opiekował się dziewczynką, jak i samym sobą. Będziecie musieli się wydostać z przedziwnego zamku i jego okolic. Czasem będziesz bronić dziewczynę przed szarżującym demonem, czasem w ostatniej chwili uratujesz ja przed spadnięciem w przepaść. Nie wygląda to jednak tak małostkowo! Zobaczysz, ze zapalasz do obydwojga bohaterów rzadka sympatia - będziesz robił WSZYSTKO, by jej pomóc...To, co sprawia największe wrażenie obok grafiki w tej grze, to związek emocjonalny - zarówno miedzy Tobą - Ico a nią, a również miedzy grającym i NIMI. Czegoś takiego jeszcze w grach video nie było. Gdy będziesz biegł trzymając ja z rękę, poczujesz, jak dużą odpowiedzialność na Tobie spoczywa. Dbasz o inne życie. Wracając jednak do grafiki. Jest niesamowita! Postacie są jakby z komiksu, jednak tekstury otoczenia jak i animacje bohaterów pokładają w tej grze ogromne ilości realizmu! Mamy wiec lekko smutny klimat - ich dwoje,...

obrazek

Ubisoft Studios ( producent ) Ubisoft ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) gry akcji ( TPP ) / zręcznościowe ( przygodowa ) 06 listopada 2003 ( światowa data premiery ) 04 grudnia 2003 ( data wydania w Polsce ) 21 listopada 2003 ( Europejska data premiery ) (PAL) 06 listopada 2003 ( data premiery w USA ) (NTSC) tryb gry: single player nośnik: 1 DVD wymagania wiekowe: 12+ cena w dniu premiery: 219 zł

Książe Persji w wydaniu na konsole stacjonarne jest gra o wysokim standardzie audio-wizualnym i mimo obecnego przepychu dobrej grafiki i ogólnie pojętej nowoczesnej realizacji, udaje się przemycić tak charakterystyczny dla poprzednich, kultowych części serii, klimat. Książe Persji w wydaniu na konsole stacjonarne jest gra o wysokim standardzie audio-wizualnym i mimo obecnego przepychu dobrej grafiki i ogólnie pojętej nowoczesnej realizacji, udaje się przemycić tak charakterystyczny dla poprzednich, kultowych części serii, klimat. Książe potrafi całkiem sporo – zwinny z niego akrobata i umie wykorzystać pokaźną gamę skoków i ruchów, by pokonać czające się w czeluściach zamku śmiertelne pułapki. Książe daje sobie świetnie rade także w walce wręcz – a to ważne – bo na jego drodze stanie spora liczba różnorodnych wrogów. Na szczęście nasz bohater potrafi wykazać się zaawansowanymi, łączącymi ciosy kombinacjami. Bardzo ważne dla całej rozgrywki są tytułowe Piaski Czasu. Dzięki nim książę potrafi cofnąć czas, zatrzymać teraźniejszość i przewidzieć przyszłość. Najczęściej wygląda to tak, że np. po nieudanym skoku nad przepaścią możemy przyciśnięciem jednego klawisza cofnąć czas i powtórzyć próbę. Innym przykładem wykorzystania Piasków jest np. walka – możemy spowolnić czas (w tym wrogów) podczas gdy my będziemy poruszać się w normalnym tempie zyskując tym samym znaczna przewagę w walce. W czasie użycia Piasków efekty graficzne wykorzystują sporą moc konsoli, ciekawie rozmywając obraz czy tez nakładając specjalne graficzne filtry, podczas działania, których cały czas możemy tańczyć taniec śmierci pośród wrogów, czy tez efektownie pokonywać kolejne przeszkody. Prince of Persia: Sands of Time charakteryzuje się także świetną animacja postaci, podobnie jak wiekowe poprzedniczki serii.

więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności