Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
lolek1536
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

widziany: 6.02.2019 13:57

  • pliki muzyczne
    0
  • pliki wideo
    77160
  • obrazy
    239
  • dokumenty
    466

79263 plików
55991,33 GB

« poprzednia stronanastępna strona »
  • 511,9 MB
  • 30 lip 13 15:38


obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:
Procesor Pentium III 1 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32 MB (GeForce 2 lub lepsza), 700 MB HDD

Castle Strike to strategia czasu rzeczywistego, opracowana przez studio developerskie Related Design (autorzy m.in. No Man's Land oraz America). Jak wskazuje sam tytuł, zajmujemy się tutaj rozbudową własnego zamku, bronieniem go przed agresorami, a także przygotowujemy szereg ataków na fortyfikacje wroga.Polem zmagań gry są czasy Wojny Stuletniej, wzbogacone o wiele fikcyjnych bitew, napadów czy konnych pościgów za bandytami. Do wyboru dostajemy trzy, w pełni grywalne nacje: Anglików, Francuzów i Niemców. W zależności od podjętej decyzji, pod naszą komendą staje 18 różnorodnych jednostek, wśród których znajdziemy: jazdę, rycerzy uzbrojonych w miecze, topory lub włócznie, łuczników, kuszników, a nawet saperów i podrzucających ładunki wybuchowe sabotażystów. Gracz wzmacnia siłę swojej armii poprzez budowę wszelakich baszt, katapult, armat, itp. (w sumie 25 budynków, podzielonych na dwie kategorie: militarne i ekonomiczne).Obraz całości dopełniają dopracowane efekty audio-wizualne (historyczne rekonstrukcje ogromnych średniowiecznych twierdz oraz realistyczny sposób prowadzenia oblężenia).



zachomikowany

  • 730,2 MB
  • 30 lip 13 15:38


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium III 800 MHz, karta grafiki 4 MB, 128 MB RAM, 600 MB HDD, Windows 98SE/2000/XP

Arsenal of Democracy to rozbudowana strategia wojenna, dzięki której możemy przejąć kontrolę nad wybranym przez siebie państwem z okresu II wojny światowej. Całość pod wieloma względami nawiązuje do drugiej części serii Hearts of Iron, a za produkcję omawianej gry odpowiadają między innymi autorzy najlepszych nieoficjalnych modyfikacji do słynnego dzieła Paradox Interactive.W trakcie zabawy zajmujemy się przede wszystkim prowadzeniem zakrojonych na szeroką skalę działań wojennych, choć równolegle musimy mieć też na uwadze wiele innych czynników i to o charakterze globalnym. Mowa tu między innymi o skomplikowanych zależnościach ekonomicznych, społecznych, gospodarczych czy politycznych. Niewątpliwą zaletą gry jest pełna swoboda przy wyborze państwa. Może to być zarówno mało znacząca nacja, która siłą rzeczy nie zdziała zbyt wiele, jak i potężne mocarstwo z realnymi szansami na przyczynienie się do zmiany biegu historii.Właściwe zmagania toczymy na ogromnej planszy podzielonej na kilkaset pól i symbolizującej powierzchnię całego globu. Kolejne ruchy wykonujemy w systemie turowym, mając dużo czasu na podjęcie słusznych decyzji. Lista rozkazów możliwych do wydawania oddziałom jest bardzo pokaźna, a ponadto producent zadbał o duży realizm w ustalaniu wyników poszczególnych starć w oparciu o liczebność oraz zdolności bojowe jednostek. Jeśli zaś chodzi o decyzje nie związane bezpośrednio z akcjami wojskowymi, możemy między innymi wpływać na handel, gospodarkę państwa, opracowywać najbardziej potrzebne w danym momencie technologie czy prowadzić zaawansowane działania o charakterze szpiegowskim.
W zależności od własnych upodobań do zabawy możemy przystępować w pojedynkę lub z udziałem innych graczy. Na uwagę zasługują w tym przypadku bardzo zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji. Sterowane przez komputer nacje mogą w rezultacie agresywnie reagować na nasze poczynania, próbować nas zmylić czy zawiązywać ze sobą sojusze. Przewidziano tu naturalnie możliwość utrzymywania stosunków dyplomatycznych z bliższymi i dalszymi sąsiadami.

zachomikowany

  • 533,1 MB
  • 30 lip 13 15:38


obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium II 300MHz, 64MB RAM

Celtic Kings to kolejna produkcja (po Tzar: Burden of the Crown) bułgarskiego producenta Haemimont Games. Jest to izometryczna strategia czasu rzeczywistego zawierająca elementy gier przygodowych i cRPG.Gra posiada możliwość przełączania stylu rozgrywki między przygodowym i strategicznym, znacznie różniącymi się między sobą. W trybie strategicznym zmierzymy się z komputerowym przeciwnikiem lub innymi graczami przez Internet. Jak w klasycznych RTS-ach będziemy budować i szkolić wojsko, wynajmować i rozwijać postacie bohaterów, zbierać artefakty, oraz podbijać wrogie zamki.W trybie przygodowym prowadzimy drużynę bohaterów odkrywających uroki antycznego świata. Musimy opowiedzieć się po stronie niezwyciężonego Cezara lub dysponującego mocą druidów galijskiego przywódcy Vercingetorixa. Będziemy dowodzili twierdzami i dużymi armiami oraz organizowali ryzykowne wyprawy w poszukiwaniu potężnych artefaktów.


zachomikowany

  • 681,6 MB
  • 30 lip 13 15:38


obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium III 700MHz, 256MB RAM, 32MB akcelerator 3D

Frontline Attack: War over Europe to strategia czasu rzeczywistego opracowana przez studia Reality Pump i In Images, pozwalająca graczom na wzięcie udziału w zmaganiach jednostek pancernych i zmechanizowanych, które miały miejsce w czasie II Wojny Światowej na przestrzeni lat 1941 – 1944. Wszystkie kampanie, bitwy i potyczki toczą się na kontynencie europejskim. Są to między innymi znane historyczne bitwy, jak chociażby Niemiecki atak na Rosję (operacja Barbarossa), lądowanie w Normandii (D-Day), kontrofensywa w Ardenach oraz liczne walki we Włoszech i Francji. Gra wykorzystuje zaawansowany trójwymiarowy silnik graficzny - „Earth-3 engine” (rozdzielczość do 2048 x 1800, widok z zawieszonej kamery z możliwością nieorganicznego ruchu, zoom, itp.), szczegółowo odtworzono jednostki biorące udział w walkach (pojazdy odwzorowano opierając się na oryginalnych planach konstrukcyjnych), akcja toczy się w różnych porach roku, doby i w różnych warunkach atmosferycznych, co ma niebagatelne znaczenie na jakość terenu i co za tym idzie zachowanie się oraz skuteczność oddziałów. Dodany edytor pozwala na tworzenie swoich własnych map i bitew. Dostępne są opcje rozgrywki wieloosobowej w sieci lokalnej i Internecie.


zachomikowany

  • 579,0 MB
  • 30 lip 13 15:38


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 133 MHz, 16 MB RAM, SVGA

Dark Colony to ciekawa strategia czasu rzeczywistego (RTS), opracowana przez specjalistów z zespołu Strategic Simulations Inc. (SSI). Przenosimy się w niej do połowy XXII wieku, w którym to okresie trwają prace nad kolonizacją Marsa. Ludziom udało się wówczas wykryć źródła surowca o nazwie Petra-7 (po przetworzeniu stanowi świetne źródło energii), jednak wraz z rozszerzaniem wpływów na Czerwonej Planecie odnaleziono również pozostałości po nieznanej, pradawnej cywilizacji. Spokojny proces przekształcania Marsa zostaje jednak przerwany przez jego rodowitych mieszkańców, zwanych Grey, którzy stają do walki przeciwko ludzkim kolonizatorom...W Dark Colony wcielamy w postać dowódcy sił Ziemian lub Marsjan. Do naszej dyspozycji zostało oddanych po 10 jednostek na każdą stronę konfliktu (piechota, artyleria, myśliwce, itd.), jednak różnią się one tylko wyglądem. Zaimplementowano tutaj cykl dnia i nocy, decydujący o skuteczności poddanych oddziałów - Ludzie mają lepszy zasięg i zadają większe obrażenia w czasie dnia, zaś Marsjanie w nocy. Rozbudowa bazy polega na dołączaniu kolejnych sekcji bazy do głównej centrali - w sumie możemy dołączyć ich pięć (zajmują się opracowaniem nowych technologii czy umożliwiają produkcję nowych oddziałów).
Autorzy wprowadzili również na pole bitwy postać dowódcy zwiększającego morale i siłę ognia sojuszniczych wojsk, a także leczącego otrzymane obrażenia. Obraz całości dopełniają: dopracowane efekty audio-wizualne (kilka wariantów otoczenia, dużo efektów świetlnych), klimatyczna ścieżka dźwiękowa oraz tryb rozgrywki wieloosobowej, pozwalający ośmiu graczom na rywalizację w sieci lokalnej lub Internecie.

zachomikowany

  • 590,2 MB
  • 30 lip 13 15:38


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium III 500 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 8MB, 85 MB HDD

Locomotion stanowi de facto kontynuację niezwykle popularnej gry strategiczno-ekonomicznej, zatytułowanej Transport Tycoon i wprowadzonej do sprzedaży w 1994 roku. Zatem ponownie należy administrować ogromną korporacją przewozową, operującą na lądzie i wodzie oraz w przestrzeni powietrznej. Pasażerowie, poczta i kopaliny – oto niewielki fragment rozbudowanej listy towarów, których przesyłanie z punktu A do B generuje określone dochody finansowe. Natomiast wśród zaimplementowanych środków transportu figurują przeróżne pojazdy kołowe i szynowe, jak również rozmaite statki pływające i latające. Oczywiście z czasem użytkownik uzyskuje dostęp do coraz doskonalszych maszyn, aby móc sprostać nowym wyzwaniom.Sprawdzony schemat zabawy (oprócz TT vide dwie pierwsze części RollerCoaster Tycoon) przewiduje jako główne źródło przyjemności nie tylko sam proces zarządzania firmą, ale także podziwianie funkcjonowania skomplikowanego wirtualnego świata. Ten ostatni uległ w stosunku do wcześniejszych produktów znacznemu pogłębieniu, więc teraz obecne są kilkupoziomowe mosty, obszerniejsze lotniska, wyższe budynki etc. Ponadto relatywnie poprawiono system Sztucznej Inteligencji, co zaowocowało np. zwiększeniem aktywności konkurencyjnych przedsiębiorstw. Jednocześnie developerzy uprościli interfejs, czyli wykonali swoisty ukłon w stronę mniej zaawansowanych graczy. Zachowano jednakże tradycyjny sposób prezentowania przebiegu wydarzeń, gdyż wykorzystano klasyczny rzut izometryczny (istnieje opcja przybliżania i oddalania obrazu oraz obracania go o dziewięćdziesiąt stopni) i szereg charakterystycznych elementów graficznych.

zachomikowany

  • 628,5 MB
  • 30 lip 13 15:38


obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:
Procesor Pentium III 733 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32MB, 1 GB HDD

Korea: Forgotten Conflict to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez zespół Plastic Reality Technologies i znanego europejskiego wydawcę, firmę Cenega. Akcja rozgrywa się podczas konfliktu w Korei, w latach 1950 – 1953. Gracz staje się dowódcą elitarnego amerykańskiego oddziału składającego się z pięciu specjalistów, tj. dowódcy (gracz), medyka, speca od materiałów wybuchowych, snajpera i zwiadowcy. Bohaterowie Ci muszą wykonać piętnaście niebezpiecznych zadań bojowych pogrupowanych w pięć różnych kampanii (ofensywa wojsk amerykańskich, obrona przed nacierającymi oddziałami Korei północnej, walki z wojskami chińskimi, itp.). Każde zadanie stawia przed nami inne wyzwania, przykładowo w jednej misji naszym musimy przejąć myśliwiec MIG-15 z wrogiego lotniska, w kolejnej zaś zatopić wrogą łódź.Gra stara się wiernie odtworzyć realia tego konfliktu, akcja toczy się w różnych autentycznych lokacjach (ulice Seulu, lotniska, stacje kolejowe, fabryki chemiczne, itp.), żołnierze obydwu stron konfliktu wykorzystują autentyczne uzbrojenie i wyposażenie, przy czym nasi wojacy mają dostęp do 50 typów uzbrojenia, zarówno borni ręcznej jak i pojazdów, samochodów i śmigłowców. Korea: Forgotten Conflict wykorzystuje dobrej jakości trójwymiarowy silnik graficzny Typhoon engine (widok z ruchomej, nieograniczonej kamery, zoom, dynamicznie zmieniające się warunki atmosferyczne, dynamiczne oświetlenie, do 500,000 trójkątów na klatkę).



zachomikowany

  • 507,8 MB
  • 30 lip 13 15:38


obrazek
wymagania sprzętowe:
CPU 2GHz, 512MB RAM, akcelerator 3D 128MB

Powerdrome to wyjątkowo dynamiczne wyścigi futurystycznych pojazdów, za produkcję których odpowiada studio Argonaut Games. Co ciekawe, dla producenta opisywanej „ścigałki” jest to swego rodzaju debiut na rynku poważniejszych tytułów. W przeszłości firma ta kojarzona była z produkcjami tworzonymi w głównej mierze z myślą o młodszych graczach (Bionicle: The Game, seria Croc, Harry Potter and the Sorcerer's Stone...). Powerdrome pierwotnie ukazał się na konsole PlayStation 2 oraz Xbox, wersja PC jest więc bezpośrednio konwersją z tych platform.Skonstruowane przez producentów gry futurystyczne pojazdy z wyglądu przypominają połączenie tradycyjnego motocykla z myśliwcem odrzutowym. Osiągane przez te wehikuły prędkości są oczywiście odpowiednio duże (nawet kilka tysięcy kilometrów na godzinę) przy czym gra nie jest aż tak dynamiczna jak chociażby konsolowy F-Zero. Główna zasługa leży w tym przypadku po stronie samych tras, które zostały skonstruowane w taki sposób, aby nie utrudniać zbytnio jazdy. Kolizje z innymi pojazdami czy też otaczającymi tor bandami nie są tak częste jak w konkurencyjnych produkcjach. Powerdrome pozbawiony jest jakichkolwiek broni, które pojawiały się w niektórych futurystycznych wyścigach. Jedynym sposobem pozbycia się danego przeciwnika jest zepchnięcie go na jedną z otaczających trasę band.

zachomikowany

  • 441,1 MB
  • 30 lip 13 15:38


obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:
CPU 600MHz Intel/AMD, 128MB RAM, 32MB akcelerator 3D (DirectX8.1), 700MB HDD

Stworzona z dużym przymrużeniem oka polska ścigałka. Jest to nieoficjalna kontynuacja a zarazem rozwinięcie pomysłów słynnego Maluch Racera. Tym razem gracz ma okazję przetestować inny twór polskiej motoryzacji - produkowanego przez FSO Poloneza (w najstarszej wersji nadwoziowej).Podobnie jak w przypadku wspomnianego już Maluch Racera, gracz może zasiadać za kierownicą kilku niewiele różniących się między sobą pojazdów. Wszystkie są dość luźnymi wariacjami na temat tytułowego Poldka. Gracz może zasiąść za sterami Mega Speedera (wyróżnia się dość przysadzistymi spoilerami), Shadowa, Rally, Super Rally, Speedera, Low Ridera (nazwa mówi wszystko), Offridera (jeden z ciekawszych modeli - sportowy pick-up), Black Tuning, City oraz Classica (najbardziej zbliżony wyglądem do modelu świetnie znanego z polskich ulic). Dostępne pojazdy różnią się między sobą osiągami i zachowaniem na trasie. Zaczyna się oczywiście od tych najwolniejszych. W miarę postępów gracz dostaje w swe ręce coraz potężniejsze, ale i trudniejsze do opanowania maszyny. Model jazdy jest mocno uproszczony. Nie ma tu mowy o żadnej symulacji - to arcade w najczystszej postaci. W grze pojawił się natomiast model uszkodzeń. Kolejne zderzenia i kolizje są odzwierciedlane na karoseriach aut zostawiając coraz widoczniejsze ślady. Wypadki pogarszają osiągi sterowanego pojazdu przy czym nie ma możliwości całkowitego wyeliminowania go z dalszej jazdy.Poldek Driver oferuje dziesięć tras. Mamy m.in. niewielkie miasteczko, wioskę, podmiejski parking i tor wyścigowy. Z ciekawszych nowości, których nie mieliśmy okazji uraczyć w Maluch Racerze, warto również wymienić widok z wnętrza sterowanego pojazdu. Engine pozostał w praktycznie niezmienionej postaci. W dalszym ciągu mamy więc do czynienia z dość prostą grafiką 3D.


zachomikowany

  • 412,6 MB
  • 30 lip 13 15:38


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium II 400MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D

Real War: Rogue States to sequel strategii czasu rzeczywistego Real War wydanej przez firmę Simon & Schuster pod koniec 2001 roku. Podobnie jak część pierwsza daje graczom możliwość dowodzenia wojskami w walce z organizacją terrorystyczną zwaną „Independent Liberation Army”. Rogue States zawiera czternaście nowych misji przeznaczonych dla trybu single player, dwadzieścia nowych map dedykowanych rozgrywce w trybie skirmish, a także kilka nowych opcji multiplayer, np. dwóch graczy może dowodzić tymi samymi wojskami, przy czym jeden kontroluje jednostki naziemne, a drugi powietrzne. Dużym ulepszeniom poddane zostały procedury odpowiedzialne za zachowanie się wojsk i dowodzenie nimi przez komputerowego oponenta, a także dodany został nowy system A.I. nazwany „advanced orders”. Gra pozwala na wydawanie indywidualnym jednostkom bardzo specyficznych i sprecyzowanych rozkazów, jak sabotowanie, niszczenie tylko stanowisk obrony przeciwlotniczej czy elektrownii. Ponadto sporym ulepszeniem jest możliwość wydawania rozkazów jednostkom zanim znajdą się one na polu walki, co eliminuje zbędne oczekiwanie oddziałów na komendy w bazie. Real War: Rogue States pozwala na rozgrywkę w trybie single i multiplayer za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu.

zachomikowany

  • 467,8 MB
  • 30 lip 13 15:38


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium IV 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 4 GB HDD,Windows XP/Vista/7

Pole Position 2010 to rozbudowany menedżer Formuły 1, pozwalający graczom wcielić się w rolę szefa jednego z zespołów uczestniczących w prestiżowych wyścigach. Wbrew nazwie PP 2010 ma niewiele wspólnego z legendarnymi grami wyścigowymi Pole Position i Pole Position II stworzonymi w latach 80. ubiegłego wieku przez firmę Namco. Temat może i jest podobny (świat Formuły 1), ale ukazany z zupełnie odmiennej perspektywy. W rzeczywistości Pole Position 2010 znacznie bliżej do innej gry wydanej wcześniej przez Kalypso Media, a mianowicie Racing Team Manager.Zadaniem graczy w PP 2010 nie jest kierowanie szybkim bolidem, ale nadzorowanie pracy całego zespołu. Jeśli szukać porównań z prawdziwymi wyścigami F1, można przyjąć, że chodzi o wcielenie się w rolę Franka Williamsa, Rossa Browna czy do niedawna Jeana Todta.
W grze przyjęto, że szefowanie zespołem oznacza udział w podejmowaniu niemal każdej decyzji. Gracze negocjują więc warunki kontraktów z kierowcami, podpisują umowy ze sponsorami, wyznaczają inżynierom kierunki badań, określają ustawienia bolidu na dany wyścig, a nawet ustalają strategię teamu.Kierować można jednym z gotowych zespołów lub od podstaw stworzyć własny. Szef ekipy może wybierać z grona dwustu dostępnych w grze kierowców oraz tysiąca inżynierów, mechaników i pracowników wyścigowego zaplecza. Również konstrukcja samochodów daje duże pole do popisu. Osiągi bolidów można poprawiać dokonując modyfikacji każdego z 17 podzespołów.Co prawda w trakcie wyścigu nie ma szans, by samemu usiąść za kierownicą, ale menedżer zespołu może przez radio wydawać polecenia swoim kierowcom i mechanikom, decydując m.in. o stylu jazdy czy pit-stopach.Szef teamu musi przy tym przez cały czas pilnować budżetu. Większość operacji, jak zatrudnienie dodatkowego pracownika, rozpoczęcie badań nad nowym komponentem itp., wiąże się z określonymi kosztami. Wpływy do kasy zespołu zapewniają sponsorzy - tym hojniejsi im lepsze są osiągane wyniki.

zachomikowany

  • 0,92 GB
  • 30 lip 13 15:38


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.4 GHz, 512 MB RAM, 128 MB akcelerator 3D, 700 MB HDD

Glory of the Roman Empire to gra strategiczna osadzona w czasach świetności Cesarstwa Rzymskiego, zrealizowana w całkowicie trójwymiarowej grafice. Pozwala nam nie tylko na objęcie stanowiska planisty miast imperium, od którego zależy powstanie każdego budynku w ich obrębie, ale także głównodowodzącego legendarnych legionów. Na dodatek autorzy oddali w nasze ręce szereg opcji handlowych i dyplomatycznych, dzięki którym możemy nawiązywać przyjazne stosunki z miastami w całej Europie. Jak łatwo się domyśleć, celem naszych wysiłków w Glory of the Roman Empire, jest stworzenie mocnej gospodarki, która będzie w stanie sprostać wydatkom związanym w powstaniem i utrzymaniem silnej armii oraz umiejętne dowodzenie nią w boju.Autorzy przygotowali kampanię dla trybu single player składającą się z ponad 30 misji, a w czasie jej trwania mamy okazję zadbać o rozwój 11 miast oraz wypełnić całą gamę odgórnych zadań militarnych, socjalnych i handlowych. Łącznie możemy wybudować ponad 50 typów struktur, w tym choćby akwedukty doprowadzające wodę. Mamy też dowolność w wybieraniu miejsc gdzie staną poszczególne budynki oraz gdzie będą znajdować się drogi. Ekonomia jaką zaserwowali nam twórcy Glory of the Roman Empire bazuje na symulacji potrzeb i wymagań poszczególnych obywateli. W związku z tym, iż występuje tu około 20 różnych typów surowców, 50 rodzajów profesji mieszkańców, a także ludzie ci dzielą się na kilka klas wiekowych, mamy całkiem sporo roboty z dogodzeniem im wszystkim. Poza tym czeka nas tu również cała masa potyczek z barbarzyńcami i wojskami co bardziej natarczywych sąsiadów.

zachomikowany

  • 0,95 GB
  • 30 lip 13 15:38


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium II 300MHz, 64MB RAM

Gra stworzona przez naszych południowych sąsiadów - firmę Altar Interactive, umiejętnie łącząca cechy należące do gatunków Real Time Strategy oraz Role Playing Games. Niebagatelna i zarazem wciągająca historia przenosi nas w rok 2010, kiedy Rosja ponownie wpadła w sidła nacjonalizmu. Kraj stoi na krawędzi kryzysu gospodarczego i politycznego, zagrażając militarnie całej cywilizowanej Europie. W celu zapobiegnięcia narastającemu kryzysowi Amerykanie wysyłają na Syberię ekspedycję, której zadaniem jest odkrycie nowych złóż ropy. Zamiast tego znajduje ona olbrzymie złoża dziwnego minerału. Okazuje się, że jest on praktycznie niewyczerpalnym źródłem energii.Amerykanie decydują się na szybkie działania, zanim Rosjanie zorientują się o co chodzi. Wysyłają więc specjalne jednostki w przeszłość, chcąc wydobyć minerał i zmagazynować go na Alasce. Niestety rządy arabskie, w obawie przed spadkiem cen ropy naftowej, wykradły próbkę minerału, zwanego EON, i również wysłały w przeszłość ekipę, której zadanie było zniszczenie jego złóż. Po latach Rosjanie odnajdują pozostałości tych dwóch ekspedycji, razem z na wpół wyczerpanymi złożami minerału. Gdy zorientowali się co się stało, postanowili sami wysłać ekspedycję w czasie, która obroni EON przed atakiem Amerykanów i Arabów.

zachomikowany

  • 0,84 GB
  • 30 lip 13 15:38


obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.6 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 3 lub lepsza), 2 GB HDD, Windows 98/Me/2000/XP

Mortyr III: Akcje Dywersyjne to kolejna odsłona znanej strzelanki, za rozwój której na przestrzeni lat odpowiadały takie zespoły, jak Corwin Software Studios oraz Mirage Interactive. Prace nad trzecią częścią polskiego FPS-a przypadły natomiast w udziale programistom zatrudnionym w firmie CITY interactive.Fabuła gry tradycyjnie przenosi nas na fronty II wojny światowej. Tym razem nasza przygoda rozpoczyna się we wrześniu 1942 r., a postacią, w którą przychodzi nam się wcielić, jest komandos, wysłany do ojczyzny przez Polski Rząd na Uchodźstwie. Przydzielone mu przez władze zadanie to szkolenie przebywających w kraju partyzantów, a także czynne wspieranie ich w walce z niemieckimi okupantami.Z racji faktu, że nasi przeciwnicy, prócz posiadania znacznej przewagi liczebnej, dysponują również o wiele lepszym wyposażeniem, jesteśmy zmuszeni do atakowania ich z ukrycia oraz częstego stosowania sabotażu. W ramach działań dywersyjnych organizujemy więc zasadzki i napady na konwoje, dzięki czemu gromadzimy niezbędną do dalszej gry broń oraz amunicję. Zdarza nam się także likwidować strategiczne pozycje wroga (np. poprzez wysadzanie mostów) i uszczuplać stan niemieckich finansów, choćby za sprawą brawurowego skoku na bank. Kulminację żołnierskich zmagań stanowi zaś misja, w której na rządowe zlecenie niszczymy legendarną, hitlerowską fabrykę rakiet V2.


zachomikowany

  • 646,9 MB
  • 30 lip 13 15:38


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 768 MB RAM, karta grafiki 128 MB, 5 GB HDD, Windows XP/Vista

Oryginalna platformówka, w której poprzez rysowanie odpowiednich obiektów stających się od tej chwili częścią świata gry, rozwiązujemy stawiane przed nami problemy logiczne.Akcja gry rozpoczyna się gdy młodzieniec o imieniu Max przez przypadek znajduje tajemniczy pomarańczowy mazak. Chcąc go wypróbować rysuje na kartce obrazek potwora. Ku zaskoczeniu chłopca, monstrum nagle ożywa, wyskakuje z papieru i ucieka do innego szkicownika powodując w nim znaczne szkody. By go powstrzymać przed zrujnowaniem owoców swojej ciężkiej pracy, chłopiec rysuje w albumie samego siebie, dzięki czemu przenosi się do świata obrazków. Wykorzystując magiczne moce pomarańczowego markera oraz własny spryt, Max musi powstrzymać potwora, którego sam stworzył.Główny bohater potrafi m.in. biegać czy wskakiwać na platformy uciekając przy tym przed goniącymi go przeciwnikami. Tytułowy magiczny mazak wykorzystujemy do rysowania kształtów, które potem pojawiają się w świecie gry. W ten sposób tworzymy np. mosty nad przepaściami lub schody potrzebne do wejścia na wyższe poziomy. Z kolei, jeśli namalowany obiekt spadnie na głowę potwora, to nieszczęśnik pożegna się z życiem. Dodatkowo musimy pamiętać, że wszystko co narysujemy podlega prawom fizyki. Zabawę utrudnia fakt, że w mazaku jest zawsze ograniczona ilość atramentu. Musimy więc regularnie zbierać wypełnione nim pojemniki i zasysać z powrotem tusz z niepotrzebnych nam już obiektów.

zachomikowany

  • 612,8 MB
  • 30 lip 13 15:38


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 7200 lub lepsza), 1 GB HDD, Windows XP/Vista/7

My First Trainz Set to kolejna produkcja autorstwa Auran Games, która podejmuje tematykę kolejarstwa. W przeciwieństwie do poprzednich tytułów z tej serii, które opracowywane były z myślą o osobach w różnym wieku, opisywana gra ma zachęcić do zabawy w głównej mierze młodszych użytkowników komputerów osobistych.Główną trakcją opisywanej odsłony cyklu jest możliwość projektowanie własnych makiet kolejowych, rozstawianych w jednej z czterech lokacji wirtualnego domu, a mianowicie w salonie, sypialni, kuchni lub garażu. Bardzo istotną cechą gry jest to, że podczas tworzenia makiety możemy do woli wykorzystywać obiekty odnajdywane w najbliższym otoczeniu. Każda ze wspomnianych wyżej lokacji zawiera kilkaset takich przedmiotów. Dla przykładu, pozyskane książki możemy rozmieścić w taki sposób by utworzyły swego rodzaju tunel.Projektowane przez nas trasy biegną nie tylko po podłodze, ale i po róznych meblach – stołach kuchennych, krzesłach, łóżkach czy szafkach. W trakcie tworzenia makiety możemy wybierać miejsca występowania stacji kolejowych, zajmując się transportem plastikowych ludzików lub różnego rodzaju towarów. Oprócz tego możliwe jest rozstawianie między innymi zwrotnic, tworząc tym samym bardziej skomplikowane konstrukcje.Po utworzonej trasie możemy się w każdej chwili przejechać, przejmując kontrolę nad jedną z dziewięciu różnych miniaturowych kolejek. Warto tu zaznaczyć, iż dostępne są zarówno stare lokomotywy parowe, jak i znacznie nowocześniejsze modele elektryczne. Akcja w tym przypadku obserwowana jest z kilku ujęć kamery, oferując też możliwość przeniesienia się do wnętrza poruszającej się zabawki.

zachomikowany

  • 571,5 MB
  • 30 lip 13 15:38


obrazek
wymagania sprzętowe:
Intel Pentium 2,4 GHz częstotliwości IVs lub równoważne;512 MB RAM (768 MB dla Vista);2 GB wolnego miejsca na dysku;
Karta graficzna NVIDIA GeForce 6600 lub ATI Radeon 9600 z 128 MB pamięci wideo;

Gra strategiczna z elementami RPG. Jej akcja rzuca nas w rejony Wschodniej Europy, w historyczny okres od 1350 do 1650 roku.Rozbudowana strategia opowiadająca o trzystu historycznych latach Europy. Produkcję opracowało rosyjskie studio Lesta, które zajmuje się przede wszystkim tworzeniem gier strategicznych (Pacific Storm, 9th Company: Roots of Terror, Empire: Time of Troubles) oraz filmów.Gra Reign: Conflict of Nations przenosi nas do roku 1350, w którym na terenie Azji rozpętała się straszliwa zaraza. Plaga „czarnej śmierci” szybko dotarła na Krymu i do Istambułu, a później do Włoch, Niemiec, Francji, Anglii i w końcu Rosji. Takie wydarzenia stają się tłem dla zaciętej walki o władzę i rozwój własnego państwa, w której oczywiście bierze udział gracz, wcielający się w jedną z 26 dostępnych frakcji.W roli przywódcy wybranej strony (np. polskich, rosyjskich lub litewskich książąt) wpływamy na szereg najważniejszych aspektów funkcjonowania państwa – od ekonomii i gospodarki, przez politykę i dyplomację, aż po wszczynanie i prowadzenie kampanii wojennych. Całość rozgrywa się w czasie rzeczywistym i jest zakrojona na dość dużą skalę, więc na brak atrakcji narzekać na pewno nie można.Twórcy szczycą się przemyślanym i wiernym historycznie systemem odpowiadającym za rozbudowę i funkcjonowanie miast, czy chociażby realistycznym drzewkiem rozwoju technologicznego. Gracz otrzymuje rozbudowaną i długą kampanię oraz spory wybór scenariuszy i losowych misji. W działaniach wojennych możemy natomiast wykorzystać ponad 150 jednostek wojskowych, podzielonych na trzy ery technologiczne.Oprócz powyższych atrakcji autorzy skorzystali z systemów RPG, które pozwalają uczyć jednostki i historyczne postacie nowych umiejętności. Każdy bohater w grze może rozwijać się w kilku dyscyplinach: władcy, dowódcy, duchownego, alchemika, czy chociażby szpiega. Spory wpływ na rozgrywkę mogą mieć także wspomniane epidemie, które rozprzestrzenią się, jeśli nie podejmiemy odpowiednich działań zapobiegawczych.Od strony wizualnej tytuł prezentuje się nieźle, bo korzysta z trójwymiarowego silnika, który pozwolił stworzyć sporych rozmiarów mapy z wiernie odwzorowaną europejską topografią. Warto dodać, że podczas zabawy nie toczymy bezpośrednio bitew, chociaż możemy wpływać na kilka elementów (np. na strategię).

zachomikowany

  • 655,9 MB
  • 30 lip 13 15:38


obrazek
wymagania sprzętowe:
CPU AMD/Intel 500MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D 16MB, 100MB na hdd, Direct-X 8.0, Windows 95/98/ME

Typowy przykład niskobudżetowych wyścigów, w których gracz zasiada za kierownicą jednego z tytułowych monster trucków, czyli pojazdów na olbrzymich kołach. Warto przy tym dodać, iż jest to pełnoprawna zręcznościówka, w której szczególny nacisk położono na nieskomplikowaną zabawę.Autorzy „Monster Truck Rumble” przygotowali cztery podstawowe tryby dla pojedynczego gracza. Free Run pozwala na zapoznanie się z dostępnymi trasami. Gracz nie jest w żaden sposób ograniczany dzięki czemu może dokładnie przygotować się do właściwych imprez. Niewielkim urozmaiceniem są pojawiające się tu i ówdzie zwierzęta. W Circuit Race mamy do czynienia z tradycyjnym wyścigiem, gdzie ten z zawodników, który zjawi się na mecie jako pierwszy wygrywa. Podczas zawodów należy oczywiście pokonywać liczne checkpointy (bramki kontrolne), które porozmieszczano po całej okolicy. Warto przy tym dodać, iż wyścig jest rozgrywany na jednej z sześciu dość zróżnicowanych map. Wreck 'n' Crush nawiązuje do słynnych imprez z udziałem monster trucków, w których ich zadaniem jest przejechanie stosunkowo krótkiego odcinka trasy połączonego z widowiskowym miażdżeniem porozstawianych samochodów. Tryb ten, w przeciwieństwie do prawdziwych zawodów, daje graczowi nieco większą swobodę. Wygrywa ta osoba, która w określonym czasie zdoła zniszczyć możliwie jak największą ilość pojazdów znajdujących się w okolicy. Ostatni z dostępnych trybów, Lane Race, jest zbliżony do Circuit Race przy czym gracz musi sobie dodatkowo poradzić z wymijaniem licznych przeszkód. Multiplayer w „Monster Truck Rumble” odgrywa symboliczną rolę, gracze mogą stanąć do pojedynku na podzielonym ekranie (split-screen). W trakcie wyścigu można korzystać z podręcznego radaru, który w zależności od sytuacji może wskazywać drogę wiodącą do kolejnego checkpointu czy samochody wymagające zmiażdżenia. Pomimo tego, iż gra została nakierowana na zręcznościową zabawę, zadbano o uszkodzenia. Niestety, nie są one ukazywane, zamiast tego na ekranie pojawia się specjalny pasek informujący o aktualnym stopniu zniszczeń.

zachomikowany

« poprzednia stronanastępna strona »
  • Pobierz folder
  • Aby móc przechomikować folder musisz być zalogowanyZachomikuj folder
  • dokumenty
    0
  • obrazy
    0
  • pliki wideo
    0
  • pliki muzyczne
    0

258 plików
150,66 GB




BUSIU1988

BUSIU1988 napisano 17.02.2014 18:56

zgłoś do usunięcia

anya.86 napisano 4.09.2015 12:11

zgłoś do usunięcia
SERIALE 2015 FILMY NOWOŚCI 2015 ZAPRASZAM :
tukaz

tukaz napisano 8.09.2015 20:30

zgłoś do usunięcia
anya-86

anya-86 napisano 13.09.2015 20:51

zgłoś do usunięcia
SERIALE POLSKIE I ZAGRANICZNE - 2015 FILMY NOWOŚCI 2015 ZAPRASZAM
anya-86-filmy

anya-86-filmy napisano 6.10.2015 22:19

zgłoś do usunięcia
------------------------->SERIALE POLSKIE I ZAGRANICZNE - 2015 , FILMY NOWOŚCI 2015 ZAPRASZAM
casavo8677

casavo8677 napisano 10.04.2022 07:10

zgłoś do usunięcia
Super chomik
navak32565

navak32565 napisano 2.01.2023 05:03

zgłoś do usunięcia
Super chomik

Musisz się zalogować by móc dodawać nowe wiadomości do tego Chomika.

Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (3)Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (3)
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności