capture3.jpg
-
# Symbian 1 # -
►GRY PSP 2011► -
● FIFA 12 PL PC -
● DRIVER SAN FRANCISCO 2011 PL PC -
♦ FILMY -
BAJKI -
Dodatki PSP -
Dziewczyny 18 -
DZIEWCZYNY I SAMOCHODY -
Dzwonki -
Dzwonki z Imieniem na telefon (hasło Ewcik ) -
Dźwięki budzika -
Energy Mix vol.28 - Special Hardstyle Edition -
FANTASY GIRL -
Filmy 3gp -
Free McBoot -
FUNNY PICTURES -
Gry -
Gry na telefon -
GRY NA TELEFON 2 -
Gry PSP -
Harry Potter i Insygnia Śmierci PL -
HITY GIER PSP -
Lamecraft -
Motywy na telefon -
Motywy na telefon 2 -
Motywy na telefon 3 -
pluginy na psp -
PRZYGODOWE , FAMILIJNE , ANIMACJA -
PSP -
PSP 3004 -
PSP Gry -
Ratchet & Clank 4 -
Ratchet & Clank Size Matters -
Ratchet Gladiator -
Różne -
SEXY GIRLS -
SMS -
Sony PSP -
Śmieszne -
Świąteczne -
Tapety -
Tematy i Motywy -
Wszystko na Telefon -
Wygaszacze Ekranu -
Wygaszacze na telefon -
Wygaszacze na telefon 2 -
Z napisami Np. daj buzi, kocham Cię itp -
Zwierzęta -
Życzenia
Core 2 Duo 2.4 GHz, 1 GB RAM , karta grafiki 512 MB , 10 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Driver: San Francisco to piąta odsłona głównej serii Driver, która od zawsze stawiała na widowiskowe pościgi i liczne inspiracje filmowe. Za stworzenie produkcji odpowiada studio Ubisoft Reflections (znane kiedyś jako Reflections Interactive), które w przeszłości opracowało między innymi takie tytuły jak Shadow of the Beast i Destruction Derby.
Piąta odsłona Drivera powraca do korzeni marki i rozgrywa się w kilka lat po wydarzeniach znanych z trzeciej części serii (Driv3r), w finale której policjant John Tanner zmierzył się ze złym Jericho. Wskutek tej konfrontacji Tanner trafił do szpitala i zapadł w śpiączkę. Czas jednak leczy rany, Tanner dochodzi do siebie i w dniu kiedy ma zostać wykonany wyrok na Jericho, chce być jak najbliżej całej akcji. Przestępca z pomocą przyjaciół i dużych pieniędzy ucieka, Tanner rusza w pościg który kończy się poważnym wypadkiem i ponownym zapadnięciem policjanta w śpiączkę. Zadaniem gracza będzie udzielenie pomocy bohaterowi i przeprowadzenie go przez senne wyobrażenia o rzeczywistości. Tak skonstruowana fabuła pozwoliła twórcom na nieco więcej swobody i możliwość zastosowania zupełnie nowych, dynamicznych rozwiązań.
W grze zasiadamy za kierownicą charakterystycznego samochodu Tannera i ruszamy do największego wirtualnego miasta w historii gatunku (San Francisco, 209 mil kwadratowych), aby wykonać szereg zadań i rozprawić się ostatecznie z Jericho. Innowacyjność gry zawiera się w systemie Shift, który sprawia, że główny bohater może wcielać się w różne postacie, a więc w praktyce przełączać między samochodami/osobami. To pozwala zastosować mnóstwo pojazdów podczas pojedynczej misji i w dużym stopniu dynamizuje rozgrywkę. Jedyny limit stosowania tej umiejętności pojawia się w trakcie wykonywania zadań, nie możemy przejąć aut kluczowych dla wyścigu, pościgu itp.
Wcielanie się w różne postacie i szybka zmiana samochodów otworzyły pole do popisu dla autorów i samych graczy. Przykładowo, biorąc udział w pościgu możemy przełączać się między różnymi policjantami, a nawet przygotować nieoczekiwaną zasadzkę na uciekiniera (korzystając z ciężarówki jadącej z naprzeciwka). System pozwala monitorować najbliższą okolicę z lotu ptaka, a nawet obserwować całe miasto z dużej wysokości. W tych trybach przeglądamy parametry samochodów i szukamy nowych zadań oznaczonych ikonami.
Powyższe nowości w mechanice rozgrywki zostały podparte ogromną ilością samochodów, których w finalnej grze jest grubo ponad sto. Dodatkowo siedemdziesiąt ciężarówek ucieszy każdego miłośnika wielkich maszyn. Każdy samochód został stworzony na oficjalnej licencji i odwzorowany z dbałością o szczegóły (także w kwestii kokpitu i wnętrza). Gracze ścigają się po zatłoczonych ulicach, wąskich alejkach oraz szutrowanych drogach. Tak szeroki przegląd nawierzchni i warunków oferuje właśnie San Francisco, które twórcy nieco skompresowali (aby podróże nie były zbyt nużące). Ważnymi elementami zabawy są również rozbudowany model jazdy oraz system zniszczeń.
W grze znajdziemy także rozbudowane narzędzie edytorskie pozwalające nagrać nasze poczynania na ulicach San Francisco i odpowiednio zmodyfikować ostateczny kształt stworzonego przez nas filmu.