Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
krulu-skc
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

Mężczyzna Krulu

widziany: 25.08.2021 16:43

  • pliki muzyczne
    47
  • pliki wideo
    9522
  • obrazy
    2983
  • dokumenty
    148

15352 plików
10885,93 GB

FolderyFoldery
krulu-skc
!▣ FILMY POLSKIE
■ Encyklopedie Multimedialne PL
◄--HIP HOP-- PL ALBUMY WSZYSTKIE SPAKOWANE!
ANDROID POLSKIE APLIKACJE
APLIKACJE ANDROID
AUDIOBOOKI
Cd-keye i serial code
 
Mapy
ebooki
 
Filmy
 
FILMY 2014 NOWE CHOMIKUJ
Galeria
 
Gry
 
- ▧ ▍- GRY - STRZELANKI
▣ Hitman Wyzwanie Snajpera [PC]
▣ THE WALKING DEAD 2012 ( EPIZODY ) PC
▣ NBA 2K13 [PC](1)
▣ Niesamowit
▣ Transformers Upadek Cybertronu [PC]
▣ Gra o Tron 2012 PL PC
▣ Trine 2 Goblin Menace 2012 [PC]
▣ Hard Reset Edycja Rozszerzona PL [PC]
■ Max Payne 3 PL PC
■ Twierdza 3 Złota edycja (2012) PL-PROPHET PC
▣ Ski Region 2012 PL
■ 007 Legends [PC]
▣ Crusader Kings II Mroczne Wieki [ 2012 ] PL-PROPHET
■ Street Fighter 2012 PL
►►GRY [ PC ] PREMIERY 2014
█ AKCJI
█ BIJATYKI
█ DLA DZIECI
█ PRZYGODOWE
█ SPORTOWE
█ STRATEGIE
█ STRZELANKI
█ SYMULATORY
█ WYŚCIGI
█ ZRĘCZNOŚCIOWE
GRY PC 2010-2014 ►wszystkie gatunki◄
Gry PC 2013 2014 nowości PC !!!!!
GRY PC 2013 Najnowsze !!!
Gry PC Do 1GB
Gta IV
 
■ GTA IV Episodes from Liberty City PL
■ GTA IV PL
Piłka nożna
 
▣ Fifa 13 FIFA 13 PL [ 2012 ] RELOADED PC
▣ Pro Evolution Soccer 2013 PROPER [PC]
■ UEFA Euro 2012 PL PC
Samochodówki
 
▣ Crash Time V [PC](1)
▣ F1 2012 [PC]
■ Scania Truck Driving Simulator 2012 PL
Sims 3
 
Worms Revolution CHOMIKUJ
HUAWEI MOBILE PARTNER - DASHBOARDy
 
uniwersalny (MOBILE PARTNER)
Instalki programów
 
kabarety
Kucharskie
Kursy językowe
 
Mapy
Muzyka
 
na kartę
Nawigacje Gps
 
Polski Rap
 
Polski Rap - Albumy RAR
przydatne w budownictwie
 
BUDOWNICTWO
tapety
teledyski
Windowsy
 
zachomikowane
Pokazuj foldery i treści
  • 1,16 GB
  • 15 sty 13 1:09


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 4 GB HDD, Windows 2000/XP SP2/Vista

The Golden Horde jest grą strategiczną czasu rzeczywistego, stworzoną przez autorów Ancient Wars: Sparta przy użyciu tego samego silnika (AWE Engine). Niniejszy produkt osadzono w realiach historycznych i zgodnie z nazwą związano z czasami istnienia Złotej Ordy. Mowa konkretnie o początkowym okresie egzystencji tego wielkiego euroazjatyckiego państwa, czyli połowie XIII wieku. Scenariusz nie jest jednak liniowy i w zależności od podjętych działań można dotrzeć do rozmaitych zakończeń – niekoniecznie zgodnych z historią.Przystępując do zabawy wybieramy jedną z trzech średniowiecznych frakcji. Mongołowie są niezwykle mobilni i dysponują znakomitą jazdą (łucznicy konni), siły ruskie potrafią świetnie wykorzystywać w walce warunki naturalne, a zachodnioeuropejscy rycerze w habitach są skuteczni w oblężeniach i posiadają najlepsze opancerzenie. Każdej ze stron konfliktu przypisano indywidualną ścieżkę rozwoju oraz unikalnych bohaterów pokroju Aleksandra Newskiego, Batu-chana i Hermanna von Salzy. Postaci takie pozytywnie wpływają na skuteczność bojową towarzyszących im oddziałów, a także posiadają specjalne zdolności i mogą być wyposażone w przeróżną broń. Warto zauważyć, iż dzięki przejmowaniu w trakcie bitew technologii militarnych zwyciężonych wrogów istnieje sposobność do późniejszego wykorzystywania ich w trakcie własnych działań.

zachomikowany

  • 1,10 GB
  • 15 sty 13 1:09


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128MB (GeForce 4 lub lepsza), 1.5 GB HDD

Druga część znanej gry strategicznej rozgrywanej w czasie rzeczywistym, w której zadaniem gracza jest stanąć na czele jednej z czternastu cywilizacji i poprowadzić ją od epoki kamienia łupanego do ery lotów kosmicznych, badając nowe technologie, produkując wojsko i stawiając czoła konkurencyjnym nacjom.Zmiany wprowadzone do Empire Earth 2 nie ograniczają się tylko do tego, co najbardziej oczywiste, czyli nowych jednostek dla każdej cywilizacji. Przede wszystkim rozbudowana została sztuczna inteligencja komputerowego przeciwnika, który jest znacznie bardziej wymagającym oponentem niż w pierwowzorze. Komputer nie tylko reaguje szybciej i bardziej dynamicznie, ale także analizuje taktykę gracza i dostosowuje do niej swoją. Po raz pierwszy w historii serii, autorzy zaimplementowali też wpływ zmiennych warunków pogodowych na zachowanie jednostek. Gracz będzie musiał teraz zmieniać strategię działania w zależności od tego, co aktualnie „dzieje się za oknem”: śnieg, deszcz czy mgła. Aby ułatwić grę ludziom nie przyzwyczajonym do dużej ilości elementów decydujących o sprawnym funkcjonowaniu państwa, w Empire Earth 2 pojawił się specjalny system, który sam przydziela zadania mieszkańcom królestwa, np. uprawę roli. Również w kwestii walki poczyniono podobne ułatwienia. Inteligentniejszy system tworzenia formacji w znaczący sposób poprawi nawigację wojskiem i zminimalizuje sytuację znaną z innych RTS-ów, w których armia sama łamie szyk i wdaje się w przypadkowe potyczki.


zachomikowany

  • 705,1 MB
  • 15 sty 13 1:09


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium III 1 GHZ, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB

Epicka strategia typu 4X, w której gracz zarządza galaktycznym imperium w systemie turowym i stacza olbrzymie bitwy w czasie rzeczywistym. Za produkcję odpowiedzialne jest studio Ntronium Games, założone przez R. T. Smitha - prawdziwego weterana gier strategicznych, który pracował nad wszystkimi częściami kultowej serii Total War, w tym był głównym projektantem przy Medieval 2: Total War.

Akcja gry rozpoczyna się w roku 2526, gdy cywilizacja ludzka, podobnie jak i kilka innych, kupuje od kosmicznych kupców technologię umożliwiającą przekroczenie prędkości światła, co daje początek dzikiej ekspansji kosmosu. Szybko okazuje się, że bezkresna wydawałoby się przestrzeń gwiezdna jest zbyt mała by pomieścić wszystkich. Gracz staje na czele jednej z dwunastu ras, mając tylko jedno zadanie: poprzez handel, dyplomację, rozwój technologiczny a także ostatecznie wojnę, zagwarantować, by to jego gatunek okazał się dominującą potęgą w galaktyce.

zachomikowany

  • 1,09 GB
  • 15 sty 13 1:09


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.4 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 3 Ti200 lub lepsza), 2.5 GB HDD, Windows 98 SE/Me/2000/XP

Winter Assault to pierwszy, oficjalny dodatek znakomitej strategi czasu rzeczywistego, Dawn of War, osadzonej w realiach uniwersum Warhammer 40,000. Twórcy gry znacznie rozbudowali tryb rozgrywki dla jednego gracza oraz wprowadzili sporo funkcjonalności i nowości, które powinny usatysfakcjonować fanów oryginalnego produktu. Fabuła dodatku koncentruje się wokół Emperor Class Titan, pojazdu bitewnego o niewyobrażalnej potędze, ukrytego w ruinach wielopoziomowego miasta. Ten kto posiądzie pojazd otrzyma moc zdolną zniszczyć lub ocalić świat. Siły Imperium użyją go do pokonania zła, armie Chaosu wykorzystają go do własnych celów, żądni krwi Orkowie po prostu go zniszczą, a aroganccy Eldarowie zlekceważą jego potęgę.Jedną z nowości, którą dostajemy dzięki Winter Assault jest nowa grywalna frakcja zwana Imperial Guard. Została ona wprowadzona do gry przez programistów z Relic głównie jako odzew na sugestie i prośby graczy. Imperial Guard, znana również pod mianem „młota Imperatora”, powodzenia swoich ataków upatruje głównie w przewadze liczebnej oraz wysokich bonusach obronnych. Taktyka walki żołnierzy Imperial Guard skupia się na stylu obronnym i prowadzeniu walki na odległość. Oprócz żołnierzy piechoty pojawiają się także jednostki zmechanizowane: czołgi, mechy oraz artyleria. Jednak prawdziwą „perełką” jest tzw. Baneblade, wyposażony w 11 egzemplarzy broni ciężkiej, w tym jedno działo obsługiwane przez dwóch żołnierzy. W oddziałach Imperial Guard pojawiają się postacie komisarzy, którzy podobnie do swoich rosyjskich pierwowzorów z okresu II Wojny Światowej, „motywują” żołnierzy do walki, strzelając w plecy wycofującym się osobnikom. Szeregi armii zasilają także psykerzy, szaleni magowie miotający błyskawicami, oraz Imperialni Kapitanowie, wizualizowani jako „pół generał Patton, pół Wolverine”.


zachomikowany

  • 3,62 GB
  • 15 sty 13 1:09


obrazek

wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.66 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 lub lepsza), 13 GB HDD, Windows XP SP3/Vista SP1

Rise of the Argonauts to gra action RPG opracowana przez studio developerskie Liquid Entertainment (twórcy The Lord of the Rings: The War of the Ring oraz serii Battle Realms). Pozycja ta nawiązuje do greckich mitów, a jej głównym bohaterem jest Jason (w Polsce znany jako Jazon) – heros, syn Ajzona, króla Jolkos. Inspirowana mitem o poszukiwaniu Złotego Runa gra przedstawia jego alternatywną historię, uzupełnioną przez twórców o nowe wątki.Podczas gdy Jason przygotowuje się do ślubu, jego ukochana zostaje nieoczekiwanie zamordowana przez tajemniczego skrytobójcę. Podczas wizyty w świątyni bohater odkrywa, że jest szansa na przywrócenie jej do życia – musi jednak odnaleźć w tym celu wspomniane Złote Runo. W towarzystwie wielu innych, znanych z mitologii greckiej herosów, Jason wyrusza więc na pokładzie swego statku Argo na poszukiwania. Jak można się domyślić, jest to długa i pełna niebezpieczeństw podróż.Sam statek jest bardzo ważnym elementem gry, jako że jej teren został podzielony na wyspy (łącznie jest ich 15), między którymi się przemieszczamy. Okręt zmienia się wraz z rozwojem bohatera – na przykład pusta początkowo ładownia statku z czasem się zapełnia. Po kilku przygodach na jego pokładzie może też zamieszkać kapłan, dzięki czemu nie trzeba odbywać długich podróży do świątyni.

zachomikowany

  • 1,12 GB
  • 15 sty 13 1:09


obrazek

wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 3 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 lub lepsza), 2.6 GB HDD, Windows XP/Vista

Kharkov 1943 to gra stworzona przez ukraińskiego developera - Graviteam. Jest to strategia czasu rzeczywistego, której akcja toczy się podczas drugiej wojny światowej. Tytuł ten oferuje dowodzenie oddziałami w sile kompanii podczas ciężkich walk na froncie wschodnim w okolicy miasta Charków z początku 1943 roku.Do dyspozycji są dwie kampanie: w pierwszej prowadzimy siły Wermachtu (wczesny marzec 1943), w drugiej stajemy po stronie armii radzieckiej (luty 1943). Zaaplikowano też sporo misji treningowych pozwalających dobrze poznać mechanikę i interfejs gry. Sporą wagę przywiązano do dokładnego odwzorowania oddziałów i pojazdów z tamtych czasów.Kharkov 1943 oferuje duże i podatne na nasze działania pola walki (silnik Graviteam Engine). Oznacza to, że wszelakie akcje jakie podejmiemy odpowiednio wpłyną na otoczenie - możemy zniszczyć wszystko, od małych lasków po całe wioski. Naraz na ekranie może znajdować się nawet 250 żołnierzy i 40 maszyn wojennych. Gracz ma możliwość obserwacji pola walki z oddalonej perspektywy, a ponadto może także spojrzeć na toczące się wydarzenia zza pleców każdej jednostki (tryb TPP).

zachomikowany

  • 0,98 GB
  • 15 sty 13 1:09


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7600 lub lepsza), 6 GB HDD, Windows XP SP2/Vista

Universe at War: Earth Assault to tytuł z gatunku strategii rozgrywanych w czasie rzeczywistym, stworzony przez studio Petroglyph, czyli ludzi odpowiedzialnych za powstanie Star Wars: Empire at War. Jest to pierwsza gra z serii Universe at War mającej ukazać się w przyszłości.Akcja gry ma miejsce w niedalekiej przyszłości, kiedy to galaktyczny konflikt, w którym bierze udział niezwyciężona dotąd rasa Obcych zwanych Hierarchy dociera na planetę Ziemia. Niebieska Planeta staje się dla Hierarchy kolejnym źródłem surowców, nie tylko mineralnych ale i organicznych – przybysze ci potrafią bowiem przetwarzać na swoje potrzeby niemalże wszystko. Nasza cywilizacja nie miałaby szans przeciwstawić się tej technologicznej potędze i zupełnie wyginęłaby, gdyby nie obecność innych, przyjaźniej nastawionych ras. Do walk przystępują zaawansowani technologicznie przedstawiciele frakcji Novus. Ponadto w wyniku toczonych na powierzchni walk do konfliktu dołącza trzecie ugrupowanie – pradawna rasa istot, znanych jako Masari. Nasza planeta staje się polem ogromnej bitwy, która zdecyduje o dalszych losach kosmosu i zamieszkujących go istot.Zasadniczo Universe at War: Earth Assault odziedziczyła swoją budowę po Star Wars: Empire at War. Warto jednak dodać, że autorzy wysłuchali opinii graczy, którym w Empire at War nie podobał się element nieprzewidywalności stale żyjącego uniwersum (np. losowe ataki na nasze planety), bo zakłócał przebieg historii. Dlatego też zdecydowali się zaopatrzyć Universe at War w tryb fabularny (bardziej linearny). Do rozegrania są tu trzy pełnoprawne kampanie (po jednej dla każdej ze stron konfliktu). Przedzielono je filmami przerywnikowymi, obrazującymi aktualne wydarzenia na polu bitwy. Oddzielny tryb podboju służy natomiast ukazaniu zmagań na dwóch różnych płaszczyznach – strategicznej oraz taktycznej. W pierwszej z nich widzimy naszą planetę w ujęciu globalnym. Możemy tu decydować o tworzeniu i rozbudowie struktur globalnych, a także ruchach bohaterów i ich grup operacyjnych. W drugiej zaś bezpośrednio dowodzimy jednostkami na placu boju.


zachomikowany

  • 620,8 MB
  • 15 sty 13 1:09


obrazek

Wymagania Sprzętowe
Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB

Trzecia część Europy Universalis ze wszystkimi dotychczasowymi dodatkami.
Zawierające nagradzanego epicka strategia gry Europa Universalis III, w której gracze przejąć kontrolę nad naród i poprzez wieki, aby stać się dominującym globalnym imperium, Europa Universalis Chronicles III zawiera również cztery ekspansje Napoleona Ambition, In Nomine, dziedzica tronu i Boski Wiatr, kolosalne pakiet Grand historycznych strategii obejmujące lata 1399/1820.

zachomikowany

  • 421,1 MB
  • 15 sty 13 1:09


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.4 GHz, 1 GB RAM (2 GB dla Vista/7), karta grafiki 256 MB

Anomaly: Warzone Earth to produkcja będąca tzw. „odwróconym Tower Defense” - łączy w sobie cechy dynamicznej gry akcji oraz taktycznej strategii czasu rzeczywistego. Opisywany tytuł jest debiutanckim projektem polskiego studia deweloperskiego 11 bit Studios, zrzeszającego wielu byłych pracowników słynnego Metropolis Software.

Akcja gry rozgrywa się w 2018 roku i nie roztacza przed graczem zbyt optymistycznej wizji przyszłości. W największych miastach świata powstają tytułowe anomalie, a na ich terenie gromadzą się wielkie maszyny bojowe i eksterminują ludność cywilną. Gracz wciela się w postać dowódcy grupy uderzeniowej, wysłanej do Bagdadu celem dokładniejszego zbadania tamtejszej anomalii. Kolejne misje odkrywają przed graczem nowe szczegóły dotyczące pochodzenia tych zjawisk i intencji przebywających na ich obszarze maszyn.

zachomikowany

  • 0,98 GB
  • 15 sty 13 1:09


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium II 300 MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D

Disciples II: Dark Prophecy to strategia turowa stanowiąca bezpośrednią kontynuację swojej poprzedniczki Apostołowie: Święte Ziemie. Wracamy do magicznego świata Sacred Lands, gdzie cztery rasy: Imperium, Górskie Klany, Przeklęte Legiony i Hordy Nieumarłych kontynuują odwieczną walkę o władzę. W dziesięć lat po pierwszej wielkiej wojnie znowu musimy opowiedzieć się po jednej ze stron konfliktu i wykorzystując swój kunszt strategiczny doprowadzić do jej tryumfu.

* Nowa wciągająca historia.
* 16-bitowa grafika w rozdzielczości 800 x 600.
* Ponad 200 postaci biorących udział w epickich bitwach.
* Ulepszony względem części poprzedniej interfejs oraz mechanizmy gry.
* Poprawiona inteligencja komputerowych przeciwników oraz system rozgrywania bitew.
* Rozgrywka w trybie single i multiplayer z możliwością gry do czterech osób równocześnie.

zachomikowany

  • 3,03 GB
  • 15 sty 13 1:09


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentrium 4 2.5 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB

Emergency 2012 to kolejny już tytuł wchodzący w skład znanej serii strategicznej, w której naszym głównym zadaniem jest ratowanie innych ludzi. Tym razem mamy do czynienia z dużo większymi i poważniejszymi problemami niż dotychczas. Zgodnie z tytułem, przenosimy się do 2012 roku, kiedy to według różnych przepowiedni ma nastąpić koniec świata. W różnych częściach globu mają miejsce katastrofy naturalne, z którymi musimy sobie poradzić. Naszym głównym przeciwnikiem są rozmaite żywioły. Trzęsienia ziemi, powodzie czy huragany to tylko niektóre z niebezpieczeństw, z jakimi przychodzi nam się zmierzyć, a wszystko to przy nieustannie upływającym czasie.

Rozgrywka nie zmieniła się bardzo od poprzednich części, dalej zawiera więc sporo elementów klasycznego RTS-a, choć tym razem wszystko dzieje się na większą skalę. Musimy kontrolować wiele różnych aspektów akcji ratowniczych. Do dyspozycji oddano nam kilka różnych typów służb, takich jak policja, straż pożarna i pogotowie ratunkowe, a także całą gamę sprzętu ciężkiego, w tym samochodów ciężarowych i dźwigów.

zachomikowany

  • 4,25 GB
  • 15 sty 13 1:09


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.4 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB

Tom Clancy's EndWar to strategia czasu rzeczywistego, przygotowana przez Ubisoft Entertainment i jak wiele produktów tej firmy promowana nazwiskiem Toma Clancy'ego. Pieczę nad niniejszą pozycją przez cały okres developingu trzymał Michael de Plater, odpowiedzialny chociażby za serię gier Total War.

Fabuła przenosi nas do roku 2020 i wrzuca w sam środek konfliktu, w którym uczestniczą trzy siły: Stany Zjednoczone, Europa oraz Rosja. Oficjalną przyczyną wojny jest atak terrorystyczny na amerykańską stację kosmiczną o nazwie Freedom Star, lecz w rzeczywistości chodzi o zaburzenie równowagi sił pomiędzy Wschodem i Zachodem, związane z dużymi postępami USA w rozwoju broni antyrakietowej, która zmniejsza skuteczność głowic nuklearnych. Nie bez znaczenia są także wzajemne niesnaski, dotyczące rywalizacji Ameryki i Europy w militaryzacji przestrzeni kosmicznej, czy fakt, że większość kluczowych naturalnych surowców (np. ropa) znajduje się w rękach Rosji.

zachomikowany

  • 2,38 GB
  • 15 sty 13 1:09


obrazek

Wymagania:
CPU: 2,4 GHz; RAM: 512 Mb; Video: 128 Mb;

Ascension to the Throne to strategia z elementami cRPG, osadzona w świecie fantasy, stworzona w studiu developerskim DVS. Jej akcja opowiada o pełnej walki i wyrzeczeń drodze ostatniego prawowitego spadkobierca tronu królestwa Airath, prowadzącej do pokonania banitów bezprawnie zasiadających na tronie jego państwa.

Przed wiekami Airath był silnym, potężnym i prawym państwem. Jednak wszystko przemija, tak i te wspaniałe czasy poszły w zapomnienie. Pewnego dnia, niespodziewanie wrogowie Airath zaatakowali i zdobyli zamek królewski, wybijając cały jego garnizon oraz wszystkich członków rodziny królewskiej. Główny bohater gry, młody książę ocalał, dzięki zaklęciu rzuconemu przez umierającego nadwornego maga. Ów czar przetransportował go setki mil, na inny, nieznany mu ląd. Teraz musi powrócić, wyzwolić swój lud i wymierzyć sprawiedliwość...

zachomikowany

  • 1,50 GB
  • 15 sty 13 1:09


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium IV 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 5 GB HDD, Windows XP/Vista/7

Sięgająca korzeniami początków lat 90. ubiegłego wieku historia serii Patrician kojarzy się głównie ze studiem Ascaron. Kiedy w 2009 roku niemiecki deweloper ogłosił upadłość, większość licencji na produkowane przez niego gry wykupiła firma Kalypso Media. W oparciu o 15 byłych pracowników Ascaronu uformowała one nowe studio - Gaming Minds. Zajęło się ono przygotowaniem czwartej części cyklu Patrician, która według zapewnień wydawcy, okazała się „najlepiej sprzedającą się symulacją handlową osadzoną w realiach średniowiecza”. Aby zwiększyć zainteresowanie tym tytułem wydawca zdecydował aby pół roku po premierze bazowej gry wypuścić rozszerzenie - Rise of a Dynasty.Najważniejsza zmiana, jaką wprowadza dodatek, to tryb kooperacji. We wspólnej zabawie za pośrednictwem Internetu może uczestniczyć maksymalnie 4 graczy. Twórcy Rise of a Dynasty zadbali, by nie mogli oni narzekać na nudę. Część zadań możliwa jest bowiem do wykonania wyłącznie w kooperacji z innymi.Dodatek wzbogaca bazową grę o 6 nowych scenariuszy a także 8 miast ulokowanych w różnych częściach średniowiecznego świata. Tym razem gracze mają okazję rozwinąć także handel drogą lądową (dzięki systemowi karawan), bo do niektórych miejsc nie można dotrzeć od strony morza. Pojawiają się także nowe zadania i misje, w tym na przykład mapa wiodąca do skarbu, której fragmenty odkrywane są w kolejnych scenariuszach.Oprawa graficzna Patrician IV: Rise of a Dynasty nie odbiega jakością od tego, co deweloperzy pokazali w Conquest by Trade. Wprowadzono jednak kilka zmian, w tym bardziej klimatyczne widoki wnętrz budynków. Nieco inaczej wyglądają też i zachowują się mieszkańcy wirtualnych miast. Częściej wchodzą oni w interakcje z otoczeniem, co sprawia, że świat gry wydaje się bardziej żywy i ciekawy.

zachomikowany

  • 2,23 GB
  • 15 sty 13 1:09


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256MB (GeForce 6600 lub lepsza), 5 GB HDD, Windows 2000/XP

Spellforce II: Shadow Wars to druga część udanego połączenia gatunków cRPG i strategii w konwencji fantasy, Spellforce: The Order of Dawn. Podobnie jak to miało miejsce w poprzedniku, wykonujemy tu różnego rodzaju zadania, rozwijając przy okazji swojego bohatera, jak również prowadzimy do boju armie przeróżnych monstrów i stworzeń. Postać gracza może być wspierana maksymalnie przez pięciu herosów. Przyzywa się ich na specjalnych monumentach pojawiających się w dalszej części gry, gdy zdobędziemy już nieco doświadczenia oraz ujawnimy odpowiednią część fabuły.Konflikt, który przyniosły ze sobą magiczne Cienie, spowodował rozbicie wśród Mrocznych Elfów i na pięć lat pogrążył ich ojczyznę w wojnie domowej. Te zamieszki nie są już tylko wewnętrzną sprawą - ich macki sięgają daleko poza granice kraju. W Eo powstała nowa potęga, zagrożenie, którego cień powoli zaczyna ogarniać cały świat i wystawia na próbę odwieczne sojusze. Craig Un'Shallach, generał Mrocznych Elfów oraz członek kasty Dracon, dowodząc swoim klanem, osamotniony walczy z przerażającymi Cieniami, ale szczęście zaczyna go powoli opuszczać. Gdy klęska wydaje się tylko kwestią czasu, jego córka Nightsong, ucieka i usiłuje ostrzec ludzi przed zbliżającym się niebezpieczeństwem - paktem pomiędzy Mrocznymi Elfami i armią Cieni, dowodzoną przez szaloną alchemiczkę, Sorvinę. Nightsong dociera do twierdzy Shaikanów, legendarnych smoczych wojowników, obawiających się zarówno sił Światła jak i Mroku, gdzie zyskuje niespodziewaną pomoc w osobie odważnego młodzieńca, który decyduje się dołączyć do niej i uratować rodzinę oraz ojczyznę. Jednak aby powstrzymać zagładę potrzebna będzie potężna armia - uśpione sojusze sił Światła muszą zostać odbudowane, a to nie będzie prostym zadaniem dla dwóch istot uważanych za wrogów Dobra.

zachomikowany

  • 3,03 GB
  • 15 sty 13 1:09


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium IV 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB

Wildlife Park 3 to trzecia odsłona cyklu pozwalającego wcielić się w zarządcę współczesnych ogrodów zoologicznych. Naszym zadaniem jest ich projektowanie, a następnie budowanie, jak również zatrudnianie pracowników i opieka nad zwierzętami. Za produkcję ponownie odpowiada niemieckie studio B-Alive.

W trybie kampanii rozgrywamy 20 misji osadzonych w różnych regionach świata, a w każdym odwiedzanym miejscu napotykamy nowe wyzwania. Dla osób preferujących swobodniejszą zabawę przygotowano tryb „free game”, w którym możemy w spokoju zająć się rozbudową naszego zoo. W grze znajdziemy 25 gatunków zwierząt, 40 rodzajów roślin oraz szeroki wybór różnorodnych budynków i instalacji, w tym ponad 200 elementów dekoracyjnych. Twórcy zaimplementowali też losowy generator zadań, dzięki czemu nie powinniśmy szybko się znudzić stawianymi przed nami wyzwaniami.

W porównaniu z poprzednimi odsłonami serii Wildlife Park 3 może się pochwalić potężnymi zmianami w module zarządzania, dzięki czemu możliwe jest teraz ręczne projektowanie konkretnych budowli. Ulepszono też sztuczną inteligencję zwierząt, co zaowocowało bardziej realistycznym ich zachowaniem. Ponadto, zmiany pogody wreszcie w rzeczywisty sposób wpływają na przebieg gry. Przykładowo, w razie deszczu goście pędzą kupować parasolki, a zwierzęta poszukają schronienia. Natomiast długie gorące dni prowadzą do wysychania roślin.

zachomikowany

  • 1,48 GB
  • 15 sty 13 1:09


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB

Majesty 2: The Fantasy Kingdom Sim to długo oczekiwany sequel innowacyjnej gry strategicznej, stworzonej przez grupę Cyberlore Studios w 2000 roku. Opracowaniem omawianego tytułu zajęła się jednak zupełnie inna ekipa - podległe firmie 1C rosyjskie studio Ino-Co, znane głównie z Fantasy Wars, czyli bardzo dobrze ocenianej produkcji w założeniach przypominającej legendarną serię Heroes of Might & Magic.

Gra przenosi nas w magiczny świat, w którym roi się od zamków, smoków, rycerzy, kościotrupów i innych stworów, znanych z opowieści fantasy. Wcielamy się tu w rolę głównego dowódcy królestwa Ardanii, a naszym zadaniem jest oczywiście zadbanie o rozwój państwa i bezpieczeństwo naszych podwładnych. Musimy zająć się więc rozbudową infrastruktury, gromadzeniem zasobów, rekrutowaniem bohaterów i wojska oraz obroną kraju przed groźnymi bestiami tylko czekającymi na nasz błąd i okazję do przypuszczenia ataku na nasze ziemie. Pod swoją komendą mamy dzielnych i lojalnych, choć czasem nieznośnych herosów posiadających wolną wolę i kierujących się własnymi zasadami moralnymi. W przeciwieństwie do zwykłych strategii, nie mamy tu bezpośredniego wpływu na ich poczynania - wyznaczamy jedynie cele i nagrodę za ich osiągnięcie, a nasi podwładni sami zajmują się realizacją zadania. Trzeba jednak pamiętać, że czasem ich priorytety są inne niż nasze - mają też własne plany i poglądy na temat tego, co jest dobre dla królestwa i czym należałoby zająć się w pierwszej kolejności.

zachomikowany

  • 2,02 GB
  • 15 sty 13 1:09


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium III 500MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D

Medieval: Total War to kontynuacja słynnej i wielokrotnie nagradzanej serii gier strategicznych, tworzonych przez zespół Creative Assembly. Po dalekowschodnich klimatach w Shogun: Total War przenosimy się w bardziej nam znane realia średniowiecznej Europy. Możemy kontrolować jedną z dwunastu najsilniejszych potęg militarnych istniejących w średniowiecznej europie. Gra łączy elementy militarne z handlem, dyplomacją oraz zarządzaniem surowcami. Przygotowano blisko sto różnych typów wojsk wyposażonych w autentyczną broń używaną w tamtych czasach (m.in. łuki, muszkiety, działa czy katapulty). Podobnie jak to miało miejsce w Shogun: Total War, tak i tu rozgrywka podzielona została na dwie części, tj. bitewną oraz tą, w której rządzimy całym swym królestwem. Bitwy rozgrywają w czasie rzeczywistym, w całkowicie trójwymiarowym otoczeniu (tereny pustynne, lasy, równiny, góry, itp.). Całość wykonana jest na ulepszonym engine z Shoguna, dzięki czemu mapy, na których toczą się starcia są nawet czterokrotnie większe niż to miało miejsce w Shogun: Total War, a na polu bitwy możemy zobaczyć nawet 10 tys. walczących jednostek. Część, w której rządzimy państwem rozgrywana jest w trybie turowym. Gracze mogą tu budować własne imperium, tworząc strategiczne alianse, ustalając trasy handlowe, odkrywając nowe wynalazki, budując zamki czy tworząc potęgę militarną zarówno lądową jak i morską.

zachomikowany

  • 3,97 GB
  • 15 sty 13 1:09


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.4 GHz, 512MB RAM, karta grafiki 32MB

The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth to kolejna z gier komputerowych bazujących na ogromnie popularnej kinowej trylogii – Władca Pierścieni. To strategia czasu rzeczywistego w klasycznym tego słowa znaczeniu (tj. walka + element ekonomiczno-gospodarczy w postaci pozyskiwania surowców i budowy baz) stworzona przez zespół EALA (dawnej znany jako EA Pacific), któremu zawdzięczamy powstanie głośnego tytułu Command & Conquer: Generals. Już na wstępie należy zaznaczyć, iż The Battle for Middle-Earth wykorzystuje ulepszony silnik graficzny znany z C&C: Generals, a przy jego modyfikowaniu i w ogóle pracach nad tym tytułem, priorytetem było odtworzenie „największych bitew” z trylogii jak np. bitwa o Helmowy Jar (do 500 jednostek równocześnie na ekranie). Postarano się też o stworzenie niezwykle interaktywnego otoczenia, co na przykład przejawia się tym, że troll może wyrwać drzewo z korzeniami, a następnie używać go w walce jako gigantycznej maczugi, zaś Ent może wyrwać kamień z muru czy innej budowli (tym samym ją uszkadzając) i rzucić nim we wroga.

zachomikowany

  • 1,20 GB
  • 15 sty 13 1:09


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium III 500 MHz, 128MB RAM, karta grafiki 8MB

Oficjalna kontynuacja gry „Space Rangers”. Druga część łączy wybrane elementy strategii czasu rzeczywistego, symulacji gwiezdnej oraz gier z gatunku role-playing. Akcję sequela osadzono 200 lat po wydarzeniach znanych z pierwszej części gry. Wszechświat ponownie jest zagrożony. Fabuła „SR2” opowiada o jednej z planet, na której do tej pory produkowano bojowe wersje androidów. Maszyny, które zarządzały nad ich produkcją zbuntowały się. Ich aktualny cel to podbicie całego Wszechświata, gracz nie może oczywiście do tego dopuścić.

Podstawowym atutem pierwszej części „Space Rangers” była ogromna swoboda działania. Autorzy sequela dodatkowo rozbudowali ten element rozgrywki. Gracz przez znaczną część gry nie jest w żaden sposób ograniczony i może dowolnie eksplorować zaprezentowany Wszechświat. Tylko od niego zależy w jakiej kolejności odwiedzi przygotowane planety i systemy gwiezdne. Wszystkie zdarzenia są generowane w czasie rzeczywistym. Oznacza to również, iż wiele sytuacji ma miejsce bez udziału gracza. Istnieje wtedy szansa, iż w ogóle może się o nich nie dowiedzieć.

zachomikowany

  • 4,32 GB
  • 15 sty 13 1:09


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256MB

Company of Heroes jest strategią czasu rzeczywistego, stworzoną przez autorów Warhammer 40,000: Dawn of War i popularnej serii Homeworld. Omawiany produkt nawiązuje do burzliwych lat II Wojny Światowej, ale koncentruje się na działaniach Stanów Zjednoczonych w zachodniej części kontynentu europejskiego.

Scenariusz niniejszej pozycji otwiera moment słynnego morsko-powietrznego desantu Aliantów w Normandii, zaciekle bronionej przez okupacyjne wojska III Rzeszy. Kampania dla pojedynczego gracza, niczym wysokiej klasy film fabularny, przedstawia losy dzielnych amerykańskich żołnierzy z tytułowej „Kompanii Bohaterów”. Natomiast tryb multiplayer umożliwia zabawę (sieć lokalna, albo Internet) maksymalnie ośmiu osobom, kontrolującym siły sprzymierzone lub dowodzącym Niemcami. Naturalnie twórcy zaimplementowali mnóstwo autentycznych lokacji, maszyn militarnych itd.

zachomikowany

  • 1,16 GB
  • 15 sty 13 1:09


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.4 GHz, 768 MB RAM, karta grafiki 128MB (GeForce 3 lub lepsza), 2 GB HDD

Cossacks II: Napoleonic Wars to sequel wielokrotnie nagradzanej w roku 2001 strategii czasu rzeczywistego Cossacks: European Wars. Akcja tej części pozwala graczowi przewodzić jedną z sześciu potęg (Francja, Wielka Brytania, Austria, Rosja, Prusy oraz Egipt) w burzliwym okresie naszej historii, jakim niewątpliwe była era Wojen Napoleońskich (XIX wiek). W sumie gra zawiera sześć dużych kampanii składających się z około 60 misji. Ponadto gracz może przejść dwanaście samodzielnych misji oraz stoczyć dziesięć historycznych bitew. Odtworzonych zostało 150 rodzajów autentycznych jednostek bojowych oraz 180 budynków z tamtych czasów.Cossacks II: Napoleonic Wars posiada zaawansowany system dyplomatyczny i nowy system ekonomiczny, dzięki którym gracz może wpływać na stosunki z sąsiadami, zawierać pakty i sojusze, ustanawiać embarga handlowe, itp. Należy tu jednak zaznaczyć, iż gracz ma tylko globalną kontrolę nad państwem, zaś poszczególne miasta, prowincje czy wioski dysponują swoim własnym automatycznym system odpowiadającym za ich funkcjonowanie, ekonomię, handel i rozwój.Twórcy postarali się również o to, by bitwy były jeszcze bardziej realistyczne i efektowne, oraz o to, by można było w prostszy sposób dowodzić oddziałami na polu walki. Dlatego też w Cossacks II zaimplementowano nowy interfejs i system sterowania wojskami pozwalający na stosowane różnych ówczesnych formacji bojowych i wykorzystywanie w walce ukształtowania i typu terenu (strzelcy mają niższą skuteczność w lesie, kawaleria grzęźnie w terenie podmokłym, itp.). Starannie odwzorowano również oddziały każdego z państw oraz parametry wpływające na ich skuteczność w tym: morale, stopień wyszkolenia, doświadczenie, zmęczenie, itp. Łącznie w bitwach może brać udział nawet do 64 tysięcy jednostek.Do zalet nowych Kozaków zaliczyć należy także nową trójwymiarową grafikę, udoskonalone komputerowe A.I. odpowiedzialne za odwzorowanie zachowania się wojsk podczas walki, nowy system wytyczania ścieżki marszu do punktu docelowego oraz możliwość gry wieloosobowej w kilku trybach: Deathmatch, Historical Battle oraz European Conquest.



zachomikowany

  • 3,65 GB
  • 15 sty 13 1:09


obrazek
obrazek
Wymagania:
Core 2 Duo 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB

Jest to kompletne wydanie jednej z najlepszych serii gier łączących w sobie najbardziej pożądane elementy strategii i klasycznych RPGów. Zestaw zawiera pierwszą część gry Majesty: Władca Ardanii z dodatkiem Północna Ekspansja oraz drugą część Majesty 2: Symulator Królestwa Fantasy ze wszystkimi dodatkami: Obrońca Korony, Wojna o Ardanię i Mroczne Królestwo.

Majesty Anthology zawiera:

Grę Majesty: Władca Ardanii
Dodatek Majesty: Północna Ekspansja
Grę Majesty 2: Symulator Królestwa Fantasy
Dodatek Majesty 2: Obrońca Korony
Dodatek Majesty 2: Wojna o Ardanię
Dodatek Majesty 2: Mroczne Królestwo
Edytor przeznaczony do tworzenia własnych misji i bitew

zachomikowany

  • 0,79 GB
  • 15 sty 13 1:09


obrazek

wymagania sprzętowe:
Windows 98/ME/2000/XP/Vista, DirectX 9 0.0 lub nowszy,CPU 2,0 GHz,1 GB RAM,Shader Model 2.0 Karta grafiki 3D, 128 MB RAM,2,5 GB wolnego miejsca na dysku

Star Sentinel Tactics to turowa gra taktyki, które stawia się w dowodzenie oddziałem elitarnych marines. Po drodze napotkasz gigantyczne potwory, gnijące zombie, mutantów i wiele innych wrogów, wszystkie z zamiarem zniszczenia.

zachomikowany

  • 1,20 GB
  • 15 sty 13 1:09


obrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.4 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 512 MB

Strategia czasu rzeczywistego należąca do popularnej serii Theatre of War, przenosząca graczy na tereny objęte wojną koreańską.

Theatre of War 2: Korea to strategia czasu rzeczywistego, należąca do popularnej serii Theatre of War. Gracz otrzymuje w niej szansę wzięcia udziału w wojnie koreańskiej, rozgrywającej się w latach 1950-53. Produkcja została wyprodukowana przez rosyjską firmę 1C Company.

Wraz z Theatre of War 2: Korea popularna seria RTS-ów wychodzi poza okres II wojny światowej. Gracz bierze tu bowiem udział w dwóch zupełnie nowych kampaniach, rozgrywających się w czasach wojny koreańskiej: północnokoreańskiej (rozgrywającej się w okresie 25 czerwca – 20 sierpnia 1950 roku) oraz amerykańskiej (15 września – 8 października 1950 roku).

zachomikowany

  • 4,28 GB
  • 15 sty 13 1:09


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium IV 2.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB

Cities XL 2011 to gra ekonomiczna, w której naszym zadaniem jest stworzenie olbrzymiej, tętniącej życiem i opływającej w dobrobyt metropolii. Gra powstała na bazie wypuszczonego w 2009 roku Cities XL. W porównaniu z pierwowzorem wprowadzono sporo usprawnień i zmian.

Cities XL 2011 rozwija ideę zapoczątkowaną przez klasyczne SimCity. Cel zabawy jest prosty – wpierw musimy wybudować miasto, a potem dbać o jego mieszkańców. Do naszych obowiązków należeć będzie tworzenie infrastruktury miejskiej oraz planowanie rozmieszczenia poszczególnych obiektów. Wraz z rozwojem metropolii trzeba zaspokajać kolejne potrzeby zamieszkującej jej ludności. Chronić ją przed bezrobociem, zapewnić świadczenia socjalne oraz dbać o rozrywkę. Do tego ostatniego służy m.in. organizowanie imprez masowych (np. koncertów lub wydarzeń sportowych) czy inwestowanie w rozwój bazy turystycznej.

zachomikowany

  • 2,10 GB
  • 15 sty 13 1:09


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista

Supreme Commander to strategia rozgrywana w czasie rzeczywistym, przygotowana przez studio Gas Powered Games. Z punktu widzenia fana gatunku istotniejsza okazuje się jednak informacja, że za produkcją gry stoi Chris Taylor – człowiek, który niegdyś zdobył olbrzymią popularność programem o nazwie Total Annihilation.Nic nie dzieje się bez przyczyny – wojna w Supreme Commander również. W pierwszej połowie XXI wieku, ludzkość rozpoczęła próby z teleportacją i w zaledwie kilkanaście lat, osiągnęła na tym polu znaczące sukcesy. Rezultaty eksperymentów z materią nieorganiczną były tak zadowalające, że już w 2062 roku udało się przeprowadzić pierwsze próby z ludźmi. Grupa odważnych Ziemian została wówczas przeniesiona na jeden z księżyców Neptuna. Cała operacja trwała raptem 0.26 sekundy. Wykorzystując nowoodkrytą technologię, Ziemianie rozpoczęli eksplorację Układu Słonecznego. W 2284 roku istniało szesnaście kolonii, zlokalizowanych na najbliżej położonych planetach, w 2526 roku już 110.Ziemianie nie mieliby z pewnością większych zmartwień, gdyby nie doktor Gustaf Brackman, który opracował mikroprocesory wszczepiane do mózgu, pozwalające przeprowadzać człowiekowi skomplikowane operacje matematyczne z zawrotną szybkością. Wynalazek wkrótce doprowadził do stworzenia organizmów z cybernetycznym mózgiem, zwanych Cybranami. Androidy stopniowo zaczęły rozprzestrzeniać się w kosmosie, formując nawet nowe kolonie. Wkrótce Cybranie zdecydowali się wystąpić przeciwko swoim stwórcom, przechodząc do podziemia, gdzie w ciszy i spokoju zbierali środki na nieuniknioną wojnę. Na domiar złego, w przestrzeni kosmicznej pojawiła się rasa obcych, która przed swoją śmiercią (ludzie wyrżnęli ich w pień), przekazała Ziemianom część swoich unikatowych mocy. Widząc taki rozwój wypadków, dowództwo na Niebieskiej Planecie zdecydowało się objąć kwarantanną cały zagrożony sektor. Koloniści obdarzeni przez obcych zdolnością przewidywania przyszłości (zwanych teraz Aeon) stali się dla Ziemi poważnym zagrożeniem. W 2819 roku wybuchła wielka wojna, zwana „nieskończoną”, która objęła 1280 skolonizowanych przez ludzi systemów. Trzy frakcje stanęły naprzeciwko siebie, aby samotnie rządzić w kosmosie.Chris Taylor tradycyjnie oparł model ekonomiczny na kumulacji dwóch rodzajów surowców: wydobyciem metalu oraz produkcją energii. Jednak i w tej materii udało mu się wprowadzić kilka nowości. Jedną z nich jest możliwość połączenia budynków, które potrafią zwiększyć przypływ surowca. Duże, zagęszczone kompleksy trudniej jednak obronić, dlatego gracz będzie musiał sam zadecydować czy woli skupić się na maksymalnie szybkim przypływie metalu i energii, narażając tym samym instalacje na większe ryzyko ataku

zachomikowany

  • 3,66 GB
  • 15 sty 13 1:09


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Procesor Intel Core 2 Duo 2.13 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256MB

Two Worlds to rozbudowana produkcja zaliczana do gatunku komputerowego role-playing, za której developingiem stoją pracownicy polskiego, krakowskiego studia Reality Pump (twórcy m.in. cyklu strategii czasu rzeczywistego Earth). Pod względem rozmachu, opisywany tytuł można porównać chociażby do trzeciej części serii Gothic, czy The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Fabuła rozpoczyna się od przypomnienia dawnych losów wirtualnego świata, w którym toczy się akcja gry. Owe uniwersum zmieniło się kiedy Aziraal, bóg wojny, został pokonany w olbrzymiej bitwie wieki temu. Hordy Orków straciły swojego przywódcę i były zmuszone do ucieczki w kierunku wyniszczonych terenów na południu. Teraz, tysiące lat później, grobowiec Aziraala w dalszym ciągu jest ukrywany przez innych bogów, którzy nie chcieli by zwykli śmiertelnicy poznali tamtejszy sekret. Tymczasem, pokój zawarty pomiędzy cywilizowanymi rasami a hordą znów zaczyna wisieć na włosku. Kiedy krasnoludy odkryły w kopalni antyczną świątynię, dedykowaną nienazwanemu bóstwu, wszystkie frakcje fantastycznego świata uznały to za trop w poszukiwaniu miejsca pochowania Aziraala. Cicha wojna rozpoczęła się na nowo i wkrótce wywoła świętą krucjatę Orków, którzy nie zgodzą się na bezczeszczenie miejsca pochowania swego ówczesnego lidera. Prawdziwe zagrożenie leży jednak gdzie indziej. Potężna moc rośnie w sile, a z nią przyjdzie strach i zniszczenie. Jej cel jest prosty: tylko jeden z Dwóch Światów przetrwa.

zachomikowany

  • 2,67 GB
  • 15 sty 13 1:09


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.5 GHz, 1.5 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 9 GB HDD, Windows XP/Vista

World in Conflict jest strategią czasu rzeczywistego, zaprojektowaną przez twórców hitowej serii Ground Control. Ludzie ze szwedzkiej firmy Massive Entertainment umożliwili nam wcielenie się w militarnego dowódcę i wzięcie udziału w globalnym konflikcie zbrojnym. Została nam przedstawiona alternatywna wizja świata, wedle której zimnowojenny okres w historii XX wieku wcale nie dobiegł końca, a Związek Socjalistycznych Republik Radzieckich nie uległ rozpadowi. Oczywiście właśnie pomiędzy kapitalistycznym Zachodem i komunistycznym Wschodem dochodzi do bezpośredniej konfrontacji.Developerzy rodem ze Skandynawii wprowadzili do wirtualnej rzeczywistości mnóstwo rozmaitych jednostek bojowych, pasujących do realiów z drugiej połowy ubiegłego stulecia. W akcji oglądamy więc piechotę, czołgi, pływające transportery opancerzone, samoloty, wyrzutnie rakietowe, baterie dział samobieżnych, helikoptery etc. Wszystkie obiekty militarne są dokładnie wymodelowane w trzech wymiarach, podobnie zresztą jak całe otoczenie.Główny cel rozgrywki stanowi przejmowanie kontroli nad kluczowymi miejscami na polach bitew poprzez umiejętne kierowanie wojskami. Każda z walczących stron dysponuje określoną liczbą specjalnych punktów, przeznaczonych na ściąganie posiłków. W ten sposób została wyeliminowana konieczność gromadzenia zasobów, a zabawa zyskała wyjątkową dynamikę.

zachomikowany

  • 2,02 GB
  • 15 sty 13 1:09


obrazek
wymagania sprzętowe:
System operacyjny Windows XP/Vista/7, Procesor 2,0 GHz, 512 MB pamięci RAM, 4 GB wolnego miejsca na dysku twardym

Real Warfare: 1242 jest grą strategiczną rozgrywaną w czasie rzeczywistym.Fabuła składa się z misji powstałych w oparciu o autentyczne wydarzenia historyczne. Rosja w XIII wieku była największym państwem w Europie, lecz została zaatakowana przez niesławną, silną Hordę Mongołów. Zwykli ludzie stawili im czoła, walcząc dzielnie, a na czele tej grupy stanął książę Aleksander Nevsky. Autorzy starali się pieczołowicie odtworzyć historyczne pola bitewne i zaoferowali etapy, w trakcie których osiągamy największe zwycięstwa w odpieraniu ataków rycerzy krzyżackich i szwedzkich.Real Warfare: 1242 posiada generowaną w czasie rzeczywistym oprawę wizualną, jak również realistyczne animacje powstałe przy wykorzystaniu technologii motion-capture. Ponadto silnik tej produkcji pozwala na generowanie map wielkich rozmiarów, na których toczą się poszczególne bitwy.

zachomikowany

Dodaj plikDodaj plik
  • Pobierz folder
  • Aby móc przechomikować folder musisz być zalogowanyZachomikuj folder
  • dokumenty
    0
  • obrazy
    0
  • pliki wideo
    0
  • pliki muzyczne
    0

294 plików
386,27 GB




Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (3)Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (3)
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności