index_rendu.jpg
-
army -
deut -
eccl -
ephes -
esther -
exodus -
ezekiel -
ezra -
gala -
genesis -
habak -
haggai -
hebrews -
herbdata -
hosea -
images -
isaiah -
james -
jeremiah -
job -
joel -
john -
jonah -
joshua -
jude -
judges -
lament -
levi -
luke -
malachi -
mark -
matematyka od A do Z -
matthew -
micah -
nahum -
nehemi -
numbers -
obadiah -
philemon -
philip -
proverbs -
psalms -
revel -
romans -
ruth -
solomon -
titus -
upack -
zech -
zeph
Najważniejsze cechy
Pełne Radiosity
Nowy, ulepszony silnik renderujący pozwala generować bieżący podgląd radiosity modeli 3D w oknie roboczym. Dzięki temu łatwiej przewidzieć wygląd ostatecznego, wysokiej klasy, renderingu końcowego.
Generator obrazu nieba
Na generowanym automatycznie niebie widoczne są takie obiekty jak słońce, księżyc, gwiazdy i parametryczne chmury (cirrus, cumulonimbus lub stratus a także ich dowolne kombinacje). Niebo wraz z obiektami wpływa na rozkład globalnego oświetlenia.
Automatyczna ekspozycja
Funkcja automatycznej zmiany intensywności światła pomiędzy różnymi warunkami oświetlenia (jak np. zmrok, pełne słońce, oświetlenie sztuczne) bez przeprowadzania niepotrzebnych prób i korygowania ustawień.
Procesy postprodukcyjne
Nowe narzędzie umożliwia edycję gotowego renderingu bez potrzeby korzystania z innych, specjalistycznych programów graficznych. Możliwe są zmiany jasności, kontrastu, nasycenia jak również uzyskania wielu efektów specjalnych (np. ziarno, szkic, rozmycie świateł).
Tworzenie własnych shaderów
Nowe shadery Artlantisa posiadają dodatkowe mapy parametrów (np. specular reflection, shiningness, blur effect, normal mapping). Zaawansowani użytkownicy mogą tworzyć i zachowywać własne materiały.