Kontredans G- dur.jpg
-
3 pre-intermediate -
5 upper intermediate -
6d present continous -
7c going to -
Agnieszka Kornacka -
app have got -
Batti Strauss -
CD 1A -
CD 1B -
CD 1C -
Domy 2 -
Domy z różnych stron świata i ich mieszkańcy -
drzewa -
Dziewięć bałwanków -
EF 3rd edition -
end of course -
English File 3rd Edition Upper-intermediate -
entry test -
file test -
Jestem samodzielny -
kolorowanka - znaki drogowe -
learning record -
listening scripts -
M. Bogdanowicz - cz. 1 -
Marchewkowy tort Kasdepke -
miesiące -
mieszkania zwierząt -
muzyczno ruchowe zabawy ruchowe -
NEF Up-Inter audio wb -
nef_pr_test_audio -
O siedmiu koźlątkach i wilku -
obcy -
od piosenki do literki -
Piosenki do zabaw -
Podkłady muzyczne do piosenek -
Pokaż oko, pokaż nos -
Porusz ciało -
Porusz język porusz ciało -
progress tests -
przedstawienia dla przedszkolaków i uczniów -
puzzle zawody i ich atrybuty -
quicktest -
Rymowanki Jerzego Stuhra mp3 -
Rymowanki- zapraszanki -
Super Simple Songs 1 -
SUPER SIMPLE SONGS 1,2,3 -
Super Simple Songs 2 -
Super Simple Songs 3 -
Super songs and activities 2 -
test
- adaptacja różnych utworów muzyki klasycznej;
- identyfikacja z artystami prezentującymi się w nagraniu;
- możliwość wystąpienia w roli wykonawcy i dyrygenta dzieła;
- komunikacja poza słowna w celu zwrócenia uwagi na różne elementy dzieła muzycznego;
- swoboda w zamianie ról;
- kształcenie wyobraźni dźwiękowej;
- atrakcyjność utworu do wielokrotnego słuchania;
- zintegrowane: słuchanie, granie, tańczenie i śpiewanie z elementami pantomimy, dramy i różnych form plastycznych ( synkretyzm w słowach: gram, słyszę, tańczę i śpiewam bliskie idei C. Orfa ).
- stosunkowo krótki czas osiągnięcia celu;
- zachęta do rozwijania twórczości ucznia: nauczyciela;
- możliwość stosowania tej metody przez nauczyciela z mniejszym doświadczeniem muzycznym.
Autorka podaje następujące etapy pracy z utworem:
1.Fabularyzowanie muzyki połączone z prostymi ruchami rytmicznymi.
2.Realizacja w tańcu.
3.Gra na instrumentach.
4.Połączenie tańca z instrumentacją.
5.Mówienie o muzyce.