Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
jacek_040
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

widziany: 6.10.2024 16:17

  • pliki muzyczne
    9476
  • pliki wideo
    3261
  • obrazy
    10686
  • dokumenty
    22226

71008 plików
13900,97 GB

Ukryj opis
FolderyFoldery
jacek_040
! ! 2019
 
!! 2018
 
█ STRZELANKI
 
237.For.Dummie s.ebooks.Wiley .Publishing
♨ Windows KMS Activator Ultimate 2014 Portable
 
All activation Windows (7-8-10) v14.2 2017
2024
 
_ Pirotechnika
Adobe Hasło RAR- 123
Ailt
AKUSTYKA
 
glosniki obliczanie kolumn
Zwrotnice (figur1)
ANDROID
 
ANDROID E-BOOKI
ANDROID WALLPAPERS
APLIKACJE ANDROID
ANGIELSKI
 
AUDIO
 
Audio 2019
Audiobooki
 
AUTOMAPY
 
automatyka i plc
 
AVR
 
CAD
 
CCNA SIECI CISCO
 
CNC
 
CIMCO V6 PL
CNC (zinyx)
Communism
Corel Hasło RAR- 123
 
CorelDRAW Graphics Suite X6 16.2.0.998[x86 ] [PL][Keygen]
CorelDRAW X6 Final PL 32x64 Bit + Keygen
CorelDRAW X7 Final PL 32x64 Bit
DIGITAL CAMERA
 
Dokumenty
 
Dokumenty
Inne
Ebooki poradniki
 
GIMP
Edukacja Apk
 
Dla firmy
Fotografia
ELEKTRONICZNE CZASOPISMA
 
ELEKTRONIKA DLA WSZYSTKICH
 
RADIOELEKTRONI K
2007
2008 RADIOELEKTR ONIK
2009 RADIOELEKTR ONIK
ELEKTRONIKA
 
ELEKTRONIKA PRAKTYCZNA
 
ELEKTRYKA SEP
 
ESTRADA
 
Estrada i Studio 2017
Estrada i Studio 2018
Estrada i Studio 2019
FILMY
 
FIZYKA
 
FIZYKA
Szkoła Fizyki Akceleratorów Medycznych. Świerk 2007
FOTOGRAFIA
 
Galeria
gitara
 
GRAFIKI I TAPETY
 
gry
 
▶ GRY ISO CHOMIKUJ
▶ GRY STRZELANKI CHOMIKUJ
-◢◤ Farming Simulator 2015
-◢◤ Farming Simulator 2015(1)
Farming Simulator 17 Platinum Edition [Wersja v1.5.3.1 + ALL DLC]
Farming Simulator 2015
Farming Simulator 2015 PL
Farming Symulator 2017
 
MODY + DLC
platinium
Symulator Farmy 2017 (PL)
FS2004
gry
GRY PC(OD 1-6 GB)
Gry (PC) strat war
GRY AKCJI
GRY AKCJI(1)
Gry dla dzieci
Gry dla dzieci 1
GRY DLA DZIECI 2
Gry dla dzieci 3
GRY DLA DZIECI -PC
Gry faj
GRY NA PC SYMULATORY
gry na PC(2)
Gry PC
GRY PC (DO 1 GB) )
GRY PC 2011 II 2012 Nowości
GRY PC DLA DZIECI
GRY PC DLA DZIECI(1)
GRY PC INNE
GRY PC RIP
GRY PC RIP(1)
GRY PRZYGODOWE
GRY STRATEGICZNE
GRY STRZELANKI
GRY WYŚCIGI
 
GRY ZRĘCZNOŚCIOWE
GRY-PRZYGODOWE
Stare Gry
Symulator farmy
Symulator Farmy 2013 (PL)
Symulator farmy 2017 PL
TU +Symulator Farmy 2015 (PL)
Aktualizacj e
DLC
Mody
Gry dla dzieci
 
GRY EROTYCZNE
GRY PRZYGODOWE CHOMIKUJ(1)
 
GRY PRZYGODOWE
Gry samolotowe
 
GRY SPORTOWE CHOMIKUJ
 
GRY SPORTOWE
GRY ZRĘCZNOŚCIOWE
GRY STRZELANKI CHOMIKUJ
 
GRY SYMULATORY CHOMIKUJ
 
GRY WYŚCIGI CHOMIKUJ
 
HISZPANSKI
 
I-Dosery - spróbuj sam;)
 
INFORMATYKA DOKUMENTY
 
IT BAZY DANYCH
 
_ Informatyka. Bazy Danych. SQL
IT HACK
 
Hacking books
IT HTML
 
_ Informatyka. HTML
_ Informatyka. PHP
_ Informatyka. WWW
IT JAVA SCRIPT
 
_ Informatyka. Java Javascript
IT PROGRAMOWANIE
 
IT SIECI KOMP
 
_ Informatyka. Sieci
IT UNIX LINUX
 
_ Informatyka. Unix
IT VOIP ASTERISK
 
_ Przetwarzanie sygnałów Telekomunikacj a
KEYLOGERY
KNCERTY
 
KOMPUTERY SERWIS
 
Schematy Laptopów
Książki
 
linux
 
Mackiewicz - Nie trzeba głośno mówić
Mapy Turystyczne
 
MOJE SKŁADANKI - THE BEST OF
Motoryzacja
 
Muzyka MP3
 
MUZYKA Nuty śpiewniki MIDI
 
Śpiewniki - turystyczne, studenckie, kabaretowe, szanty, biesiadne
MUZYKA PROGRAMY
 
MUZYKA VST VSTi
 
Nauka i fyzyka i jeszcze takie tam
 
PLC
 
PORADNIKI
 
ĆWICZENIA KURSU CUDÓW AUDIOBOOK
KURS CUDÓW
Kurs Cudów Audiobook - czyta Agnieszka
PROGRAMY
 
PROGRAMY GRAFIKA WIDEO FOTO
 
Prywatne
RADIOTECHNIKA
 
ANTENY
KROTKOFALARSTW O
radio
dokumenty strony
programy
 
Calculat or
radio1
radio
 
radio radiosta cje
radio swiat pdfy
ROWER
 
ŚWIAT NAUKI
 
ŚWIAT RADIO
 
Symulatory
System ArCADia dla AutoCAD 32 bit
TELEKOMUNIKACJA
 
Terenoznastwo i topografja
The Gambler (2014) [1080p]
WARSZTAT
 
_ Inżynier. Poradniki. Spawanie
wiatraki
windows
 
WIN7
# WIN 7 LITE
Wojenne
Wyścigi
zachomikowane
 
ZDROWIE
FIZJOTERAPIA
Pokazuj foldery i treści
  • 579,0 MB
  • 7 cze 20 0:13


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 133 MHz, 16 MB RAM, SVGA

Dark Colony to ciekawa strategia czasu rzeczywistego (RTS), opracowana przez specjalistów z zespołu Strategic Simulations Inc. (SSI). Przenosimy się w niej do połowy XXII wieku, w którym to okresie trwają prace nad kolonizacją Marsa. Ludziom udało się wówczas wykryć źródła surowca o nazwie Petra-7 (po przetworzeniu stanowi świetne źródło energii), jednak wraz z rozszerzaniem wpływów na Czerwonej Planecie odnaleziono również pozostałości po nieznanej, pradawnej cywilizacji. Spokojny proces przekształcania Marsa zostaje jednak przerwany przez jego rodowitych mieszkańców, zwanych Grey, którzy stają do walki przeciwko ludzkim kolonizatorom...W Dark Colony wcielamy w postać dowódcy sił Ziemian lub Marsjan. Do naszej dyspozycji zostało oddanych po 10 jednostek na każdą stronę konfliktu (piechota, artyleria, myśliwce, itd.), jednak różnią się one tylko wyglądem. Zaimplementowano tutaj cykl dnia i nocy, decydujący o skuteczności poddanych oddziałów - Ludzie mają lepszy zasięg i zadają większe obrażenia w czasie dnia, zaś Marsjanie w nocy. Rozbudowa bazy polega na dołączaniu kolejnych sekcji bazy do głównej centrali - w sumie możemy dołączyć ich pięć (zajmują się opracowaniem nowych technologii czy umożliwiają produkcję nowych oddziałów).
Autorzy wprowadzili również na pole bitwy postać dowódcy zwiększającego morale i siłę ognia sojuszniczych wojsk, a także leczącego otrzymane obrażenia. Obraz całości dopełniają: dopracowane efekty audio-wizualne (kilka wariantów otoczenia, dużo efektów świetlnych), klimatyczna ścieżka dźwiękowa oraz tryb rozgrywki wieloosobowej, pozwalający ośmiu graczom na rywalizację w sieci lokalnej lub Internecie.

zachomikowany

  • 579,0 MB
  • 7 cze 20 0:13


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 133 MHz, 16 MB RAM, SVGA

Dark Colony to ciekawa strategia czasu rzeczywistego (RTS), opracowana przez specjalistów z zespołu Strategic Simulations Inc. (SSI). Przenosimy się w niej do połowy XXII wieku, w którym to okresie trwają prace nad kolonizacją Marsa. Ludziom udało się wówczas wykryć źródła surowca o nazwie Petra-7 (po przetworzeniu stanowi świetne źródło energii), jednak wraz z rozszerzaniem wpływów na Czerwonej Planecie odnaleziono również pozostałości po nieznanej, pradawnej cywilizacji. Spokojny proces przekształcania Marsa zostaje jednak przerwany przez jego rodowitych mieszkańców, zwanych Grey, którzy stają do walki przeciwko ludzkim kolonizatorom...W Dark Colony wcielamy w postać dowódcy sił Ziemian lub Marsjan. Do naszej dyspozycji zostało oddanych po 10 jednostek na każdą stronę konfliktu (piechota, artyleria, myśliwce, itd.), jednak różnią się one tylko wyglądem. Zaimplementowano tutaj cykl dnia i nocy, decydujący o skuteczności poddanych oddziałów - Ludzie mają lepszy zasięg i zadają większe obrażenia w czasie dnia, zaś Marsjanie w nocy. Rozbudowa bazy polega na dołączaniu kolejnych sekcji bazy do głównej centrali - w sumie możemy dołączyć ich pięć (zajmują się opracowaniem nowych technologii czy umożliwiają produkcję nowych oddziałów).
Autorzy wprowadzili również na pole bitwy postać dowódcy zwiększającego morale i siłę ognia sojuszniczych wojsk, a także leczącego otrzymane obrażenia. Obraz całości dopełniają: dopracowane efekty audio-wizualne (kilka wariantów otoczenia, dużo efektów świetlnych), klimatyczna ścieżka dźwiękowa oraz tryb rozgrywki wieloosobowej, pozwalający ośmiu graczom na rywalizację w sieci lokalnej lub Internecie.

zachomikowany

  • 676,8 MB
  • 7 cze 20 0:13


obrazekobrazek
Procesor Pentium III 1 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 64MB (GeForce3 lub lepsza), 1 GB HDD

Gra strategiczna rozgrywana w czasie rzeczywistym pozwalająca nam uczestniczyć w działaniach zbrojnych na północnoafrykańskim froncie II Wojny Światowej. Do wyboru mamy dwie strony konfliktu: Niemców i Anglię. Legendarnym „Szczurom Pustyni” przyjdzie stoczyć bój z równie znanymi niemieckimi odpowiednikami - Afrika Korps. Tryb single player oferuje kampanię dla każdego z krajów. Łącznie do wykonania mamy ponad 20 misji. Głównym terenem naszych działań jest pustynia, jednak nie zabraknie też walk o ważne dla przebiegu wojny miasta.Obie nacje posiadają po około 25 unikalnych, odwzorowanych z historyczną dokładnością jednostek, wliczając w to zwykłych żołnierzy z karabinami, zwiadowców, lekarzy polowych, operatorów artylerii i miotaczy ognia czy snajperów, oraz rzecz jasna pojazdy bojowe, dzięki którym zmieciemy z powierzchni ziemi piechotę wroga. Ujrzymy m.in. transportery, czołgi, pojazdy pancerne, działa przeciwczołgowe czy artylerię przeciwlotniczą.Oprócz trybu dla pojedynczego gracza, Desert Rats vs. Afrika Korps oferuje rozgrywkę w sieci poprzez LAN i TCP/IP. Na losowo generowanych mapach bądź tych przygotowanych przez twórców możemy się zmierzyć w kilku trybach rozgrywki, wliczając w to popularne Deathmatch czy King of the Hill. Dochodzi do tego zaawansowany engine graficzny, dzięki któremu realizm toczonych wśród piasków pustyni bitew jest bardzo wysoki.



zachomikowany

  • 552,2 MB
  • 7 cze 20 0:13


obrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2 GHz, 1,5 GB RAM, karta grafiki 256 MB (NVIDIA GeForce 7600 lub lepsza), Windows XP/Vista, 1 GB HDD

Defense Grid: The Awakening to kolejna wariacja na temat przewijający się w całkiem sporej ilości gier, głównie flashowych. Naszą bazę atakują kolejne fale przeciwników, a my, mając do dyspozycji różnego rodzaju wieżyczki, usiłujemy nie dopuścić oponentów do unicestwienia nas.Tym razem jednak ten prosty pomysł przeniesiono na komputery osobiste, a dodatkowo uczyniono to implementując go w grafice 3D. Całość okraszono miłymi dla oka otoczeniami, spektakularnymi wybuchami i efektami graficznymi oraz dynamiczną i energetyczną ścieżką dźwiękową. Wykazano się także inwencją jeśli chodzi o rodzaje przeciwników – atakują nas nie tylko hordy coraz szybszych czy silniejszych robotów – niektóre z nich posiadają bowiem zdolność kamuflażu i widoczne są dopiero w bardzo bliskiej odległości od naszych wieżyczek, bądź też potrafią ukryć poruszające się w ich pobliżu wrogie jednostki, a nawet skrywać ich pewną ilość w swoim wnętrzu. W sumie w skład wrogich armii wchodzi 15 różnych rodzajów przeciwników.Kluczem do sukcesu jest umiejętność strategicznego rozmieszczenia wspomnianych wieżyczek, jak również odpowiedniego ich rozwoju – każda z nich bowiem może zostać poddana dwukrotnemu ulepszeniu, zwiększając przykładowo swoją siłę ognia czy zasięg. Umiejętne ich umiejscowienie może natomiast pomieszać szyki w szeregach wroga wydłużając jego drogę do naszej bazy oraz dać czas innym wieżyczkom na likwidację przeciwników. Należy wspomnieć, że oprócz typowo ofensywnych struktur, gra oferuje też obronne budowle, spowalniające atakujących czy też wzmacniające działanie wieżyczek stojących w promieniu ich aktywności.

zachomikowany

  • 590,2 MB
  • 7 cze 20 0:13


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium III 500 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 8MB, 85 MB HDD

Locomotion stanowi de facto kontynuację niezwykle popularnej gry strategiczno-ekonomicznej, zatytułowanej Transport Tycoon i wprowadzonej do sprzedaży w 1994 roku. Zatem ponownie należy administrować ogromną korporacją przewozową, operującą na lądzie i wodzie oraz w przestrzeni powietrznej. Pasażerowie, poczta i kopaliny – oto niewielki fragment rozbudowanej listy towarów, których przesyłanie z punktu A do B generuje określone dochody finansowe. Natomiast wśród zaimplementowanych środków transportu figurują przeróżne pojazdy kołowe i szynowe, jak również rozmaite statki pływające i latające. Oczywiście z czasem użytkownik uzyskuje dostęp do coraz doskonalszych maszyn, aby móc sprostać nowym wyzwaniom.Sprawdzony schemat zabawy (oprócz TT vide dwie pierwsze części RollerCoaster Tycoon) przewiduje jako główne źródło przyjemności nie tylko sam proces zarządzania firmą, ale także podziwianie funkcjonowania skomplikowanego wirtualnego świata. Ten ostatni uległ w stosunku do wcześniejszych produktów znacznemu pogłębieniu, więc teraz obecne są kilkupoziomowe mosty, obszerniejsze lotniska, wyższe budynki etc. Ponadto relatywnie poprawiono system Sztucznej Inteligencji, co zaowocowało np. zwiększeniem aktywności konkurencyjnych przedsiębiorstw. Jednocześnie developerzy uprościli interfejs, czyli wykonali swoisty ukłon w stronę mniej zaawansowanych graczy. Zachowano jednakże tradycyjny sposób prezentowania przebiegu wydarzeń, gdyż wykorzystano klasyczny rzut izometryczny (istnieje opcja przybliżania i oddalania obrazu oraz obracania go o dziewięćdziesiąt stopni) i szereg charakterystycznych elementów graficznych.

zachomikowany

  • 628,5 MB
  • 7 cze 20 0:13


obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:
Procesor Pentium III 733 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32MB, 1 GB HDD

Korea: Forgotten Conflict to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez zespół Plastic Reality Technologies i znanego europejskiego wydawcę, firmę Cenega. Akcja rozgrywa się podczas konfliktu w Korei, w latach 1950 – 1953. Gracz staje się dowódcą elitarnego amerykańskiego oddziału składającego się z pięciu specjalistów, tj. dowódcy (gracz), medyka, speca od materiałów wybuchowych, snajpera i zwiadowcy. Bohaterowie Ci muszą wykonać piętnaście niebezpiecznych zadań bojowych pogrupowanych w pięć różnych kampanii (ofensywa wojsk amerykańskich, obrona przed nacierającymi oddziałami Korei północnej, walki z wojskami chińskimi, itp.). Każde zadanie stawia przed nami inne wyzwania, przykładowo w jednej misji naszym musimy przejąć myśliwiec MIG-15 z wrogiego lotniska, w kolejnej zaś zatopić wrogą łódź.Gra stara się wiernie odtworzyć realia tego konfliktu, akcja toczy się w różnych autentycznych lokacjach (ulice Seulu, lotniska, stacje kolejowe, fabryki chemiczne, itp.), żołnierze obydwu stron konfliktu wykorzystują autentyczne uzbrojenie i wyposażenie, przy czym nasi wojacy mają dostęp do 50 typów uzbrojenia, zarówno borni ręcznej jak i pojazdów, samochodów i śmigłowców. Korea: Forgotten Conflict wykorzystuje dobrej jakości trójwymiarowy silnik graficzny Typhoon engine (widok z ruchomej, nieograniczonej kamery, zoom, dynamicznie zmieniające się warunki atmosferyczne, dynamiczne oświetlenie, do 500,000 trójkątów na klatkę).



zachomikowany

  • 507,8 MB
  • 7 cze 20 0:13


obrazek
wymagania sprzętowe:
CPU 2GHz, 512MB RAM, akcelerator 3D 128MB

Powerdrome to wyjątkowo dynamiczne wyścigi futurystycznych pojazdów, za produkcję których odpowiada studio Argonaut Games. Co ciekawe, dla producenta opisywanej „ścigałki” jest to swego rodzaju debiut na rynku poważniejszych tytułów. W przeszłości firma ta kojarzona była z produkcjami tworzonymi w głównej mierze z myślą o młodszych graczach (Bionicle: The Game, seria Croc, Harry Potter and the Sorcerer's Stone...). Powerdrome pierwotnie ukazał się na konsole PlayStation 2 oraz Xbox, wersja PC jest więc bezpośrednio konwersją z tych platform.Skonstruowane przez producentów gry futurystyczne pojazdy z wyglądu przypominają połączenie tradycyjnego motocykla z myśliwcem odrzutowym. Osiągane przez te wehikuły prędkości są oczywiście odpowiednio duże (nawet kilka tysięcy kilometrów na godzinę) przy czym gra nie jest aż tak dynamiczna jak chociażby konsolowy F-Zero. Główna zasługa leży w tym przypadku po stronie samych tras, które zostały skonstruowane w taki sposób, aby nie utrudniać zbytnio jazdy. Kolizje z innymi pojazdami czy też otaczającymi tor bandami nie są tak częste jak w konkurencyjnych produkcjach. Powerdrome pozbawiony jest jakichkolwiek broni, które pojawiały się w niektórych futurystycznych wyścigach. Jedynym sposobem pozbycia się danego przeciwnika jest zepchnięcie go na jedną z otaczających trasę band.

zachomikowany

  • 441,1 MB
  • 7 cze 20 0:13


obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:
CPU 600MHz Intel/AMD, 128MB RAM, 32MB akcelerator 3D (DirectX8.1), 700MB HDD

Stworzona z dużym przymrużeniem oka polska ścigałka. Jest to nieoficjalna kontynuacja a zarazem rozwinięcie pomysłów słynnego Maluch Racera. Tym razem gracz ma okazję przetestować inny twór polskiej motoryzacji - produkowanego przez FSO Poloneza (w najstarszej wersji nadwoziowej).Podobnie jak w przypadku wspomnianego już Maluch Racera, gracz może zasiadać za kierownicą kilku niewiele różniących się między sobą pojazdów. Wszystkie są dość luźnymi wariacjami na temat tytułowego Poldka. Gracz może zasiąść za sterami Mega Speedera (wyróżnia się dość przysadzistymi spoilerami), Shadowa, Rally, Super Rally, Speedera, Low Ridera (nazwa mówi wszystko), Offridera (jeden z ciekawszych modeli - sportowy pick-up), Black Tuning, City oraz Classica (najbardziej zbliżony wyglądem do modelu świetnie znanego z polskich ulic). Dostępne pojazdy różnią się między sobą osiągami i zachowaniem na trasie. Zaczyna się oczywiście od tych najwolniejszych. W miarę postępów gracz dostaje w swe ręce coraz potężniejsze, ale i trudniejsze do opanowania maszyny. Model jazdy jest mocno uproszczony. Nie ma tu mowy o żadnej symulacji - to arcade w najczystszej postaci. W grze pojawił się natomiast model uszkodzeń. Kolejne zderzenia i kolizje są odzwierciedlane na karoseriach aut zostawiając coraz widoczniejsze ślady. Wypadki pogarszają osiągi sterowanego pojazdu przy czym nie ma możliwości całkowitego wyeliminowania go z dalszej jazdy.Poldek Driver oferuje dziesięć tras. Mamy m.in. niewielkie miasteczko, wioskę, podmiejski parking i tor wyścigowy. Z ciekawszych nowości, których nie mieliśmy okazji uraczyć w Maluch Racerze, warto również wymienić widok z wnętrza sterowanego pojazdu. Engine pozostał w praktycznie niezmienionej postaci. W dalszym ciągu mamy więc do czynienia z dość prostą grafiką 3D.


zachomikowany

  • 412,6 MB
  • 7 cze 20 0:13


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium II 400MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D

Real War: Rogue States to sequel strategii czasu rzeczywistego Real War wydanej przez firmę Simon & Schuster pod koniec 2001 roku. Podobnie jak część pierwsza daje graczom możliwość dowodzenia wojskami w walce z organizacją terrorystyczną zwaną „Independent Liberation Army”. Rogue States zawiera czternaście nowych misji przeznaczonych dla trybu single player, dwadzieścia nowych map dedykowanych rozgrywce w trybie skirmish, a także kilka nowych opcji multiplayer, np. dwóch graczy może dowodzić tymi samymi wojskami, przy czym jeden kontroluje jednostki naziemne, a drugi powietrzne. Dużym ulepszeniom poddane zostały procedury odpowiedzialne za zachowanie się wojsk i dowodzenie nimi przez komputerowego oponenta, a także dodany został nowy system A.I. nazwany „advanced orders”. Gra pozwala na wydawanie indywidualnym jednostkom bardzo specyficznych i sprecyzowanych rozkazów, jak sabotowanie, niszczenie tylko stanowisk obrony przeciwlotniczej czy elektrownii. Ponadto sporym ulepszeniem jest możliwość wydawania rozkazów jednostkom zanim znajdą się one na polu walki, co eliminuje zbędne oczekiwanie oddziałów na komendy w bazie. Real War: Rogue States pozwala na rozgrywkę w trybie single i multiplayer za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu.

zachomikowany

  • 467,8 MB
  • 7 cze 20 0:13


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium IV 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 4 GB HDD,Windows XP/Vista/7

Pole Position 2010 to rozbudowany menedżer Formuły 1, pozwalający graczom wcielić się w rolę szefa jednego z zespołów uczestniczących w prestiżowych wyścigach. Wbrew nazwie PP 2010 ma niewiele wspólnego z legendarnymi grami wyścigowymi Pole Position i Pole Position II stworzonymi w latach 80. ubiegłego wieku przez firmę Namco. Temat może i jest podobny (świat Formuły 1), ale ukazany z zupełnie odmiennej perspektywy. W rzeczywistości Pole Position 2010 znacznie bliżej do innej gry wydanej wcześniej przez Kalypso Media, a mianowicie Racing Team Manager.Zadaniem graczy w PP 2010 nie jest kierowanie szybkim bolidem, ale nadzorowanie pracy całego zespołu. Jeśli szukać porównań z prawdziwymi wyścigami F1, można przyjąć, że chodzi o wcielenie się w rolę Franka Williamsa, Rossa Browna czy do niedawna Jeana Todta.
W grze przyjęto, że szefowanie zespołem oznacza udział w podejmowaniu niemal każdej decyzji. Gracze negocjują więc warunki kontraktów z kierowcami, podpisują umowy ze sponsorami, wyznaczają inżynierom kierunki badań, określają ustawienia bolidu na dany wyścig, a nawet ustalają strategię teamu.Kierować można jednym z gotowych zespołów lub od podstaw stworzyć własny. Szef ekipy może wybierać z grona dwustu dostępnych w grze kierowców oraz tysiąca inżynierów, mechaników i pracowników wyścigowego zaplecza. Również konstrukcja samochodów daje duże pole do popisu. Osiągi bolidów można poprawiać dokonując modyfikacji każdego z 17 podzespołów.Co prawda w trakcie wyścigu nie ma szans, by samemu usiąść za kierownicą, ale menedżer zespołu może przez radio wydawać polecenia swoim kierowcom i mechanikom, decydując m.in. o stylu jazdy czy pit-stopach.Szef teamu musi przy tym przez cały czas pilnować budżetu. Większość operacji, jak zatrudnienie dodatkowego pracownika, rozpoczęcie badań nad nowym komponentem itp., wiąże się z określonymi kosztami. Wpływy do kasy zespołu zapewniają sponsorzy - tym hojniejsi im lepsze są osiągane wyniki.

zachomikowany

  • 0,92 GB
  • 7 cze 20 0:13


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.4 GHz, 512 MB RAM, 128 MB akcelerator 3D, 700 MB HDD

Glory of the Roman Empire to gra strategiczna osadzona w czasach świetności Cesarstwa Rzymskiego, zrealizowana w całkowicie trójwymiarowej grafice. Pozwala nam nie tylko na objęcie stanowiska planisty miast imperium, od którego zależy powstanie każdego budynku w ich obrębie, ale także głównodowodzącego legendarnych legionów. Na dodatek autorzy oddali w nasze ręce szereg opcji handlowych i dyplomatycznych, dzięki którym możemy nawiązywać przyjazne stosunki z miastami w całej Europie. Jak łatwo się domyśleć, celem naszych wysiłków w Glory of the Roman Empire, jest stworzenie mocnej gospodarki, która będzie w stanie sprostać wydatkom związanym w powstaniem i utrzymaniem silnej armii oraz umiejętne dowodzenie nią w boju.Autorzy przygotowali kampanię dla trybu single player składającą się z ponad 30 misji, a w czasie jej trwania mamy okazję zadbać o rozwój 11 miast oraz wypełnić całą gamę odgórnych zadań militarnych, socjalnych i handlowych. Łącznie możemy wybudować ponad 50 typów struktur, w tym choćby akwedukty doprowadzające wodę. Mamy też dowolność w wybieraniu miejsc gdzie staną poszczególne budynki oraz gdzie będą znajdować się drogi. Ekonomia jaką zaserwowali nam twórcy Glory of the Roman Empire bazuje na symulacji potrzeb i wymagań poszczególnych obywateli. W związku z tym, iż występuje tu około 20 różnych typów surowców, 50 rodzajów profesji mieszkańców, a także ludzie ci dzielą się na kilka klas wiekowych, mamy całkiem sporo roboty z dogodzeniem im wszystkim. Poza tym czeka nas tu również cała masa potyczek z barbarzyńcami i wojskami co bardziej natarczywych sąsiadów.

zachomikowany

  • 646,9 MB
  • 7 cze 20 0:13


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 768 MB RAM, karta grafiki 128 MB, 5 GB HDD, Windows XP/Vista

Oryginalna platformówka, w której poprzez rysowanie odpowiednich obiektów stających się od tej chwili częścią świata gry, rozwiązujemy stawiane przed nami problemy logiczne.Akcja gry rozpoczyna się gdy młodzieniec o imieniu Max przez przypadek znajduje tajemniczy pomarańczowy mazak. Chcąc go wypróbować rysuje na kartce obrazek potwora. Ku zaskoczeniu chłopca, monstrum nagle ożywa, wyskakuje z papieru i ucieka do innego szkicownika powodując w nim znaczne szkody. By go powstrzymać przed zrujnowaniem owoców swojej ciężkiej pracy, chłopiec rysuje w albumie samego siebie, dzięki czemu przenosi się do świata obrazków. Wykorzystując magiczne moce pomarańczowego markera oraz własny spryt, Max musi powstrzymać potwora, którego sam stworzył.Główny bohater potrafi m.in. biegać czy wskakiwać na platformy uciekając przy tym przed goniącymi go przeciwnikami. Tytułowy magiczny mazak wykorzystujemy do rysowania kształtów, które potem pojawiają się w świecie gry. W ten sposób tworzymy np. mosty nad przepaściami lub schody potrzebne do wejścia na wyższe poziomy. Z kolei, jeśli namalowany obiekt spadnie na głowę potwora, to nieszczęśnik pożegna się z życiem. Dodatkowo musimy pamiętać, że wszystko co narysujemy podlega prawom fizyki. Zabawę utrudnia fakt, że w mazaku jest zawsze ograniczona ilość atramentu. Musimy więc regularnie zbierać wypełnione nim pojemniki i zasysać z powrotem tusz z niepotrzebnych nam już obiektów.

zachomikowany

  • 612,8 MB
  • 7 cze 20 0:13


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 7200 lub lepsza), 1 GB HDD, Windows XP/Vista/7

My First Trainz Set to kolejna produkcja autorstwa Auran Games, która podejmuje tematykę kolejarstwa. W przeciwieństwie do poprzednich tytułów z tej serii, które opracowywane były z myślą o osobach w różnym wieku, opisywana gra ma zachęcić do zabawy w głównej mierze młodszych użytkowników komputerów osobistych.Główną trakcją opisywanej odsłony cyklu jest możliwość projektowanie własnych makiet kolejowych, rozstawianych w jednej z czterech lokacji wirtualnego domu, a mianowicie w salonie, sypialni, kuchni lub garażu. Bardzo istotną cechą gry jest to, że podczas tworzenia makiety możemy do woli wykorzystywać obiekty odnajdywane w najbliższym otoczeniu. Każda ze wspomnianych wyżej lokacji zawiera kilkaset takich przedmiotów. Dla przykładu, pozyskane książki możemy rozmieścić w taki sposób by utworzyły swego rodzaju tunel.Projektowane przez nas trasy biegną nie tylko po podłodze, ale i po róznych meblach – stołach kuchennych, krzesłach, łóżkach czy szafkach. W trakcie tworzenia makiety możemy wybierać miejsca występowania stacji kolejowych, zajmując się transportem plastikowych ludzików lub różnego rodzaju towarów. Oprócz tego możliwe jest rozstawianie między innymi zwrotnic, tworząc tym samym bardziej skomplikowane konstrukcje.Po utworzonej trasie możemy się w każdej chwili przejechać, przejmując kontrolę nad jedną z dziewięciu różnych miniaturowych kolejek. Warto tu zaznaczyć, iż dostępne są zarówno stare lokomotywy parowe, jak i znacznie nowocześniejsze modele elektryczne. Akcja w tym przypadku obserwowana jest z kilku ujęć kamery, oferując też możliwość przeniesienia się do wnętrza poruszającej się zabawki.

zachomikowany

  • 571,5 MB
  • 7 cze 20 0:13


obrazek
wymagania sprzętowe:
Intel Pentium 2,4 GHz częstotliwości IVs lub równoważne;512 MB RAM (768 MB dla Vista);2 GB wolnego miejsca na dysku;
Karta graficzna NVIDIA GeForce 6600 lub ATI Radeon 9600 z 128 MB pamięci wideo;

Gra strategiczna z elementami RPG. Jej akcja rzuca nas w rejony Wschodniej Europy, w historyczny okres od 1350 do 1650 roku.Rozbudowana strategia opowiadająca o trzystu historycznych latach Europy. Produkcję opracowało rosyjskie studio Lesta, które zajmuje się przede wszystkim tworzeniem gier strategicznych (Pacific Storm, 9th Company: Roots of Terror, Empire: Time of Troubles) oraz filmów.Gra Reign: Conflict of Nations przenosi nas do roku 1350, w którym na terenie Azji rozpętała się straszliwa zaraza. Plaga „czarnej śmierci” szybko dotarła na Krymu i do Istambułu, a później do Włoch, Niemiec, Francji, Anglii i w końcu Rosji. Takie wydarzenia stają się tłem dla zaciętej walki o władzę i rozwój własnego państwa, w której oczywiście bierze udział gracz, wcielający się w jedną z 26 dostępnych frakcji.W roli przywódcy wybranej strony (np. polskich, rosyjskich lub litewskich książąt) wpływamy na szereg najważniejszych aspektów funkcjonowania państwa – od ekonomii i gospodarki, przez politykę i dyplomację, aż po wszczynanie i prowadzenie kampanii wojennych. Całość rozgrywa się w czasie rzeczywistym i jest zakrojona na dość dużą skalę, więc na brak atrakcji narzekać na pewno nie można.Twórcy szczycą się przemyślanym i wiernym historycznie systemem odpowiadającym za rozbudowę i funkcjonowanie miast, czy chociażby realistycznym drzewkiem rozwoju technologicznego. Gracz otrzymuje rozbudowaną i długą kampanię oraz spory wybór scenariuszy i losowych misji. W działaniach wojennych możemy natomiast wykorzystać ponad 150 jednostek wojskowych, podzielonych na trzy ery technologiczne.Oprócz powyższych atrakcji autorzy skorzystali z systemów RPG, które pozwalają uczyć jednostki i historyczne postacie nowych umiejętności. Każdy bohater w grze może rozwijać się w kilku dyscyplinach: władcy, dowódcy, duchownego, alchemika, czy chociażby szpiega. Spory wpływ na rozgrywkę mogą mieć także wspomniane epidemie, które rozprzestrzenią się, jeśli nie podejmiemy odpowiednich działań zapobiegawczych.Od strony wizualnej tytuł prezentuje się nieźle, bo korzysta z trójwymiarowego silnika, który pozwolił stworzyć sporych rozmiarów mapy z wiernie odwzorowaną europejską topografią. Warto dodać, że podczas zabawy nie toczymy bezpośrednio bitew, chociaż możemy wpływać na kilka elementów (np. na strategię).

zachomikowany

  • 655,9 MB
  • 7 cze 20 0:13


obrazek
wymagania sprzętowe:
CPU AMD/Intel 500MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D 16MB, 100MB na hdd, Direct-X 8.0, Windows 95/98/ME

Typowy przykład niskobudżetowych wyścigów, w których gracz zasiada za kierownicą jednego z tytułowych monster trucków, czyli pojazdów na olbrzymich kołach. Warto przy tym dodać, iż jest to pełnoprawna zręcznościówka, w której szczególny nacisk położono na nieskomplikowaną zabawę.Autorzy „Monster Truck Rumble” przygotowali cztery podstawowe tryby dla pojedynczego gracza. Free Run pozwala na zapoznanie się z dostępnymi trasami. Gracz nie jest w żaden sposób ograniczany dzięki czemu może dokładnie przygotować się do właściwych imprez. Niewielkim urozmaiceniem są pojawiające się tu i ówdzie zwierzęta. W Circuit Race mamy do czynienia z tradycyjnym wyścigiem, gdzie ten z zawodników, który zjawi się na mecie jako pierwszy wygrywa. Podczas zawodów należy oczywiście pokonywać liczne checkpointy (bramki kontrolne), które porozmieszczano po całej okolicy. Warto przy tym dodać, iż wyścig jest rozgrywany na jednej z sześciu dość zróżnicowanych map. Wreck 'n' Crush nawiązuje do słynnych imprez z udziałem monster trucków, w których ich zadaniem jest przejechanie stosunkowo krótkiego odcinka trasy połączonego z widowiskowym miażdżeniem porozstawianych samochodów. Tryb ten, w przeciwieństwie do prawdziwych zawodów, daje graczowi nieco większą swobodę. Wygrywa ta osoba, która w określonym czasie zdoła zniszczyć możliwie jak największą ilość pojazdów znajdujących się w okolicy. Ostatni z dostępnych trybów, Lane Race, jest zbliżony do Circuit Race przy czym gracz musi sobie dodatkowo poradzić z wymijaniem licznych przeszkód. Multiplayer w „Monster Truck Rumble” odgrywa symboliczną rolę, gracze mogą stanąć do pojedynku na podzielonym ekranie (split-screen). W trakcie wyścigu można korzystać z podręcznego radaru, który w zależności od sytuacji może wskazywać drogę wiodącą do kolejnego checkpointu czy samochody wymagające zmiażdżenia. Pomimo tego, iż gra została nakierowana na zręcznościową zabawę, zadbano o uszkodzenia. Niestety, nie są one ukazywane, zamiast tego na ekranie pojawia się specjalny pasek informujący o aktualnym stopniu zniszczeń.

zachomikowany

  • 0,83 GB
  • 7 cze 20 0:13


obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium III 1 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128MB, 1 GB HDD

Kolejna, po Worms 3D, część bardzo popularnej na całym świecie serii traktującej o zmaganiach wirtualnych robaków. Oprócz specyficznego klimatu i poczucia humoru znanego z poprzednich odsłon, Worms Forts Under Siege oferuje graczom zupełne novum w rozgrywce - tytułowe fortyfikacje. Na poszczególnych poziomach pojawią się teraz twierdze, za murami których możemy ukryć Worsmy przed atakami i samemu prowadzić efektywny ostrzał pozycji wroga. Twórcy z zespołu developerskiego Team 17 oddali do dyspozycji graczy rozmaite katapulty, balisty, tarany, etc., co podnosi przyjemność płynącą z grania, a także pozwala na stosowanie rozmaitych strategii na polu walki.Na szczególną uwagę zasługuje także unikatowa stylizacja środowiska - antyczny Egipt, okolice Troi, średniowieczna Japonia (spotkamy Samurajów!) czy Anglia (rycerze króla Artura). W pełnej wersji zaimplementowano około 30 zróżnicowanych rodzajów broni (także stacjonarnych) oraz ukryte bonusy w postaci map, odzywek robaków czy innych mini-gier. Za efekty wizualne odpowiada usprawniony silnik graficzny z Worms 3D, pozwalający dowolnie deformować otoczenie, w którym toczone są pojedynki oraz odpowiadający za generowanie zmiennych warunków pogodowych: śnieg, wiatr, deszcz, etc. (duży wpływ na celowanie). Poszczególnym potyczkom wciąż towarzyszy charakterystyczny, kreskówkowy styl i przyjemna muzyka. Obrazu całości dopełnia, rozbudowany w porównaniu do ostatniej części cyklu, tryb multiplayer pozwalający na rywalizowanie z innymi osobami w sieci lokalnej lub poprzez Internet.


zachomikowany

  • 496,7 MB
  • 7 cze 20 0:13


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium II 350 Mhz, 128 MB RAM, akcelerator 3D, karta dźwiękowa + dodatkowo: karta sieciowa, podłączenie do Internetu

Tread Marks to zręcznościowe wyścigi ciężko uzbrojonych czołgów poruszających się po bezdrożach. Gra posiada rozbudowany tryb do rozgrywki wieloosobowej w sieci oraz tryb skirmish dla tych, którzy chcą walczyć z inteligentnie sterowanymi przeciwnikami komputerowymi. Można wybierać spośród 20 różnych modeli czołgów, w tym jedenaście ciężkich będących ulepszoną wersją amerykańskiego M1-Abrams i rosyjskiego T-72 oraz dziewięciu lekkich maszyn. Do dyspozycji jest 23 śmiercionośnych broni oraz power-up'ów takich jak chociażby 120mm pociski, szybkostrzelne wyrzutnie rakiet, miotacze ognia, działa plazmowe, wsparcie powietrzne, karabiny maszynowe, lasery, artyleria dalekiego zasięgu, rakiety średniego zasięgu czy taktyczna broń jądrowa.W przeciwieństwie do innych gier rozgrywających się na otwartej przestrzeni, tutaj teren zmienia się przebiegiem walki. Otoczenie gry całkowicie reaguje na zniszczenia pozostawiając na powierzchni ziemi ślady wystrzałów, małe i duże kratery, a nawet ogromne leje po wybuchach jądrowych, pozostające tam aż do końca rozgrywki.

zachomikowany

  • 539,2 MB
  • 7 cze 20 0:13


obrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB, 900 MB HDD, Windows XP/Vista/7

UK Truck Simulator jest tytułem stawiającym nas przed szansą rozwożenia ładunków z użyciem ogromnych ciężarówek. Podobnie jak w przypadku gier Euro Truck Simulator i German Truck Simulator zabawa skupia się na konkretnym obszarze działań – tym razem jest to terytorium Wielkiej Brytanii.Analogicznie do innych tytułów wyprodukowanych przez SCS Software, główną atrakcją gry jest możliwość założenia i sukcesywnego rozwijania własnej firmy transportowej. Zabawę rozpoczynamy z niewielką ilością funduszy, lecz w miarę pozyskiwania gotówki możemy sobie pozwolić na zakup nowych ciężarówek, wynajęcie powierzchni magazynowej i zatrudnienie pracowników. Kluczem do sukcesu jest naturalnie utrzymywanie dobrych relacji z klientami – musimy właściwie rozplanować trasy przejazdu i zadbać o to żeby rozwożone ładunki dotarły do odbiorców na czas.W trakcie rozgrywki wykorzystujemy kilkadziesiąt różnych modeli ciężarówek, zdolnych do przewożenia różnych typów ładunków. Dostarczanie cennych towarów możemy zlecić zatrudnionym w naszej firmie pracownikom, bądź też w pewnym zakresie zająć się tym osobiście. Model jazdy stanowi kompromis pomiędzy dobrą rozrywką, a symulacją. Ważną rolę odgrywa przemieszczanie się zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego. Za wszelką cenę musimy unikać stłuczek, gdyż uszkodzenie ciężarówki lub ładunku wiąże się często z dotkliwymi karami finansowymi. Dodatkowo musimy badać temperaturę silnika i uzupełniać poziom paliwa na stacjach benzynowych.W opisywanej grze zawarto kilkadziesiąt największych brytyjskich metropolii. Oprócz Londynu są to między innymi Manchester, Liverpool, Aberdeen, Glasgow, Edynburg i Newcastle. W stosunku do poprzednich części serii tym razem więcej czasu spędzamy na autostradach i skomplikowanych węzłach komunikacyjnych, na których ważne jest śledzenie znajdujących się przy trasie znaków drogowych. Akcja pokazywana jest z kilku ujęć kamery, przy czym najrozsądniejszym wyborem jest widok z wnętrza prowadzonej ciężarówki.

zachomikowany

  • 569,6 MB
  • 7 cze 20 0:13


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta graficzna 256 MB (GeForce 5700 lub lepsza), 1.7 GB HDD, Windows XP

Co by się stało, gdyby Hitler został zamordowany na początku drugiej wojny światowej, a niemiecka machina wojenna zostałaby pokierowana przez zupełnie inny reżim? Strategia czasu rzeczywistego War Front: Turning Point zamierza odpowiedzieć na to pytanie, proponując graczom alternatywny scenariusz. Tylko tutaj będziesz miał okazję rozegrać drugą wojnę w zupełnie nowy sposób! Skorzystaj z różnego rodzaju tajnej i eksperymentalnej broni. Niesamowita grafika i interesująca fabuła przykują Cię do komputera na długie godziny!
W grze War Front: Turning Point czeka na Ciebie niezwykle dynamiczna i pełna adrenaliny akcja. Zatop się w atmosferę drugiej wojny światowej, prowadź do boju swoje jednostki, zarządzaj uzupełnieniami, dbaj o aprowizację i prowadź badania nad prototypową bronią. Sam wybierz, którą misję chcesz wykonać i kiedy wezwać wsparcie. Zdobywaj kluczowe obiekty, takie jak stacje kolejowe czy lotniska i pokaż, że nie masz sobie równych. Czeka na Ciebie wiele opcji strategicznych i taktycznych, ale w tej grze najważniejsze jest jedno - dobra zabawa!

zachomikowany

  • 431,6 MB
  • 7 cze 20 0:13


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 6200 lub lepsza), 2 GB HDD, Windows 2000/XP/Vista/7

Trapped Dead to taktyczna gra RTS, która bierze mechanizmy zabawy znane z serii Commandos i przenosi je w trójwymiarowy świat opanowany przez żywe trupy.Akcja gry toczy się w latach 80-tych w stanie Missouiri, a konkretnie w położonej niedaleko Kansas mieścinie Hedge Hill. Dwójka bohaterów (Mike i Gerald) przybywa do tego miejsca akurat w momencie, gdy tajemniczy wirus zaczyna przemieniać mieszkańców w głodne ludzkich mózgów zombiaki.Twórcy gry bazowali na rozwiązaniach popularnej serii Commandos. Podczas zabawy obejmujemy kontrolę nad grupką ocalonych ludzi. Nie mamy bezpośredniej kontroli nad naszymi podwładnymi, zamiast tego wydajemy im rozkazy myszką, jak w typowych RTS-ach. Każdy z nich ma swoje słabe oraz mocne strony i odpowiednie wykorzystanie tego faktu jest niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Szkielet rozgrywki, bazujący na rozwiązaniach z gier strategicznych wzbogacony został o silne elementy zręcznościowe i logiczne.

zachomikowany

  • 408,6 MB
  • 7 cze 20 0:13


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium II 450MHz, 64MB RAM, 16MB akcelerator 3D

Zapper to gra platformowa stworzona przez doświadczony zespół Blitz Game, twórców głośnego tytułu Frogger 2: Swampy’s Revenge. Gra dziedziczy podstawowy mechanizm rozgrywki po sławnym poprzedniku, jednocześnie znacznie go rozbudowując i dodając do niego nowe elementy. Gracz może pokierować tytułowym bohaterem Zapperem i odnaleźć jego brata Zippera, porwanego przez niegodziwą królową srok - Maggie. Autorzy przygotowali osiemnaście poziomów umiejscowionych w czterech światach, pełnych różnych pułapek i niebezpiecznych przeciwników. Oczywiście jak przystało na dobrą produkcję tego gatunku znajdziemy tu także ukryte lokacje, specjalne bonusowe poziomy, itp. Nasz bohater nie jest bezbronny i wykorzystuje w walce swoją niezwykłą zwinność i ruchliwość oraz rażące prądem elektrycznym antenki. Zapper charakteryzuje się bardzo intuicyjnym systemem sterowania, dostosowanym do możliwości najmłodszych graczy.

zachomikowany

  • 0,88 GB
  • 7 cze 20 0:13


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium III 800 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 8 MB (Riva TNT lub lepsza), 700 MB HDD, Windows 95/98

SpyHunter to remake przeboju z czasów, gdy szczytem marzeń było własne 8-bitowe Atari 800XL. W Spy Hunter zadaniem gracza jest powstrzymanie tajemniczej korporacji NOSTRA, której celem jest „spustoszenie” naszej cywilizacji. Jedyną osobą, która jest w stanie ową organizację powstrzymać jest oczywiście gracz oraz jego super samochód (a może raczej pojazd) G-6155 Interceptor, uzbrojony w karabiny, rakiety oraz całe mnóstwo innego uzbrojenia i gadżetów. Cechą charakterystyczną Interceptora jest możliwość szybkiej transformacji w łódź, skuter wodny czy motocykl. Dzięki temu możemy się poruszać nie tylko po ulicach ale również po powierzchni rzek, jezior i innych zbiorników wodnych. SpyHunter to gra wybitnie zręcznościowa. Składa się z czternastu misji umiejscowionych w bardzo różnych egzotycznych miejscach naszego globu, w tym: Panamie, Florydzie, Anglii, Niemczech, Francji, Wenecji i na Bliskim Wschodzie. W każdej z nich mamy do wykonania zadanie priorytetowe oraz kilka zadań dodatkowych. Wszystko przedstawione jest w nowoczesnej, całkowicie trójwymiarowej oprawie graficznej. Nie zapomniano też o możliwości gry wieloosobowej w sieci lokalnej i w Internecie.

zachomikowany

  • 0,80 GB
  • 7 cze 20 0:13


obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium II 300, 64MB, karta dźwiękowa.

Na pozór gra jakich wiele: dowodzimy oddziałem najemników, z których każdy ma swoje współczynniki i umiejętności, możemy wyposażać ich w różną broń i ekwipunek, a wszystko to w cyklu misji przeciwko coraz trudniejszym przeciwnikom. Ogromne kontrowersje, żeby nie rzec skandal, towarzyszący premierze ukazały drugie dno tej gry.Ponieważ akcja nie toczy się w jakimś wymyślonym kraju, lecz w Polsce współczesnej, autorzy skorzystali z możliwości ośmieszenia wszystkiego, co w naszej polskiej rzeczywistości poważne: polityki i polityków (i to nie ogólnikowo, ale konkretne osoby i ugrupowania), media, znane postacie ze świata filmu i rozrywki oraz konkurencję. Nasi „bohaterowie” ćpają prochy i piją wódę przed akcją, gangsterzy są ochraniani przez sprzedajnych policjantów, a najlepszym odprężeniem pomiędzy misjami jest płatny sex.Jeśli dodamy do tego parodie znanych filmów i gier, to otrzymujemy mieszankę wybuchową, która dla jednych jest niezwykle zabawna, dla innych po prostu niesmaczna. Niestety gra nie uniknęła wielu poważnych potknięć, od dość niechlujnej grafiki po gigantyczne wymagania sprzętowe potrzebne do w miarę komfortowej rozgrywki.



zachomikowany

  • 0,79 GB
  • 7 cze 20 0:13


obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 166MHz, 32MB RAM

Scooby Doo: Phantom of the Knight (polski tytuł: Scooby Doo i Strachy na Lachy) to zabawna gra przygodowo-familijna oparta na niezwykle popularnym serialu animowanym pt. Scooby Doo. Powstał on w Stanach Zjednoczonych w 1969 roku i do dziś jest emitowany w ponad 45 krajach świata. W grze wraz z drużyną Scoobiego: Velmą, Daphe, Shaggym i Fredem przenosimy się do średniowiecznego zamku w Nowej Szkocji, gdzie musimy odnaleźć zaginioną księżniczkę. W zamku tym grasuje duch Czarnego Rycerza dosiadający ziejącego ogniem smoka i wszystko wskazuje na to, że Ci dwaj jegomoście porwali księżniczkę. Jednak nasi bohaterowie wraz ze Scoobim na czele podejrzewają, że kryje się za tym ktoś inny. Gracz musi poznać tajemnicę średniowiecznego zamku i rozwiązać szereg zagadek, które doprowadzą do odnalezienia księżniczki i odkrycia kulisów jej porwania. Scooby Doo i Strachy na Lachy posiada przyjemną grafikę, wykorzystującą elementy znane z popularnego serialu animowanego.


zachomikowany

  • 617,0 MB
  • 7 cze 20 0:13


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium IV 2.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB RAM, 800 MB HDD, Windows XP SP2/Vista/7

Maskotka Konami, torbacz Sparkster wraz ze swoim charakterystycznym odlotowym plecakiem powraca - tym razem w wersji na PC oraz konsole nowej generacji. Co prawda Konami bardzo lubi odświeżać hity z 16-bitowych konsol, ale nowa odsłona przygód Sparkstera nie jest remakiem, a pełnoprawnym sequelem gry, której ostatnia część wyszła grubo ponad dekadę temu w wersji na konsolę Sega Megadrive. Rocket Knight jest platformówką 2.5D z grafiką w jakości HD. Nad grą pracował zespół mający na swoim koncie takie tytuły, jak Silent Hill: Origins czy Overlord: Dark Legends.Od momentu ostatniego spotkania z graczami, Sparkster przeprowadził się i żył ze swoją rodziną w cichym, spokojnym miejscu. Do czasu, kiedy nad królestwem Zephyrusa zawisła groźba nadciągającej wojny. Bohater powraca i z zaskoczeniem spostrzega, że jego wcześniejsi wrogowie walczą po stronie króla przeciwko armii wilków, a nikczemny Axel Gear podczas jego nieobecności przejął rolę królewskiego rakietowego rycerza. Rozczarowany Sparkster nie zamierza się tej sytuacji bezczynnie przyglądać i wyposażony, jak zawsze, w niezawodną rakietę na plecach i miecz w łapce stawia czoła kolejnym wrogom. Fabułę gry odkrywają, krótkie nieme scenki, jakby wyjęte z 16-bitowego tytułu.Każdy ze światów gry składa się z kilku poziomów platformowych oraz jednego, w którym przyjdzie nam latać rakietą. Poziomy składają się z wielu możliwych do wyboru dróg i alternatywnych ścieżek. Poza pokonywaniem wrogów zbieramy skarby oraz power upy. W nowym epizodzie dostępne są wszystkie nabyte przez Sparkstera w czasie poprzednich przygód umiejętności, a mechanika gry jest wypadkową dwóch poprzednich. W czasie walki posługujemy się głównie atakami o krótkim zasięgu, jednak wypełniony pasek mocy pozwala na użycie ataków specjalnych rażących na większą odległość. Waleczny torbacz potrafi odbijać mieczem nadlatujące pociski z powrotem w stronę wroga, dzięki czemu możemy uzyskać bonusowe punkty zniszczeń. Do perfekcji opanował również sztukę posługiwania się swoim zwinnym ogonem. Dużą rolę w rozgrywce odgrywa rakieta – używamy jej do poruszania się między platformami oraz wskakiwania na ukryte areny. Poza tym służy nam też jako niezawodne narzędzie do niszczenia ścian i tworzenia nowych przejść.

zachomikowany

  • 553,8 MB
  • 7 cze 20 0:13


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium III 800 MHz, 512 MB RAM, karta grafiki 16 MB (Riva TNT lub lepsza), Windows 98/Me/2000/XP

Supreme Ruler 2020 jest kolejną częścią rozbudowanej gry strategicznej opracowanej przez Battlegoat Studios. Podobnie jak poprzedniczka, produkcja pozwala nam przenieść się w niedaleką przyszłość do pogrążonego w chaosie świata.Supreme Ruler 2020 jest kolejną częścią rozbudowanej gry strategicznej opracowanej przez Battlegoat Studios. Podobnie jak poprzedniczka, produkcja pozwala nam przenieść się w niedaleką przyszłość do pogrążonego w chaosie świata. Stabilność polityczna na arenie międzynarodowej legła w gruzach, nastąpiła eskalacja konfliktów, handlowa konkurencja przemieniła się w regularną wojnę. Na Ziemi zapanowała anarchia.W tak trudnych i niesprzyjających warunkach przejmujemy kontrolę m.in. nad rządem, ekonomią, stosunkami dyplomatycznymi i siłami zbrojnymi, jednego z państw. Tylko od nas zależy, czy staniemy się główną potęgą świata czy też jedynie kolejnym pionkiem.W związku z bardzo szerokim wachlarzem możliwości i wieloma płaszczyznami, na których toczy się gra, poprzednia część serii została oskarżona o to, że jest zbytnio skomplikowana i trudna w opanowaniu. Tym razem jednak autorzy poprawili cały interfejs, czyniąc go prostszym w obsłudze. Mamy również możliwość wyboru stylu gry bardziej odpowiadającego naszym upodobaniom - nieważne, czy wolimy strategie czasu rzeczywistego, czy też te, w których rozgrywka podzielona jest na tury.W Supreme Ruler 2020 wprowadzono także wiele innych zmian. Przede wszystkim poprawie uległa oprawa graficzna, mapy i jednostki przedstawione są obecnie w wyższej rozdzielczości. Dodatkowo wykorzystano liczne zdjęcia satelitarne udostępnione przez NASA. Wzbogacono również ścieżkę dźwiękową, dodając muzykę charakterystyczną dla danego regionu. Ważnym krokiem naprzód jest też zaawansowana względem poprzedniej części sztuczna inteligencja.
Jeżeli chodzi o samą rozgrywkę, znacznemu pogłębieniu uległ model ekonomiczny i polityczny świata. Zwiększono nasz wpływ na toczącą się akcję, pozwalając dopasowywać ją do własnych potrzeb. Mamy również możliwość wyboru czy wolimy rywalizować w danym regionie, czy też na terenie całej planety.

zachomikowany

  • 518,3 MB
  • 7 cze 20 0:13


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium II 333 MHZ, 64 MB RAM, akcelerator 3D, karta dźwiękowa

Gra przygodowa oparta na świetnej książce Michaela Crichtona pod tym samym tytułem. Jako student Christopher Hughes - członek zespołu archeologicznego przenosisz się w czasie do XIV-wiecznej ogarniętej wojną Francji, pełnej rycerzy i łotrów. Masz uratować swojego szefa - profesora Edward Johnsona, który utknął tam bez możliwości powrotu. Gra mogłaby być świetną „przygodówką”, gdyby nie fakt, iż to sam Crichton postanowił ją wyprodukować.
Już perypetie z filmem „Trzynasty wojownik” pokazały, że Crichton jest co prawda świetnym pisarzem, ale nie powinien zabierać się za rzeczy, na których ewidentnie się nie zna. W filmie miał nadzór nad produkcją, co doprowadziło do ostrych konfliktów z reżyserami i w ogólnej opinii do zepsucia filmu, w grze zaś zostawił sobie pełne pole do popisu, co zaowocowało recenzjami w stylu „najgorsza gra wszechczasów”.

zachomikowany

  • 467,8 MB
  • 7 cze 20 0:13


obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium II 233MHz, 32MB RAM

Scream Alley to pierwsza z serii czterech zręcznościowych mini-gier„Potwory i Spółka” bazujących na scenariuszu filmu o tym samym tytule, wytwórni Walta Disney'a. Opowiada on o niezwykłych przygodach małej dziewczynki, która trafia do fabryki zabawnych potworów. W Scream Alley gracz razem z jednookim potworem Mikiem wybiera się na kręgle. Musi tak pokierować swoja kulą, by omijać przeszkody i zebrać premię. Gra przeznaczona jest dla najmłodszych odbiorców. Posiada ładną i przyjemną dla oka grafikę. Po zebraniu całej serii (wszystkich czterech części gry) dostajemy dostęp do piątej ukrytej gry Monster Mania.


zachomikowany

  • 0,90 GB
  • 7 cze 20 0:13


obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:
Procesor Pentium III 1 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 64 MB, 2 GB HDD

Contract J.A.C.K. to prequel przygodowej gry akcji – No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way. Tym razem nie wcielamy się w postać agentki Cate Archer (głównej bohaterki obu poprzednich części serii NOLF), lecz staniemy się czarnym charakterem, Johnem Jackiem, płatnym najemnikiem pracującym dla organizacji przestępczej H.A.R.M. Zadaniem naszego bohatera jest pozbycie się problemu, jaki stanowi dla H.A.R.M. inna konkurencyjna, wywodząca się z Włoch organizacja przestępcza, kryjąca się pod nazwą Danger Danger. Gra, podobnie jak jej dwie poprzedniczki utrzymana została w klimacie filmów szpiegowskich z lat 60-tych ubiegłego stulecia, przy czym autorzy przy jej produkcji kierowali się następującymi priorytetami: więcej akcji, mniej skradania (elementów typu stealth) oraz więcej do zaoferowania w trybie multiplayer.Akcja rzeczonego tytułu umiejscowiona została pomiędzy wydarzeniami, które miały miejsce w NOLF 1 i NOLF 2. Oprócz wielu nowych lokacji, odwiedzimy również te znane z poprzednich części, na przykład stację kosmiczną (a właściwie jej szczątki, które opadły na Księżyc) zniszczoną przez Cate Archer w części pierwszej. Contract J.A.C.K. nadal odznacza się specyficznym, znanym z poprzednich części serii humorem, chociaż w związku ze zmianą głównego bohatera, o nieco odmiennym charakterze.


zachomikowany

  • 718,3 MB
  • 7 cze 20 0:13


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium II 233MHz, 64MB RAM

Airline 69: Return to Casablanca kontynuuje ideę słynnej gry (hybryda strategii ekonomicznej i wątków przygodowych) o wybitnym zabarwieniu erotycznym, zatytułowanej Wet: The Sexy Empire i wydanej w drugiej połowie lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Użytkownik wciela się w postać awanturnika nazwiskiem Wayne Johnson, który jest specjalistą od różnorodnych dostaw (np. przemyt broni i napojów wyskokowych) drogą powietrzną. W trakcie jednego z lotów nad północnym obszarem kontynentu afrykańskiego w 1942 roku (data premiery klasycznego melodramatu pt. Casablanca z Ingrid Bergman i Humphrey'em Bogartem) rzeczony osobnik odkrywa w swoim ładunku wdechową blondynkę imieniem ChouChou, pracującą w charakterze tajnej agentki. Ponętna niewiasta odbezpieczonym pistoletem skłania pilota do zmiany kursu, ale nagle pojawia się eskadra niemieckich bombowców nurkujących Ju-87 Stuka i natychmiast przypuszcza manewr zaczepny. Poważnie trafiony samolot transportowy awaryjnie ląduje w bezkresnym morzu saharyjskiego piasku, a główny bohater odnosi obrażenia. Wspomniana pasażerka, tylko sobie znanymi metodami leczniczymi, pomaga rannemu w ekspresowym tempie powrócić do pełnej sprawności fizycznej i równocześnie zakochuje się w nim. Ostatecznie oboje postanawiają dotrzeć do miasta Casablanca, celem doręczenia pliku bardzo istotnych dokumentów i rozkręcenia wspólnego interesu.Początkowo para gnieździ się w ciasnym pokoju hotelowym, gdzie planuje akcje szpiegowskie i dywersyjne oraz szmugiel dysydentów i nielegalnych artykułów. Podczas sabotowania nazistowskiej bazy Luftwaffe duet zdobywa nowy statek powietrzny, umożliwiający znaczne rozszerzenie spektrum działania (m.in. organizowanie imprez natury seksualnej i późniejsze szantażowanie uczestników). Ujmując temat lapidarnie - zabawa traktuje o zarabianiu pieniędzy w niezbyt chrześcijański sposób (prostytucja, hazard, wymuszenia itp.).

zachomikowany

  • Pobierz folder
  • Aby móc przechomikować folder musisz być zalogowanyZachomikuj folder
  • dokumenty
    0
  • obrazy
    0
  • pliki wideo
    1
  • pliki muzyczne
    0

603 plików
316,35 GB




jacek_040

jacek_040 napisano 7.07.2023 12:53

zgłoś do usunięcia
JEŻELI ZNALAZŁEŚ U MNIE PLIK KTÓRY NIE SPEŁNIA OCZEKIWAŃ, NIE JEST ZGODNY Z OPISEM, DAJ KOMENTARZ, OCEŃ NEGATYWNIE I NAJLEPIEJ OPISZ GO W CHOMIKOWYCH ROZMOWACH. Może się tak zdarzyć, gdyż większość plików jest zachomikowana z innych chomików i nie była sprawdzona. Jeżeli tylko znajdę plik "fake", to go kasuję.

Musisz się zalogować by móc dodawać nowe wiadomości do tego Chomika.

Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (86)Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (86)
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności