Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
hityman47
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

widziany: dzisiaj o 01:55

  • pliki muzyczne
    323
  • pliki wideo
    1129
  • obrazy
    947
  • dokumenty
    1815

9328 plików
4089,71 GB

  • 236,5 MB
  • 16 mar 13 22:56


obrazek

wymagania sprzętowe:
CPU 1,0GHz Intel/AMD, 256MB RAM, 32MB akcelerator 3D (Direct X 8.1)

The Lord of the Ring: War of the Ring to strategia czasu rzeczywistego bazująca na twórczości J.R.R. Tolkiena, a dokładniej na jego najsłynniejszym dziele, czyli „Władcy Pierścieni”. Zadaniem gracza w The Lord of the Ring: War of the Ring jest opowiedzenie się po jednej ze stron zaistniałego konfliktu, tj. po stronie dobra walcząc ramię w ramię z krasnoludami, elfami i ludźmi lub po stronie sił ciemności mając za swych sprzymierzeńców Saurona, Nazgule czy też paskudnych orków, i przejęcie kontroli nad całym Śródziemiem.Grając po stronie dobra gracz ma do wykonania szereg misji (coś na kształt tych znanych z Warcraft III: Reign of Chaos), w których w większości przypadków do dyspozycji otrzymuje z góry predefiniowaną drużynę kilkunastu postaci. Opowiadając się po stronie zła, gra już bardziej przypomina typowego RTS-a i grający musi z kolei wykazać się umiejętnością dowodzenia znacznie większymi siłami, składającymi się z dziesiątek podległych mu jednostek.Akcja gry rozgrywa się w całości na obszarze Śródziemia, na terenach znanych z trylogii, w tym m.in.: Iron Hills, Mirkwood, Dol Guldur oraz Lothlórien. Uczestniczymy również w słynnych bitwach jak choćby w bitwie o Helmowy Jar. W grze występują specjalne jednostki (m.in.: Aragorn, Gandalf, Gollum czy Saruman) posiadające szereg indywidualnych, unikalnych zdolności, m.in.: zwiększanie morale żołnierzy i tym samym szansy na odniesienie zwycięstwa czy ataki specjalne o ogromnej sile rażenia. Wraz z postępami w kampanii postacie te zdobywają doświadczenie i zwiększają swe umiejętności.

zachomikowany

  • 441,2 MB
  • 16 mar 13 22:56




wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128MB

3 września 1939, brytyjski premier, Chamberlain, poinformował naród o przystąpieniu Anglii do wojny, a jeszcze niecały rok wcześniej wracając z Monachium, oznajmił iż rozpoczyna się okres pokoju. Niedługo po wystąpieniu Chamberlaina gotowość do wojny zadeklarowała Francja. Rozpoczęły się kilkuletnie zmagania militarne, zakończone pokonaniem sił państw Osi przez Aliantów.

W Gary Grigsby’s World at War II, dynamicznej strategii turowej, możemy zmienić przebieg tych wydarzeń – Zachodni Alianci mogą zostać podbici przez Niemcy, a w Azji Japonia może zwyciężyć Chiny. Losy II Wojny Światowej spoczywają w naszych rękach i tylko od nas zależy jak potoczy się przyszłość krajów zaangażowanych w ten konflikt. Możemy dowolnie dowodzić swoimi armiami i wygrywać całe kampanie stosując wyrafinowane strategie walki, a także rozwijać technologie wojskowe i wprowadzać do walki nowe, potężniejsze jednostki. Planując kolejne posunięcia trzeba jednak wziąć pod uwagę, że im silniejsza jednostka tym więcej czasu musimy czekać na jej powstanie, tak więc nasze plany muszą obejmować co najmniej kilka tur w przód.

zachomikowany

  • 477,4 MB
  • 16 mar 13 22:56




wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6200 lub lepsza), 1 GB HDD, Windows XP/Vista

A-Train 8 to kolejna część świetnej serii strategii ekonomicznych skupiających się na rozbudowie infrastruktury transportu publicznego. Twórcami tego dzieła są pracownicy firmy Interactive Entertainment, znanej przykładowo z gry Castrol Honda Superbike 2000. Wydaniem produktu zajęła się brytyjska firma Bluestone Interactive Ltd.W grze wcielamy się w szefa przedsiębiorstwa kolejowego, który został dodatkowo wybrany burmistrzem pewnej miejscowości. Miastu oczywiście brakuje sprawnie działającej kolei. Naszym zadaniem jest więc zbudowanie sprawnej infrastruktury i wprowadzenie nowych połączeń, ułatwiających życie mieszkańcom i usprawniających funkcjonowanie lokalnego przemysłu. Stworzenie najlepszego systemu publicznego transportu to niełatwe zadanie, a na naszej głowie spoczywa także konieczność rozwijania całego miasta.Gra oferuje sporą swobodę w naszych poczynaniach. Zabawę w budowę rozpoczynamy od postawienia głównego dworca kolejowego i rozplanowania początkowych ulic. Każda czynność wymaga wzięcia pod uwagę wielu czynników – liczy się nawet ukształtowanie terenu. Poza ośrodkami kolejowymi możemy także tworzyć osiedla, budynki biurowe lub przykładowo fabryki. Do naszej dyspozycji oddano również wiele charakterystycznych światowych budowli, jak np. wieżę Eiffla, czy chociażby sam Empire State Building. Dzięki świetnej oprawie wizualnej stworzone przez nas miasto ożyje na naszych oczach.Na rozgrywkę wpływ ma wiele różnych czynników ekonomicznych, ale i naturalnych, jak chociażby zmieniające się pory roku i warunki atmosferyczne. Gdy już zbudujemy nasze imperium możemy także podwajać zyski manipulując akcjami przedsiębiorstwa na giełdzie i inwestując w jedną z 50 innych firm. Oczywiście nietrafne operowanie własnymi zasobami może zakończyć się bankructwem.

zachomikowany

  • 671,5 MB
  • 16 mar 13 22:56




wymagania sprzętowe:
Pentium II 400MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D

Colobot to strategia czasu rzeczywistego przeznaczona dla najmłodszych miłośników komputerowej rozrywki. Gracze mają za zadanie pomóc dzielnemu astronaucie, który w wyniku cięć budżetowych w NASA, musi samotnie znaleźć nowy dom dla Ziemian. Jego jedynym wsparciem są: Centrum Kontroli Lotów oraz rozmaite mechaniczne gadżety. Żeby nie było za wesoło, szybko okazuje się, że niektóre poznawane planety mają już mieszkańców. Obok konieczności prowadzenia badań naukowych na powierzchni planety, rozbudowywania bazy i zaplecza dochodzi jeszcze obrona naszych włości przed natrętnymi robakami.

Przyjdzie nam odkrywać, wynajdować, walczyć, zdobywać i programować. W późniejszych etapach gry nasz kosmonauta zamiast biegać w poszukiwaniu minerałów wyśle do tego swą armię robotów. Dzięki nowym technologiom przysyłanym z Houston będzie mógł konstruować kilkanaście typów najprzeróżniejszych zabawek, od zwykłych „Łunochodów” aż po ruchome wieżyczki i generatory pól siłowych. Ale zbudowanie bota to dopiero początek. Tylko od nas zależeć będzie, jak nasza metalowa puszka sprawi się na powierzchni planety. Modyfikacje gotowych programów, przysyłanych z Centrum Kontroli Lotów pozwolą udoskonalić zdolności robotów.

zachomikowany

  • 666,2 MB
  • 16 mar 13 22:56


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.6 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki GeForce 3 64 MB

Druga część najlepszego kosmicznego RTS-a jaki pojawił się na komputerach osobistych PC. Gra posiada podobną budowę jak oryginalny Homeworld, tzn. elementem posuwającym fabułę do przodu są liczne przerywniki filmowe występujące w trakcie trwania misji jak i pomiędzy nimi. Akcja Homeworld 2 toczy się 100 lat po wydarzeniach które miały miejsce w części pierwszej i opisuje desperacką walkę rasy Hiigaran z rasą wojowników Vaygr. Jak twierdzą autorzy Homeworld 2 to produkcja o iście epickim wymiarze - pierwszy Homeworld skupiał się wyłącznie na jednej planecie tu otwiera się przed nami cała galaktyka, poznajemy szereg tajemnic świata gry, m.in. przeznaczenie galaktycznych kupców Bentusi.Każda z dwóch ras, na których skupia się fabuła, w znacznym stopniu różni się od siebie. Obie nacje używają innych jednostek, wykorzystują inne technologie, taktykę walki, itp. W grze występuje kilka typów okrętów znanych z oryginalnego Homeworlda, np. Statek Matka, jednakże lwią część jednostek widzimy po raz pierwszy, np. Hiigaranski Krążownik Bojowy. Okręty przedstawione zostały w nowej skali, tzn. jeszcze wyraźniej dostrzegalna jest różnica pomiędzy malutkimi myśliwcami, a ogromnymi jednostkami. Teraz można wyposażać statki kosmiczne w określone podsystemy, np. zamontować w Korwecie centrum kontroli ognia zwiększające efektywność ostrzału lub też system maskowania. Podczas rozgrywki zetkniemy się także z nowymi instalacjami typu: stocznia, co wpływa na urozmaicenie gry wieloosobowej. W przestrzeni kosmicznej spotykamy się również z większą ilością baz kosmicznych, pozostałości po dawno zapomnianych cywilizacjach, itp.

zachomikowany

  • 260,0 MB
  • 16 mar 13 22:56




wymagania sprzętowe:
Pentium II 266 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 2 MB

For the Glory jest tytułem należącym do serii Europa Universalis, opracowanym przez studio Crystal Empire Games. Stworzono go w oparciu o bardzo popularną modyfikację fanowską przeznaczoną do części drugiej cyklu - AGCEEP (Alternative Grand Campaign / Event Exchange Project), która rozszerzała możliwości oryginalnej gry o szereg nowych wydarzeń historycznych, alternatywną kampanię oraz przeróżne zmiany mające na celu podniesienie autentyczności zabawy.

Gra oferuje możliwość objęcia rządów w jednym z ponad 180 krajów na przestrzeni 400 lat (w okresie 1419-1819). Zajmujemy się każdym aspektem funkcjonowania państwa, polityką wewnętrzną i zewnętrzną, gospodarką, dyplomacją, konfliktami militarnymi itd. Czy postanowimy wzmacniać nasze imperium pokojowo poprzez handel i rozwój ekonomiczny, czy też poprzez ekspansję, na drodze agresywnej dyplomacji i konfliktów zbrojnych – zależy tylko od nas. Nie jesteśmy tym samym w żadnej mierze zobowiązani do podążania wyznaczoną ścieżką historii, więc gdy nadarzy się sprzyjająca nam okazja możemy ją pochwycić, pisząc tym samym nowe dzieje świata. Rozgrywkę dodatkowo urozmaica około 10 tysięcy przeróżnych wydarzeń historycznych, które mają wpływ na przebieg wydarzeń oraz rozwój naszego państwa.

zachomikowany

  • 127,1 MB
  • 16 mar 13 22:56




wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.13 GHz, 1.5 GB RAM, karta grafiki 512 MB

King Arthur to hybryda strategii turowej i RTS-a z elementami gier RPG, za której powstanie odpowiedzialne jest studio Neocore Games, mające na swoim koncie mało znanego RTS-a Crusaders: Thy Kingdom Come. Na silniku tego ostatniego powstał też Król Artur.

W grze dane nam jest wcielić się w samego legendarnego, tytułowego władcę Brytów i na nowo spisać jego historię jednocząc 40 prowincji Brytanii w jedno spójne państwo. W drodze do tego celu powołujemy ogromną armię, budujemy zamek Camelot, dbamy o rozwój naszych miast, a także werbujemy rycerzy Okrągłego Stołu. Świat gry to wczesnośredniowieczna Brytania podzielona na 40, niekoniecznie żyjących w zgodzie, prowincji, będących mieszaniną różnych kultur, plemion i królestw. W ten historyczny kraj wplecione zostały elementy fantasy i mitologii.

zachomikowany

  • 667,8 MB
  • 16 mar 13 22:56


obrazek

wymagania sprzętowe:
Procesor Pentium II 350 MHz (lub kompatybilny), 64 MB RAM, 16MB karta graficzna zgodna z DirectX, Windows 95/98/Me/2000/XP

Akcja Industry Tycoon II przenosi nas w gospodarcze realia Ameryki XIX i XX wieku. Ponownie mamy możliwość stworzenia przedsiębiorstwa o globalnym zasięgu, zajmującego się praktycznie wszystkim co przynosi dochody (kupujemy i transportujemy surowce, ustalamy produkcję, logistykę i sprzedaż). Zaczynamy jako przysłowiowa „płotka” i stopniowo budujemy wielkie finansowe imperium. Rozgrywka nastawiona jest głównie na realistyczne odwzorowanie rzeczywistych zależności. Jak w świecie realnym, występują tu sezonowe wahania koniunktury, a ponadto po raz pierwszy mamy możliwość interakcji z konkurencją, z którą możemy współpracować lub walczyć. Industry Tycoon II posiada udoskonaloną w stosunku do części pierwszej grafikę (rozdzielczość do 1600x1200), szczegółowo przedstawia budynki i pojazdy, łącznie z takimi niuansami jak spaliny samochodowe.

zachomikowany

  • 701,1 MB
  • 16 mar 13 22:56


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium II 300MHz, 64MB RAM, karta grafiki 8MB

Legion to strategia pozwalająca graczom stać się wielkim Imperatorem Starożytnego Rzymu i rozwijać swoje państwo. Gra ideowo bazuje na znanym przeboju z początku lat 90-tych Centurion. Pozwala graczowi rozwijać ekonomie (cztery typy surowców: żelazo, drewno, tkaniny i płótna oraz pożywienie) i miasta imperium, budować nowe budynki, dbać o nastroje ludu oraz o dobre stosunki dyplomatyczne z sąsiadami (możliwość pokojowego rozstrzygania konfliktów), a w razie potrzeby na tworzenie wielkich armii i dowodzenie nimi w boju. Nasze zmagania toczą się na terenie starożytnej Italii i Francji (terytoria odtworzone na podstawie autentycznych map), podzielonym na szereg regionów będących pod władaniem ponad 20 nacji i plemion.Gra wiernie odtwarza realia wielkich antycznych bitew, w których może wziąć udział nawet 16 tysięcy wojowników, każdy odziany i wyposażony w autentyczne uzbrojenie swej nacji (np. inne legiony rzymskie, inne plemiona galijskie) oraz posiadający własne doświadczenie i morale. Mamy pełną nad przebiegiem każdego starcia, możemy ustawiać nasze wojska w różne formacje i szyki oraz stosować dowolnie taktyki walki, oskrzydlenia, obejścia, itp.

zachomikowany

  • 412,6 MB
  • 16 mar 13 22:56


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium II 400MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D

Real War: Rogue States to sequel strategii czasu rzeczywistego Real War wydanej przez firmę Simon & Schuster pod koniec 2001 roku. Podobnie jak część pierwsza daje graczom możliwość dowodzenia wojskami w walce z organizacją terrorystyczną zwaną „Independent Liberation Army”. Rogue States zawiera czternaście nowych misji przeznaczonych dla trybu single player, dwadzieścia nowych map dedykowanych rozgrywce w trybie skirmish, a także kilka nowych opcji multiplayer, np. dwóch graczy może dowodzić tymi samymi wojskami, przy czym jeden kontroluje jednostki naziemne, a drugi powietrzne. Dużym ulepszeniom poddane zostały procedury odpowiedzialne za zachowanie się wojsk i dowodzenie nimi przez komputerowego oponenta, a także dodany został nowy system A.I. nazwany „advanced orders”. Gra pozwala na wydawanie indywidualnym jednostkom bardzo specyficznych i sprecyzowanych rozkazów, jak sabotowanie, niszczenie tylko stanowisk obrony przeciwlotniczej czy elektrownii. Ponadto sporym ulepszeniem jest możliwość wydawania rozkazów jednostkom zanim znajdą się one na polu walki, co eliminuje zbędne oczekiwanie oddziałów na komendy w bazie. Real War: Rogue States pozwala na rozgrywkę w trybie single i multiplayer za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu.

zachomikowany

  • 699,9 MB
  • 16 mar 13 22:56


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium II 300 MHz, 64 MB RAM, karta grafiki 16 MB (Riva TNT lub lepsza), 25 MB HDD,
Windows 98/Me/2000/XP

Ski Park Manager to strategia – ekonomiczna, pozwalająca graczom wykazać się na stanowisku szefa zimowego miasteczka turystycznego. Jak w podobnych tego typu produkcjach, grę rozpoczynamy znajdując się w jakiejś zapomnianej miejscowości położonej głęboko w górach. Dysponujemy szczątkowymi funduszami, a naszym zadaniem jest uczynienie z tego odludzia dochodowego i prestiżowego centrum turystycznego. Cóż przed nami długa i ciężka droga. Musimy budować hotele, schroniska wypoczynkowe, wyciągi narciarskie, lodowiska, szlaki zjazdowe oraz inne obiekty, które przyciągną klientów i zwiększą prestiż naszego ośrodka. W skład naszych obowiązków wchodzi też zatrudnienie odpowiednio wykwalifikowanych pracowników (m.in. instruktorów narciarstwa, konserwatorów, pracowników biurowych), wyznaczenie płac oraz utrzymywanie i remontowanie istniejącej infrastruktury. Gra posiada ładną czytelną grafikę (izometryczny widok akcji, czterostopniowy zoom, trójwymiarowe modele budynków, szereg trójwymiarowych animacji, zmienne warunki atmosferyczne) oraz intuicyjny interfejs.

zachomikowany

  • 0,96 GB
  • 16 mar 13 22:56




wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB

World War II: General Commander - Operation: Watch on the Rhine to strategia czasu rzeczywistego, wyprodukowana przez studio Games GI, autorów utrzymanego w konwencji fantasy RTS-a Tahoe World. Produkcja madryckiego zespołu umożliwia nam odtworzenie przebiegu najważniejszych bitew okresu II wojny światowej i zdecydowanie o losach takich wydarzeń jak niemiecka ofensywa w Ardenach, ze słynną operacją „Straż nad Renem” na czele.

Program pozwala nam toczyć działania zbrojne na obszarze o powierzchni blisko 300 km kwadratowych, odzwierciedlającym wiernie terytorium Belgii, południową część Holandii i północno-zachodnią Francję. Naszym zadaniem jest poprowadzenie do boju armii nazistów bądź aliantów i objęcie samodzielnej kontroli nad manewrami wykonywanymi przez całe dywizje, regimenty lub bataliony. Pod swoim dowództwem mamy całe zastępy piechoty, ciężarówki, czołgi i ciężką artylerię, które możemy przemieszczać po trójwymiarowej makiecie, zajmując kolejne wioski oraz istotne cele strategiczne. Musimy przy tym pamiętać, że ukształtowanie terenu ma wpływ na nasze zdolności ofensywne i obronne, co determinuje wybór odpowiednich wojsk do każdej z planowanych akcji.

zachomikowany

  • 0,92 GB
  • 16 mar 13 22:56


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium III 900 MHz, 128 MB RAM, karta graficzna 16MB, 800 MB HDD

Master of Orion III to trzecia część jednej z najlepszych w historii strategicznych gier turowych rozgrywanych w scenerii science fiction. Zadaniem gracza jest rozwój i ekspansja w całej galaktyce. W grze możemy posmakować ciekawej fabuły opartej na klasycznych kosmicznych operach w stylu Helinleina czy Asimova. Mamy do dyspozycji olbrzymi wszechświat z setkami układów do odkrycia i skolonizowania (około 256 układów słonecznych wykonanych w całkowicie trójwymiarowej grafice - każdy może mieć maksymalne po osiem planet, a każda planeta maksymalnie po osiem księżyców), a nasze działania nastawione są umiejętne połączenie polityki, administracji, szpiegostwa i walki. Gra rozszerza tradycyjne strategie typu 4X (eXplore, eXpand, eXploit, i eXterminate) o piąte 'X', które twórcy dodali jako eXperience.W Master of Orion III gracz ma znacznie większe znaczenie i możliwości niż w poprzednich częściach gry. Tym razem nie jesteśmy zwykłym reprezentantem międzyplanetarnego dyktatora a przedstawicielem sił kontrolujących całą galaktyczną cywilizację. Dyktatorzy, prezydenci, konsulowie i przywódcy, którzy przychodzą i odchodzą są tylko narzędziami w naszych rękach. Musimy wykorzystywać tych polityków oraz ich przywódców aby ochronić przyszłość jednej cywilizacji i manipulować jej polityką zarówno na gruncie wewnętrznym jak i międzygalaktycznym.

zachomikowany

  • 142,8 MB
  • 16 mar 13 22:56


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7600 lub lepsza), 350 MB HDD, Windows XP/Vista/7

W grze wcielamy się w dowódcę armii, której celem jest wykradzenie świnki z bazy wroga. Cała zabawa, mimo, że utrzymana w konwencji RTS, przypomina znacznie tryb Capture The Flag z gier FPS, wzbogacony dodatkowo o elementy popularnego Tower Defense. O bezcenne zwierzaki walczymy przy użyciu rozmaitych jednostek. Szkolenie wojaków możemy prowadzić już kilka sekund po rozpoczęciu gry, gdyż do trenowania armii nie są wymagane żadne struktury czy dodatkowe budynki, lecz zwykła gotówka (a tej otrzymujemy nieco na starcie). Wybieramy spośród siedmiu rodzajów zróżnicowanych jednostek, posiadających określone wady i zalety.Wyjątkową klasą wojaka w naszej żądnej świnek armii jest budowniczy, dzięki któremu na polu walki możemy stawiać specjalne wieże. Są one ważne, gdyż jedynym ograniczeniem w rozwoju wojska jest posiadana gotówka, a tę możemy zwiększać stawiając wspomniane wieże na mapie. Dodatkowo dają one także dostęp do zaklęć, których w grze jest 16. Pieniądze odzyskujemy również wówczas, gdy któraś z naszych jednostek zginie podczas walki – momentalnie możemy wtedy stworzyć następną w naszej bazie.Poza zwiększaniem naszych zasobów finansowych, konstrukcje stawiane na mapie spełniają jeszcze jedną bardzo istotną funkcję – poprawiają statystyki i możliwości bojowe naszej armii. Wieże podzielono na pięć rodzajów: mamy więc budowle odpowiedzialne za zwiększanie naszego wojennego budżetu, zwiększające szybkość naszych jednostek, zamrażające i zdejmujące zaklęcia z wrogich armii, leczące naszych wojaków oraz potęgujące zadawane obrażenia.

zachomikowany

  • 260,3 MB
  • 16 mar 13 22:56


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium III 1.2 GHz, 1 GB RAM, 700 MB HDD, Windows XP/Vista/7

Storm over the Pacific to turowa strategia wojenna przedstawiająca wydarzenia, które miały miejsce w Azji oraz na Pacyfiku podczas II wojny światowej. Za produkcję odpowiada studio Wastelands Interactive - doświadczony zespół, który wcześniej stworzył World War 2: Road to Victory oraz World War 2: Time of Wrath.Gracz przewodzi jednym z 26 krajów lub też kieruje sojuszem kilku z nich. Do wyboru są potęgi takie jak Stany Zjednoczone czy Japonia, jak i wiele innych mniejszych nacji. Dostępne są 4 rozległe kampanie oraz dodatkowo 15 samodzielnych scenariuszy. Teatr działań obejmuje niezliczone wyspy na Pacyfiku, Chiny oraz Australię. Twórcy zadbali o realizm rozgrywki. Wszystkie mapy, struktury armii, dowódcy i tym podobne detale odtworzone są zgodnie z wiedzą historyczną.Podczas zabawy mamy dużą swobodę. Decydujemy o działaniach wojennych na lądzie i morzu, rozwijamy technologię naszego pastwa, podejmujemy decyzje polityczne i gospodarcze. Od nas zależy jak zareagujemy na znane z historii wydarzenia. Ostatecznie możemy nawet stanąć przed decyzją czy użyć bomby atomowej.Dużą wagę przyłożono do interfejsu użytkownika. Jest on intuicyjny i czytelny, dzięki czemu ułatwia ogarnięcie dużej ilości informacji. Ponadto można go dowolnie konfigurować tak, by odpowiadał naszym upodobaniom.

zachomikowany

  • 215,9 MB
  • 16 mar 13 22:56


obrazek

wymagania sprzętowe:
Windows98,2000,ME,XP,Vista,96 MB RAM,Direct X 7.0

Virtual Families - Wirtualne Rodziny to gra w czasie rzeczywistym.
Zaczynasz, wybierając osobę z tysięcy możliwych kombinacji. Kształtuj ich osobowość poprzez pochwały lub nagany. Dorosłych członków rodziny zachęcaj do pracy, dzieciom pozwól się bawić. Odwiedzaj sklepy by zaopatrzyć się w niezbędne rzeczy, idź do lekarza gdy jesteś chory. W grze masz czas zsynchronizowany z zegarem Twojego komputera. Gdy zapada noc lub też budzi się dzień czy też następuje zmiana pogody za oknem w grze dzieje się to samo. Życie w grze toczy się nawet gdy ją wyłączysz.

zachomikowany

  • 584,8 MB
  • 16 mar 13 22:56




wymagania sprzętowe:
Pentium II 300MHz, 64MB RAM

Submarine TITANS jest strategia czasu rzeczywistego osadzoną w podwodnym świecie. W XXII wieku olbrzymia kometa uderzyła w Ziemię, zmuszając ludzkość do zbudowania podwodnych baz. Razem z kometą przybyli również kosmici, którzy teraz toczą boje z ludźmi. W grze możemy objąć dowodzenie nad jedną z trzech frakcji: bojowymi Białymi Rekinami, specjalizującymi się w technologii Czarnymi Ośmiornicami lub przybyłymi z kosmosu Silikonami. Wybór kierowanej przez nas frakcji będzie miał duży wpływ na styl rozgrywki, ponieważ każda grupa posiada właściwe tylko sobie jednostki, technologie, mając w związku z tym mocne i słabe strony.Submarine TITANS jest jedyną reprezentantką gier RTS, której akcja odbywa się wyłącznie pod wodą. Umiejscowienie rozgrywki wiąże się z aż pięcioma poziomami terenu, dzięki czemu gracz może chować się przed przeciwnikiem np. w kryjówkach skalnych. Kierując swoją frakcją, oprócz działań militarnych prowadzimy także badania rozwojowe, wynajdując własne technologie lub kradnąc je oponentowi.Podwodna produkcja Ellipse Studios posiada rzadko spotykaną w swoim gatunku możliwość całkowitego programowania sztucznej inteligencji. System może samodzielnie rozegrać wszystkie misje, opierając swoją strategię na instrukcjach wprowadzonych przez gracza. Na płycie z Submarine TITANS znajdziemy szczegółową instrukcję objaśniającą, jak modyfikować AI obranej przez siebie frakcji.

zachomikowany

  • 1,40 GB
  • 16 mar 13 22:56





wymagania sprzętowe:
Pentium III 1.2 GHz, 512MB RAM, 64MB akcelerator 3D, 1.2 GB HDD

Polanie II to sequel pierwszej całkowicie polskiej strategii czasu rzeczywistego, kontynuujący wszystkie dobre tradycje poprzedniczki (Polanie) i jednocześnie przenoszący serię w XXI wiek. Akcja osadzona została w świecie znanym w pierwszej części gry, spotkamy się tu ze znanymi już postaciami, tzn.: krowami, pastuszkami, niedźwiedziami i rycerzami, ale oczywiście nie brakuje też nowych bohaterów oraz wielu ciekawych ulepszeń. W grze zaimplementowano elementy znane z gatunku cRPG, dzięki czemu nasze postacie zdobywają doświadczenie, używają różnorodnych typów broni, czarów i innych przedmiotów, a każda z nich posiada unikalne imię np. Maćko syn Kowala. Zależności ekonomiczne pozostały podobne jak w pierwszej części, tzn. ekonomia świata Polan oparta jest na mleku, którego produkcję możemy zwiększyć stosując na przykład specjalne techniki wypasu krów. Całkowicie trójwymiarowa grafika oparta jest na zmodyfikowanym engine serii Earth, z możliwością obserwacji terenu z dowolnie umieszczonej kameryGra składa się z 3 kampanii połączonych ze sobą wątkami fabularnymi układającymi się w historię księcia Mirko. Cel każdej kampanii jest odmienny, a do jego osiągnięcia prowadzą inne drogi. Każda z kampanii rozpoczyna się i kończy filmem prezentującym fabułę oraz podsumowującym historię, której stał się świadkiem i twórcą. W Polanach pojawia się ponadto rozbudowany tryb potyczki i gry sieciowej. Daje to graczowi dodatkowe możliwości przetestowania swoich zdolności taktycznych i zmierzenia się nie tylko z AI, lecz również z umiejętnościami innych graczy. Gra sieciowa oferuje kilka różnych trybów rozgrywki, w każdym z nich do osiągnięcia zwycięstwa wymagane jest spełnienie innych warunków.

zachomikowany

  • 1,15 GB
  • 16 mar 13 22:56


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 5900 lub lepsza), Windows XP/Vista

Mytheon jest nietypową produkcją typu Free to Play będącą połączeniem sieciowej strategii z grą akcji i cRPG. Chociaż pobranie klienta i sama zabawa jest zupełnie darmowe, to za pewne dodatkowe elementy (np. podwójna liczba punktów doświadczenia, czy specjalne ubrania) musimy już zapłacić. Gra została przygotowana przez studio deweloperskie Petroglyph - autorów słynnego RTS-a, osadzonego w realiach Gwiezdnych Wojen - Star Wars: Empire At War. Warto też wspomnieć, że część ekipy developerskiej stanowią byli pracownicy Westwood Studios, którzy przyczynili się do powstania serii Command and Conquer.Akcja Mytheon osadzona została w krainie fantasy, wzorowanej na mitologiach wielu kultur z różnych zakątków świata. Fabuła gry opowiada historię wojny pomiędzy bogami i śmiertelnymi bohaterami. W pewnym momencie Siostry Przeznaczenia miały już dość patrzenia na to jak bogowie rządzą światem ludzi, więc postanowiły dać im szansę przejęcia kontroli nad własnym losem, jeżeli udowodnią, że są tego godni. Oczywiście mieszkańcy niebios nie mieli zamiaru oddać władzy bez walki i tak rozpoczął się wielki konflikt. Obejmujemy tu kontrolę nad jednym z bohaterów, a naszym zadaniem jest strącenie nieśmiertelnych z ich boskich tronów. Swoją przygodę rozpoczynamy wśród postaci, znanych nam z wierzeń starożytnej Grecji i Rzymu. Z czasem jednak poznajemy również bohaterów, pochodzących z naprawdę egzotycznych mitologii.

zachomikowany

  • 527,8 MB
  • 16 mar 13 22:56


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium II 300MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D

Hostile Waters: Antaeus Rising to strategiczna gra akcji 3D, której akcja przenosi nas w rok 2032. Na Ziemi panuje ogólnoświatowy pokój, a wszystkie narody współpracują ze sobą, pragnąc stać się cywilizacją globalną. Z takim stanem rzeczy nie mogą pogodzić się byli prominenci i wojskowi, którzy pragnąc odzyskać władzę i wpływy, organizują tajną armię na wyspach Pacyfiku. Ich celem jest destabilizacja sytuacji politycznej i powrót do starego stylu życia. Sprzyja im ogólnoświatowe rozbrojenie i brak jakichkolwiek lokalnych konfliktów.Jedyną nadzieją ludzkości staje się tytułowy Antaeus, ostatni z super krążowników, posiadający na swym pokładzie nanofabrykę umożliwiającą produkcję różnego typu jednostek bojowych: czołgów, helikopterów, samolotów itp. Jednostki te pilotowane są przez umysły martwych żołnierzy, które dzięki technologii „Soulcatcher” mogą być wielokrotnie wykorzystywane. Antaneus zużywa resztki swoich zapasów energii do stworzenia poszczególnych członków załogi i wyrusza do ostatniej walki. Jego celem jest infiltracja archipelagu podejrzanych wysp i zniszczenie centralnej bazy operacyjnej wroga.

zachomikowany

  • 1,34 GB
  • 16 mar 13 22:56




wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.7 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB

Romance of the Three Kingdoms XI to dalekowschodnia gra strategiczna, toczona w systemie turowym i należąca do bestsellerowej serii, rozwijanej od lat osiemdziesiątych XX wieku. "Jedenastka", podobnie jak jej poprzedniczki, bazuje na historycznych wydarzeniach, opisanych w czternastowiecznej powieści pt. Dzieje trzech królestw. Gracz bierze więc udział w strategicznej rywalizacji trzech państw, czyli Wei, Shu i Wu. Wirtualna akcja została podzielona na dziesięć scenariuszy głównych i osiemnaście dodatkowych. Ponadto po raz pierwszy w historii serii można dokonać wyboru między angielskim i chińskim dubbingiem.

zachomikowany

  • 333,5 MB
  • 16 mar 13 22:56




wymagania sprzętowe:
Pentium 200MHz, 32MB RAM

Abomination to taktyczna gra strategiczna wzorująca się na takich hitach jak Jagged Aliance, Fallout czy X-Com. Gracz kieruje genetycznie zmodyfikowaną drużyną komandosów, której zadaniem jest uratowanie świata przed zarazą roznoszoną przez złowieszczy kult. Otrzymujemy izometryczny widok 3D, możliwość trenowania głównego bohatera i członków jego drużyny, ponad 150 różnych broni oraz ponad 1,2 mln losowo generowanych misji. Dzięki zaawansowanej strategii i taktyce walki drużynowej można stosować skradanie aby ustalić położenie wroga, bronić swoich kluczowych obiektów czy odkryć nowe technologie zdobyte na wrogu.Duże możliwości modyfikacji drużyny umożliwiają wyekwipowanie oddziału w ponad 150 wojskowych i eksperymentalnych broni. Przed każdą misją możemy rekrutować nowych członków drużyny oraz właściwego wyposażenia. Postacie rozwijają się w czasie walki zyskując parametry i nowe umiejętności. Rozbudowany tryb gry wieloosobowej pozwala na rozgrywkę do ośmiu osób w sieci lokalnej lub przez Internet. Multiplayer zawiera kampanię, tryb kooperacyjny i przeciwko sobie. Możemy również wysłać znajomym nasze rozegrane misje przez e-mail.Specjalnie przygotowany generator tworzy unikalne misje gwarantując niepowtarzalność rozgrywki w ponad 1,2 mln wyjątkowych miejscach rozmieszczonych na ponad 25 rodzajach terenu. Gra charakteryzuje wyśmienita grafika z ponad 25000 klatek animacji, w pełni mapowanymi teksturami, źródłami światła oraz trójwymiarowymi modelami ze szczegółowo oddanym terenem. Realistyczna fizyka pozwala choćby na rozwalenie przeciwnika w kawałki, które polecą w różnych kierunkach.

zachomikowany

  • 1,39 GB
  • 16 mar 13 22:56




wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB

The Guild 2 jest oryginalną grą, która przy pomocy mikstury dwóch gatunków, strategii i cRPG, stara się w możliwie najbardziej realistyczny sposób odwzorować egzystencję w późnym średniowieczu. Po odpaleniu programu, gracz zostaje w magiczny sposób przeniesiony do XIV wieku, a więc okresu mocno niespokojnego, pełnego konfliktów, bitew i intryg – krótko mówiąc, wymarzonego dla oportunistów i spryciarzy, pragnących szybko się wzbogacić i awansować w społecznej drabince. Taki właśnie cel przyświeca nam w sequelu gry Europa 1400: The Guild, zaś to, w jaki sposób owe zadanie zrealizujemy, zależy tylko i wyłącznie od naszej inwencji i pomysłowości.

zachomikowany

  • 5,79 GB
  • 16 mar 13 22:56




wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 3.2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB

Order of War to strategia stworzona przez studio Wargaming.net. Firma specjalizuje się w tego typu produkcjach i w przeszłości opracowała już między innymi: Massive Assault oraz Galactic Assault: Prisoner of Power.

Latem 1944 roku II Wojna Światowa wkroczyła w swoją prawdopodobnie najważniejszą fazę. Alianci rozpoczęli dwie poważne operacje, które miały odeprzeć siły niemieckie na obu frontach – Zachodnim i Wschodnim. Właśnie o tych wydarzeniach opowiada Order of War, pozwalający graczom wcielić się zarówno w dowódcę armii amerykańskiej (Front Zachodni) oraz niemieckiej (Front Wschodni).

zachomikowany

  • 1,51 GB
  • 16 mar 13 22:56




wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3.2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB

Fate of Hellas to rozszerzenie do strategii czasu rzeczywistego zatytułowanej Ancient Wars: Sparta. Produkcją zajęła się ekipa z World Forge, natomiast za wydanie dodatku odpowiedzialna jest firma JoWood.
Trafiamy do starożytnej Grecji, na kilkaset lat przed powstaniem Rzymu. Akcja rzuca nas na pola bitwy, gdzie walczymy ramię w ramię z Aleksandrem Wielkim i innymi Macedończykami. Do zadań gracza należy podbijanie ziem oraz zaprowadzanie pokoju na terenie starożytnej Grecji. Ponadto celem ostatecznym jest zostanie najwybitniejszym z dowódców tych czasów.

Rozgrywka pozwala nam na odbycie dwóch kampanii, przy czym każda składa się z siedmiu misji. W jednej i w drugiej kierujemy losami jednego spośród wybitnych Greków. Główną atrakcją Fate of Hellas jest walka. Bitwy sprowadzają się do otwartych starć w terenie, oblężeń miast, a nawet do potyczek na morzu. Dodatek oddaje w nasze ręce aż sześćdziesiąt różnych typów jednostek, a wśród nich znajdują się oczywiście oddziały piesze, rydwany oraz maszyny oblężnicze. Każdej grupie wojowników możemy narzucić jedną z trzech formacji bojowych, co bezpośrednio wpływa na strategiczną stronę gry. Co więcej, na polu walki nasi podkomendni mogą odbierać oręż od pokonanych przeciwników i używać go w dalszej bitwie.

zachomikowany

  • 1,43 GB
  • 16 mar 13 22:56




wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.5 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB

Takeda 3 to kolejna odsłona serii gier strategicznych stworzonych przez studio Magitech Corporation. Firma odpowiada za opracowanie kilku innych pozycji strategicznych, jak chociażby Strength & Honor, The Chronicles of the Three Kingdoms i Sango 2.

Wszystkie części sagi Takeda przenoszą nas do feudalnej Japonii i pozwalają wcielić się w dowódcę prowadzącego własną armię w bardzo burzliwym okresie historycznym znanym jako Sengoku Jidai. W trzeciej odsłonie wcielamy się w potężnego Daimyo, czyli po prostu władcę jednego z 25 historycznych klanów działających w tamtych czasach. Naszym zadaniem jest nie tylko dowodzenie wojskiem, ale też angażowanie się w sprawy dyplomacji oraz zarządzanie terytorium i zamkami.

zachomikowany

  • 760,4 MB
  • 16 mar 13 22:56




WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
Pentium IV 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB,

Moscow to Berlin to już czwarta odsłona cyklu strategii czasu rzeczywistego (RTS), nawiązującego do burzliwych wydarzeń na frontach II Wojny Światowej i opracowywanego przez pracowników zespołu Digital Reality. W pierwszej części serii, Desert Rats vs. Afrika Korps, gracze walczyli na obszarze Afryki Północnej, w D-Day („dwójka”) działania wojenne koncentrowały się na lądowaniu Aliantów w Normandii, zaś trzecia z gier - 1944: Battle of the Bulge - przedstawiała największą kontrofensywę niemiecką z 1944 roku, jaka miała miejsce w Ardenach. Tym razem, developerzy zaoferowali graczom możliwość wzięcia udziału w najbardziej krwawych walkach na froncie wschodnim. Ogółem, program zawiera trzy rozbudowane kampanie, składające się w sumie z dwudziestu scenariuszów. Zmagania rozpoczynają się w momencie, gdy nazistowskie Niemcy zrywają pakt ze Związkiem Radzieckim. W grze m.in. bierzemy udział w wielkiej ofensywie, zatrzymanej dopiero pod Moskwą głównie dzięki mroźnej, rosyjskiej zimie. Walczymy również w bitwie pod Stalingradem i rozpoczynamy kontratak w kierunku Berlina, by tam statecznie zakończyć drugi, największy w historii ludzkości konflikt zbrojny. Podczas starcia, pod komendą gracza znajduje się około 80 zróżnicowanych jednostek, w tym aż piętnaście typowych tylko i wyłącznie dla frontu wschodniego (np. samoloty IL-2 Sturmovik, czołgi T-34, Elephant, czy KV-1). Sporą uwagę przywiązano tutaj do strategicznego aspektu sztuki wojennej: zarządzania armią, wcześniejszego planowania ataków czy zasadzek. Jeżeli chodzi o oprawę graficzną, to w Moscow to Berlin zastosowano ulepszoną wersję autorskiego silnika graficznego firmy Digital Reality, znanego chociażby z poprzednich odsłon serii. Oprócz rozbudowanego trybu singleplayer, twórcy programu przygotowali także dziesięć map do rywalizacji wieloosobowej (w sieci lokalnej lub Internecie).

zachomikowany

  • 497,9 MB
  • 16 mar 13 22:56




wymagania sprzętowe:
Pentium 166MHz, 32MB RAM, akcelerator 3D

Populous: The Beginning to kolejna cześć kultowej serii strategicznej, a raczej symulatora boskości stworzonego przez firmę Bullfrog jeszcze w czasach popularności komputerów 8-bitowych, typu Atari, czy Commodore. Ta część stanowi duży przełom ponieważ wprowadza naszą walkę o nieśmiertelność w erę zaawansowanej trójwymiarowej grafiki z pełnym 360 stopniowym zakresem odbioru i zakrzywioną linią horyzontu.

Naszym zadaniem jest opanowanie wszystkich 25 poziomów gry i ostateczne zapanowanie nad całym światem Populous. Osiągnięcie tego celu umożliwi nam pakiet 26 boskich mocy i zaklęć. To dzięki nim możemy nawracać zamieszkujących piękne światy dzikusów i sprawić, by czcili ślady Twoich stóp, wznosili całe wioski dla Twej wielkości i walczyli w twym imieniu. Ponadto, to one dają nam między innymi moc wynoszenia i obniżania mas lądowych, wznoszenia wulkanów w centrum najzagorzalszych walk i wzywania niebios, by zesłały na rywali deszcz ognia.

zachomikowany

  • 602,4 MB
  • 16 mar 13 22:56




wymagania sprzętowe:
Pentium II 300MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D

Outforce to tradycyjna gra RTS rozgrywająca się na polu bitwy w przestrzeni. Aby ułatwić kontrolę i prowadzenie strategii gracz musi tylko czuwać nad swoimi jednostkami na dwuwymiarowym polu walki z niewielkimi tylko, kosmetycznymi zmianami głębokości. Pole bitwy jest usiane asteroidami, chmurami gazowymi i gruzami, a także stacjami kosmicznymi, obiektami handlowymi i bazami wojskowymi, które to są częścią interaktywnego środowiska.

Fabuła gry rozgrywa się w odległej przyszłości XXV wieku. Ludzka rasa musiała opuścić rodzimą Ziemię po uderzeniu asteroidu. Teraz pozostali przy życiu starają się osiąść w pobliskim systemie gwiezdnym, Epsilon Eridani, walcząc o przetrwanie z dala od Ziemi. Okazało się, że nie jesteśmy sami w tej części galaktyki. Nowy dom ludzkości leży na linii ognia dwóch obcych ras, z których każda chce rządzić na tym obszarze. Obce rasy, Gobińczycy oraz Crionowie, prowadzili wojnę przez setki lat wyniszczając się nawzajem. Armia Criona niemalże uzyskała przewagę nad ważnym obszarem Gobina. Chce wykorzystać swoją ostatnią szansę, aby przełamać sytuację patową po 50 latach.

zachomikowany

  • 616,5 MB
  • 16 mar 13 22:56




wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.8 GHz, 256MB RAM, 64MB akcelerator 3D

Tycoon City: New York to produkcja strategiczno-ekonomiczna, gdzie zadaniem graczy jest zbudowanie własnego imperium biznesowego na obszarze „miasta, które nigdy nie śpi”, czyli tytułowego Nowego Jorku.

Rozgrywka rozpoczyna się standardowo dla gier tego typu: z niewielką ilością pieniędzy stawiamy na Manhattanie pierwszy budynek i jeśli zacznie przynosić zysk to systematycznie rozbudowujemy sieć posiadanych lokali. Twórcy umożliwi grającym nie tylko konstruowanie nowych obiektów, ale także udoskonalanie czy przerabianie już istniejących. Każdy posiadany budynek oraz każde przedsięwzięcie musi generować przychody, niezależnie od tego, czy prowadzimy nocny klub, restaurację, teatr, urządzamy pokazy mody, zarządzamy firmą finansową na Wall Street, tworzymy korporację medialną lub po prostu organizujemy koncert w nowojorskim Central Parku (w sumie 50 możliwości biznesowych do wykorzystania, w tym także okazjonalne - na przykład popularne, uliczne parady).

zachomikowany

  • Pobierz folder
  • Aby móc przechomikować folder musisz być zalogowanyZachomikuj folder
  • dokumenty
    0
  • obrazy
    0
  • pliki wideo
    0
  • pliki muzyczne
    0

307 plików
411,53 GB




Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (65)Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (65)
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności