MO_CREATURES_1_5_2_SILVER_SKELETONS_MINI_GOLEMS_RACOONS_BIG_FISH_hd720.mp4
-
Aether -
AOMEI Partition Assistant 8.0 -
audio 2 -
borat -
Borat(1) -
CleanMyPC 1.10.3.2020 [PL][Full] + Portable -
Day After Tomorrow -
Diuna -
duna -
Dune 1984 -
Faceci w Czerni -
Faceci w Czerni 2 -
Faceci w Czerni 3 -
Film doumenty Zaginieni na Alasce -
Filmy po polsku -
Filmy SFiction -
Foobar2000 v0.8 -
Foobar2000 v1.0 -
Foobar2000 v1.2.5 -
Foobar2000 v1.3.14 -
Foobar2000 v1.3.2 -
Foobar2000 v1.3.7 -
Foobar2000 v1.3.8 -
Foobar2000 v1.4.6 -
Foobar2000 v1.5 -
Hangar nr 1 - akta UFO 1, 2 -
Hangar nr 1 - akta UFO 1, 2(1) -
IBM SPSS Statistics v20 PL -
input plugins -
Jak Powstała Ziemia -
Juliusz Verne -Kolekcja -
mid -
misc plugins -
mod -
mod mp3 -
mod_rozpakowane -
mod_spakowane -
Muzyka polska do 1999 (kenta) -
Octamed Player -
old versions -
others -
output plugins -
PASW Statistics 18 PL FULL (SPSS) -
Pierwsza apokalipsa (demsatrix) -
SoundFonts -
Szokująca Ziemia P -
UFO - filmy -
Ufo - książki -
WinRAR -
Zaginieni na Alasce
Więcej stworzeń w Minecrafcie!
• Modyfikacja dostarcza dużo nowych mobów; niektóre z nich można oswajać lub na nich jeździć.
• Obecnie (12.0.3 dla Minecraft 1.12.1) dodano około 60 mobów.
• Mod dodaje także nowe obiekty i przepisy.
Lista dodanych mobów pasywnych (nie atakują nawet sprowokowane), niektóre dadzą się oswoić:
- indyki (można oswoić nasionami arbuza)
- jelenie
- kaczki
- karaluchy
- konie (częściowo obecne i w wersji podstawowej gry, ale tu także zebry i krzyżówki; oswajane pszenicą, cukrem, sianem, a na stałe jabłkiem lub złotym jabłkiem, oswojone służą jako wierzchowce po dodaniu siodła)
- kraby (można złapać w sieci)
- krety
- króliki
- larwy owadów
- meduzy (nie atakują, ale zatruwają po dotknięciu)
- motyle
- mrówki
- muchy
- myszy
- pandy (oswajane trzciną cukrową, która w świecie MC zastępuje prawdziwy pokarm pand - bambus)
- płaszczki (manty)
- ptaki (można oswoić, 6 typów: gołąb, wrona, grubodziób niebieski, kardynałek, kanarek i papuga, ostatnio dodana i do wersji podstawowej gry)
- rybki (w 10 kolorach)
- ryby małe (błazenek, sardela, żabnica, okoń, brama, pokolec, złota rybka)
- ryby średnie (w tym dorsz, łosoś i bass)
- ślimaki
- świerszcze
- świetliki (robaczki świętojańskie)
- ważki
- żółwie
Lista dodanych mobów neutralnych (atakują, gdy zostaną sprowokowane, niektóre dadzą się oswoić):
- delfiny (można oswoić rybami i przenosić w sieciach rybackich)
- dziki (atakują także, gdy gracz jest zbyt blisko)
- enty (dębowe i brzozowe, są podatne tylko na atak toporem)
- kotki (można oswoić gotowaną rybą i następnie nadając imię medalionem, można dla nich zrobić kuwetę na odchody, jeśli nie zostaną nakarmione specjalnie przygotowaną karmą lub kuweta będzie brudna, zaatakują)
- kozy i kozły (kozy można doić, ale kozły odpowiedzą atakiem, zjadają rzeczy gracza w pobliżu)
- lisy (można oswoić surowym mięsem indyka)
- niedźwiedzie brunatne (grizzly, można oswoić jak niedźwiedzie czarne i jeździć na dorosłych)
- niedźwiedzie czarne (baribale, atakują głodne lub uderzone, młode można oswoić mięsem)
- ogry (zielone, ogniste i jaskiniowe, niszczą bloki młotem lub maczugą)
- orlenie (rodzaj płaszczek, dadzą się złowić siecią na ryby)
- pszczoły
- słonie (także mamuty w biomach zimowych, cielęta można oswajać przy pomocy 10 kostek cukru lub 5 ciastek, oswojone leczymy pieczonymi ziemniakami, chlebem lub sianem, na oswojonego dorosłego słonia lub mamuta można nałożyć uprząż i na nim jeździć)
- strusie (można oswajać i przekształcać w strusie-jednorożce, strusie-wiwerny, strusie nieumarłe i strusie piekielne przy pomocy odpowiednio esencji światła, ciemności, nieumarcia lub ognia; oswojone strusie mogą nosić siodła lub skrzynie oraz hełmy na głowie)
- szczury piekielne (atakują gracza, którego zobaczą przy niskim oświetleniu)
- szopy (dadzą się oswoić dowolnym jedzeniem)
- węże (8 rodzajów, w tym kobry, pytony, grzechotniki, węże koralowe i węże niejadowite; atakują, gdy gracz podejdzie za blisko)
Lista dodanych mobów agresywnych (atakują nawet niesprowokowane)
- dzikie wilki (agresywne w nocy i przy niewielkim oświetleniu)
- konie agresywne (powstają w nocy, 4 typy: nietoperzowy, szkielet, nieumarły, koszmar, nie dają się oswoić, mogą transportować szkielety zwykłe lub srebrne, zombie i zombie pigmeny)
- krokodyle (występują na trzęsawiskach)
- mantykory (hybrydy lwa, nietoperza i skorpiona, różne rodzaje analogiczne jak skorpiony atakują jadem o różnych skutkach, po zabiciu istnieje 25% szansy dostania jaja, z którego wykluje się udomowiona mantykora; mantykor nie można rozmnażać, można natomiast na nich jeździć lub objuczyć skrzynią)
- minigolemy
- niedżwiedzie polarne (ostatnio pojawiły się także w niezmodyfikowanej grze - młode dadzą sie oswoić jak niedźwiedzie brunatne i czarne)
- piranie (można je łowić siecią, tracą wówczas agresywność)
- rekiny (po zabiciu istnieje 10% szansy dostania jaja, z którego w wodzie wykluje się oswojony rekin)
- srebrne szkielety (bardzo szybkie, uzbrojone w 2 srebrne miecze)
- skorpiony (4 rodzaje: ziemne zatruwające, jaskiniowe powodujące mdłości, mroźne spowalniające i piekielne zapalające; noszą swoje młode, gdy takiego skorpiona zabije gracz, oswaja jedno z młodych, gdy zaś ono dorośnie, można mu założyć siodło; po podaniu mu esencji nieumarcia udomowiony skorpion zamienia się w nieumarłego)
- szczury (agresywne tylko przy oświetleniu 7 lub mniej, podobne do myszy)
- warany z Komodo (na trzęsawiskach; po zabiciu istnieje 25% szansy, że zwrócą jajo, jeśli z jaja wykluje się młody waran, można go udomowić, gdy taki dorośnie, można umieścić na nim siodło i na nim jeździć; aby go uzdrowić, podaje się mu mięso szczura lub indyka)
- wielkie golemy (powstają same z otaczających bloków, są bardzo trudne do zabicia)
- wielkie koty (lwy, tygrysy, pantery, lamparty i lamparty śnieżne - w świecie realnym lampart i pantera oznacza to samo; młode można oswoić surową rybą lub surową wieprzowiną, następnie nadając im imię przy pomocy medalionu, gdy taki kot dorośnie, można na nim jeździć lub używać do transportu skrzyń; po zabiciu oswojonego dużego kota istnieje szansa, że powstanie z niego duch; niektóre gatunki krzyżują się ze sobą, ze skrzyżowania smaca lwa i samicy tygrysa otrzymamy lygrysa; jeśli oswojony lew, biały lew, biały tygrys lub lygrys otrzymają esencję światła, będą mogły latać)
- wilkołaki (za dnia wyglądają jak ludzie, w nocy jak humanoidalne wilki, odmiana ognista może razić ogniem; wrażliwe są na srebrne miecze, inna broń zadaje im niewielkie obrażenia)
- wiwerny (podobne do smoków, 13 typów: typu 1 - dżunglowe, bagienne, sawannowe, piaskowe, matki, arktyczne, jaskiniowe, górskie, morskie, typu 2 - nieumarłe, jasne, ciemne i osobnego typu wiwerny duchy; wiwerny typu pierwszego żyją w leżu wiwern - osobnym wymiarze podobnym do endu; po zabiciu istnieje 10% szansy otrzymania jaja, z którego wykluwa się udomowiona wiwerna, na której można jeździć i latać, którą można osiodłać lub objuczyć; po użycia esencji nieumarcia na wiwernie matce otrzymamy nieumarłą, a esencji światła lub ciemności odpowiednio jasną lub ciemną; wiwerny duchy powstają tylko po zabiciu wiwern udomowionych)
- zjawy (latają; istnieje odmiana płomienna)
(https://mocreatures.gamepedia.com/Mob)
Wymaga wcześniejszego zainstalowania:
1. Minecraft Forge w odpowiedniej wersji
2. GUI Api (starsze wersje)
3. CustomMobSpawner w odpowiedniej wersji.
Po zainstalowaniu Forge kopiujemy CustomMobSpawner i Mo’Creatures do folderu Mods.
Instrukcja do wcześniejszych wersji:
1. Zainstaluj Forge: wypakuj zip, zawartość skopiuj do wnętrza pliku minecraft.jar (zob. opis folderu Modyfikacje)
2. Skasuj folder META-INF znajdujący się wewnątrz minecraft.jar
3. Znajdź foldery .minecraft\coremods oraz .minecraft\mods (jeśli trzeba, utwórz je ręcznie)
4. Skopiuj (bez rozpakowywania) GUI Api w wersji .jar do folderu .minecraft\coremods
5. Skopiuj (bez rozpakowywania) archiwa MoCreatures.zip i CustomSpawner.zip do folderu .minecraft\mods
6. Graj (uruchom nową grę, inaczej mogą wystąpić błędy lub nawet możesz stracić swój świat)
http://www.minecraftforum.net/topic/81771-
http://www.minecraftprojects.net/mods/mo-creatures
http://www.mocreatures.org/
https://mocreatures.gamepedia.com/Mo%27_Creatures_Wiki