4.JPG
-
09 Elementarz Piosenki cz_9 -
101-110 -
101-110(1) -
81-90 -
91-100 -
Bajki na rzutnik Ania -
Części mowy- czarno- białe -
Część 1 -
Część 2 -
Część 4 -
Część I -
Część II -
Część III -
Część IV -
Część V -
Czytanie ze zrozumieniem -
Dobre maniery -
Dobre wychowanie -
Esmeralda flv -
Gry matematyczne -
językowe łamanie głowy -
Kl 2 kolorowe dyktanda -
klasa II -
Kodeks przedszkolaka -
kolorowanki -
Kolorowanki 5-6 -
kolorowanki dla najmłodszych -
Kolorowe dyktanda KL3 -
literki - pisanie po śladzie 2 -
Łamigłówki i szlaczki -
MUZYKA Z LA USURPADORA -
nauczycelka przedszkola -
Nauczycielka przedszkola - karty pracy -
Ortografia - czarno-białe -
ORTOGRAFIA I GRAMATYKA -
Piszemy po śladzie i kolorujemy -
ramki szkolne -
Rysowanie po śladzie -
sekrety czytania ze zrozumieniem -
Sissi -
SUPERKIDS -
teledyski -
Testy kompetencji -
Wesołe dyktanda kl 3 -
Z zabawą i bajką w świecie sześciolatka -
Zadania dla siedmiolatka -
Zeszyt 04 -
Zeszyt 08 -
Złote myśli aforyzmy -
Zwierzęta
-sprawnośc manualną,
-koordynację wzrokowo-ruchową,
-logiczne myślenie,
-zdolność koncentracji.
Wykonując te ćwiczenia, dziecko:
-rozumie pojęcie zbioru,
-poznaje cyfry
-uczy się porządkować liczby od 0 do 30,
-dodaje i odejmuje do 20,
-rozumie pojęcia: mniej, więcej, tyle samo,
rozwiązuje proste zadania tekstowe.
W NAGRODĘ ZA WYSIŁEK WŁOŻONY W YKONANIE ZADANIA DZIECKO OTRZYMUJE NALEPKĘ W WYZNACZONYM MIEJSCU, KTÓRA MA MOTYWOWAĆ JE DO STARANNEJ PRACY...