9.JPG
-
1998 -
1999 -
2000 -
2001 -
2002 -
2003 -
2004 -
5 spr i testy -
analiza i synteza słuchowa -
BĘDĘ CZYTAĆ - W.SOKOŁOWSKA, H.KOPERKIEWICZ -
Będę dobrze czytać i pisać -
Budowa roślin -
chcemy dobrze pisac i czytać cz.1 -
chcę liczyć 1 klasa -
czas , zegar, kalendarz -
Ćwiczenia do zajęć wyrównawczych -
Ćwiczenia do zajęć z j. pol -
Ćwiczenie analizy i syntezy wzrokowej -
DEKORACJE SALI RÓŻNE -
Dekoracje zimowe -
Doktor Dolittle i jego zwierzęta -
Język polski - plansze -
Juka kl 2 -
Karolcia audiobook -
Karolcia audiobook(1) -
kartkówski mądrej główki kl.1 -
Karty osiągnięć ucznia -
kolorowa klasa część 1 -
Labirynty i inne zadania logiczne -
Lektury -
Lektury i ortografia klasa 2 -
Marta Bogdanowicz -
Marta Bogdanowicz(1) -
Matematyka inaczej ćwiczenia kl 1-2 -
Matematyka kl 2 ćwiczenia część 2 -
matematyka zbiór zadań klasa 1 -
metoda 18 struktur wyrazowych -
Montessori -
Montessorka -
Nauczanie początkowe matematyki, Z. Semadeni -
percepcja wzrokowa -
piszę czytam Małgorzata Bastek -
Poradnik recytacji -
Przedstawienia dla dzieci -
Przedszkolne piosenki -
test trzecioklasisty -
testy obut -
wydawnictwo -
Z GRAMATYKĄ ZA PAN BRAT kl, III -
zegar-kl.2
-sprawnośc manualną,
-koordynację wzrokowo-ruchową,
-logiczne myślenie,
-zdolność koncentracji.
Wykonując te ćwiczenia, dziecko:
-rozumie pojęcie zbioru,
-poznaje cyfry
-uczy się porządkować liczby od 0 do 30,
-dodaje i odejmuje do 20,
-rozumie pojęcia: mniej, więcej, tyle samo,
rozwiązuje proste zadania tekstowe.
W NAGRODĘ ZA WYSIŁEK WŁOŻONY W YKONANIE ZADANIA DZIECKO OTRZYMUJE NALEPKĘ W WYZNACZONYM MIEJSCU, KTÓRA MA MOTYWOWAĆ JE DO STARANNEJ PRACY...