13.JPG
-
śpiewająca ortografia -
AFAZJA -
AGRESJA -
ANKIETY -
Aplikacje i programy na tablicę -
AUTYZM -
AWANS -
BAJKI I FILMY 3D DUBBING -
Czarna owieczka(1) -
Czytanie wyrazów -
czytanie ze zrozumieniem -
ćw. w pisaniu -
DIAGNOZA -
DYSKALKULIA -
DYSLEKSJA -
DZIECI UPOŚLEDZONE -
Dzielenie wyrazów na głoski -
Dzielenie wyrazów na sylaby -
edukacja matematyczna -
Edukacja społeczno-przyrodnicza -
Gramatyka, ortografia -
kl II -
Klasa 2 -
Klasa 2(1) -
kształcenie zintegrowane -
KWESTIONARIUSZE -
literki -
matematyka I-III -
Miesiące -
Mikołaj -
OK - Ocenianie kształtujące mat.szkoleniowe -
ortografia(1) -
Pedagog -
PEDAGOG SZKOLNY -
Piosenki -
PLAN TERAPII -
PROGRAM TERAPEUTYCZNY -
przyroda -
Rusz głową -
sprawdziany -
symbole narodowe -
Szewczyk Dratewka -
SZKOŁA -
świat bajek -
Tydzień karty pracy -
Tydzień rok -
Zadania tekstowe -
ZAJĘCIA TERAPEUTYCZNE -
Zegar i czas -
ZESPÓŁ ASPERGERA
-sprawnośc manualną,
-koordynację wzrokowo-ruchową,
-logiczne myślenie,
-zdolność koncentracji.
Wykonując te ćwiczenia, dziecko:
-rozumie pojęcie zbioru,
-poznaje cyfry
-uczy się porządkować liczby od 0 do 30,
-dodaje i odejmuje do 20,
-rozumie pojęcia: mniej, więcej, tyle samo,
rozwiązuje proste zadania tekstowe.
W NAGRODĘ ZA WYSIŁEK WŁOŻONY W YKONANIE ZADANIA DZIECKO OTRZYMUJE NALEPKĘ W WYZNACZONYM MIEJSCU, KTÓRA MA MOTYWOWAĆ JE DO STARANNEJ PRACY...