cover.jpg
-
!!!! MUZA 2020 !!!! -
@@@ NOWOŚCI DISCO POLO STYCZEŃ 2020 @@@ -
01 Lipca -
01-02 Czerwca -
02-03 Lipca -
03 Czerwca -
04-05 Czerwca -
04-05 Lipca -
06 Czerwca -
06 Lipca -
07 Czerwca -
07 Lipca -
08 Czerwca -
08 Lipca -
09 Lipca -
09-10 Czerwca -
10 Lipca -
11 Lipca -
11-12 Czerwca -
12-13 Lipca -
13-14 Czerwca -
14-15 Lipca -
15 Czerwca -
16 Lipca -
16-17 Czerwca -
18 Czerwca -
19-20 Czerwca -
2015 (06) Nowości Muzyczne Czerwiec -
2015 (07) Nowości Muzyczne Lipiec -
21 Czerwca -
22 Czerwca -
23 -25 Czerwca -
26 Czerwca -
27-28 Czerwca -
29 Czerwca -
30 Czerwca -
Colin McRae Rally Remastered-SKIDROW (2014) -
Construction Simulator 2015-CODEX (2014) (PL) -
Counter Strike 1.6 (PL) -
Duck Dynasty-CODEX (2014) -
Epic Mickey 2-Siła Dwóch-RELOADED (2013) (PL) -
Falling Skies-The Game-CODEX (2014) -
GIGA HITS - SIERPIEŃ 2015 -
GIGA HITS 2015 -
IHF Handball Challenge 14-SKIDROW (2014) (PL) -
King's Bounty-Mroczna Sila-CODEX (2014) (PL) -
Legend of Grimrock II-CODEX (2014) -
MUZYKA -
TELEDYSKI DISCO POLO 2019 @ -
TELEDYSKI DISCO POLO 2020
Wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.4 GHz,
512 MB RAM,
karta grafiki 128 MB (GeForce 4 Ti4600 lub lepsza),
2 GB HDD,
Windows XP
Trzecia część znakomitego cyklu strategii czasu rzeczywistego nieustannie rozwijanych od roku 1997 przez zespół Ensemble Studios. Akcję pierwszej części tej serii osadzono w starożytności, zaś drugiej w średniowieczu. Ta odsłona pozwala nam na uczestniczenie w kilkusetletnim podboju Ameryki, czyli mniej więcej w okresie zamykającym się w ramach od XVI do XIX wieku. Autorzy wybrali taki, a nie inny okres historyczny nie tylko dlatego, że stanowi kontynuację tego co widzieliśmy w poprzednich częściach. Wpływ na taką decyzję miał też fakt, iż była to era niespotykanego dotąd rozwoju militarnego i technologicznego. Na samym jej początku nadal dominowały wojska uzbrojone na średniowieczną modłę, tj. w piki, kusze itp., zaś z biegiem czasu pola bitew wypełniły formacje używające wszelakiego rodzaju broni palnej, począwszy od muszkietów, a skończywszy na działach.
Kluczowe elementy rozgrywki znane z pierwszego i drugiego Age of Empires, takie jak: odkrywanie zaciemnionych części map, opcje ekonomiczne, zakładanie i rozbudowywanie miast, czy siłowe rozwiązanie konfliktów; nadal znajdziemy w tej produkcji, aczkolwiek poddano je licznym usprawnieniom. Zmieniła się również konstrukcja trybu kampanii. Zamiast dość krótkich, niezależnych kampanii znanych z Age of Kings, mamy tutaj sfabularyzowane kampanie, przypominające te które pojawiły się w Age of Mythology. Część z wydarzeń w jakich możemy uczestniczyć oparta jest na faktach historycznych (wojna francusko-indiańska czy rewolucje południowoamerykańskie), jednakże spora ich ilość to już wymysły autorów, które mają urozmaicić rozgrywkę.
Łącznie w Age of Empires III znajduje się osiem grywalnych frakcji, wśród których znajdziemy m.in. Francję, Wielką Brytanię i Hiszpanię. Każda z nich różni się od siebie i posiada szereg swoich indywidualnych cech. Przykładowo Anglię charakteryzuje bardzo silna ekonomia, krótszy czas budowy mieszkańców, a także wyśmienita jednostka – muszkieterowie. Z kolei Francuzi łatwiej mogą zawierać sojusze z Indianami, posiadają też specjalny typ mieszkańca, tzw. „Coureur”, który w razie potrzemy może służyć za jednostkę lekkiej piechoty.
Grę zrealizowano przy użyciu bardzo nowoczesnego i efektownego trójwymiarowego engine’u graficznego (pełne wsparcie DirectX 9.0 i technologii Shader 3), który de facto wywodzi się z poprzedniej produkcji studia Ensemble - Age of Mythology. Ponadto autorzy zdecydowali się na zaimplementowanie do swojego produktu silnika fizycznego Havok, znanego z licznych gier akcji/FPS. Jest to pierwszy tego typu przypadek w strategiach czasu rzeczywistego. Dzięki niemu bitwy, w których biorą udział setki jednostek wyglądają niezwykle widowiskowo (efekt ragdoll).
Age of Empires III oferuje zarówno tryb rozgrywki jedno i wieloosobowej.