36.JPG
-
Bajki matematyczne -
Chcę dobrze czytać -
chleb -
cyfry -
czas -
Czytanie globalne -
diagnoza pedagogiczna -
dobre maniery -
dobre nawyki -
DODAWANIE I ODEJMOWANIE -
Element, który nie pasuje do pozostałych -
figury -
FIGURY GEOMETRYCZNE -
grafomotoryka - 50 lekcji -
indywidualizacja -
IPETy -
Kartki -
karty pracy -
Knill -
kolorowanki -
Kolorowanki -
KWIATY Z PLASTIKU -
Kwiaty ze wstążki -
metody pracy, ped.spec -
MNIEJ, WIĘCEJ, TYLE SAMO -
Papierowa wiklina -
PIENIĄDZE -
pierwsza pomoc -
plany i rozkłady materiału -
pojęcia matematyczne -
pojęcia matematyczne(1) -
Pomyśl, policz i zdobywaj punkty -
pudełka ozdobne -
quiling -
Quiling2 -
Quilling świąteczne -
Quling nowe -
RECICLAGEM -
rozrywka dla najmłodszych -
Sierotka Marysia i krasnoludki -
Uczymy się liczyć -
WAGA I MIARA -
ZABAWY BOLKA I LOLKA -
ZADANIA TEKSTOWE -
Zagadki matematyczne -
Zdrowe przedszkole -
zdrowie, dobre nawyki -
zdrowie, dobre nawyki(1) -
Zebrania z rodzicami -
zegary
-sprawnośc manualną,
-koordynację wzrokowo-ruchową,
-logiczne myślenie,
-zdolność koncentracji.
Wykonując te ćwiczenia, dziecko:
-rozumie pojęcie zbioru,
-poznaje cyfry
-uczy się porządkować liczby od 0 do 30,
-dodaje i odejmuje do 20,
-rozumie pojęcia: mniej, więcej, tyle samo,
rozwiązuje proste zadania tekstowe.
W NAGRODĘ ZA WYSIŁEK WŁOŻONY W YKONANIE ZADANIA DZIECKO OTRZYMUJE NALEPKĘ W WYZNACZONYM MIEJSCU, KTÓRA MA MOTYWOWAĆ JE DO STARANNEJ PRACY...