7554 2012-02-18 16-51-23-01.bmp
-
■ Call of Duty Black Ops II [PC] -
■ Cannon Fodder 3 -
■ Carrier Command Gaea Mission PC -
■ Choplifter HD -
■ Civilization V Bogowie i Królowie -
■ Confrontation [PL] -
■ Crash Time V PC -
■ Crusader Kings II -
■ Crusader Kings II Mroczne Wieki PL -
■ Damage Inc Pacific Squadron WWII [PC] -
■ Darksiders II -
■ Dead Island Game Of The Year Edition PL -
■ Deadlight -
■ Dear Esther -
■ Deep Black -
■ DiRT Showdown PC -
■ Dishonored -
■ Doom 3 BFG Edition -
■ Endless Space -
■ F1 2012 [PC] -
■ F1 Race Stars PL -
■ Fallout New Vegas Ultimate Edition PL -
■ Far Cry 3 PL -
■ FIFA 13 PL -
■ Fireburst -
■ Galaxy on Fire 2 [PC] -
■ Gas Guzzlers -
■ Gemini Wars 2012 -
■ Global Ops Commando Libya PL -
■ Gra o Tron 2012 PL -
■ Gra o Tron PL -
■ Hard Reset Edycja Rozszerzona PL -
■ Hard Reset Edycja Rozszerzona PL -
■ Heavy Fire Afghanistan -
■ Hitman Rozgrzeszenie -
■ Hitman Wyzwanie Snajpera [PC] -
■ I Am Alive [PC] -
■ Inversion -
■ Inversion PC -
■ Iron Front Liberation 1944 -
■ Jagged Alliance Back in Action -
■ Jagged Alliance Crossfire [PC] -
■ Kingdoms of Amalur Reckoning -
■ King's Bounty Wojownicy Północy -
■ Król Artur II PL -
■ Krater -
■ Legends of Pegasus -
■ LEGO Władca Pierścieni -
■ London 2012 -
WERSJA SKIDROW PL
Quad Core i5 2.7 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 256 MB , Windows XP/Vista/7
Jest to typowy przedstawiciel gatunku FPS nastawiony na szybką i nieskomplikowaną rozgrywkę. Akcja rozgrywa się w latach 1946 - 1954 w trakcie walki o niepodległość Wietnamu i niezależność od kolonialnej administracji francuskiej. Gracz wciela się w członka oddziałów partyzantki Ho Chi Minha i bierze udział w bitwach toczonych przeciwko lepiej wyposażonym i wyszkolonym żołnierzom przeciwnika. Kampania dla pojedynczego gracza zawiera 12 misji, które starczają łącznie na kilka godzin rozrywki.
7554 jest pierwszą grą wietnamskiej produkcji przeznaczoną na PC i wykorzystującą dobrodziejstwa współczesnej technologii. Grafika została oparta na silniku Vision 8, firmy Havok, który pozwala na realistyczne odwzorowanie światła i cieni, jednak szczegółowość wykonania tekstur czy animacji już w dniu premiery pozostawały daleko w tyle za innymi przedstawicielami gatunku FPS-ów. Świat gry został oparty o model fizyczny PhysX, co pozwala na realistyczne obliczanie kolizji (większość elementów można przesunąć), odwzorowanie zachowania ciał w trakcie eksplozji, a także symulowanie falujących powierzchni na mundurach żołnierzy lub powiewającej na wietrze flagi.