Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
arturgora1
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

widziany: 9.09.2023 18:01

  • pliki muzyczne
    164
  • pliki wideo
    368
  • obrazy
    12
  • dokumenty
    3

969 plików
700,1 GB

  • 481,4 MB
  • 14 kwi 13 11:35




wymagania sprzętowe:
Pentium II 266MHz, 32MB RAM

Druga edycja strategii turowej, z konkurencyjnej dla Sid Meier’s Civilization serii, w której rozwijamy wybrana populację ludzką podejmując wszelkie decyzje dotyczące dziedzin wojskowości, ekonomii, nauki czy kultury. Naszym celem jest stworzenie największego imperium świata. Na jego realizację mamy... 6300 lat, od prehistorii aż po odległą przyszłość, znaną wyłącznie z fantastyki naukowej.

Będziemy musieli zarządzać wzrostem miast, odkrywać nowe tereny oraz wydobywać złoża surowców potrzebnych do funkcjonowania państwa. Nowe sposoby zarządzania pozwalają na kontrolę sytuacji produkcji i ekonomii w każdym z miast z osobna, lub pozostawienie tych decyzji ministrom i doradcom, dzięki czemu można skoncentrować się na najpilniejszych sprawach dotyczących imperium.

zachomikowany

  • 696,1 MB
  • 14 kwi 13 11:35





World War III: Black Gold to gra z gatunku strategii czasu rzeczywistego, opowiadająca historię wojny rozpoczętej w 2001 roku o wyczerpujące się złoża ropy naftowej. Gracz może dowodzić siłami każdej ze stron konfliktu, tj. Stany Zjednoczone, Rosja, Irak. Na każdą ze stron przypadają po dwie kampanie zawierające średnio po pięć misji każda. Walka toczona jest przy pomocy jednostek naziemnych i powietrznych. Jedynym dostępnym surowcem w grze jest ropa naftowa, zamieniana na gotówkę bezpośrednio po wydobyciu bez procesu przetwarzania.

Rozgrywka toczy się w trójwymiarowym środowisku, pozwalającym na dowolne ustawienie kamery w każdej płaszczyźnie oraz dokonywanie zbliżeń i oddaleń. Teren oraz wszystkie obiekty występujące w grze są trójwymiarowe, posiadają zróżnicowane i dynamicznie zmieniające się parametry fizyczne (np. pojazdy szybciej poruszają się po drogach, a znacznie wolniej na piasku). Świat przedstawiony jest w postaci trójwymiarowej mapy, na której: prowadzimy działania wojenne, dowodzimy swoimi jednostkami, budujemy budynki, zamawiamy nowe jednostki, wydobywamy surowce oraz prowadzimy badania naukowe. W trakcie gry następują zmiany pory dnia i nocy oraz zmiany warunków pogodowych, co wpływa znacząco na rozgrywkę.

zachomikowany

  • 0,80 GB
  • 14 kwi 13 11:35




wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 512MB RAM, 128 MB akcelerator 3D

Republic: The Revolution to rozbudowana gra strategiczno-ekonomiczna. Akcja tego tytułu toczy się w republice Novistrana. Novistrana od dziesięcioleci zarządzana jest przez dyktatora, który nie zważa na dobro państwa, tylko dba tylko o własne interesy. W kraju szerzy się korupcja, siły prezydenta republiki tłumią wszelkie przejawy buntu, a w miastach roi się od tak zwanych wtyczek, które dla osiągnięcia politycznego sukcesu wydałyby nawet na swoją rodzinę. Całe państwo jest na skraju bankructwa, bo znaczna część budżetu tracona jest na hazard, będący jednym z wielu hobby dyktatora. Gracz wciela się w młodego polityka. Państwo odebrało mu wszystko - rodzinę, pracę, perspektywy na przyszłość. Pozostała mu tylko zemsta. Jego życiowym marzeniem stało się obalenie dyktatora i całego chorego systemu, który doprowadził do takiej sytuacji w Novistrani. Zadaniem gracza jest stopniowe obejmowanie kontroli nad wybranymi miastami Novistrany. Jeśli uda mu się przejąć władzę, osiągnie zwycięstwo i zdetronizuje obecnego prezydenta.

zachomikowany

  • 2,40 GB
  • 14 kwi 13 11:35





Hired Guns: The Jagged Edge to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Developing tego tytułu powierzono rosyjskiej grupie developerskiej MiST Land opracowującej równolegle grę ALFA: Antiterror, a także mającej na swym koncie takie produkcje jak Paradise Cracked czy COPS 2170: The Power of Law. Gra była pierwotnie znana jako Jagged Alliance 3D, jednak po zakończeniu współpracy Strategry First z Game Factory Interactive zmieniono tytuł tej produkcji na Hired Guns: The Jagged Edge.

Akcja osadzona została na wschodnim wybrzeżu Afryki, w małym państewku, które okupowane jest przez większego sąsiada, ponieważ posiada pewne surowce niezbędne do budowy broni atomowej. Gracz działa zaś na zlecenie byłego rządu zajętego kraju i ma za zadanie doprowadzić do jego wyzwolenia, tzn. obalenia reżimu ustanowionego przez agresora i przywrócenia dawnego porządku. Oczywiście, nie może tu być mowy o jakiejś potężnej ofensywie militarnej, dlatego też nasze działania mają charakter walki partyzanckiej. Jak twierdzą autorzy Hired Guns: The Jagged Edge, gracz staje się tu takim Che Guevarą czasów współczesnych.

zachomikowany

  • 226,7 MB
  • 14 kwi 13 11:35




Wymagania:
Processor: 2.33Ghz Memory: 2GB Video Card: 512MB


Fate of the World rozgrywa się w nie tak dalekiej przyszłości - 2020 roku, ale nie jest to przyszłość, którą chcielibyście poznać. Zignorowano zmiany klimatyczne, miasta zalała woda, giną całe gatunki, a ludzie, którzy przetrwali, szykują się do wojny.

A gracz ma za zadanie ten kataklizm powstrzymać. FotW wygląda na miks gry strategicznej, ekonomicznej i nawet karcianej. Celem jest rozwiązanie rozmaitych realnych ziemskich problemów - od kryzysu paliwowego począwszy, aż po zadania ambitniejsze jak uczynienie z Afryki najbardziej zaawansowanego regionu albo... eksterminacja rasy ludzkiej.

zachomikowany

  • 403,1 MB
  • 14 kwi 13 11:35




wymagania sprzętowe:
Pentium III 733MHz, 128MB RAM, 32MB akcelerator 3D

Battle Mages to strategia czasu rzeczywistego z elementami cRPG, osadzona w realiach świata fantasy. Od dawien dawna świat ów chroniony był przed chaosem przez Święty Magiczny Kryształ umieszczony gdzieś w jego centrum. Tylko terytoria wewnętrzne, znajdujące się w obrębie oddziaływania kryształu, stanowiły oazę spokoju i pokoju. Były to obszary porośnięte bujnymi lasami, poprzecinane krystalicznie czystymi rzekami i skąpane w słońcu. Zewnętrzne terytoria były przeciwieństwem wewnętrznych - spustoszone pustkowia opanowane przez zło, bez światła słońca i wpływu magii. Wewnątrz owej osłony zamieszkiwały trzy rasy Ludzi, Elfów i Krasnoludów, z czasem jednak Krasnoludzi wyjałowili zajmowaną przez siebie ziemię i przenieśli się do świata podziemi.

zachomikowany

  • 429,8 MB
  • 14 kwi 13 11:35




wymagania sprzętowe:
Pentium IV 2.1 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB

Ogniem i Mieczem: Dzikie Pola jest bardziej rozbudowaną wersją Mount & Blade: Ogniem i Mieczem. Oprócz zawartości znanej z tego tytułu, wprowadzono również szereg usprawnień do rozgrywki, a przede wszystkim dodano tryb wieloosobowy. Produkt jest bardzo dobrą propozycją przede wszystkim dla osób, które nie miały wcześniej do czynienia z podstawową edycją. Tym razem dostaliśmy bowiem to samo, a jeszcze wzbogacone o nowe możliwości.

Akcja gry rozgrywa się w XVII wieku, a przedstawiane w niej sceny i zadania wyraźnie są inspirowane powieściami Henryka Sienkiewicza oraz adaptacjami filmowymi tych dzieł. Rozgrywka stanowi połączenie elementów gier akcji, RPG oraz strategii. Najpierw działamy w trybie mapy, gdzie kontrolujemy całą naszą armię, by po napotkaniu zagrożenia wkroczyć do trybu akcji. W tym przypadku kontrolujemy określoną postać z widoku pierwszej lub trzeciej osoby, a zabawa zaczyna przypominać rasową grę akcji.

zachomikowany

  • 681,3 MB
  • 14 kwi 13 11:35




wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128MB

Gary Grigsby’s World at War: World Divided to sequel wyróżnionej nagrodą Origins Vanguard Unique Game of the Year Award, strategii turowej Gary Grigsby’s World at War. Nowy tytuł wprowadza kilka zmian, które mogą okazać się rewolucyjnymi w kategorii gier strategicznych.

Pierwsze dzieło programistów z Matrix Games i 2by3 Games stawiało graczy w roli przywódcy, jednego z pięciu wielkich mocarstw biorących udział w zmaganiach na frontach II Wojny Światowej. Decydując o liniach zaopatrzenia, przemyśle i wielkości produkcji, wydobyciu surowców, ruchach wojsk i miejscu rozegrania bitew, wpływaliśmy na losy świata. A wszystko to z możliwością ustawiania poziomu trudności i detali, w zależności od zawansowania w dziedzinie gier strategicznych. Sequel wzbogaca oryginał o kilka, niespotykanych dotąd, aspektów. World Divided dodaje do i tak już szerokiego zestawu czynników wpływających na powodzenie kampanii, takie elementy jak: szpiegostwo, możliwość łamania kodów wroga i przechwytywania technologii, zawirowania polityczne, konieczność stosowania działań dyplomatycznych w stosunku do państw neutralnych itp. Te nowości mocno wpływają na sposób i szybkość rozgrywki, więc teraz gracze mają tak dużo czynników, które muszą brać pod uwagę, że niemożliwym jest stosowanie jednej strategii. Od tej chwili trzeba być bardziej elastycznym w działaniu i lepiej przewidywać przyszłość.

zachomikowany

  • 639,9 MB
  • 14 kwi 13 11:35




wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 512MB RAM, karta grafiki 64MB

Children of the Nile to strategia ekonomiczna (tzw. „city-building game”) zrealizowana przez studio Tilted Mill Entertainment, założone przez osoby, które niegdyś stanowiły trzon zespołu Impressions Games znanego z takich gier jak: Caesar, Pharaoh i Zeus: Master of Olympus. Warto odnotować, iż w roku 2001 gra Faraon i dodatek do niej pod tytułem Kleopatra, zostały wciągnięte na listę szkolnych pomocy dydaktycznych dla gimnazjów i szkół ponadpodstawowych.

Akcja gry przenosi nas do starożytnego Egiptu, gdzie mamy okazję stać się Faraonem. Cel naszej działalności jest jasny jak słońce – rozwijać swoje państwo i dbać o swój lud, by w końcu zapisać się w historii jako najpotężniejszy władca Egiptu. Wiąże się to ze wznoszeniem wspaniałych miast zamieszkiwanych przez setki wirtualnych poddanych dzień po dniu wykonujących swoją pracę, komunikujących się między sobą oraz posiadających własne potrzeby, kierowaniem armią i marynarką wojenną, odkrywaniem najdalszych zakątków antycznego świata, także wznoszeniem wspaniałych, monumentalnych budowli będących dowodami świetności państwa (w tym i własnej piramidy).

zachomikowany

  • 232,6 MB
  • 14 kwi 13 11:35


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium III 500MHz, 256MB RAM, 8MB akcelerator 3D, 350 MB HDD

Trzecia gra z przygodowo-strategicznego cyklu - Cultures. Akcja tej części rozpoczyna się niedługo po tym jak główni bohaterowie, tj. Hatschi (Saracen), Sigurd (Frank), Bjami (Wiking) oraz Crya (Bizantyjczyk) pokonali okropnego midgardzkiego węża (co opisywała gra „Cultures 2 - The Gates of Asgard”) - Hatschi i Sigurd powrócili do swych domów, a Bjami i Crya udali się do Bizancjum. Pewnego dnia otrzymali wiadomość od Hatschi, w której prosi on o pomoc – jakieś wężopodobne kreatury pustoszą jego ojczyznę. Bjami i Crya bez chwili wahania wyruszają na pomoc przyjacielowi i tak zaczyna się ich kolejna, pełna walki przygoda. W całą sprawę wplątany jest przebiegły bóg Loki pałający rządzą zemsty na Odinie, który za karę wygnał go z Asgardu – to Loki był odpowiedzialny za kłopoty spowodowane midgardzkim wężem.Tym razem twórcy z zespołu Funatics przygotowali dla graczy kampanię składającą się z ośmiu głównych, rozbudowanych misji oraz szeregu misji dodatkowych, naturalnie z rozbudowanym wątkiem fabularnym, pełnym niespodziewanych zwrotów akcji – mało powiedzieć, że Loki pod przybranym imieniem Ykol wkrada się w łaski naszych bohaterów i manipuluje nimi przez część gry. Ponadto możemy przejść osiem dodatkowych single-playerowych zdań nie związanych z kampanią oraz sześć misji dedykowanych rozgrywce w trybie multiplayer (do sześciu osób równocześnie w sieci Lan i Internet).

zachomikowany

  • 1,30 GB
  • 14 kwi 13 11:35


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3.2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 7900 lub lepsza), 3 GB HDD, Windows 2000/XP SP2/Vista

XIII Century Gold Edition składa się z: XIII Century: Death or Glory oraz XIII Century: Blood of Europe
XIII Century: Death or Glory to strategia czasu rzeczywistego (RTS) z akcją umiejscowioną w Średniowieczu. Dzieło studia OSW Games przenosi gracza w okres panowania wielkich imperiów, w świat szlachetnych rycerzy i bezpardonowych nomadów. Użytkownik wciela się w rolę przywódcy jednego z europejskich narodów – Niemców, Francuzów, Anglików, Rosjan lub innych mniejszych państw – i wraz ze swoimi poddanymi ustanawia nowy ład i porządek w ówczesnym świecie. Liczne walki, w tym zarówno podboje jak i obrona swych ziem przed zakusami nieprzyjaciół (zakrojone na bardzo szeroką skalę, z wykorzystaniem autentycznych broni, jednostek i formacji z tamtego okresu), stoją tu na porządku dziennym.Silnik graficzny, na którym pracuje XIII Century: Death or Glory, zapewnia tej produkcji w pełni trójwymiarową oprawę wizualną, z ładnymi, malowniczymi krajobrazami oraz starannie wykonanymi jednostkami. Równie miłym dla oka rozwiązaniem są wprowadzone zmienne warunki atmosferyczne, a także pory roku i podział dnia na cykle (noc/dzień).

zachomikowany

  • 212,0 MB
  • 14 kwi 13 11:35




wymagania sprzętowe:
Pentium II 233 MHz, 32 MB RAM, HDD 100 MB, akcelerator 3D

Mało znana gra, która zdecydowanie zasługuje na miano „perełki” wśród gier strategicznych. Dla miłośników prawdziwych symulacji pola walki, szczególnie z okresu II wojny św. oferuje niespotykany gdzie indziej realizm i wierność w oddaniu zarówno historycznych map, jak i jednostek i ich uzbrojenia. Całość jest oprawiona w rzadko spotykany w grach wojennych widok 3D, który służy nie tylko poprawie strony wizualnej, ale jest użyty głównie w celu lepszego odwzorowania pola bitwy. Oczywiście dla tradycjonalistów jest dostępny również klasyczny widok 2D.

zachomikowany

  • 640,9 MB
  • 14 kwi 13 11:35




wymagania sprzętowe:
Pentium III 800 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32 MB

Chicago 1930 to gra strategiczno-taktyczna, w sporym stopniu przypominająca popularną serię Commandos. Za opracowanie pełnej wersji odpowiedzialny jest zespół developerski Spellbound (twórcy Desperados czy Robin Hood: The Legend of Sherwood), zaś akcja programu przenosi graczy do lat trzydziestych poprzedniego wieku (era prohibicji), na teren amerykańskiego miasta Chicago.

Już na początku przygody w Chicago 1930 określamy stronę, jaką przyjdzie nam reprezentować w dalszej części rozgrywki. Do wyboru mamy: Franka „The Enforcer” Nittiego, prawą rękę samego Al Capone’a, bądź też agenta federalnego Eliota Nessa, który walczy z każdą formą zorganizowanej przestępczości. Wybór frakcji „mafijnej” oznacza wykonywanie takich zadań jak: organizowanie porwań, wykonywanie zabójstw, ochranianie bossów, itd. Zaś opowiedzenie się po stronie prawa oznacza przeczesywanie miasta metr po metrze, aresztowania niebezpiecznych kryminalistów, śledztwa w sprawach zabójstw czy branie udziału w zmasowanych obławach policyjnych.

zachomikowany

  • 236,5 MB
  • 14 kwi 13 11:35


obrazek

wymagania sprzętowe:
CPU 1,0GHz Intel/AMD, 256MB RAM, 32MB akcelerator 3D (Direct X 8.1)

The Lord of the Ring: War of the Ring to strategia czasu rzeczywistego bazująca na twórczości J.R.R. Tolkiena, a dokładniej na jego najsłynniejszym dziele, czyli „Władcy Pierścieni”. Zadaniem gracza w The Lord of the Ring: War of the Ring jest opowiedzenie się po jednej ze stron zaistniałego konfliktu, tj. po stronie dobra walcząc ramię w ramię z krasnoludami, elfami i ludźmi lub po stronie sił ciemności mając za swych sprzymierzeńców Saurona, Nazgule czy też paskudnych orków, i przejęcie kontroli nad całym Śródziemiem.Grając po stronie dobra gracz ma do wykonania szereg misji (coś na kształt tych znanych z Warcraft III: Reign of Chaos), w których w większości przypadków do dyspozycji otrzymuje z góry predefiniowaną drużynę kilkunastu postaci. Opowiadając się po stronie zła, gra już bardziej przypomina typowego RTS-a i grający musi z kolei wykazać się umiejętnością dowodzenia znacznie większymi siłami, składającymi się z dziesiątek podległych mu jednostek.Akcja gry rozgrywa się w całości na obszarze Śródziemia, na terenach znanych z trylogii, w tym m.in.: Iron Hills, Mirkwood, Dol Guldur oraz Lothlórien. Uczestniczymy również w słynnych bitwach jak choćby w bitwie o Helmowy Jar. W grze występują specjalne jednostki (m.in.: Aragorn, Gandalf, Gollum czy Saruman) posiadające szereg indywidualnych, unikalnych zdolności, m.in.: zwiększanie morale żołnierzy i tym samym szansy na odniesienie zwycięstwa czy ataki specjalne o ogromnej sile rażenia. Wraz z postępami w kampanii postacie te zdobywają doświadczenie i zwiększają swe umiejętności.

zachomikowany

  • 441,2 MB
  • 14 kwi 13 11:35




wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128MB

3 września 1939, brytyjski premier, Chamberlain, poinformował naród o przystąpieniu Anglii do wojny, a jeszcze niecały rok wcześniej wracając z Monachium, oznajmił iż rozpoczyna się okres pokoju. Niedługo po wystąpieniu Chamberlaina gotowość do wojny zadeklarowała Francja. Rozpoczęły się kilkuletnie zmagania militarne, zakończone pokonaniem sił państw Osi przez Aliantów.

W Gary Grigsby’s World at War II, dynamicznej strategii turowej, możemy zmienić przebieg tych wydarzeń – Zachodni Alianci mogą zostać podbici przez Niemcy, a w Azji Japonia może zwyciężyć Chiny. Losy II Wojny Światowej spoczywają w naszych rękach i tylko od nas zależy jak potoczy się przyszłość krajów zaangażowanych w ten konflikt. Możemy dowolnie dowodzić swoimi armiami i wygrywać całe kampanie stosując wyrafinowane strategie walki, a także rozwijać technologie wojskowe i wprowadzać do walki nowe, potężniejsze jednostki. Planując kolejne posunięcia trzeba jednak wziąć pod uwagę, że im silniejsza jednostka tym więcej czasu musimy czekać na jej powstanie, tak więc nasze plany muszą obejmować co najmniej kilka tur w przód.

zachomikowany

  • 477,4 MB
  • 14 kwi 13 11:35




wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6200 lub lepsza), 1 GB HDD, Windows XP/Vista

A-Train 8 to kolejna część świetnej serii strategii ekonomicznych skupiających się na rozbudowie infrastruktury transportu publicznego. Twórcami tego dzieła są pracownicy firmy Interactive Entertainment, znanej przykładowo z gry Castrol Honda Superbike 2000. Wydaniem produktu zajęła się brytyjska firma Bluestone Interactive Ltd.W grze wcielamy się w szefa przedsiębiorstwa kolejowego, który został dodatkowo wybrany burmistrzem pewnej miejscowości. Miastu oczywiście brakuje sprawnie działającej kolei. Naszym zadaniem jest więc zbudowanie sprawnej infrastruktury i wprowadzenie nowych połączeń, ułatwiających życie mieszkańcom i usprawniających funkcjonowanie lokalnego przemysłu. Stworzenie najlepszego systemu publicznego transportu to niełatwe zadanie, a na naszej głowie spoczywa także konieczność rozwijania całego miasta.Gra oferuje sporą swobodę w naszych poczynaniach. Zabawę w budowę rozpoczynamy od postawienia głównego dworca kolejowego i rozplanowania początkowych ulic. Każda czynność wymaga wzięcia pod uwagę wielu czynników – liczy się nawet ukształtowanie terenu. Poza ośrodkami kolejowymi możemy także tworzyć osiedla, budynki biurowe lub przykładowo fabryki. Do naszej dyspozycji oddano również wiele charakterystycznych światowych budowli, jak np. wieżę Eiffla, czy chociażby sam Empire State Building. Dzięki świetnej oprawie wizualnej stworzone przez nas miasto ożyje na naszych oczach.Na rozgrywkę wpływ ma wiele różnych czynników ekonomicznych, ale i naturalnych, jak chociażby zmieniające się pory roku i warunki atmosferyczne. Gdy już zbudujemy nasze imperium możemy także podwajać zyski manipulując akcjami przedsiębiorstwa na giełdzie i inwestując w jedną z 50 innych firm. Oczywiście nietrafne operowanie własnymi zasobami może zakończyć się bankructwem.

zachomikowany

  • 671,5 MB
  • 14 kwi 13 11:35




wymagania sprzętowe:
Pentium II 400MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D

Colobot to strategia czasu rzeczywistego przeznaczona dla najmłodszych miłośników komputerowej rozrywki. Gracze mają za zadanie pomóc dzielnemu astronaucie, który w wyniku cięć budżetowych w NASA, musi samotnie znaleźć nowy dom dla Ziemian. Jego jedynym wsparciem są: Centrum Kontroli Lotów oraz rozmaite mechaniczne gadżety. Żeby nie było za wesoło, szybko okazuje się, że niektóre poznawane planety mają już mieszkańców. Obok konieczności prowadzenia badań naukowych na powierzchni planety, rozbudowywania bazy i zaplecza dochodzi jeszcze obrona naszych włości przed natrętnymi robakami.

Przyjdzie nam odkrywać, wynajdować, walczyć, zdobywać i programować. W późniejszych etapach gry nasz kosmonauta zamiast biegać w poszukiwaniu minerałów wyśle do tego swą armię robotów. Dzięki nowym technologiom przysyłanym z Houston będzie mógł konstruować kilkanaście typów najprzeróżniejszych zabawek, od zwykłych „Łunochodów” aż po ruchome wieżyczki i generatory pól siłowych. Ale zbudowanie bota to dopiero początek. Tylko od nas zależeć będzie, jak nasza metalowa puszka sprawi się na powierzchni planety. Modyfikacje gotowych programów, przysyłanych z Centrum Kontroli Lotów pozwolą udoskonalić zdolności robotów.

zachomikowany

  • 666,2 MB
  • 14 kwi 13 11:35


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.6 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki GeForce 3 64 MB

Druga część najlepszego kosmicznego RTS-a jaki pojawił się na komputerach osobistych PC. Gra posiada podobną budowę jak oryginalny Homeworld, tzn. elementem posuwającym fabułę do przodu są liczne przerywniki filmowe występujące w trakcie trwania misji jak i pomiędzy nimi. Akcja Homeworld 2 toczy się 100 lat po wydarzeniach które miały miejsce w części pierwszej i opisuje desperacką walkę rasy Hiigaran z rasą wojowników Vaygr. Jak twierdzą autorzy Homeworld 2 to produkcja o iście epickim wymiarze - pierwszy Homeworld skupiał się wyłącznie na jednej planecie tu otwiera się przed nami cała galaktyka, poznajemy szereg tajemnic świata gry, m.in. przeznaczenie galaktycznych kupców Bentusi.Każda z dwóch ras, na których skupia się fabuła, w znacznym stopniu różni się od siebie. Obie nacje używają innych jednostek, wykorzystują inne technologie, taktykę walki, itp. W grze występuje kilka typów okrętów znanych z oryginalnego Homeworlda, np. Statek Matka, jednakże lwią część jednostek widzimy po raz pierwszy, np. Hiigaranski Krążownik Bojowy. Okręty przedstawione zostały w nowej skali, tzn. jeszcze wyraźniej dostrzegalna jest różnica pomiędzy malutkimi myśliwcami, a ogromnymi jednostkami. Teraz można wyposażać statki kosmiczne w określone podsystemy, np. zamontować w Korwecie centrum kontroli ognia zwiększające efektywność ostrzału lub też system maskowania. Podczas rozgrywki zetkniemy się także z nowymi instalacjami typu: stocznia, co wpływa na urozmaicenie gry wieloosobowej. W przestrzeni kosmicznej spotykamy się również z większą ilością baz kosmicznych, pozostałości po dawno zapomnianych cywilizacjach, itp.

zachomikowany

  • 260,0 MB
  • 14 kwi 13 11:35




wymagania sprzętowe:
Pentium II 266 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 2 MB

For the Glory jest tytułem należącym do serii Europa Universalis, opracowanym przez studio Crystal Empire Games. Stworzono go w oparciu o bardzo popularną modyfikację fanowską przeznaczoną do części drugiej cyklu - AGCEEP (Alternative Grand Campaign / Event Exchange Project), która rozszerzała możliwości oryginalnej gry o szereg nowych wydarzeń historycznych, alternatywną kampanię oraz przeróżne zmiany mające na celu podniesienie autentyczności zabawy.

Gra oferuje możliwość objęcia rządów w jednym z ponad 180 krajów na przestrzeni 400 lat (w okresie 1419-1819). Zajmujemy się każdym aspektem funkcjonowania państwa, polityką wewnętrzną i zewnętrzną, gospodarką, dyplomacją, konfliktami militarnymi itd. Czy postanowimy wzmacniać nasze imperium pokojowo poprzez handel i rozwój ekonomiczny, czy też poprzez ekspansję, na drodze agresywnej dyplomacji i konfliktów zbrojnych – zależy tylko od nas. Nie jesteśmy tym samym w żadnej mierze zobowiązani do podążania wyznaczoną ścieżką historii, więc gdy nadarzy się sprzyjająca nam okazja możemy ją pochwycić, pisząc tym samym nowe dzieje świata. Rozgrywkę dodatkowo urozmaica około 10 tysięcy przeróżnych wydarzeń historycznych, które mają wpływ na przebieg wydarzeń oraz rozwój naszego państwa.

zachomikowany

  • 127,1 MB
  • 14 kwi 13 11:35




wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.13 GHz, 1.5 GB RAM, karta grafiki 512 MB

King Arthur to hybryda strategii turowej i RTS-a z elementami gier RPG, za której powstanie odpowiedzialne jest studio Neocore Games, mające na swoim koncie mało znanego RTS-a Crusaders: Thy Kingdom Come. Na silniku tego ostatniego powstał też Król Artur.

W grze dane nam jest wcielić się w samego legendarnego, tytułowego władcę Brytów i na nowo spisać jego historię jednocząc 40 prowincji Brytanii w jedno spójne państwo. W drodze do tego celu powołujemy ogromną armię, budujemy zamek Camelot, dbamy o rozwój naszych miast, a także werbujemy rycerzy Okrągłego Stołu. Świat gry to wczesnośredniowieczna Brytania podzielona na 40, niekoniecznie żyjących w zgodzie, prowincji, będących mieszaniną różnych kultur, plemion i królestw. W ten historyczny kraj wplecione zostały elementy fantasy i mitologii.

zachomikowany

  • 174,6 MB
  • 14 kwi 13 11:35




wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.13 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB

Project Aftermath to strategia rozgrywana w czasie rzeczywistym autorstwa niezależnego brytyjskiego dewelopera Games Faction. Tytuł ten został doceniony przez branżę, chociażby na targach PAX 2008 w Seatle.

Ten ciekawy projekt jest nieco alternatywnym podejściem do gatunku gier RTS. Wcielamy się w dowódcę działającego na nieznanej obcej planecie. Do naszej dyspozycji oddano maksymalnie cztery oddziały żołnierzy, które musimy przeprowadzić przez poszczególne misje, opowiadające o konflikcie ziemian z rasą Morphid. Pomimo ograniczeń co do ilości naszych jednostek, walki są zakrojone na wielką skalę – musimy zmierzyć się z mnóstwem przeciwników naraz. Wśród nich zarówno piechota, ale i rozmaite oddziały zmechanizowane. Do pomocy otrzymujemy także czterech bohaterów, którzy wraz z rozwojem sytuacji zdobywają doświadczenie i polepszają własne umiejętności.

zachomikowany

  • 667,8 MB
  • 14 kwi 13 11:35


obrazek

wymagania sprzętowe:
Procesor Pentium II 350 MHz (lub kompatybilny), 64 MB RAM, 16MB karta graficzna zgodna z DirectX, Windows 95/98/Me/2000/XP

Akcja Industry Tycoon II przenosi nas w gospodarcze realia Ameryki XIX i XX wieku. Ponownie mamy możliwość stworzenia przedsiębiorstwa o globalnym zasięgu, zajmującego się praktycznie wszystkim co przynosi dochody (kupujemy i transportujemy surowce, ustalamy produkcję, logistykę i sprzedaż). Zaczynamy jako przysłowiowa „płotka” i stopniowo budujemy wielkie finansowe imperium. Rozgrywka nastawiona jest głównie na realistyczne odwzorowanie rzeczywistych zależności. Jak w świecie realnym, występują tu sezonowe wahania koniunktury, a ponadto po raz pierwszy mamy możliwość interakcji z konkurencją, z którą możemy współpracować lub walczyć. Industry Tycoon II posiada udoskonaloną w stosunku do części pierwszej grafikę (rozdzielczość do 1600x1200), szczegółowo przedstawia budynki i pojazdy, łącznie z takimi niuansami jak spaliny samochodowe.

zachomikowany

  • 701,1 MB
  • 14 kwi 13 11:35


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium II 300MHz, 64MB RAM, karta grafiki 8MB

Legion to strategia pozwalająca graczom stać się wielkim Imperatorem Starożytnego Rzymu i rozwijać swoje państwo. Gra ideowo bazuje na znanym przeboju z początku lat 90-tych Centurion. Pozwala graczowi rozwijać ekonomie (cztery typy surowców: żelazo, drewno, tkaniny i płótna oraz pożywienie) i miasta imperium, budować nowe budynki, dbać o nastroje ludu oraz o dobre stosunki dyplomatyczne z sąsiadami (możliwość pokojowego rozstrzygania konfliktów), a w razie potrzeby na tworzenie wielkich armii i dowodzenie nimi w boju. Nasze zmagania toczą się na terenie starożytnej Italii i Francji (terytoria odtworzone na podstawie autentycznych map), podzielonym na szereg regionów będących pod władaniem ponad 20 nacji i plemion.Gra wiernie odtwarza realia wielkich antycznych bitew, w których może wziąć udział nawet 16 tysięcy wojowników, każdy odziany i wyposażony w autentyczne uzbrojenie swej nacji (np. inne legiony rzymskie, inne plemiona galijskie) oraz posiadający własne doświadczenie i morale. Mamy pełną nad przebiegiem każdego starcia, możemy ustawiać nasze wojska w różne formacje i szyki oraz stosować dowolnie taktyki walki, oskrzydlenia, obejścia, itp.

zachomikowany

  • 412,6 MB
  • 14 kwi 13 11:35


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium II 400MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D

Real War: Rogue States to sequel strategii czasu rzeczywistego Real War wydanej przez firmę Simon & Schuster pod koniec 2001 roku. Podobnie jak część pierwsza daje graczom możliwość dowodzenia wojskami w walce z organizacją terrorystyczną zwaną „Independent Liberation Army”. Rogue States zawiera czternaście nowych misji przeznaczonych dla trybu single player, dwadzieścia nowych map dedykowanych rozgrywce w trybie skirmish, a także kilka nowych opcji multiplayer, np. dwóch graczy może dowodzić tymi samymi wojskami, przy czym jeden kontroluje jednostki naziemne, a drugi powietrzne. Dużym ulepszeniom poddane zostały procedury odpowiedzialne za zachowanie się wojsk i dowodzenie nimi przez komputerowego oponenta, a także dodany został nowy system A.I. nazwany „advanced orders”. Gra pozwala na wydawanie indywidualnym jednostkom bardzo specyficznych i sprecyzowanych rozkazów, jak sabotowanie, niszczenie tylko stanowisk obrony przeciwlotniczej czy elektrownii. Ponadto sporym ulepszeniem jest możliwość wydawania rozkazów jednostkom zanim znajdą się one na polu walki, co eliminuje zbędne oczekiwanie oddziałów na komendy w bazie. Real War: Rogue States pozwala na rozgrywkę w trybie single i multiplayer za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu.

zachomikowany

  • 699,9 MB
  • 14 kwi 13 11:35


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium II 300 MHz, 64 MB RAM, karta grafiki 16 MB (Riva TNT lub lepsza), 25 MB HDD,
Windows 98/Me/2000/XP

Ski Park Manager to strategia – ekonomiczna, pozwalająca graczom wykazać się na stanowisku szefa zimowego miasteczka turystycznego. Jak w podobnych tego typu produkcjach, grę rozpoczynamy znajdując się w jakiejś zapomnianej miejscowości położonej głęboko w górach. Dysponujemy szczątkowymi funduszami, a naszym zadaniem jest uczynienie z tego odludzia dochodowego i prestiżowego centrum turystycznego. Cóż przed nami długa i ciężka droga. Musimy budować hotele, schroniska wypoczynkowe, wyciągi narciarskie, lodowiska, szlaki zjazdowe oraz inne obiekty, które przyciągną klientów i zwiększą prestiż naszego ośrodka. W skład naszych obowiązków wchodzi też zatrudnienie odpowiednio wykwalifikowanych pracowników (m.in. instruktorów narciarstwa, konserwatorów, pracowników biurowych), wyznaczenie płac oraz utrzymywanie i remontowanie istniejącej infrastruktury. Gra posiada ładną czytelną grafikę (izometryczny widok akcji, czterostopniowy zoom, trójwymiarowe modele budynków, szereg trójwymiarowych animacji, zmienne warunki atmosferyczne) oraz intuicyjny interfejs.

zachomikowany

  • 0,96 GB
  • 14 kwi 13 11:35




wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB

World War II: General Commander - Operation: Watch on the Rhine to strategia czasu rzeczywistego, wyprodukowana przez studio Games GI, autorów utrzymanego w konwencji fantasy RTS-a Tahoe World. Produkcja madryckiego zespołu umożliwia nam odtworzenie przebiegu najważniejszych bitew okresu II wojny światowej i zdecydowanie o losach takich wydarzeń jak niemiecka ofensywa w Ardenach, ze słynną operacją „Straż nad Renem” na czele.

Program pozwala nam toczyć działania zbrojne na obszarze o powierzchni blisko 300 km kwadratowych, odzwierciedlającym wiernie terytorium Belgii, południową część Holandii i północno-zachodnią Francję. Naszym zadaniem jest poprowadzenie do boju armii nazistów bądź aliantów i objęcie samodzielnej kontroli nad manewrami wykonywanymi przez całe dywizje, regimenty lub bataliony. Pod swoim dowództwem mamy całe zastępy piechoty, ciężarówki, czołgi i ciężką artylerię, które możemy przemieszczać po trójwymiarowej makiecie, zajmując kolejne wioski oraz istotne cele strategiczne. Musimy przy tym pamiętać, że ukształtowanie terenu ma wpływ na nasze zdolności ofensywne i obronne, co determinuje wybór odpowiednich wojsk do każdej z planowanych akcji.

zachomikowany

  • 0,92 GB
  • 14 kwi 13 11:35


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium III 900 MHz, 128 MB RAM, karta graficzna 16MB, 800 MB HDD

Master of Orion III to trzecia część jednej z najlepszych w historii strategicznych gier turowych rozgrywanych w scenerii science fiction. Zadaniem gracza jest rozwój i ekspansja w całej galaktyce. W grze możemy posmakować ciekawej fabuły opartej na klasycznych kosmicznych operach w stylu Helinleina czy Asimova. Mamy do dyspozycji olbrzymi wszechświat z setkami układów do odkrycia i skolonizowania (około 256 układów słonecznych wykonanych w całkowicie trójwymiarowej grafice - każdy może mieć maksymalne po osiem planet, a każda planeta maksymalnie po osiem księżyców), a nasze działania nastawione są umiejętne połączenie polityki, administracji, szpiegostwa i walki. Gra rozszerza tradycyjne strategie typu 4X (eXplore, eXpand, eXploit, i eXterminate) o piąte 'X', które twórcy dodali jako eXperience.W Master of Orion III gracz ma znacznie większe znaczenie i możliwości niż w poprzednich częściach gry. Tym razem nie jesteśmy zwykłym reprezentantem międzyplanetarnego dyktatora a przedstawicielem sił kontrolujących całą galaktyczną cywilizację. Dyktatorzy, prezydenci, konsulowie i przywódcy, którzy przychodzą i odchodzą są tylko narzędziami w naszych rękach. Musimy wykorzystywać tych polityków oraz ich przywódców aby ochronić przyszłość jednej cywilizacji i manipulować jej polityką zarówno na gruncie wewnętrznym jak i międzygalaktycznym.

zachomikowany

  • 142,8 MB
  • 14 kwi 13 11:35


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7600 lub lepsza), 350 MB HDD, Windows XP/Vista/7

W grze wcielamy się w dowódcę armii, której celem jest wykradzenie świnki z bazy wroga. Cała zabawa, mimo, że utrzymana w konwencji RTS, przypomina znacznie tryb Capture The Flag z gier FPS, wzbogacony dodatkowo o elementy popularnego Tower Defense. O bezcenne zwierzaki walczymy przy użyciu rozmaitych jednostek. Szkolenie wojaków możemy prowadzić już kilka sekund po rozpoczęciu gry, gdyż do trenowania armii nie są wymagane żadne struktury czy dodatkowe budynki, lecz zwykła gotówka (a tej otrzymujemy nieco na starcie). Wybieramy spośród siedmiu rodzajów zróżnicowanych jednostek, posiadających określone wady i zalety.Wyjątkową klasą wojaka w naszej żądnej świnek armii jest budowniczy, dzięki któremu na polu walki możemy stawiać specjalne wieże. Są one ważne, gdyż jedynym ograniczeniem w rozwoju wojska jest posiadana gotówka, a tę możemy zwiększać stawiając wspomniane wieże na mapie. Dodatkowo dają one także dostęp do zaklęć, których w grze jest 16. Pieniądze odzyskujemy również wówczas, gdy któraś z naszych jednostek zginie podczas walki – momentalnie możemy wtedy stworzyć następną w naszej bazie.Poza zwiększaniem naszych zasobów finansowych, konstrukcje stawiane na mapie spełniają jeszcze jedną bardzo istotną funkcję – poprawiają statystyki i możliwości bojowe naszej armii. Wieże podzielono na pięć rodzajów: mamy więc budowle odpowiedzialne za zwiększanie naszego wojennego budżetu, zwiększające szybkość naszych jednostek, zamrażające i zdejmujące zaklęcia z wrogich armii, leczące naszych wojaków oraz potęgujące zadawane obrażenia.

zachomikowany

  • 260,3 MB
  • 14 kwi 13 11:35


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium III 1.2 GHz, 1 GB RAM, 700 MB HDD, Windows XP/Vista/7

Storm over the Pacific to turowa strategia wojenna przedstawiająca wydarzenia, które miały miejsce w Azji oraz na Pacyfiku podczas II wojny światowej. Za produkcję odpowiada studio Wastelands Interactive - doświadczony zespół, który wcześniej stworzył World War 2: Road to Victory oraz World War 2: Time of Wrath.Gracz przewodzi jednym z 26 krajów lub też kieruje sojuszem kilku z nich. Do wyboru są potęgi takie jak Stany Zjednoczone czy Japonia, jak i wiele innych mniejszych nacji. Dostępne są 4 rozległe kampanie oraz dodatkowo 15 samodzielnych scenariuszy. Teatr działań obejmuje niezliczone wyspy na Pacyfiku, Chiny oraz Australię. Twórcy zadbali o realizm rozgrywki. Wszystkie mapy, struktury armii, dowódcy i tym podobne detale odtworzone są zgodnie z wiedzą historyczną.Podczas zabawy mamy dużą swobodę. Decydujemy o działaniach wojennych na lądzie i morzu, rozwijamy technologię naszego pastwa, podejmujemy decyzje polityczne i gospodarcze. Od nas zależy jak zareagujemy na znane z historii wydarzenia. Ostatecznie możemy nawet stanąć przed decyzją czy użyć bomby atomowej.Dużą wagę przyłożono do interfejsu użytkownika. Jest on intuicyjny i czytelny, dzięki czemu ułatwia ogarnięcie dużej ilości informacji. Ponadto można go dowolnie konfigurować tak, by odpowiadał naszym upodobaniom.

zachomikowany

  • 215,9 MB
  • 14 kwi 13 11:35


obrazek

wymagania sprzętowe:
Windows98,2000,ME,XP,Vista,96 MB RAM,Direct X 7.0

Virtual Families - Wirtualne Rodziny to gra w czasie rzeczywistym.
Zaczynasz, wybierając osobę z tysięcy możliwych kombinacji. Kształtuj ich osobowość poprzez pochwały lub nagany. Dorosłych członków rodziny zachęcaj do pracy, dzieciom pozwól się bawić. Odwiedzaj sklepy by zaopatrzyć się w niezbędne rzeczy, idź do lekarza gdy jesteś chory. W grze masz czas zsynchronizowany z zegarem Twojego komputera. Gdy zapada noc lub też budzi się dzień czy też następuje zmiana pogody za oknem w grze dzieje się to samo. Życie w grze toczy się nawet gdy ją wyłączysz.

zachomikowany

  • Pobierz folder
  • Aby móc przechomikować folder musisz być zalogowanyZachomikuj folder
  • dokumenty
    0
  • obrazy
    0
  • pliki wideo
    0
  • pliki muzyczne
    0

258 plików
334,26 GB




Sezar18 napisano 27.09.2013 19:40

zgłoś do usunięcia
ganiyam821

ganiyam821 napisano 6.04.2022 03:52

zgłoś do usunięcia
Super chomik
gocab64626

gocab64626 napisano 20.11.2022 23:29

zgłoś do usunięcia
Super chomik
kewetah401

kewetah401 napisano 20.05.2023 16:46

zgłoś do usunięcia
Zapraszam

Musisz się zalogować by móc dodawać nowe wiadomości do tego Chomika.

Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności