IMG_0010 A.jpg
-
=PIOSENKI DLA DZIECI== -
Angielski dla Leniwych -
AnGielski Konwersacje - Karaoke -
Bajki, lektury -
Chcę ładnie pisać - dwuznaki -
czytanie ze zrozumieniem -
dyktanda -
E -BOOK -
E-Booki nowe -
egzamin pisemny-testy -
egzamin praktyczny - zadanie -
E-poradniki -
Francuski -
GZiM(1) -
j.angielski -
książki, e-booki -
Logistyka -
Logistyka dla wszystkich -
Mówię wyraźnie -
nauczanie początkowe -
Ortografia -
Paullo Coelho -
Photoshop CS4 crack -
photoshop CS4 PL -
Pierwsza Komunia święta -
planowanie -
Przewodnik po Maroko -
przymiotniki -
przyslowki -
Psychologia -
Redagowanie listów -
Redagowanie opisów -
rzeczowniki -
Socjologia dla każdego -
sprawdziany dla klas I -III -
STEPMANIA songs -
Subiekt GT -
systemy -
TiS -
wierszyki ortograficzne -
Wyrazy z ą,ę,om,em,on,en -
Wyrazy z h,ch -
Wyrazy z końcówkami-ów-ówka -
Wyrazy z ó wymiennym -
Wyrazy z rz niewymiennym i po spółgłoskach -
Wyrazy z ż -
Wyrazy ze zmiękczeniami przez -i- -
zagadki ortograficzne -
ZAGADNIENIA -
Zarządzanie-dla każdego coś miłego
Od autorki
Szanowny Czytelniku, Nauczycielu, Logopedo! Książeczka, którą bierzesz teraz do rąk, ma służyć Ci do pracy z dziećmi, do doskonalenia pięknego i poprawnego wymawiania przez nie polskich głosek oraz utrwalania ich pisowni. Moim zamysłem było napisanie tekstów logopedycznych pomocnych w pracy z małymi dziećmi. W rezultacie powstał zbiór wierszyków o każdej głosce, włącznie z rozróżnieniem zapisu ortografi cznego, np. u – ó, h – ch, ż – rz, a także głosek zmiękczonych, np. pi, bi, li itd. Myślę, że dzięki temu nauczyciele nauczania początkowego będą mogli wykorzystywać te wierszyki jako pomoc przy wprowadzaniu kolejnych literek, a logopedzi jako narzędzie pomocne w ćwiczeniach wymowy. Wierszyki mają tę zaletę, że w większości są krótkie, rytmiczne, a ich tematyka wiąże się z życiem dziecka, jego wyobraźnią, otwartością na przyrodę oraz naturalną skłonnością do fantazji. Dlatego też wiele tekstów ma charakter minibajeczek. Jestem przekonana, że książka przyda się Państwu w pracy zarówno z dziećmi, które mają problemy z poprawną artykulacją, jak i tymi, które dopiero poznają polski alfabet.
Elżbieta Śnieżkowska-Bielak