Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
albin_
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

Mężczyzna Marcin

widziany: 25.04.2022 14:39

  • pliki muzyczne
    266
  • pliki wideo
    701
  • obrazy
    11
  • dokumenty
    191

3467 plików
3035,77 GB

  • 3,55 GB
  • 12 mar 13 12:03




PEŁNA WERSJA GRY PL
PROCESOR:3.2 GHz
RAM: 2 GB
GRAFIKA: 265 MB
SYSTEM: Windows XP/Vista/7



▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Sparta: Ancient Wars jest pierwszą częścią cyklu PeCetowych strategii czasu rzeczywistego, traktującego o głośnych starożytnych wojnach. Jak sama nazwa wskazuje, przejmujemy kontrolę nad legendarnymi oddziałami spartańskimi rodem z Półwyspu Peloponeskiego, słynącymi przede wszystkim z niesamowitej bitności. Niniejszy produkt szczególnie interesuje więc entuzjastów przeróżnych filmów o świecie antycznym – np. dzieła pt. The 300 Spartans z 1962 roku, przedstawiającego starcie pod Termopilami.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

zachomikowany

  • 356,8 MB
  • 12 mar 13 12:03


obrazek

wymagania sprzętowe:
Windows XP/Vista/7,DirectX 9c,1.4 GHz,1 GB RAM

Znudziły wam się zwykłę RPG-i? Powinniście więc przyjrzeć się Revenge of the Bitch – niezależnej produkcji, którą twórcy określają mianem „grywalne4j parodii gatunku RPG”. W trakcie prac inspirowano się „chrześcijaństwem, podwójnymi tęczami, Kim Jong Ilem, flame'ującymi trollami oraz Final Fantasy”.Mark Leung to epizodyczne RPG (choć twórcy mówią, że myślenie o grze jako RPG jest błędem), którego pierwszy epizod, Revenge of the Bitch, ukaże się jeszcze w tym roku. W produkcji wcielimy się w tytułowego Marka Leunga, komunistę i pechowego kolekcjonera żeń-szenia. Wraz z nim przemierzymy świat Untitled (czyli… nie posiadajacy nazwy).Bohater znajdzie się w samym środku konfliktu dwóch rywalizujących ze sobą ekscentrycznych religii, a na domiar złego będzie ścigany przez swoją byłą dziewczynę. My będziemy musieli pomóc Markowi w walce ze „ślicznymi, krwawiącymi kotami, okrutnymi loltrollami oraz noszącym broń McFunnym”.O tym, jak bardzo zwariowana jest gra tworzona przez studio Uglysoft pokazują postacie oraz przeciwnicy, na których natkniemy się w trakcie rozgrywki. Powstały one bowiem z połączenia znanych osób publicznych i popularnych bohaterów (m.in. z komiksów i gier).Za przykład niech posłuży potwór Jhompson – inspiracją dla niego był Jack Thompson (prawnik, który za cel objął sobie Rockstara i serię GTA oraz gry w ogóle) oraz Illidan Stormrage (bohater ze świata Warcrafta). Natomiast główny przeciwnik Marka, McFunny, to gość, który powstał z połączenia Jokera (wroga Batmana) i Ronalda McDonalda (klauna, maskotki sieci McDonald). W Mark Leung uwzględniono też niedawne wydarzenia z rzeczywistości, w tym kryzys gospodarczy – w grze pojawi się przemieniony na bank loch i zakon duchownych Brother Lehman (w rzeczywistości tak nazywał bank w USA, od którego upadku na dobre rozpoczął się kryzys).

zachomikowany

  • 1,92 GB
  • 12 mar 13 12:03




wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3.2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB , Windows XP/Vista/7

Zestaw, w skład którego wchodzą dwie gry z serii "King's Bounty". Obie produkcje łączą w sobie elementy strategii czasu rzeczywistego i cRPG'a, wyraźnie nawiązując do słynnego cyklu "Heroes of Might & Magic".

King’s Bounty: Nowe Światy (oryginalny angielski tytuł to King’s Bounty: Crossworlds Game of the Year Edition) to specjalny tytuł, w skład którego wchodzą dwie gry – King’s Bounty: Wojownicza Księżniczka (King's Bounty: Armored Princess) oraz King’s Bounty: Pakiet Dodatków (King’s Bounty: Crossworlds). Warto zaznaczyć, że do poprawnego działania nie jest wymagane posiadanie podstawowej wersji programu, czyli King’s Bounty: Legenda (King’s Bounty: The Legend).

POLSKA WERSJA GRY ( NAPISY + DUBBING PL )

zachomikowany

  • 4,57 GB
  • 12 mar 13 12:03


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3.2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 512 MB

Empire Earth III to kolejna część popularnej serii strategii czasu rzeczywistego. Produkcja opracowana została przez firmę Mad Doc Software, która na swoim koncie ma też jej poprzednią odsłonę. W dalszym ciągu mamy do czynienia z grą typu RTS, ale jest ona o wiele bardziej dynamiczna niż pozostałe części serii.

Rozgrywka toczy się na dwóch poziomach reprezentowanych przez oddzielne mapy: strategiczną, z widokiem całego globu ziemskiego, na której podejmujemy decyzje w sprawie całej naszej cywilizacji oraz bardziej szczegółową, przedstawiającą wycinek terenu wraz ze znajdującymi się na nim jednostkami i budynkami. To na tym widoku spędzamy większość czasu gry – stawiamy budynki, które pozwalają nam między innymi na produkcję nowych jednostek bojowych. Zajmujemy się także zbiorem surowców niezbędnych do rozwoju cywilizacji. Również na tej mapie prowadzimy walki z naszymi wrogami, najeżdżamy ich miasta, a także bronimy się przed wrażą ofensywą.

zachomikowany

  • 3,55 GB
  • 12 mar 13 12:03




wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3.2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB

Sparta: Ancient Wars jest pierwszą częścią cyklu PeCetowych strategii czasu rzeczywistego, traktującego o głośnych starożytnych wojnach. Jak sama nazwa wskazuje, przejmujemy kontrolę nad legendarnymi oddziałami spartańskimi rodem z Półwyspu Peloponeskiego, słynącymi przede wszystkim z niesamowitej bitności. Niniejszy produkt szczególnie interesuje więc entuzjastów przeróżnych filmów o świecie antycznym – np. dzieła pt. The 300 Spartans z 1962 roku, przedstawiającego starcie pod Termopilami.

zachomikowany

  • 2,35 GB
  • 12 mar 13 12:03




wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB

Fantasy Wars to klasyczna strategia, osadzona w klimatach fantasy. Rozgrywka prowadzona jest w systemie turowym. Tytuł ten pod wieloma względami przypomina więc słynne serie Heroes of Might & Magic czy też Disciples. Omawiana pozycja w większym stopniu pokłada jednak nacisk na warstwę taktyczną kolejnych starć. Elementy typowe dla gier role-playing odgrywają niemniejszą rolę.

W opisywanej grze pojawiają się cztery podstawowe rasy. Powinny one być doskonale znane miłośnikom fantasy. Oprócz ludzi są to krasnoludy, orki oraz elfy. Gracz może przejąć kontrolę nad każdą z tych czterech ras, wcielając się tym samym w postać dowódcy potężnej armii. Wątek fabularny w trakcie właściwej zabawy odgrywa dość istotną rolę.

zachomikowany

  • 1,52 GB
  • 12 mar 13 12:03


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.5 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 3 lub lepsza), 300 MB HDD

Evil Genius to oryginalna gra strategiczno-symulacyjna utrzymana w charakterystycznym stylu thrillerów szpiegowskich z lat 60 i 70-tych XX wieku (klimat jak z wczesnych filmów opowiadających o Jamesie Bondzie lub też z filmów o Austinie Powersie). Powstała ona w studiu developerskim Elixir Studios, które zasłynęło w świecie dzięki grze Republic: The Revolution. Twórcy klasyfikują swoje dzieło takim sformułowaniem „evil-empire-building sim”, ponieważ gracz nie staje się w nim prawym i niebywale odważnym agentem rządowym próbującym pokrzyżować plany zawładnięcia światem jakiegoś szalenie niebezpiecznego „typa”, lecz właśnie tym „typem”.Jesteśmy więc tytułowym „Geniuszem Zła”, a naszą przepustką do przejęcia panowania nad Ziemią jest skonstruowanie ostatecznego urządzenia zagłady. Problem w tym, że takowego „cudeńka” nie można kupić w byle sklepie, lecz trzeba go skonstruować od podstaw, a do tego potrzebna jest super-tajna baza i odpowiednie zaplecze finansowe (starujemy tylko ze 100 milionami dolarów). W związku z tym gracz musi zbudować bazę, wykonywać kolejne niebezpieczne misje, które przynoszą mu rozgłos i „złą” sławę, przeciwstawiać się siłom wymiaru sprawiedliwości (walka toczy w czasie rzeczywistym) oraz projektować i konstruować wymyślne bronie. Tylko połączenie tych czynników zagwarantuje sukces.Należy jeszcze dopowiedzieć, że wzorem starych filmów szpiegowskich, nasza baza umiejscowiona jest na wyspie, a pod naszymi rozkazami znajduje się masa najrówniejszej maści przestępców, u boku zaś niespotykane piękności.

zachomikowany

  • 1,20 GB
  • 12 mar 13 12:03


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta graficzna 128MB (Geforce3 lub lepsza), 2.5 GB HDD, Windows 2000/XP

CivCity: Rome to gra ekonomiczna, przygotowana wspólnymi siłami przez firmy Firefly Studios (producenta cyklu Stronghold) oraz dowodzoną przez Sida Meiera Firaxis Games. Akcja programu przenosi gracza w czasy największej świetności Cesarstwa Rzymskiego, a głównym zadaniem jest zbudowanie tętniącego życiem miasta.Gra kładzie bardzo duży nacisk na kwestię rozwoju miasta. Pod względem liczby możliwych do skonstruowania budynków, CivCity: Rome przewyższa wszystkie wydane dotąd programy, które również nawiązują do czasów Cesarstwa Rzymskiego. Jakby tego było mało, gracz będzie mógł skorzystać z przeszło siedemdziesięciu różnych wynalazków, mogących podnieść poziom życia mieszkańców, jak i poprawić wygląd metropolii. Oczywiście, wpierw musimy zadbać o odpowiednie badania – bogate drzewo technologiczne przywodzi na myśl kolejne odcinki z serii Sid Meier’s Civilization. To zresztą nie jedyna analogia, pomiędzy tymi produkcjami. W CivCity: Rome można również tworzyć spektakularne monumenty, zwane „cudami świata”, które przynoszą określone profity.Duże znaczenie w grze ma interakcja z mieszkańcami, którzy zdradzą swoje zdanie dotyczące życia w mieście. Dzięki ich sugestiom możesz na bieżąco poprawiać kondycję metropolii i sprawiać, że Twoi podopieczni będą egzystowali w lepszych warunkach. Od czasu do czasu w metropolii pojawią się też słynni Rzymianie, którzy na ogół zlecą Ci wykonanie określonego zadania.

zachomikowany

  • 1,13 GB
  • 12 mar 13 12:03




wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7600 lub lepsza), 3 GB HDD, Windows XP SP2/Vista

Gwiezdna strategia czasu rzeczywistego zrealizowana w trójwymiarowej grafice, a zatem, podobnie jak ma to miejsce w Homeworldzie, rozgrywana w pełni trójwymiarowej przestrzeni. Jest to debiutancki projekt studia Ironclad Games, założonego przez weteranów branży rozrywki elektronicznej, wywodzących się z zespołów Barking-Dog (Homeworld: Cataclysm, Treasure Planet: Battle at Procyon) i Rockstar Vancouver. Główną inspiracją dla autorów tej produkcji była stara gra planszowa pt. „Buck Rogers – Battle for the 25th Century”, w której to widzieliśmy dynamiczny system słoneczny, floty gwiezdne, herosów ze specjalnymi mocami i możliwości zdobywania planet. Niemałe znaczenie miały też popularne obecnie filmy w stylu Babylon 5 i Star Wars oraz pomysły i rozwiązania, które zastosowali w swoich poprzednich, wyżej wspomnianych, grach.Fabuła opowiada o wojnie, jaka toczy się pomiędzy Koalicją Kupiecką (Trader Emergency Coalition) i dwoma agresywnymi oponentami znanymi pod nazwami: „Wygnani” (lub też „The Advent”) oraz Imperium Vasari. Grający mogą opowiedzieć się po stronie jednej z tych nacji, a następnie pokonać przeciwników. Każda z nich diametralnie różni się od siebie, wykorzystuje inne technologie, statki, struktury, czy bronie. Odmienne są ich historie i mity, a także strategie prowadzenia działań zbrojnych. Koalicja, z racji tego, że wojna nie jest istotą jej istnienia, na początku walki dysponuje nieco przestarzałą technologicznie bronią. Z kolei Wygnani odznaczają się rozwiniętymi umiejętnościami psionicznymi, zaś Imperium Vasari super zaawansowanymi nano-technologiami oraz zdolnościami pozwalającymi na manipulacje przestrzenią. Inne są także dążenia nacji – TEC chce po prostu obronić swoje systemy, Wygnani pragną zemsty i dostępu do surowców, a Vasari poszukują nowego miejsca na odbudowę swej rasy.

zachomikowany

  • 118,7 MB
  • 12 mar 13 12:03


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium III 600 MHz, 256 MB RAM, karta graficzna 32MB (GeForce 2 lub lepsza), 60 MB HDD

Defcon to już trzeci projekt developerów ze studia Introversion Software, którzy stoją za stworzeniem Uplink: Trust is a Weakness („symulacja” życia hackera, pracującego dla wielkich międzynarodowych korporacji) oraz Darwinii (niekonwencjonalna strategia czasu rzeczywistego). Inspiracją do powstania opisywanej gry bez wątpienia był film Gry wojenne (WarGames) z 1983 roku, a konkretniej sceny, gdzie tamtejszy superkomputer przeprowadzał liczne symulacje globalnego konfliktu nuklearnego.Całość najkrócej można opisać jako grę taktyczną rozgrywaną w czasie rzeczywistym, w której osoby siedzące przed komputerami przejmują kontrolę nad państwami posiadającymi broń nuklearną i walczą o całkowitą dominację nad naszym globem. W Defcon punkty zdobywa się głównie za unicestwienie obywateli kraju przeciwnika. Gracze decydują o wszystkim „z góry”, obserwując jedynie uproszczoną mapę Ziemi przedstawiającą aktualny rozwój wydarzeń. Największe znaczenie odgrywają tutaj atomowe silosy, gdzie znajdują się głowice jądrowe, a także rakietowe systemy obronne zdolne zniszczyć nadlatujące pociski wroga. Dużą rolę przypisano również okrętom podwodnym (możliwość przeprowadzania niespodziewanych ataków), flocie nawodnej (tropienie wspomnianych łodzi podwodnych) i lotnictwie (strategiczne bombowce przenoszą pociski nuklearne). Zwycięstwo zależy od planu działania - w momencie, gdy nasze rakiety znajdą się w powietrzu, przeciwnik zaczyna widzieć na swojej mapie położenie wyrzutni, które je odpaliły i może skutecznie kontratakować.Pojedyncza potyczka w Defcon trwa zazwyczaj około 30-40 minut, przy czym w trybie jednoosobowym zaimplementowano możliwość przyspieszania upływu czasu nawet do dwudziestu razy. Aby zapobiec zbyt szybkiemu zakończeniu starcia, twórcy wprowadzili do zmagań pięciopoziomową skalę warunków obrony rywalizujących państw (Defense Condition, w skrócie DEFCON) - każda zmiana stanu zajmuje kilka minut. Rozgrywka rozpoczyna się na poziomie piątym, który oznacza brak jakichkolwiek akcji zaczepnych. Później skala zmienia się na 4 (można naruszać granice wrogiego kraju), 3 (możliwość przeprowadzania ataków na obszarze kontrolowanym przez oponenta), 2 (nasilenie działań ofensywno-defensywnych, ale bez użycia broni atomowej) i - ostatecznie - staje na Defcon 1 (dozwolone bombardowanie nuklearne).

zachomikowany

  • 180,0 MB
  • 12 mar 13 12:03


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium 133MHz, 32MB RAM

Planszowa wersja Dyplomacji powstała w USA w latach 50-tych. W wersji komputerowej grać można z komputerem lub z 2 do 7 żywych przeciwników. Oczywiście gra z ludźmi jest ciekawsza, ale zajmuje znacznie więcej czasu (znane są wypadki gier, które trwały po kilkanaście lat!). W wersji klasycznej gracze obejmują rolę mocarstw europejskich w okresie poprzedzającym I wojnę światową. Istnieje też wiele modyfikacji. W grze nie ma w ogóle elementów losowych, a najważniejsze jest zawieranie sojuszy (i ich łamanie), stąd nazwa gry

zachomikowany

  • 1,23 GB
  • 12 mar 13 12:03




wymagania sprzętowe:
Pentium IV 1.4 GHz, 256MB RAM, karta graficzna 64MB (GeForce3 lub lepsza), 700 MB HDD

Mieszanka strategii czasu rzeczywistego i gry taktycznej, wzbogacona dodatkowo o elementy cRPG i osadzona w futurystycznym, cyberpunkowym świecie. Głównym bohaterem jest tutaj Katrin, młoda i zdolna absolwentka akademii policyjnej. Dziewczyna, nazywana przez przyjaciół Kati, żyje właściwie w czarno białym świecie - wie, że stoi po stronie prawa i chciałaby, aby wszyscy ludzie byli szczęśliwi. W końcu zauważa jednak, że władza niekoniecznie zawsze musi mieć rację, a samo prawo może być używane do manipulowania ludźmi. Katrin zaczyna więc dążyć do poznania prawdy, a jej losy są ściśle powiązane z fabułą gry.Oprócz Katrin w grze pojawia się jeszcze kilka innych postaci. Jest tutaj arogancki i niezbyt bystry Fitch, który najbardziej przydaje się w trakcie walki. Jest też stroniąca od przemocy i bardzo inteligenta Charlie, a także młody, ale już bardzo doświadczony oficer o imieniu Maxim. Czwórka głównych bohaterów spotyka ponadto często przedstawicieli różnych grup społecznych – m.in. gotowych na wszystko najemników, stojących po stronie prawa policjantów czy wyposażonych w implanty elitarnych agentów. Co ciekawe, postaci niezależne mogą różnie reagować na prowadzoną przez gracza drużynę – czasem zdecydują się na współpracę, innym razem wręcz przeciwnie. Dzięki temu można grać w Power of Law wiele razy, a rozgrywka za każdym razem będzie nieco inna.Właściwie każda misja, którą trzeba w Power of Law ukończyć, to bitwa. Zdarzają się tutaj zarówno małe potyczki, gdzie walczy się o jedną ulicę, ale też wielkie bitwy, w których oprócz ludzi biorą też udział roboty, samochody i czołgi. Autorzy starali się urozmaicić każdą z misji, więc zazwyczaj można również zdecydować się na wykonanie zadań pobocznych. Zróżnicowane są również główne cele bitew – np. czasami drużyna ma aresztować jakąś wysoko postawioną postać, a innym razem kogoś chronić. W trakcie walki postaci korzystają z wielu różnych rodzajów broni, wśród których znajdują się m.in. pistolety, karabiny maszynowe i strzelby. W walce często biorą udział również wspomniane roboty – np. uzbrojony w ostrza “MRB”, przypominający ogromną pszczołę “Bee” czy mały i wyposażony w karabin maszynowy “Flea”.

zachomikowany

  • 1,16 GB
  • 12 mar 13 12:03


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium II 450MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D

Dodatek do doskonałej symulacji bóstwa Black & White.

Podobnie jak poprzedniczka gra jest strategią rozgrywającą się w czasie rzeczywistym, w której wcielimy się w rolę boga rządzącego swymi wyznawcami. W Creature Isle jeszcze większy nacisk położny został na rozróżnienie dobra od zła w zależności od upodobań graczy i ich sposobu rozwiązywania zadań. Akcja przenosi nas na nowo odkrytą wyspę zamieszkałą przez wiele różnych stworzeń, zarówno tych dziwacznych jak i tych spotykanych wyłącznie w mitologii. Ponieważ jest to miejsce bez panującego boga, musimy wykazać się jeszcze większymi umiejętnościami propagowania swojej boskości aby pozyskać nowych wyznawców.Do gry można przenieść swoje stare stworzenia z Black & White lub stworzyć i wytresować zupełnie nowe pupile. Nowością jest możliwość wygrania, po wypełnieniu ciężkiej serii misji, partnerki dla swego chowańca, zwanej Ewa (podobnie jak pierwsza kobieta dla Adama). Dodatkowo chowańce mogą szukać tatuaży Braterstwa, dzięki którym awansują na najwyższy stopień rozwoju. Każde ze stworzeń ma możliwość dalszego rozwijania swej sztucznej inteligencji dzięki nauce nowych czarów, zwiększających ich siłę i umiejętności. Creature Isle wymaga posiadania pełnej wersji Black & White.

zachomikowany

  • 1,19 GB
  • 12 mar 13 12:03


obrazek

wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo T8100, 2.1GHz,GeForce 8800 GTS,Windows XP

King Arthur jest miksem strategii czasu rzeczywistego oraz turowej, rozgrywającym się na dwóch płaszczyznach niczym Total War. Na mapie świata gracz zarządza imperium, by następnie przenieść się na pole bitwy i bezpośrednio poprowadzić swoich dzielnych rycerzy do boju.Rozgrywka odbywa się bardzo swobodnie, dając wybór w kwestiach czysto administracyjnych oraz choćby moralnych. Można samemu stworzyć okrągły stół oraz walczyć z Merlinem, bądź się z nim sprzymierzyć. Bohaterami zostają lordowie, których mentalność daje się dowolnie kreować. Wszystkie mniejsze lub większe decyzje wpływają na samego Króla, należy zatem bardzo rozważnie rządzić swymi włościami.Bitwy odbywają się przy udziale wielkich armii. Historia miesza się tu z legendami, dostarczając intensywnych wrażeń z epickich starć. Naprzeciw siebie mogą stanąć rycerze w lśniących zbrojach oraz potwory z piekła rodem, by zetrzeć się o urokliwe ziemie czy ogromne fortece. Ponadto na walczące legiony mogą spaść błyskawice lub inne potężne zaklęcia, co może przechylić szalę zwycięstwa na korzyść przegrywającej strony.Grafika korzysta z solidnego silnika, oddając nastrój oraz piękno mitycznej Brytanii. Twierdze wyglądają imponująco, rycerze prezentują swe piękne, błyszczące zbroje, a błyskawice prawie oślepiają. Ponadto żywe kolory sprawiają, że kraina wygląda niezwykle magicznie oraz czarująco.

zachomikowany

  • 466,6 MB
  • 12 mar 13 12:03




wymagania sprzętowe:
Pentium III 1.5 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB

Building & Co (znany wcześniej pod nazwą Building World i Click'n Build) jest grą strategiczno-ekonomiczną, w której wcielamy się w rolę architekta i inżyniera budowlanego. Nasze zadanie polega na wzniesieniu szeregu złożonych konstrukcji, przy czym musimy zadbać dosłownie o każdy aspekt tego przedsięwzięcia. Zaczyna się więc od deski kreślarskiej i szczegółowych planów architektonicznych budynku oraz jego otoczenia, z uwzględnieniem wszelakich ograniczeń technicznych, kosztorysu projektu, a także zaplanowania czasowego robót (np. dostaw betonu). Gra stara się wiernie symulować przebieg budowy, więc zajmujemy się też takimi „detalami”, jak zatrudnienie robotników i dobór odpowiednich materiałów. W tym ostatnim chodzi zarówno o specyfikację techniczną, ale i koszt – celem jest jak najlepsze zbalansowanie tych czynników.

zachomikowany

  • 245,3 MB
  • 12 mar 13 12:03


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium II 233 Mhz, 64 MB RAM, akcelerator 3D

Akcja gry Force 21 osadzona jest w niedalekiej przyszłości. W roku 2015 dochodzi do poważnych napięć pomiędzy Chinami a Stanami Zjednoczonymi, których skutkiem jest wybuch III Wojny Światowej. Areną naszych działań będzie m.in. Kazachstan, którego bogate zasoby naturalne stanowią bardzo łakomy kąsek dla obydwóch stron konfliktu. Pole bitwy zostało przygotowane w pełnym 3D, na którym możemy kontrolować 40 różnych typów uzbrojenia. W trybie single player do wykonania będziemy mieli 30 różnorodnych misji. W trybie multiplayer przygotowano możliwość stoczenia bitwy na 10 przygotowanych do tego mapach. Force 21 z założenia tworzony jako gra strategiczno-taktyczna bardziej przypomina klasyczny RTS tyle, że bez możliwości budowy własnej bazy.

zachomikowany

  • 526,9 MB
  • 12 mar 13 12:03


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium 233MHz, 32MB RAM

Pizza Syndicate to gra strategiczno-ekonomiczna ukazująca nieznane dla szarych pochłaniaczy jadła kulisy kolejnych etapów sporządzania i sprzedaży włoskiego specjału kulinarnego znanego pod nazwą „Pizza”. Wcielamy się w szefa restauracji serwującej pizze według własnego przepisu i musimy przeobrazić nasz mały biznes w wielką, międzynarodową korporację zbijającą fortunę na sprzedaży tej potrawy. Musimy stworzyć własne przepisy z odpowiednimi składnikami i przyprawami, dzięki którym nasze wyroby cieszyć się będą sławą i prestiżem.Dalszy rozwój nie będzie jednak łatwy, ponieważ nie tylko musimy zająć się tymi licznymi „legalnymi” sprawami jak: kupowanie i wyposażanie nowych restauracji, zatrudnianie pracowników, dbanie o dobrą jakość i smak naszych pizz czy planowanie akcji reklamowych, lecz również tymi „nielegalnymi” w co wchodzi przekupstwo urzędników, machlojki bankowe, wynajem bandziorów przeszkadzających konkurencji oraz kontakt z wszechmocną mafią.W Pizza Syndicate wszyscy gracze mogą zakosztować prawdziwych problemów i trosk związanych z wielkim kulinarnym biznesem oraz przekonać się, że mimo iż droga do sukcesu pełna jest wybojów i ciężkich przeszkód to dotarcie do upragnionego celu jest niesamowitą satysfakcją.

zachomikowany

  • 527,8 MB
  • 12 mar 13 12:03




wymagania sprzętowe:
Pentium 100MHz, 16MB RAM

Star Control 3 jest grą strategiczną rozgrywaną w czasie rzeczywistym, której akcja umiejscowiona została w przestrzeni kosmicznej. Gracz wcielając się w głównodowodzącego danej cywilizacji musi zadbać o jej niezakłócony rozwój, musi zakładać nowe kolonie, budować liczne kopalnie dostarczające odpowiednich surowców oraz tworzyć flotę statków, które zagwarantują nam odpowiednią, zbrojną ochronę i niezbędną siłę uderzeniową. Gra posiada bardzo rozbudowany świat, pełen planet czekających na naszą kolonizację. Natkniemy się na nich na kilkanaście, nie zawsze pokojowo nastawionych ras, z którymi będziemy musieli walczyć oraz współistnieć.

Trójwymiarowo modelowany tryb walki kosmicznej, 24 okręty obcych.
24 odmienne rasy, na które natrafimy podczas gry.
Świat składający się z ponad 1000 planet.
Opcje gry w trybie multiplayer za pośrednictwem sieci lokalnej.
Cała gama broni i specjalnego wyposażenia.
Opcje rozwoju technologicznego.
Możliwość zawierania sojuszy, opcje dyplomatyczne.

zachomikowany

  • 544,3 MB
  • 12 mar 13 12:03




wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta graficzna 256 MB (GeForce 5700 lub lepsza), 1.7 GB HDD, Windows XP

War Front: Punkt Zwrotny jest strategią czasu rzeczywistego opracowaną przez studio Digital Reality, mające na swoim koncie już kilka innych gier z tego gatunku. Tym razem tło produkcji stanowi II wojna światowa, która jednak potoczyła się w sposób alternatywny do tego, jaki znamy z kart historii.Początek konfliktu był taki sam, jak w rzeczywistości, jednak jego przebieg dość szybko uległ drastycznym zmianom. Dyktatura Hitlera wkrótce po rozpoczęciu wojny dobiegła końca, a władzę nad III Rzeszą przejął nowy reżim, który w większym stopniu zaangażował się w badania nad eksperymentalną bronią, czego skutkiem stały się takie wynalazki jak wyposażone w wiele wieżyczek czołgi, plecaki odrzutowe, bombowce typu „stealth”, ciężko uzbrojone mechy oraz wiele innych.Jak większość gier z gatunku RTS, War Front: Punkt Zwrotny umożliwia nam zbieranie surowców, tworzenie armii złożonej z różnego typu oddziałów, budowanie przeznaczonych do rozmaitych celów budynków oraz opracowywanie nowych militarnych wynalazków. Obrany przez nas kierunek rozwoju tych ostatnich ukazany jest na szczegółowym drzewie technologii.Poza tym każda z grup, którą możemy kierować – Alianci, Niemcy i Rosjanie – posiada po trzech różniących się umiejętnościami bohaterów. Nabierają oni w trakcie rozgrywki doświadczenia i zdobywają sprawności, dzięki którym mogą w jednej chwili odwrócić niekorzystny dla nas przebieg bitwy (na przykład osłabiając wrogie wojska).Gra umożliwia swobodne przełączanie się pomiędzy dwiema perspektywami, z jakich obserwujemy akcję – tradycyjnym, często spotykanym w strategiach czasu rzeczywistego widokiem z góry oraz przywodzącym na myśl gry FPS przedstawieniem świata w perspektywie pierwszej osoby. Dzięki temu drugiemu rozwiązaniu możemy spoglądać na pole bitwy oczami załogi kierującej jednym z pojazdów.

zachomikowany

  • 1,02 GB
  • 12 mar 13 12:03




wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.5 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB

Escape from Paradise City to druga gra stworzona przez zespół MediaMobsters (obecnie znany pod nazwą Sirius Games), który w 2004 roku wprowadził na rynek strategię gangsterską pt. Gangland. Nowy produkt podąża drogą wytyczoną przez poprzednika, a zatem ponownie mamy do czynienia ze strategicznym podejściem do prowadzenia przestępczego syndykatu, aczkolwiek wzbogacono go zarówno pod względem fabularnym jak i technologicznym. W Escape from Paradise City autorzy stworzyli „rajską" metropolię, w której władzę sprawują potężne syndykaty z wpływowymi bossami na czele. W sferze technicznej zmienił się przede wszystkim zastosowany silnik graficzny (wsparcie nowoczesnych efektów wizualnych), a co za tym idzie system sterowania postaciami. Akcja rozgrywa się w pełnym trójwymiarze, a obserwować ją możemy za pomocą swobodnej kamery bądź zza pleców aktualnie kontrolowanego bohatera (widok TPP, podobnie jak World of Warcraft czy GTA3).

zachomikowany

  • 1,07 GB
  • 12 mar 13 12:03




wymagania sprzętowe:
Pentium III 1 GHz, 256MB RAM, karta grafiki 32MB

Rolling Thunder to drugie, oficjalne rozszerzenie popularnej strategii czasu rzeczywistego (RTS) z akcją osadzoną podczas II Wojny Światowej, pt. Blitzkrieg, której rynkowy debiut miał miejsce w połowie 2003 roku. W przeciwieństwie do innych wydawnictw tego typu, omawiany dodatek nie wymaga posiadania zainstalowanej oryginalnej wersji programu i sprzedawany jest jako w pełni samodzielny produkt.

Podobnie jak pierwszy add-on (noszący podtytuł Burning Horizon), Rolling Thunder udostępnia graczom do przejścia kampanię, składającą się z 18 rozbudowanych scenariuszy. Kolejne zadania związane są z osobą osławionego generała 3. Armii Amerykańskiej, George'a S. Pattona. Działania militarne obejmą Afrykę Północną, Sycylię (Operacja Husky, czyli otwarcie frontu południowego w Europie w 1943 roku), lądowanie Aliantów w Normandii (zmagania na plaży Omaha) oraz pancerną kontrofensywę niemiecką w Ardenach. Ponadto, dodatek oferuje 8 luźnych scenariuszy dedykowanych pojedynczemu graczowi oraz kilkanaście nowych rodzajów jednostek, jakie możemy skutecznie wykorzystać podczas starcia.

zachomikowany

  • 259,6 MB
  • 12 mar 13 12:03


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium II 266 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 2 MB, 1 GB HDD, Windows 2000/XP/Vista

For the Glory jest tytułem należącym do serii Europa Universalis, opracowanym przez studio Crystal Empire Games. Stworzono go w oparciu o bardzo popularną modyfikację fanowską przeznaczoną do części drugiej cyklu - AGCEEP (Alternative Grand Campaign / Event Exchange Project), która rozszerzała możliwości oryginalnej gry o szereg nowych wydarzeń historycznych, alternatywną kampanię oraz przeróżne zmiany mające na celu podniesienie autentyczności zabawy.Gra oferuje możliwość objęcia rządów w jednym z ponad 180 krajów na przestrzeni 400 lat (w okresie 1419-1819). Zajmujemy się każdym aspektem funkcjonowania państwa, polityką wewnętrzną i zewnętrzną, gospodarką, dyplomacją, konfliktami militarnymi itd. Czy postanowimy wzmacniać nasze imperium pokojowo poprzez handel i rozwój ekonomiczny, czy też poprzez ekspansję, na drodze agresywnej dyplomacji i konfliktów zbrojnych – zależy tylko od nas. Nie jesteśmy tym samym w żadnej mierze zobowiązani do podążania wyznaczoną ścieżką historii, więc gdy nadarzy się sprzyjająca nam okazja możemy ją pochwycić, pisząc tym samym nowe dzieje świata. Rozgrywkę dodatkowo urozmaica około 10 tysięcy przeróżnych wydarzeń historycznych, które mają wpływ na przebieg wydarzeń oraz rozwój naszego państwa.W porównaniu do gry Europa Universalis II zmodernizowano interfejs użytkownika i wprowadzono szereg poprawek mających na celu usprawnienie całej rozgrywki.

zachomikowany

  • 303,1 MB
  • 12 mar 13 12:03




wymagania sprzętowe:
Pentium II 266MHz, 32MB RAM, akcelerator 3D

Hogs of War to zrealizowana w komicznym stylu strategia turowa rozgrywająca się w trójwymiarowym środowisku. Otrzymujemy w niej możliwość toczenia walk, w których uczestniczą świnie walczące pod sztandarami sześciu krajów: Anglii, Francji, Niemiec, Stanów Zjednoczonych, Japonii i Rosji. Każda z nich posiada odpowiedni uniform, porozumiewa się w odpowiadającym narodowości językiem, posiada charakterystyczny akcent i wymowę. Powodem ich zmagań jest nic innego jak żądza władzy, a mówiąc ściślej dostęp do źródła surowców, które są kluczem do kontroli nad całą planetą.

25 misji w kampanii toczonej w trybie rozgrywki jednoosobowej.
Możliwość rozgrywki wieloosobowej.
40 egzotycznych broni i ekwipunku: granaty, bazooka, czołgi, miotacz ognia itp.
Różne rodzaje oddziałów, komandosi, inżynierowie, medycy, spadochroniarze.

zachomikowany

  • 420,1 MB
  • 12 mar 13 12:03



obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium II 400 Mhz, 64 MB RAM, 900 MB HDD

World at War to klasyczna gra strategiczna, będąca kontynuacją słynnej serii Steel Panthers, święcącej największe tryumfy w połowie lat dziewięćdziesiątych. Podobnie jak to miało miejsce w przypadku poprzedników, także i ten program skupia się głównie na historycznych wydarzeniach z czasów II Wojny Światowej i pozwala rozgrywać niezwykle realistyczne bitwy z udziałem adekwatnego do epoki asortymentu. Gra wykorzystuje silnik trzeciej części Steel Panthers , jako że wg autorów był on najbardziej stabilny, ale oczywiście został rozbudowany o nowe funkcje i przystosowany do współpracy z nowszymi systemami Windows.Złożone z hexów (każdy z nich przekłada się na 50 metrów w rzeczywistości) mapy, oferują widok z góry, podobnie jak w przypadku najsłynniejszych przedstawicieli klasycznych strategii. Walka została podzielona na tury, ilość czasu na wykonanie ruchu jest zatem nieograniczona, chociaż zawarto w grze także opcję limitującą go. Wszystkie jednostki symbolizowane są przez starannie zaprojektowane ikony. Jeśli gracz będzie miał jakieś wątpliwości do czego służą, może szybko przeglądnąć ich charakterystyki, korzystając z bardzo szczegółowej encyklopedii. Na największą uwagę zasługuje jednak niezwykle realistyczny model prowadzenia walk, zdaniem fachowców jeden z najlepszych jakie kiedykolwiek zaimplementowano w grach strategicznych na PC. Wbudowany do programu edytor scenariuszy i możliwość ściągnięcia potężnych kampanii z oficjalnej strony, skutecznie przedłużą jego żywotność. Poza tym, warto nadmienić że Steel Panthers: World at War to produkt całkowicie darmowy.

zachomikowany

  • 403,0 MB
  • 12 mar 13 12:03



obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium IV 2 GHz / AMD Athlon 2000 (2.5 GHz / 2500 for Vista),1 GB (2 GB for Vista),GeForce 6600 or ATI Radeon 9600,hard disk: 6,5 GB

Legio jest turową grą strategiczną autorstwa ICE Game Studios, stanowiącą ciekawe połączenie szachów i rozgrywki znanej z gier bitewnych. Fabuła przenosi nas do magicznej krainy Bella Lagucia, w której po śmierci legendarnego króla Theorona Błyskotliwego, jego dzieci – królewicz Lorenzo i królewna Florentia - rozpoczęły rywalizację o tron. Po wielu latach bezowocnych i wyniszczających bojów rodzeństwo zdecydowało sie zawrzeć pokój. Na jego mocy oboje sprawują władzę, a w razie niezgodnych opinii decyzja należy do zwycięzcy partii gry Legio.



zachomikowany

  • 709,3 MB
  • 12 mar 13 12:03



obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 64MB (GeForce 3 lub lepsza), 4 GB HDD, Windows 2000/XP

Faces of War to sequel wydanej w roku 2004 trójwymiarowej strategii opowiadającej o żołnierzach walczących na frontach II wojny światowej, zatytułowanej Soldiers: Heroes of World War II (w wersji PL: Soldiers: Ludzie Honoru). Twórcami obu gier są programiści z ukraińskiego studia BestWay.Druga część programu oferuje cztery nowe kampanie dla pojedynczego gracza. Podczas ich trwania, wcielamy się w dowódcę wojsk: amerykańskich, brytyjskich, sowieckich i niemieckich. Akcja Faces of War przenosi nas na różne fronty II wojny światowej i daje możliwość m.in. wzięcia udziału w sławnym D-Day, czy dowodzenia wojskami w walkach o Berlin. W przeciwieństwie do pierwszej części programu, gra oferuje również bardzo ciekawe misje w klimatach zimowych.Podczas rozgrywki nie budujemy bazy i nie wydobywamy surowców, interesuje nas jedynie aspekt militarny. Na misję otrzymujemy określoną ilość ludzi i zadania do wykonania. Wszystkie jednostki wojskowe zostały bardzo szczegółowo odwzorowane na podstawie prawdziwych eksponatów z czasów wojny. Maszyny charakteryzują się specyficznymi cechami, takimi jak różna ich wytrzymałość w różnych miejscach pancerza, ciężar, siła ognia, ilość spalanego paliwa itd.Sami zaś żołnierze znają takie komendy jak: czołgać się, uklęknąć, przeskoczyć murek, strzelać zza rogu itp. Prócz paska życia, żołnierze posiadają również nową, w serii Soldiers, charakterystykę – morale. W stosunku do pierwszej części, poprawie uległo komputerowe A.I. kierujące zarówno sprzymierzeńcami jak i przeciwnikami. Jednostki mądrzej ze sobą współpracują, potrafią także świetnie sobie poradzić na polu walki, gdy zostawimy je bez opieki.Bardzo oczekiwaną przez fanów serii innowacją są nowe jednostki bojowe (m.in. miotacze ognia) i środki transportu. Gra wprowadza również novum w przedstawieniu własnoręcznego (kontrolowanego przez gracza) celowania z karabinu snajperskiego. Kosmetycznym zmianom uległ też interfejs.

zachomikowany

  • 112,3 MB
  • 12 mar 13 12:03


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium III 600MHz, 256MB RAM, karta graficzna 8MB, 600MB HDD

Battles in Italy to kolejna propozycja dla miłośników strategii turowych, opartych na przełomowych bitwach II Wojny Światowej, za której przygotowanie odpowiadają firmy: Matrix Games (wydawca) oraz Strategic Studies Group (twórcy Battles in Normandy, The Ardennes Offensive, Korsun Pocket czy Across the Dnepr). Gra obejmuje trzy główne bitwy z początkowego okresu działań zbrojnych na froncie południowym we Włoszech: lądowanie Aliantów na Sycylii (tzw. operacja Husky), desant w Salerno (operacja Avalanche) oraz lądowanie w Anzio (operacja Shingle). Pierwsze z tych starć pozwoliło Aliantom na utworzenie swoistej bazy wypadowej do kolejnych uderzeń, drugie przeniosło ich z wyspy na trwały ląd, trzecie zaś umożliwiło złamanie silnej obrony sił niemiecko-włoskich, które sprawnie wykorzystywały ukształtowanie terenu i naturalne przeszkody. Jeżeli gracz opowie się po stronie Aliantów, to jego zadaniem będzie zakończenie każdej operacji militarnym sukcesem. Z kolei wybierając stronę sił Osi, grający ma za zadanie powstrzymać trzy wymienione ofensywy wroga.W Battles in Italy ponownie wykorzystano silnik znany z Korsun Pocket oraz Battles in Normandy. Rozgrywkę obserwujemy z lotu ptaka, poszczególne oddziały reprezentują znajdujące się na mapie żetony (przywodzi to na myśl planszowe gry bitewne). Twórcy postarali się o usprawnienie interfejsu użytkownika (jeszcze większa funkcjonalność i intuicyjność), wprowadzili także szereg nowości związanych z faktycznymi zmaganiami (nowe zasady współpracy pomiędzy poszczególnymi państwami biorącymi udział w konflikcie, nowe zasady wodnego transportu jednostek i desantu, możliwość łączenia kilku oddziałów w jeden większy, etc.). Autorzy nie zapomnieli oczywiście o ulepszeniu algorytmów odpowiedzialnych za sztuczną inteligencję komputerowego przeciwnika, zaś dla początkujących graczy przewidzieli opcję ustawienia niższego poziomu trudności wirtualnej rywalizacji.

zachomikowany

  • 418,8 MB
  • 12 mar 13 12:03


obrazek

Perimeter: Emperor's Testament to pierwsze oficjalne rozszerzenie do wydanej w 2004 roku futurystycznej strategii czasu rzeczywistego. Warto przy tym dodać, iż jest to samodzielny dodatek i do poprawnego działania nie wymaga podstawowej wersji programu.Fabułę opisywanego rozszerzenia powiązano naturalnie z wydarzeniami przedstawionymi we właściwej grze. Mówi ona między innymi o tajemniczym urządzeniu Mechanical Spirit, które w pierwotnych zamierzeniach miało ułatwić eksplorację kolejnych światów. W rzeczywistości próby jego uaktywnienia doprowadziły do nieprzewidzianego wypadku, w wyniku którego do przedstawionego w grze świata przedostały się tajemnicze i pozbawione fizycznych ciał istoty o nazwie Mechanical Messiah. Równolegle do tego wydarzenia odnotowano otwarcie wrót prowadzących do równoległych światów psychosferycznych. Dotychczasowe badania tych regionów galaktyki zaowocowały śladami nieznanej dotąd rasy. Podobnie jak w przypadku podstawowej wersji Permieter, znaczna część singleplayerowej kampanii koncentruje uwagę gracza na starciach pomiędzy konkurującymi ze sobą frakcjami. Autorzy Emperor's Testament przewidzieli w sumie 25 rozbudowanych poziomów. Zadbano też przy tym o sympatyków potyczek multiplayer, opisywany add-on zawiera bowiem trzy nowe mapy, na których można rozgrywać sieciowe bitwy. Plansze te są bardziej rozbudowane od znanych z podstawowej wersji Perimeter.Lista nowości obejmuje przede wszystkim nowe drzewo technologiczne, z którym związane są nieznane do tej pory projekty budynków oraz jednostek. W przypadku stałych obiektów na uwagę zasługują bardziej wydajne stacjonarne działka, a także laboratorium, które odgrywa szczególną rolę w przypadku rozgrywania kampanii dla pojedynczego gracza. Dzięki tej konstrukcji możliwe jest korzystanie z usług wspomnianych wcześniej Mechanical Spirits. Samo laboratorium otwiera również korytarze prowadzące do równoległych światów.

zachomikowany

  • 607,0 MB
  • 12 mar 13 12:03




wymagania sprzętowe:
Pentium II 233 MHz, 32 MB RAM

Cutthroats: Terror on the High Seas to kolejna pozycja, która tematykę czerpie z klasycznej już dzisiaj gry Pirates. Ponownie wcielamy się w postać awanturnika, którego celem jest osiągnięcie ogromnej fortuny z działalności korsarskiej. Z uwagi na to, że tą grę tworzył zespół programistów z Hothouse można w niej zauważyć pewne rozwiązania zastosowane w Gangsters: Organized Crime. Z uwagi na rozwinięty wątek gospodarczy Cutthroats możemy zakwalifikować jako strategię militarno-ekonomiczną. Akcja rozpoczyna się w roku 1652, czyli w okresie największej aktywności pirackiej na Morzu Karaibskim. Mamy możliwość budowy nie tylko eskadry okrętów, lecz również lądowych oddziałów żadnych krwi piratów.

zachomikowany

  • 0,82 GB
  • 12 mar 13 12:03




wymagania sprzętowe:
Pentium II 400MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D

Akcja gry toczy się głęboko pod powierzchnią wody, gdzie o przetrwanie walczy podwodna cywilizacja. Ludzie z niewiadomych względów opuściwszy suchy ląd, przenieśli się do podwodnych baz, aby tam dalej żyć. Jednak niespodziewanie przyszło im zmierzyć się z podwójnym zagrożeniem. Z jednej strony nękani są przez swoich śmiertelnych wrogów (Plemię Cienia), a z drugiej wzmożona aktywność sejsmiczna i ciągłe wybuchy wulkanów przyczyniły się do postępującej degradacji środowiska i powolnego rozpadu podwodnego krajobrazu. Twoim zadaniem jako kadeta, świeżo upieczonego absolwenta Akademii, będzie wykonywanie ryzykownych misji dla ocalenia swej cywilizacji. Zostaniesz przydzielony do ochrony podmorskiej koloni Moray 2 przed licznymi zagrożeniami, czyhającymi w podwodnych głębinach. Natomiast twoim ostatecznym celem będzie skonstruowanie olbrzymiego statku-bazy (Mothership), który przewiezie Twoją cywilizację w bezpieczne miejsce, z dala od rejonu zagrożenia.

zachomikowany

  • Pobierz folder
  • Aby móc przechomikować folder musisz być zalogowanyZachomikuj folder
  • dokumenty
    0
  • obrazy
    0
  • pliki wideo
    0
  • pliki muzyczne
    0

308 plików
402,21 GB




darmowe_fragmenty

darmowe_fragmenty napisano 12.07.2015 17:10

zgłoś do usunięcia
Tekst alternatywny
marekkaf

marekkaf napisano 27.07.2015 22:29

zgłoś do usunięcia
anya-86

anya-86 napisano 10.09.2015 11:07

zgłoś do usunięcia
SERIALE POLSKIE I ZAGRANICZNE - 2015 FILMY NOWOŚCI 2015 ZAPRASZAM
anya-86-filmy

anya-86-filmy napisano 4.10.2015 23:12

zgłoś do usunięcia
SERIALE POLSKIE I ZAGRANICZNE - 2015 , FILMY NOWOŚCI 2015 ZAPRASZAM

wert4y78uytrew napisano 16.10.2015 21:24

zgłoś do usunięcia

maximus

maximus napisano 13.11.2018 17:32

zgłoś do usunięcia
runner07

runner07 napisano 4.02.2021 18:53

zgłoś do usunięcia
obrazek
wawasa2516

wawasa2516 napisano 9.02.2021 04:20

zgłoś do usunięcia
Świetny chomik
moyade8805

moyade8805 napisano 14.04.2022 09:45

zgłoś do usunięcia
Super chomik
moyade8805

moyade8805 napisano 24.12.2022 17:47

zgłoś do usunięcia
Super chomik

Musisz się zalogować by móc dodawać nowe wiadomości do tego Chomika.

Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (4)Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (4)
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności