GTU Awaryjność aut terenowych i SUV-ów 2011r.jpg
-
@FILMY bracia Coen -
++KLIPY ROMANTYCZNE++ -
40-latek -
Agnieszka Twardowska TVofPoland -
Arizona junior (1987) -
Atraksion (2001) -
AUTA -
AutoCAD Design Suite Ultimate 2016 -
Blisko, coraz bliżej -
BROŃ-karabiny pistolety -
Dadawa -
Dekalog -
Do przerwy 0-1 -
Dwa ptaszki (2008) -
Ewa Chodakowska - Ekstra Figura -
fakty z życia -
FILMY-RMVB -
golasy -
Jan Serce -
MARIUSZ -
Niewiarygodne przygody Marka Piegusa -
on (Delacroix) -
Ostatnia farma (2004) -
Papierosy -
para -
PAREIDOLIA -
Pinnacle Studio Ultimate v18.5.1 x86 MULTi-PL -
Podróż za jeden uśmiech -
Prostytutki [Lektor PL] -
Rajmund -
Szkice Kobiet -
Szukając Miłości (Broken English, 2007) -
The Seventh Day -
torsy -
Tulipan -
Voices from the Skye -
Wojciech Cejrowski -
Wojciech Cejrowski ostro -
Wojciech Cejrowski vs absurdy UE -
Wondershare Filmora v6.0.1.12+ Patch -
Wyjaśnić niewyjaśnione -
Z Archiwum X - Sezon 1 PL -
Z Archiwum X - Sezon 2 PL -
Z Archiwum X - Sezon 3 PL -
Z Archiwum X - Sezon 4 PL -
Z Archiwum X - Sezon 5 PL -
Z Archiwum X - Sezon 6 PL -
Z Archiwum X - Sezon 7 PL -
Z Archiwum X Sezon 1-7 Lektor PL -
z nutą refleksji
SPECYFIKACJA
HONDA JAZZ- YouTube
HONDA JAZZ - rok modelowy 2011
NOWA HONDA JAZZ - prezentacja
NOWA HONDA JAZZ - opis modelu
NOWA HONDA JAZZ - wszystko o modelu
NOWA HONDA JAZZ - film
NOWA HONDA JAZZ - prezentacja filmowa
HONDA JAZZ 1,4 - porównywanie danych technicznych
HONDA JAZZ - opis techniczny
Niezbyt popularny u nas Jazz na Zachodzie ma grono wiernych fanów, a łącznie na całym świecie sprzedano już ponad 2 mln sztuk tego pojazdu (w Polsce ok. 10 tys.). Należy do segmentu B, a oferuje wnętrze jak auto o numer większe, z segmentu C. Jednobryłowe, 5-drzwiowe nadwozie przypomina minivana.
Trzecia, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu debiutowała na rynku w 2008 roku. Oprócz zmian w wyglądzie nadwozia, które upodobniły auto do minivana, Jazz III jest też większy od swojego poprzednika (wciąż jednak pozostaje w segmencie B). Zbudowano go na płycie podłogowej Globar Small Car. Laureat nagrody Car of the Year 2008 w Japonii, najlepszy mały samochód według magazynu „Car and Driver”.
Stylistyka wnętrza przypomina trochę Hondę Civic aktualnej generacji. Ta sama kierownica, podobne zegary i rozmieszczenie oprzyrządowania. Jest nowocześnie i jak na Japończyka przystało, solidnie. Dużym atutem wnętrza małej Hondy jest bardzo mnoga ilość schowków i uchwytów. Z racji tego, że auto ma nam służyć do skutecznego przemieszczania się w miejskiej dżungli, powinniśmy w nim mieć wszystko - niczym w damskiej torebce. Podsumowując całość, wszystko zostało podporządkowane praktyczności.
Zdaniem fachowców Honda Jazz to udane auto. Trwała jest mechanika, dobre okazuje się zabezpieczenie przed korozją. Zawieszenie pracuje cicho i sprężyście, dobrze tłumi nierówności naszych dróg. Plus za precyzyjne działanie układu kierowniczego. Okresowe wydatki obniża interwał przeglądowy co 20 tys. km. Także koszty przeglądów nie są duże.
Silnik bardzo cichy, słabo słyszalny do prędkości 140 km/h, potem zagłusza go odgłos toczenia opon (zwłaszcza zimowych!) i opływającego powietrza. Na biegu jałowym żadnych wibracji czy nierównej pracy - obrotomierz jak wmurowany. Jest dość elastyczny (jak na tą pojemność!), ma wysoki stosunek pojemności do mocy, ale mimo to nie można wymagać przesadnej elastyczności od takiego maleństwa! Efekt - do wyprzedzania trzeba zredukować bieg i podwyższyć obroty, ale z tym nie ma problemu, bo silniczek wkręca się bardzo dobrze i nie boi się nawet długotrwałego utrzymywania wysokich obrotów.
Honda Jazz to praktyczny samochodzik ze sprytnym i bardzo pomysłowym składaniem tylnej kanapy. Jej największą zaletą jest trwałość – potwierdzają to nie tylko mechanicy, lecz także sami użytkownicy. Udowodnił to również nasz test długodystansowy.
Solidna i trwała Honda jest doskonałą propozycją dla mieszkańców miast. Na uznanie zasługuje także funkcjonalność i zwrotność samochodu. Wysokie pozycje w rankingach bezawaryjności dowodzą, że nawet auta z kilkuletnim stażem są warte uwagi.
Za co lubi się Hondy? Bo są niezawodne, mają charakter i nie kojarzą się z kierowcami, którzy są zapatrzonymi w siebie egocentrykami.
Każdy, kto choć raz poprowadził to auto, nie chciał z niego wysiadać! Superłatwa, intuicyjna obsługa, doskonałe zawieszenie i układ kierowniczy. Czy można chcieć czegoś więcej?
NOWA HONDA JAZZ 1,4
Bezpieczeństwo
Honda jazz została uznana za jeden z najbezpieczniejszych samochodów przez Euro NCAP, który przyznał jej najwyższą ocenę 5 gwiazdek. Samochód wyposażony jest m.in. w ABS z układem elektronicznego rozdziału siły hamowania EBD oraz system wspomagania nagłego hamowania. Jazz ma też system kontroli stabilności jazdy VSA. Czujniki monitorują poziom przyczepności w celu ustalenia odpowiedniej siły napędowej lub siły hamowania potrzebnej do zapewnienia maksymalnej sterowności samochodu. Jazz ma również komplet poduszek powietrznych, kurtyny powietrzne, aktywne zagłówki przednie oraz mocowanie fotelika dziecięcego ISOFIX.
NOWA HONDA JAZZ - bezpieczny samochód
NOWA HONDA JAZZ - crash test - ocena łączna: 5 gwiazdek
Wrażenia z jazdy
Siedzimy wysoko, prawie tak jak w vanie. Mamy też wspaniały widok do przodu przez olbrzymią szybę. Bezpieczeństwo poprawiają też szyby umieszczone w przednich słupkach. Dzięki temu do minimum ograniczony jest martwy punkt. Bardzo łatwo jest też dostosować optymalną pozycję za kierownicą. Kierownica regulowana jest w pionie i poziomie, regulowana jest również wysokość siedziska fotela. Przekręcamy kluczyk, wrzucamy jedynkę i do przodu. Silnik pracuje cicho, nawet przy większych prędkościach. Dość żwawo reaguje na przyciśnięcie pedału gazu. Nic dziwnego, 100 KM w zgrabnym samochodziku to już jest coś. Lewarek skrzyni biegów pracuje precyzyjnie i lekko. Bardzo lekko chodzi też kierownica. Na prawdę jazda hondą jazz należy do przyjemności.
oceny kierowców
oceny użytkowników
oceny i opinie
RAPORT SPALANIA
</p><p>
MALUCHY KTÓRE SIĘ NIE PSUJĄ
NAJBARDZIEJ NIEZAWODNE AUTA
SPADEK WARTOŚCI SAMOCHODÓW
Jazz należy do kategorii tak zwanych sprytnych samochodów. W niewielkim nadwoziu zamyka bowiem przestrzeń typową dla aut kompaktowych, dodając kilka cech minivana i łącząc to wszystko ze zwinnością i prowadzeniem japońskiego samochodu miejskiego.
Jazz to świetnie wykonane, budzące sympatię auto. Jego największą zaletą jest niezawodność, którą potwierdzają opinie właścicieli i mechaników. Z tych powodów używane Hondy Jazz bardzo mocno trzymają cenę i są droższe od europejskich konkurentów. Jeśli zdecydujemy się wydać na Jazza nieco większą sumę, będziemy zabezpieczeni przed kolejnymi inwestycjami, których często wymagają tańsze auta.
</p><p>
NOWA HONDA JAZZ - Honda's first hatchback
NOWA HONDA JAZZ
HONDA JAZZ 2010 REVIEW
NOWA HONDA JAZZ- preview
NEW HONDA JAZZ 0 - 185 km
HONDA JAZZ 2010 PREZENTACJA</p>
Jazz jest jak markowy instrument – jeśli sami nic nie zepsujemy, będzie nam długo służyć
To jest dobry samochód, zwłaszcza dla osób, które jeżdżą codziennie i dużo (mały akumulator - 28 Ah - musi być dopieszczony). Główna rada: zimą odłączaj akumulator, jeśli auto regularnie stoi 2 i więcej dni bez jazdy (lub wymień na akumulator o większej pojemności).
Wszystkie modele Hondy dobrze wypadają w rankingu TÜV . Najwyżej sklasyfikowano Jazza.
Ranking TÜV 2009 można porównać wszystkie auta
Średnia usterkowość dla aut 2- i 3-letnich (5 proc.):
Najlepsi:
1. Toyota Corolla Verso - 2 proc.
2. Mazda 2 - 2,1
3. Porsche 911 i Ford Fusion - 2,2
5. Mazda 3 i Ford Fiesta - 2,7
7. Porsche Boxter i Subaru Forester - 2,8
9. Toyota Avensis, Toyota Yaris, Honda Jazz - 2,9
Średnia usterkowość dla aut 4- i 5-letnich (9,3 proc.)
Najlepsi:
1. Porsche boxster i porsche 911 - 3,6 proc.
3. Subaru forester - 3,6
4. Honda jazz - 3,9
5. Audi A8 - 4,3
6. Opel meriva i mazda2 - 4,4
8. Toyota RAV4 - 4,5
9. Mazda MX-5 - 4,6
10. Audi A4 - 5
Ranking TÜV (2008)
AUTA DWU-/TRZYLETNIE (średnia ilość usterek dla tej grupy pojazdów: 4,8%):
1. Mazda3 (1,2%)
2. Mazda2 (1,4%)
3. VW Golf/Ford Fusion (2,2%)
5. Honda Jazz (2,3%)
AUTA CZTERO-/PIĘCIOLETNIE (8,9%):
1. Porsche 911 (2,8%)
2. Honda Jazz (2,9%)
3. Subaru Legacy (3,4%)
4. Porsche Boxster (3,6%)
5. BMW 7 (3,9%)
Ranking TÜV (2007)
Samochody 2-i 3-letnie (przeciętna usterek 5,9 %, 1,19 mln aut)
1. Opel Meriva 1,8 %
2. Ford Fusion 2,6 %
3. Honda Jazz 2,8 %
Ranking TÜV (2011)
Auta sześcio-/siedmioletnie
1. Porsche 911 5,5%
2. Porsche Boxster 7,1%
3. Honda Jazz 7,3%
3. Subaru Forester 7,3%
5. Toyota Avensis 7,6%
Ranking TÜV (2010)
RANKIG DEKTRA 2008
RANKIG DEKTRA 2009
RANKIG DEKTRA 2010
RAPORT AWARYJNOŚCI DEKTRA 2010
HONDA ASSISTANCE
HONDĄ PO EUROPIE
PUNKTY SERWISOWE
Dane techniczne producenta Honda Jazz 1.4 i-VTEC
Silnik benzynowy, R4, 16 zaw.
Typ zasilania paliwem wtrysk wielopunktowy
Pojemność 1339 cm³
Moc maksymalna 100 KM (73 kW) @ 6000 obr./min.
Maks. moment obrotowy 127 Nm @ 4800 obr./min.
Skrzynia biegów manualna, 5-biegowa
Napęd przedni
Zawieszenie przód kolumny MacPhersona
Zawieszenie tył belka skrętna
Hamulce tarczowe went./tarczowe
Opony 175/65 R15
Bagażnik /po złożeniu siedzeń 346 l/1320 l
Zbiornik paliwa 42 l
Typ nadwozia hatchback
Ilość drzwi/miejsc 5/5
Wymiary (dł./szer./wys.) 3900/1695/1525 mm
Rozstaw osi 2495 mm
Masa własna /ładowność 1079/531 kg
Masa przyczepy /z hamulcem 450/1000 kg
Średnica zawracania 9,5m
Spalanie: miasto/trasa/średnie 6,6/4,8/5,5
Prędkość maksymalna 182 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h 11,4 s
Elastyczność 60-100km/h na 4 biegu 12,7s
Gwarancja mechaniczna 3 lata lub 100 tys. km
Gw. perforacyjna /na lakier 12 lat/3 lata
PODŁOKIETNIK DO HONDY JAZZ